én geen sex meer met amanda want die is nu ook pissed hoop ikquote:Op woensdag 18 april 2007 20:50 schreef farceman het volgende:
Hoop zo dat brian er een rookt en dat er gewoon geen sanctie komt
En dat ie er schijt- en schijtziek van wordt.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:50 schreef farceman het volgende:
Hoop zo dat brian er een rookt en dat er gewoon geen sanctie komt
En Huub voor straf ( FEBO ) ook Delly niet neuken.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:51 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
én geen sex meer met amanda want die is nu ook pissed hoop ik
mooie kop, mooie ogen, jammer dat ie zoveel zuiptquote:
Spammhoerrrr ga je moeder pestenquote:[Niet quoten dan, he
HUMMIEIEIEIEIEIEIEIEIE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 18 april 2007 20:46 schreef scanman01 het volgende:
Het gaat echt de kant van BB op. Lekker bewonertjes pesten
Een slechte naaier, welteverstaan.quote:
op dit moment gaat het goed hier, maar vanmiddag lag ik er steeds uit......quote:Op woensdag 18 april 2007 20:53 schreef carpediem23 het volgende:
Kan iedereen hier momenteel zonder problemen streams kijken????? Op de Tien site staan wel berichten over werkzaamheden en dat er meerdere klachten zijn geweest. Vraag me af als jullie allemaal gewoon kunnen kijken zonder enige problemen.
Tja tien he ?quote:Op woensdag 18 april 2007 20:53 schreef carpediem23 het volgende:
Kan iedereen hier momenteel zonder problemen streams kijken????? Op de Tien site staan wel berichten over werkzaamheden en dat er meerdere klachten zijn geweest. Vraag me af als jullie allemaal gewoon kunnen kijken zonder enige problemen.
Die bachert (quote:Op woensdag 18 april 2007 20:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Tja tien he ?
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2
Er mogen een week geen sigaretten gerookt worden...quote:Op woensdag 18 april 2007 20:57 schreef avonne het volgende:
kan iemand precies samenvatten wat de sanctie is?
Gaat perfect hier, geen haperingen!quote:Op woensdag 18 april 2007 20:53 schreef carpediem23 het volgende:
Is er iemand die zich daar aan gaat houden, dan?quote:Op woensdag 18 april 2007 20:58 schreef Desii het volgende:
[..]
Er mogen een week geen sigaretten gerookt worden...
Huub moet 60 ceepees betalen voor het uit het raam gooien van 2 sigaretten en het op de grond gooien van as.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:57 schreef avonne het volgende:
als ik het goed heb (hou me ten goede) is het zo dat als er 5x een sanctie is geweest voor 1 bewoner, voor het gooien van sigaretten peuken buiten de asbakken, geldt er een sanctie van niet meer roken van 1 week voor alle bewoners.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:57 schreef avonne het volgende:
Baalt die en heeft die nu wel 300cp voor 2 uur passie met Cora?quote:Op woensdag 18 april 2007 21:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub moet 60 ceepees betalalen voor het uit het raam gooien van 2 sigaretten en het op de grond gooien van as.
Jaap moet 20 ceepees betalen voor het op de grond gooien van as.
Dus dat gaat nu nog niet in?quote:Op woensdag 18 april 2007 21:00 schreef Marelle het volgende:
[..]
als ik het goed heb (hou me ten goede) is het zo dat als er 5x een sanctie is geweest voor 1 bewoner, voor het gooien van sigaretten peuken buiten de asbakken, geldt er een sanctie van niet meer roken van 1 week voor alle bewoners.
ik hoop dat ze hiermee doorgaat en bij Huub in bed belandt, zou TE gek zijnquote:Op woensdag 18 april 2007 21:01 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
amanda is huub al aan het bewerkstelligen
![]()
ook begrijpelijk, want Brian heeft ook Amanda met zijn actiequote:Op woensdag 18 april 2007 21:01 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
amanda is huub al aan het bewerkstelligen
![]()
thanks to Palma want zij en haar meisjes gaan die peuken toch echt niet steeds opruimenquote:Op woensdag 18 april 2007 20:43 schreef farceman het volgende:
Wat kinderachtig dat achter nu met sigaretten aktie's gaat beginenn.
wat een Big Brother aktie's weer
Ja, maar we hoorden Brian nog vragen hoeveel er nog gerookt moesten worden. Hij lijkt dus van plan te zijn het verbod in te laten gaan. Ik vind dat dat niet moet gelden; de sancties zijn immers ingesteld vanwege de rommel van de rokers, niet die van de niet-rokers.quote:Op woensdag 18 april 2007 21:02 schreef avonne het volgende:
[..]
Dus dat gaat nu nog niet in?
Nou, hamsteren, dan.
Ik zou gewoon door roken. Het is Stalin Rusland niet. Flikker toch op.
hij kreeg telefoon van ''achter''quote:Op woensdag 18 april 2007 21:03 schreef grazygirl het volgende:
waarom is huub zich op stel en sprong gaan scheren en omkleden?
Sorry, was off topic en speciaal voor jou: door-slotjes-heen-postert.quote:Op woensdag 18 april 2007 21:01 schreef avonne het volgende:
[..]
Zou fijn zijn als je het antwoord wat verduidelijkt
Alweer Palma. Weg ermee.quote:Op woensdag 18 april 2007 21:03 schreef Charmian het volgende:
[..]
thanks to Palma want zij en haar meisjes gaan die peuken toch echt niet steeds opruimen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |