Ze lagen ook precies alle 6 op het matje, knap als je daar precies op kan mikken vanuit het raamquote:Op woensdag 18 april 2007 20:33 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
't was jaap wolgens mij, had ie afgesproken met brian
![]()
Rechtstreeks uit de ghetto van Bonairequote:Op woensdag 18 april 2007 20:28 schreef Marelle het volgende:
[..]
dat haar en al die versierselen, walgelijk![]()
Heb ik ook meegekregen, ze wilden een rookverbod veroorzakenquote:Op woensdag 18 april 2007 20:33 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
Brian liet even doorschemeren op haar te geilen en Amanda ziet dat meteen weer als een liefdesbetuiging. Girl, get some self respect! And then some...quote:Op woensdag 18 april 2007 20:32 schreef Ecila111 het volgende:
Amanda voelt zich weer goed, hoor je aan haar stem.
Nou ja in dat geval is de regie van DGK ook niet achterlijkquote:Op woensdag 18 april 2007 20:33 schreef petraa het volgende:
[..]
Ze lagen ook precies alle 6 op het matje, knap als je daar precies op kan mikken vanuit het raam
Ach als Natas daar nu prat op gaat..... ze heeft weer heerlijk gekookt.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:34 schreef schizolientje het volgende:
Handjes wassen anders krijg je geen eten? Maar je eet toch niet met je handen?
Geeft een goed gevoel..... lekker oud en vertrouwd.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Brian liet even doorschemeren op haar te geilen en Amanda ziet dat meteen weer als een liefdesbetuiging. Girl, get some self respect! And then some...
Ja. Jammer.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:38 schreef Ecila111 het volgende:
Geeft een goed gevoel..... lekker oud en vertrouwd.
Amanda gaat voor Huubquote:
quote:Op woensdag 18 april 2007 20:41 schreef farceman het volgende:
Wat is die Brian weer een lul, probeert weer Huub erin te luizen met het roken
Huub moet maar eens een weekje gaan staken ofzo. Gewoon ruistig houden en geen tv meer maken. Ze houden zijn brieven achter en zitten hem te sarren met sancties. Tijd om wat terug te doen.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:39 schreef FdW het volgende:
Wat een kinderlijk en achterlijk gebeuren met die sanctie.
Febo, hou je bij je frikandellen, en laat de rest over aan uitvoerend producent Huub.
Brian heeft Jaap weer voor z'n karretje gespannen, Jaap moet CP's inleveren, en Brian wast z'n handjes in onschuld, ik ga vloeken!!!!!!!!quote:Op woensdag 18 april 2007 20:33 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
ms moet hij maar eens stoppen met de weddenschappen die hij standaard verliest.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:40 schreef blomst het volgende:
Huub heeft dus nog maar 30 cp.
Zet net de streams weer aan ... welke sanctie .. CP voor de sigaretten ?quote:Op woensdag 18 april 2007 20:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Huub moet maar eens een weekje gaan staken ofzo. Gewoon ruistig houden en geen tv meer maken. Ze houden zijn brieven achter en zitten hem te sarren met sancties. Tijd om wat terug te doen.
yepquote:Op woensdag 18 april 2007 20:43 schreef Marelle het volgende:
[..]
Brian heeft Jaap weer voor z'n karretje gespannen, Jaap moet CP's inleveren, en Brian wast z'n handjes in onschuld, ik ga vloeken!!!!!!!!![]()
ja 2 van Huub en 1 van Jaap (dacht ik)quote:Op woensdag 18 april 2007 20:43 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Zet net de streams weer aan ... welke sanctie .. CP voor de sigaretten ?
dan kan ie sex met amanda verder wel vergeten, die kan niet zonder peukquote:Op woensdag 18 april 2007 20:43 schreef Soury het volgende:
Wel raar dat Brian vraagt hoeveel mensen het uithuoden met een week niet roken ?
Waar komen die peuken nou vandaan?![]()
Het is bijna een peuterspeelzaal geworden.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:43 schreef farceman het volgende:
Wat kinderachtig dat achter nu met sigaretten aktie's gaat beginenn.
wat een Big Brother aktie's weer
Precies, heel heel veel piano studeren, uitermate vriendelijk - doch kort - zijn in de contacten met iedereen enz.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Huub moet maar eens een weekje gaan staken ofzo. Gewoon ruistig houden en geen tv meer maken. Ze houden zijn brieven achter en zitten hem te sarren met sancties. Tijd om wat terug te doen.
Brian durft helemaal niets zelf .... of hij moet zeker weten dat het buiten het zicht van de camera's isquote:Op woensdag 18 april 2007 20:44 schreef farceman het volgende:
Let op Brian gaat de puk ergens droppen of hij geeft iemand de opdracht
inderdaad klopt!!quote:Op woensdag 18 april 2007 20:50 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
sanctie gold toch alleen voor de rokers
volgens mij behoort brian niet tot de rokers
toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |