Tís toch een soort woordblindheid of dyslectie , iets in die richting.....quote:Op woensdag 18 april 2007 20:04 schreef Copycat het volgende:
"Ik hou niet van ruzie. Meer ga ik er niet eens over kwijt."
Onnavolgbaar, die zinnen die uit Brian's mond rollen
quote:Op woensdag 18 april 2007 20:12 schreef product het volgende:
Brain die tegen iemand zegt Jij bent nu heel vaag bezig.... Ha hah haha
Ik schakel net in en het is me volkomen duidelijk..... Brian sucks.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:12 schreef S.Flodder het volgende:
ik heb mijn uiterste best gedaan om het gesprek te volgen, maar ik snap er echt geen hol van![]()
Mooie lengte voor extensions. Briangittequote:
quote:Op woensdag 18 april 2007 20:14 schreef Rens_Wilders het volgende:
In je eigen huis kun je toch wel zittend pissen?
hij heeft net in de spiegel gekeken, dus dat is niet gekquote:Op woensdag 18 april 2007 20:16 schreef product het volgende:
Brian begint volgens mij al redelijk loco loco te worden![]()
Met Napalm als werkster?quote:Op woensdag 18 april 2007 20:14 schreef Rens_Wilders het volgende:
In je eigen huis kun je toch wel zittend pissen?
Bonnie St. Claire komt beter uit haar woorden dan Brianquote:Op woensdag 18 april 2007 20:16 schreef Rens_Wilders het volgende:
Amanda komt beter uit haar woorden dan Brian.
Ja maar dat is zijn probleem.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:18 schreef Varen het volgende:
Brian mag wel alles bij anderen, maar Amanda is van Brian, krom he![]()
Ik snap niet dat Brian staand plast. In mijn eigen huis zit ik gewoon hoor. Van staan word je moequote:
Raket called:quote:Op woensdag 18 april 2007 20:18 schreef beequeen het volgende:
Brainless: Geniet van het moment, morgen kun je geraakt worden door een raket![]()
vanacht nog zeker wetenquote:Op woensdag 18 april 2007 20:18 schreef Ctrl-alt-delete het volgende:
Wedden dat die twee binnen een dag weer liggen te naaien.........
shit... aan welke medicijnen zit Brian nuquote:Op woensdag 18 april 2007 20:19 schreef Rens_Wilders het volgende:
Amanda een complex persoon?
Bakken met water naar de wijn dragen??
Het is toch ongelovelijkquote:Op woensdag 18 april 2007 20:20 schreef Copycat het volgende:
"Bakken met water naar de wijn dragen."
Die jongen moet gedichten gaan schrijven met dit soort pareltjes van oneliners!
quote:Op woensdag 18 april 2007 20:20 schreef beequeen het volgende:
Bakken met water naar de wijn draagt???????
ik hoef niet te zeggen wie dit zegt, toch?
"Do you smell that? Napalm, son. I love the smell of napalm in the morning. It smells like... Victory."quote:
Zou wel een goed idee zijn ..quote:Op woensdag 18 april 2007 20:20 schreef Copycat het volgende:
Maar dikke mist voor Amanda.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:22 schreef Copycat het volgende:
Hij probeert zich er nu met een gebbetje vanaf te maken. Doorzichtige dumbo.
erg tochquote:Op woensdag 18 april 2007 20:22 schreef CartWOman het volgende:
Dit gedoe maakt Brian alleen maar aantrekkelijker voor Amanda, ze valt inderdaad op echt foute mannen. Die verheugt zich er al op om hem weer in bed te lokken.
Zie haar toch stralen als ze 'm aankijkt...
De Cobra groep werd in het begin ook niet gewaardeerd.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:20 schreef Copycat het volgende:
Van Gogh ook pas na zijn dood. Twee vliegen in één klap, denk ik dan.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:23 schreef FdW het volgende:
De Cobra groep werd in het begin ook niet gewaardeerd.![]()
Die hebben gezegd dat Amanda Brian hard moest aanpakken.. Dat heeft ze op haar manier gelijk gedaanquote:Op woensdag 18 april 2007 20:22 schreef Gigageil het volgende:
Amanda gaat zo GEWELDIG HARD op haar bek met die looser.......had ze maar naar de ouders van Nena geluisterd in de auto op weg naar DGK........![]()
Ze heeft zich wel laten pakken ja....quote:Op woensdag 18 april 2007 20:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Die hebben gezegd dat Amanda Brian hard moest aanpakken.. Dat heeft ze op haar manier gelijk gedaan![]()
Geen eigenwaarde... terwijl ze vanmiddag nog zo verstandig en helder met Syl zat te praten, ze ziet het dus wel, onbegrijpelijk.quote:
Yep. Zo ontkomt ie aan de discussie met Amanda. Want Amanda is daar helaas nog steeds van gecharmeerd. En denkt waarschijnlijk dat ze een goed gesprek hebben gevoerd.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:25 schreef 2live het volgende:
zo slim van brian, ff nog lachen en complimentjes maken...
quote:Op woensdag 18 april 2007 20:26 schreef Varen het volgende:
Amanda: als je het moeilijk heb, denk je maar aan Tamara
dat haar en al die versierselen, walgelijkquote:
Nee die zag er geen gat inquote:Op woensdag 18 april 2007 20:27 schreef Ecila111 het volgende:
Amanda had in den beginne toch een relatietherapeut gevraagd? Is die al eens langsgeweest?
Maar denk erom dat hij kookt vanbinnen, want ze luistert nietquote:Op woensdag 18 april 2007 20:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Yep. Zo ontkomt ie aan de discussie met Amanda. Want Amanda is daar helaas nog steeds van gecharmeerd. En denkt waarschijnlijk dat ze een goed gesprek hebben gevoerd.
quote:Op woensdag 18 april 2007 20:29 schreef Varen het volgende:
[..]
Maar denk erom dat hij kookt vanbinnen, want ze luistert niet
Doet ie in oud ijzer ofzo?quote:Op woensdag 18 april 2007 20:28 schreef Marelle het volgende:
[..]
dat haar en al die versierselen, walgelijk![]()
True. Maar hij heeft haar onderdanigheid en bewondering wel weer mooi weten te bewerkstelligen. De held.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:29 schreef Varen het volgende:
Maar denk erom dat hij kookt vanbinnen, want ze luistert niet
LOLquote:Op woensdag 18 april 2007 20:31 schreef Marelle het volgende:
Ooohhhhhhh foei he Brian, foeiiiiiiii van Huub, ik begrijp dat dit jou aangrijpt Brian![]()
Amanda voelt zich weer goed, hoor je aan haar stem.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
True. Maar hij heeft haar onderdanigheid en bewondering wel weer mooi weten te bewerkstelligen. De held.
quote:
't was jaap wolgens mij, had ie afgesproken met brianquote:Op woensdag 18 april 2007 20:32 schreef Soury het volgende:
Iemand smijt met peuken. Kan me niet voorstellen dat het de rokers zijn. Je bent wel extra voorzichtig als er een rook ban boven je hoofd hangtDus een spelbeker !!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |