Tís toch een soort woordblindheid of dyslectie , iets in die richting.....quote:Op woensdag 18 april 2007 20:04 schreef Copycat het volgende:
"Ik hou niet van ruzie. Meer ga ik er niet eens over kwijt."
Onnavolgbaar, die zinnen die uit Brian's mond rollen
quote:Op woensdag 18 april 2007 20:12 schreef product het volgende:
Brain die tegen iemand zegt Jij bent nu heel vaag bezig.... Ha hah haha
Ik schakel net in en het is me volkomen duidelijk..... Brian sucks.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:12 schreef S.Flodder het volgende:
ik heb mijn uiterste best gedaan om het gesprek te volgen, maar ik snap er echt geen hol van![]()
Mooie lengte voor extensions. Briangittequote:
quote:Op woensdag 18 april 2007 20:14 schreef Rens_Wilders het volgende:
In je eigen huis kun je toch wel zittend pissen?
hij heeft net in de spiegel gekeken, dus dat is niet gekquote:Op woensdag 18 april 2007 20:16 schreef product het volgende:
Brian begint volgens mij al redelijk loco loco te worden![]()
Met Napalm als werkster?quote:Op woensdag 18 april 2007 20:14 schreef Rens_Wilders het volgende:
In je eigen huis kun je toch wel zittend pissen?
Bonnie St. Claire komt beter uit haar woorden dan Brianquote:Op woensdag 18 april 2007 20:16 schreef Rens_Wilders het volgende:
Amanda komt beter uit haar woorden dan Brian.
Ja maar dat is zijn probleem.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:18 schreef Varen het volgende:
Brian mag wel alles bij anderen, maar Amanda is van Brian, krom he![]()
Ik snap niet dat Brian staand plast. In mijn eigen huis zit ik gewoon hoor. Van staan word je moequote:
Raket called:quote:Op woensdag 18 april 2007 20:18 schreef beequeen het volgende:
Brainless: Geniet van het moment, morgen kun je geraakt worden door een raket![]()
vanacht nog zeker wetenquote:Op woensdag 18 april 2007 20:18 schreef Ctrl-alt-delete het volgende:
Wedden dat die twee binnen een dag weer liggen te naaien.........
shit... aan welke medicijnen zit Brian nuquote:Op woensdag 18 april 2007 20:19 schreef Rens_Wilders het volgende:
Amanda een complex persoon?
Bakken met water naar de wijn dragen??
Het is toch ongelovelijkquote:Op woensdag 18 april 2007 20:20 schreef Copycat het volgende:
"Bakken met water naar de wijn dragen."
Die jongen moet gedichten gaan schrijven met dit soort pareltjes van oneliners!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |