Tís toch een soort woordblindheid of dyslectie , iets in die richting.....quote:Op woensdag 18 april 2007 20:04 schreef Copycat het volgende:
"Ik hou niet van ruzie. Meer ga ik er niet eens over kwijt."
Onnavolgbaar, die zinnen die uit Brian's mond rollen
quote:Op woensdag 18 april 2007 20:12 schreef product het volgende:
Brain die tegen iemand zegt Jij bent nu heel vaag bezig.... Ha hah haha
Ik schakel net in en het is me volkomen duidelijk..... Brian sucks.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:12 schreef S.Flodder het volgende:
ik heb mijn uiterste best gedaan om het gesprek te volgen, maar ik snap er echt geen hol van![]()
Mooie lengte voor extensions. Briangittequote:
quote:Op woensdag 18 april 2007 20:14 schreef Rens_Wilders het volgende:
In je eigen huis kun je toch wel zittend pissen?
hij heeft net in de spiegel gekeken, dus dat is niet gekquote:Op woensdag 18 april 2007 20:16 schreef product het volgende:
Brian begint volgens mij al redelijk loco loco te worden![]()
Met Napalm als werkster?quote:Op woensdag 18 april 2007 20:14 schreef Rens_Wilders het volgende:
In je eigen huis kun je toch wel zittend pissen?
Bonnie St. Claire komt beter uit haar woorden dan Brianquote:Op woensdag 18 april 2007 20:16 schreef Rens_Wilders het volgende:
Amanda komt beter uit haar woorden dan Brian.
Ja maar dat is zijn probleem.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:18 schreef Varen het volgende:
Brian mag wel alles bij anderen, maar Amanda is van Brian, krom he![]()
Ik snap niet dat Brian staand plast. In mijn eigen huis zit ik gewoon hoor. Van staan word je moequote:
Raket called:quote:Op woensdag 18 april 2007 20:18 schreef beequeen het volgende:
Brainless: Geniet van het moment, morgen kun je geraakt worden door een raket![]()
vanacht nog zeker wetenquote:Op woensdag 18 april 2007 20:18 schreef Ctrl-alt-delete het volgende:
Wedden dat die twee binnen een dag weer liggen te naaien.........
shit... aan welke medicijnen zit Brian nuquote:Op woensdag 18 april 2007 20:19 schreef Rens_Wilders het volgende:
Amanda een complex persoon?
Bakken met water naar de wijn dragen??
Het is toch ongelovelijkquote:Op woensdag 18 april 2007 20:20 schreef Copycat het volgende:
"Bakken met water naar de wijn dragen."
Die jongen moet gedichten gaan schrijven met dit soort pareltjes van oneliners!
quote:Op woensdag 18 april 2007 20:20 schreef beequeen het volgende:
Bakken met water naar de wijn draagt???????
ik hoef niet te zeggen wie dit zegt, toch?
"Do you smell that? Napalm, son. I love the smell of napalm in the morning. It smells like... Victory."quote:
Zou wel een goed idee zijn ..quote:Op woensdag 18 april 2007 20:20 schreef Copycat het volgende:
Maar dikke mist voor Amanda.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:22 schreef Copycat het volgende:
Hij probeert zich er nu met een gebbetje vanaf te maken. Doorzichtige dumbo.
erg tochquote:Op woensdag 18 april 2007 20:22 schreef CartWOman het volgende:
Dit gedoe maakt Brian alleen maar aantrekkelijker voor Amanda, ze valt inderdaad op echt foute mannen. Die verheugt zich er al op om hem weer in bed te lokken.
Zie haar toch stralen als ze 'm aankijkt...
De Cobra groep werd in het begin ook niet gewaardeerd.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:20 schreef Copycat het volgende:
Van Gogh ook pas na zijn dood. Twee vliegen in één klap, denk ik dan.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:23 schreef FdW het volgende:
De Cobra groep werd in het begin ook niet gewaardeerd.![]()
Die hebben gezegd dat Amanda Brian hard moest aanpakken.. Dat heeft ze op haar manier gelijk gedaanquote:Op woensdag 18 april 2007 20:22 schreef Gigageil het volgende:
Amanda gaat zo GEWELDIG HARD op haar bek met die looser.......had ze maar naar de ouders van Nena geluisterd in de auto op weg naar DGK........![]()
Ze heeft zich wel laten pakken ja....quote:Op woensdag 18 april 2007 20:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Die hebben gezegd dat Amanda Brian hard moest aanpakken.. Dat heeft ze op haar manier gelijk gedaan![]()
Geen eigenwaarde... terwijl ze vanmiddag nog zo verstandig en helder met Syl zat te praten, ze ziet het dus wel, onbegrijpelijk.quote:
Yep. Zo ontkomt ie aan de discussie met Amanda. Want Amanda is daar helaas nog steeds van gecharmeerd. En denkt waarschijnlijk dat ze een goed gesprek hebben gevoerd.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:25 schreef 2live het volgende:
zo slim van brian, ff nog lachen en complimentjes maken...
quote:Op woensdag 18 april 2007 20:26 schreef Varen het volgende:
Amanda: als je het moeilijk heb, denk je maar aan Tamara
dat haar en al die versierselen, walgelijkquote:
Nee die zag er geen gat inquote:Op woensdag 18 april 2007 20:27 schreef Ecila111 het volgende:
Amanda had in den beginne toch een relatietherapeut gevraagd? Is die al eens langsgeweest?
Maar denk erom dat hij kookt vanbinnen, want ze luistert nietquote:Op woensdag 18 april 2007 20:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Yep. Zo ontkomt ie aan de discussie met Amanda. Want Amanda is daar helaas nog steeds van gecharmeerd. En denkt waarschijnlijk dat ze een goed gesprek hebben gevoerd.
quote:Op woensdag 18 april 2007 20:29 schreef Varen het volgende:
[..]
Maar denk erom dat hij kookt vanbinnen, want ze luistert niet
Doet ie in oud ijzer ofzo?quote:Op woensdag 18 april 2007 20:28 schreef Marelle het volgende:
[..]
dat haar en al die versierselen, walgelijk![]()
True. Maar hij heeft haar onderdanigheid en bewondering wel weer mooi weten te bewerkstelligen. De held.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:29 schreef Varen het volgende:
Maar denk erom dat hij kookt vanbinnen, want ze luistert niet
LOLquote:Op woensdag 18 april 2007 20:31 schreef Marelle het volgende:
Ooohhhhhhh foei he Brian, foeiiiiiiii van Huub, ik begrijp dat dit jou aangrijpt Brian![]()
Amanda voelt zich weer goed, hoor je aan haar stem.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
True. Maar hij heeft haar onderdanigheid en bewondering wel weer mooi weten te bewerkstelligen. De held.
quote:
't was jaap wolgens mij, had ie afgesproken met brianquote:Op woensdag 18 april 2007 20:32 schreef Soury het volgende:
Iemand smijt met peuken. Kan me niet voorstellen dat het de rokers zijn. Je bent wel extra voorzichtig als er een rook ban boven je hoofd hangtDus een spelbeker !!!
Ze lagen ook precies alle 6 op het matje, knap als je daar precies op kan mikken vanuit het raamquote:Op woensdag 18 april 2007 20:33 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
't was jaap wolgens mij, had ie afgesproken met brian
![]()
Rechtstreeks uit de ghetto van Bonairequote:Op woensdag 18 april 2007 20:28 schreef Marelle het volgende:
[..]
dat haar en al die versierselen, walgelijk![]()
Heb ik ook meegekregen, ze wilden een rookverbod veroorzakenquote:Op woensdag 18 april 2007 20:33 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
Brian liet even doorschemeren op haar te geilen en Amanda ziet dat meteen weer als een liefdesbetuiging. Girl, get some self respect! And then some...quote:Op woensdag 18 april 2007 20:32 schreef Ecila111 het volgende:
Amanda voelt zich weer goed, hoor je aan haar stem.
Nou ja in dat geval is de regie van DGK ook niet achterlijkquote:Op woensdag 18 april 2007 20:33 schreef petraa het volgende:
[..]
Ze lagen ook precies alle 6 op het matje, knap als je daar precies op kan mikken vanuit het raam
Ach als Natas daar nu prat op gaat..... ze heeft weer heerlijk gekookt.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:34 schreef schizolientje het volgende:
Handjes wassen anders krijg je geen eten? Maar je eet toch niet met je handen?
Geeft een goed gevoel..... lekker oud en vertrouwd.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Brian liet even doorschemeren op haar te geilen en Amanda ziet dat meteen weer als een liefdesbetuiging. Girl, get some self respect! And then some...
Ja. Jammer.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:38 schreef Ecila111 het volgende:
Geeft een goed gevoel..... lekker oud en vertrouwd.
Amanda gaat voor Huubquote:
quote:Op woensdag 18 april 2007 20:41 schreef farceman het volgende:
Wat is die Brian weer een lul, probeert weer Huub erin te luizen met het roken
Huub moet maar eens een weekje gaan staken ofzo. Gewoon ruistig houden en geen tv meer maken. Ze houden zijn brieven achter en zitten hem te sarren met sancties. Tijd om wat terug te doen.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:39 schreef FdW het volgende:
Wat een kinderlijk en achterlijk gebeuren met die sanctie.
Febo, hou je bij je frikandellen, en laat de rest over aan uitvoerend producent Huub.
Brian heeft Jaap weer voor z'n karretje gespannen, Jaap moet CP's inleveren, en Brian wast z'n handjes in onschuld, ik ga vloeken!!!!!!!!quote:Op woensdag 18 april 2007 20:33 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
ms moet hij maar eens stoppen met de weddenschappen die hij standaard verliest.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:40 schreef blomst het volgende:
Huub heeft dus nog maar 30 cp.
Zet net de streams weer aan ... welke sanctie .. CP voor de sigaretten ?quote:Op woensdag 18 april 2007 20:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Huub moet maar eens een weekje gaan staken ofzo. Gewoon ruistig houden en geen tv meer maken. Ze houden zijn brieven achter en zitten hem te sarren met sancties. Tijd om wat terug te doen.
yepquote:Op woensdag 18 april 2007 20:43 schreef Marelle het volgende:
[..]
Brian heeft Jaap weer voor z'n karretje gespannen, Jaap moet CP's inleveren, en Brian wast z'n handjes in onschuld, ik ga vloeken!!!!!!!!![]()
ja 2 van Huub en 1 van Jaap (dacht ik)quote:Op woensdag 18 april 2007 20:43 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Zet net de streams weer aan ... welke sanctie .. CP voor de sigaretten ?
dan kan ie sex met amanda verder wel vergeten, die kan niet zonder peukquote:Op woensdag 18 april 2007 20:43 schreef Soury het volgende:
Wel raar dat Brian vraagt hoeveel mensen het uithuoden met een week niet roken ?
Waar komen die peuken nou vandaan?![]()
Het is bijna een peuterspeelzaal geworden.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:43 schreef farceman het volgende:
Wat kinderachtig dat achter nu met sigaretten aktie's gaat beginenn.
wat een Big Brother aktie's weer
Precies, heel heel veel piano studeren, uitermate vriendelijk - doch kort - zijn in de contacten met iedereen enz.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Huub moet maar eens een weekje gaan staken ofzo. Gewoon ruistig houden en geen tv meer maken. Ze houden zijn brieven achter en zitten hem te sarren met sancties. Tijd om wat terug te doen.
Brian durft helemaal niets zelf .... of hij moet zeker weten dat het buiten het zicht van de camera's isquote:Op woensdag 18 april 2007 20:44 schreef farceman het volgende:
Let op Brian gaat de puk ergens droppen of hij geeft iemand de opdracht
inderdaad klopt!!quote:Op woensdag 18 april 2007 20:50 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
sanctie gold toch alleen voor de rokers
volgens mij behoort brian niet tot de rokers
toch?
én geen sex meer met amanda want die is nu ook pissed hoop ikquote:Op woensdag 18 april 2007 20:50 schreef farceman het volgende:
Hoop zo dat brian er een rookt en dat er gewoon geen sanctie komt
En dat ie er schijt- en schijtziek van wordt.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:50 schreef farceman het volgende:
Hoop zo dat brian er een rookt en dat er gewoon geen sanctie komt
En Huub voor straf ( FEBO ) ook Delly niet neuken.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:51 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
én geen sex meer met amanda want die is nu ook pissed hoop ik
mooie kop, mooie ogen, jammer dat ie zoveel zuiptquote:
Spammhoerrrr ga je moeder pestenquote:[Niet quoten dan, he
HUMMIEIEIEIEIEIEIEIEIE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 18 april 2007 20:46 schreef scanman01 het volgende:
Het gaat echt de kant van BB op. Lekker bewonertjes pesten
Een slechte naaier, welteverstaan.quote:
op dit moment gaat het goed hier, maar vanmiddag lag ik er steeds uit......quote:Op woensdag 18 april 2007 20:53 schreef carpediem23 het volgende:
Kan iedereen hier momenteel zonder problemen streams kijken????? Op de Tien site staan wel berichten over werkzaamheden en dat er meerdere klachten zijn geweest. Vraag me af als jullie allemaal gewoon kunnen kijken zonder enige problemen.
Tja tien he ?quote:Op woensdag 18 april 2007 20:53 schreef carpediem23 het volgende:
Kan iedereen hier momenteel zonder problemen streams kijken????? Op de Tien site staan wel berichten over werkzaamheden en dat er meerdere klachten zijn geweest. Vraag me af als jullie allemaal gewoon kunnen kijken zonder enige problemen.
Die bachert (quote:Op woensdag 18 april 2007 20:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Tja tien he ?
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2
Er mogen een week geen sigaretten gerookt worden...quote:Op woensdag 18 april 2007 20:57 schreef avonne het volgende:
kan iemand precies samenvatten wat de sanctie is?
Gaat perfect hier, geen haperingen!quote:Op woensdag 18 april 2007 20:53 schreef carpediem23 het volgende:
Is er iemand die zich daar aan gaat houden, dan?quote:Op woensdag 18 april 2007 20:58 schreef Desii het volgende:
[..]
Er mogen een week geen sigaretten gerookt worden...
Huub moet 60 ceepees betalen voor het uit het raam gooien van 2 sigaretten en het op de grond gooien van as.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:57 schreef avonne het volgende:
als ik het goed heb (hou me ten goede) is het zo dat als er 5x een sanctie is geweest voor 1 bewoner, voor het gooien van sigaretten peuken buiten de asbakken, geldt er een sanctie van niet meer roken van 1 week voor alle bewoners.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:57 schreef avonne het volgende:
Baalt die en heeft die nu wel 300cp voor 2 uur passie met Cora?quote:Op woensdag 18 april 2007 21:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub moet 60 ceepees betalalen voor het uit het raam gooien van 2 sigaretten en het op de grond gooien van as.
Jaap moet 20 ceepees betalen voor het op de grond gooien van as.
Dus dat gaat nu nog niet in?quote:Op woensdag 18 april 2007 21:00 schreef Marelle het volgende:
[..]
als ik het goed heb (hou me ten goede) is het zo dat als er 5x een sanctie is geweest voor 1 bewoner, voor het gooien van sigaretten peuken buiten de asbakken, geldt er een sanctie van niet meer roken van 1 week voor alle bewoners.
ik hoop dat ze hiermee doorgaat en bij Huub in bed belandt, zou TE gek zijnquote:Op woensdag 18 april 2007 21:01 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
amanda is huub al aan het bewerkstelligen
![]()
ook begrijpelijk, want Brian heeft ook Amanda met zijn actiequote:Op woensdag 18 april 2007 21:01 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
amanda is huub al aan het bewerkstelligen
![]()
thanks to Palma want zij en haar meisjes gaan die peuken toch echt niet steeds opruimenquote:Op woensdag 18 april 2007 20:43 schreef farceman het volgende:
Wat kinderachtig dat achter nu met sigaretten aktie's gaat beginenn.
wat een Big Brother aktie's weer
Ja, maar we hoorden Brian nog vragen hoeveel er nog gerookt moesten worden. Hij lijkt dus van plan te zijn het verbod in te laten gaan. Ik vind dat dat niet moet gelden; de sancties zijn immers ingesteld vanwege de rommel van de rokers, niet die van de niet-rokers.quote:Op woensdag 18 april 2007 21:02 schreef avonne het volgende:
[..]
Dus dat gaat nu nog niet in?
Nou, hamsteren, dan.
Ik zou gewoon door roken. Het is Stalin Rusland niet. Flikker toch op.
hij kreeg telefoon van ''achter''quote:Op woensdag 18 april 2007 21:03 schreef grazygirl het volgende:
waarom is huub zich op stel en sprong gaan scheren en omkleden?
Sorry, was off topic en speciaal voor jou: door-slotjes-heen-postert.quote:Op woensdag 18 april 2007 21:01 schreef avonne het volgende:
[..]
Zou fijn zijn als je het antwoord wat verduidelijkt
Alweer Palma. Weg ermee.quote:Op woensdag 18 april 2007 21:03 schreef Charmian het volgende:
[..]
thanks to Palma want zij en haar meisjes gaan die peuken toch echt niet steeds opruimen
Huub en Syl hebben vanmiddag 10 peuken uit het gras geplukt. Waarschijnlijk heeft het personeel dat gedaan.quote:Op woensdag 18 april 2007 21:02 schreef avonne het volgende:
[..]
Dus dat gaat nu nog niet in?
Nou, hamsteren, dan.
Ik zou gewoon door roken. Het is Stalin Rusland niet. Flikker toch op.
Dat zou wat zijn... alle rokers uit protest in staking...quote:Op woensdag 18 april 2007 20:58 schreef avonne het volgende:
[..]
Is er iemand die zich daar aan gaat houden, dan?
Ik zie ze nu ook roken
Vanaf maandag elke dag zelf broodmaken, Hummie !!quote:Op woensdag 18 april 2007 21:03 schreef Charmian het volgende:
[..]
thanks to Palma want zij en haar meisjes gaan die peuken toch echt niet steeds opruimen
Dat klinkt als een slechte dealquote:Op woensdag 18 april 2007 21:05 schreef mootie het volgende:
Brian is dus bereid om Jaap eruit te gooien voor 400 cp's?
Koopjequote:Op woensdag 18 april 2007 21:05 schreef mootie het volgende:
Brian is dus bereid om Jaap eruit te gooien voor 400 cp's?
quote:Op woensdag 18 april 2007 21:06 schreef scanman01 het volgende:
Weer Palma??? GVD, die kan echt beter in de villa blijven ;r
Alsjeblieft niet zegquote:Op woensdag 18 april 2007 21:06 schreef scanman01 het volgende:
Weer Palma??? GVD, die kan echt beter in de villa blijven ;r
Ik mute ook alles tot ik Palma niet meer ziequote:Op woensdag 18 april 2007 21:08 schreef webextreme.nl het volgende:
Mooi ik kijk niet meer, later mensen en sterkte voor die kk stem van palma
Die jongen is echt niet homoquote:Op woensdag 18 april 2007 21:09 schreef FdW het volgende:
Een flikkertje voor Eric..
Dat mag ik toch hopen van niet... als er iemand is die ik niet bewonder...quote:Op woensdag 18 april 2007 21:08 schreef shmoopy het volgende:
Palma wordt toch niet de nieuwe bewonder, hé?
ze is er gek genoeg voor.
Jij hebt er ongetwijfeld meer verstand van dan ik.quote:
quote:Op woensdag 18 april 2007 21:10 schreef avonne het volgende:
Palma "als er iets is wat je wilt"
JA, ONTBIJT !
Denk het niet hoor... alhoewel het wel een leuke zet zou zijn van de redactie. Maar hij is te knap voor Ericquote:Op woensdag 18 april 2007 21:11 schreef Dogga het volgende:
die jongen is echt wel homo
quote:
En als je af en toe 's nachts opbent krijg je gelijk een bedtijdquote:Op woensdag 18 april 2007 21:11 schreef scanman01 het volgende:
Ze moeten weer meer als miljonairs gaan leven dus.... maar gooi geen peukje op de grond want dan krijg je straf en moet je in de hoek gaan staan ofzo.
Dat is de voorloper van de Butler om de peuken in de asbak uit te drukken...quote:
quote:Op woensdag 18 april 2007 21:10 schreef avonne het volgende:
Palma "als er iets is wat je wilt"
JA, ONTBIJT !
paradise hotelquote:Op woensdag 18 april 2007 21:13 schreef pussydeluxe het volgende:
Melissa heeft meegedaan aan zo'n reality serie. Ben even de naam vergeten.
is veel te lang voor huubquote:Op woensdag 18 april 2007 21:10 schreef maril het volgende:
Melissa de nieuwste vlam voor Huub.
paradise hotelquote:Op woensdag 18 april 2007 21:13 schreef pussydeluxe het volgende:
temptation islandquote:Op woensdag 18 april 2007 21:13 schreef pussydeluxe het volgende:
paradise island?quote:Op woensdag 18 april 2007 21:13 schreef pussydeluxe het volgende:
Paradise Hotel.quote:Op woensdag 18 april 2007 21:13 schreef pussydeluxe het volgende:
quote:
Paradise hotel samen met Jay he je kent me van tv (intern grapje)quote:Op woensdag 18 april 2007 21:13 schreef pussydeluxe het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |