Die mag van mij ook thuisblijven.. Maar die andere chick is wel schattigquote:Op woensdag 18 april 2007 15:30 schreef Suikeroom het volgende:
waarom is dat dikke blonde lelijke wijf bijna elke dag in de villa?
DIe heeft schattige borstjes iddquote:Op woensdag 18 april 2007 15:30 schreef getl0st het volgende:
[..]
Die mag van mij ook thuisblijven.. Maar die andere chick is wel schattig
Vrouwen staan graag in de belangstelling. Op TV is het ultiemequote:Op woensdag 18 april 2007 15:30 schreef Suikeroom het volgende:
waarom is dat dikke blonde lelijke wijf bijna elke dag in de villa?
Natasia praat net zolang over iets totdat ze zelf geloofd dat het haar beloofd isquote:Op woensdag 18 april 2007 15:36 schreef Gigageil het volgende:
Natasia gelooft het echt zelf dat ze geopereerd gaat worden in DGK en 6 weken kan revalideren in een treitershow.......sleep on.....![]()
ze is niet blij zeker?quote:Op woensdag 18 april 2007 15:37 schreef noekje het volgende:
Amanda zegt dat Brian helemaal gelukkig is door Tamara.
Heeft Natasja juist gisterenavond gedaan, waarschijnlijk ingefluisterd door "achter" zodat vandaag Lieke kon komen.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:38 schreef F04 het volgende:
Ik heb even de berichten van vannacht bekeken, maar hadden ze Gaby niet beter op een vrijdagavond uit kunnen nodigen.
is dat dezelfde waar hij nu weer verliefd op is..quote:Op woensdag 18 april 2007 15:40 schreef Gigageil het volgende:
Brian heeft het weer over zijn ex die hem leeggetrokken heeft.......dom blo lulletje![]()
Niks bijzonders. Huub heeft Jaap pianoles gegeven.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:39 schreef itsme het volgende:
wat is er allemaal gebeurd in die 19 minuten?
Met een snik in haar stem?quote:Op woensdag 18 april 2007 15:37 schreef noekje het volgende:
Amanda zegt dat Brian helemaal gelukkig is door Tamara.
Denk het wel......ik zou niet weten op wie anders ?quote:Op woensdag 18 april 2007 15:41 schreef avotar het volgende:
[..]
is dat dezelfde waar hij nu weer verliefd op is..
quote:Op woensdag 18 april 2007 15:43 schreef Gigageil het volgende:
Die vreetschuur staat weer niet stil van NastyAssia![]()
Ook een liposuctie in Utrecht dan maar.....![]()
Afschuwelijk. Gisteren dacht ik nog bij mezelf dat het er (voor haar doen) aardig uitzag, maar ze heeft het weer kapot weten te stylen.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:45 schreef carpediem23 het volgende:
En het haar van Amanda is weer (was het nog steeds) stro!![]()
Njaa, ik vind dat ze gewoon die extensions eruit moet halen, en der haar lichtbruin verven, weet je hoe mooi ze dan isquote:Op woensdag 18 april 2007 15:45 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
En het haar van Amanda is weer (was het nog steeds) stro!![]()
Nee, ze zei het vrij nonchalant eigenlijk.quote:
ga ik even doen!quote:Op woensdag 18 april 2007 15:48 schreef getl0st het volgende:
kan de OP aangepast worden? de vorige COS en SC zoek-bug topic was vol
Terwijl ik denk dat een fris kort afrokopje haar juist erg leuk zal staan.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:49 schreef Gigageil het volgende:
Natasia is trots op haar black ass maar niet op haar kroeshaar......dat stop je zover mogelijk weg onder een bos haar wat een arme Indiaase vrouw heeft afgestaan voor 5 dollar![]()
Japio geniet van de aandacht = TV maken Japio style.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:51 schreef Lipsch het volgende:
Ligt Jaap vastgebonden op z'n bed? Ik denk dat hij halverwege wil afhaken.
quote:Op woensdag 18 april 2007 15:54 schreef Ian_Nick het volgende:
TVP.
Gewoon omdat noekje haar fijne Icon weer terug heeft.
Wat dacht je dan?? Een 6-pack van 200 kilo??quote:Op woensdag 18 april 2007 15:58 schreef zaadjuh het volgende:
wat een gore dikke buik heeft hij blehhhhhh...het gaat en dribbelt heen en weer
Och jezus, zie het nu pas.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:55 schreef scanman01 het volgende:
Die fout in de TT mag nog wel even veranderd worden wat mij betreft.
quote:Op woensdag 18 april 2007 16:00 schreef Ian_Nick het volgende:
Veel te laat, I know...
Maar dit is echt een van de stoerste caps die ik ooit heb gezien!![]()
![]()
![]()
![]()
Dank jequote:Op woensdag 18 april 2007 16:00 schreef Ian_Nick het volgende:
Veel te laat, I know...
![]()
![]()
![]()
Mag zoiets om half 8 uitgezonden worden?quote:Op woensdag 18 april 2007 16:00 schreef scanman01 het volgende:
Jaap denkt alleen maar: "Eindelijk wat tv momentjes gescoord"
Mijn idee. Hij heeft nav de popol gemerkt dat klagen en janken niet helpt en dus istie nu iets minder kleinzeriger.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:00 schreef scanman01 het volgende:
Jaap denkt alleen maar: "Eindelijk wat tv momentjes gescoord"
Alleen jammer dat har haargrens zo hoog ligt nu door er tientallen keren extensions in te zetten.....quote:Op woensdag 18 april 2007 15:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Terwijl ik denk dat een fris kort afrokopje haar juist erg leuk zal staan.
ja mooi was tie.... en Huub express met zijn handen op die kleine stukjes hars (hand erop, hand eraf)quote:
quote:Op woensdag 18 april 2007 16:03 schreef Liess het volgende:
Amanda ziet er goed uit btw in zon spijkerbroek
Begin een clubje.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:07 schreef carpediem23 het volgende:
Ik haat Jaap
Die is echt geweldig.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:00 schreef Ian_Nick het volgende:
Veel te laat, I know...
![]()
![]()
![]()
Als je het goed wilt doen, om de 3 a 4 weken.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:06 schreef bunnyma het volgende:
Lachen dit.![]()
![]()
Om de hoeveel tijd moet dit?
http://www.holland.com/re(...)index.html?page=http://www.holland.com/rembrandt400/consumer/nl/rembrandt/kunstenaar/galerie/anatomles2.htmlquote:Op woensdag 18 april 2007 16:09 schreef Prosac het volgende:
Wat zegt u mijn waarde Watson?
[afbeelding]
leedvermaakquote:Op woensdag 18 april 2007 16:11 schreef Copycat het volgende:
Eindelijk is Jaap het middelpunt van alle aandacht!
Laat eens zien dat borsthaar van jou:)quote:Op woensdag 18 april 2007 16:11 schreef marky het volgende:
Wat een onzin dat harsen bij Jaap. Ik kan me voorstellen als je een mooi strak lichaam hebt dat je dat niet wil verstoppen onder het haar maar zoals jaap is lijkt me beter dat je dat lichaam verstopt achter een donzig laagje.
Ik vind dat gehars/scheren van borsthaar overigens helemaal onzin. Ik heb borsthaar en ik ben er trots op. Wordt tijd dat mannen weer mannen mogen zijn en geen jochies.
Ik zeg: Ik hou durvan!quote:
ik ben ook trots op mijn 3 haartjes! het zijn er dan wel 3, maar wel 10 cm lang!quote:Op woensdag 18 april 2007 16:11 schreef marky het volgende:
Wat een onzin dat harsen bij Jaap. Ik kan me voorstellen als je een mooi strak lichaam hebt dat je dat niet wil verstoppen onder het haar maar zoals jaap is lijkt me beter dat je dat lichaam verstopt achter een donzig laagje.
Ik vind dat gehars/scheren van borsthaar overigens helemaal onzin. Ik heb borsthaar en ik ben er trots op. Wordt tijd dat mannen weer mannen mogen zijn en geen jochies.
quote:Op woensdag 18 april 2007 16:11 schreef marky het volgende:
Nee, nee, nee. On-topicquote:Op woensdag 18 april 2007 16:13 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Laat eens zien dat borsthaar van jou:)
daar dacht ik ook aan inderdaadquote:Op woensdag 18 april 2007 16:11 schreef FdW het volgende:
[..]
http://www.holland.com/re(...)index.html?page=http://www.holland.com/rembrandt400/consumer/nl/rembrandt/kunstenaar/galerie/anatomles2.html
Dat vind ik wel weer een beetje TEquote:Op woensdag 18 april 2007 16:13 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
ik ben ook trots op mijn 3 haartjes! het zijn er dan wel 3, maar wel 10 cm lang!
Ik heb geen borsthaar.. en daar ben ik blij om ookquote:Op woensdag 18 april 2007 16:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]Precies. Maar ze willen tegenwoordig liever een beetje verwijfd zijn.
quote:Op woensdag 18 april 2007 16:14 schreef Polonium-120 het volgende:
jaap is een ziener en weet dat, als het haar er niet af gaat, cora hem in het huwelijks bootje misschien niet kan redden...
[[url=http://i12.tinypic.com/4gt7re8.jpg]afbeelding][/url]
ach ja ieder z'n eigen fetisjquote:Op woensdag 18 april 2007 16:15 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Dat vind ik wel weer een beetje TE
Nee, Eric belt met Brenda. Haar schoonmoeder is van de fiets gevallen, heeft door de schrik een hartinfarct gekregen en ligt in kritieke toestand in het ziekenhuis.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:16 schreef bunnyma het volgende:
Gaat dat telefoongesprek over Diana?
Het is dus heftig.
Idd... die was mij ook al opgevallen, Sylvia die gewoon niet onder de indruk isquote:Op woensdag 18 april 2007 16:00 schreef Ian_Nick het volgende:
Veel te laat, I know...
![]()
![]()
![]()
helemaal mee eens.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:11 schreef marky het volgende:
Ik hoorde het pas op het laatst, tussen al het gebuffer door.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee, Eric belt met Brenda. Haar schoonmoeder is van de fiets gevallen, heeft door de schrik een hartinfarct gekregen en ligt in kritieke toestand in het ziekenhuis.
Het ging toch over borsthaar!quote:Op woensdag 18 april 2007 16:19 schreef itsme het volgende:
[..]
helemaal mee eens.![]()
En mogen wij vrouwen dan weer bossen?![]()
lijkt me een typisch voorbeeld van een retorische vraag. De vraag is of JIJ het zelf ook wilquote:Op woensdag 18 april 2007 16:19 schreef itsme het volgende:
[..]
helemaal mee eens.![]()
En mogen wij vrouwen dan weer bossen?![]()
Hij denkt dat Huub hetzelfde is als hij.. achter elkanders rug om pratendquote:Op woensdag 18 april 2007 16:22 schreef Liess het volgende:
Eric duikt weer in een 'privegesprek'
o ja rughaar mag ook niet meer he?quote:Op woensdag 18 april 2007 16:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het ging toch over borsthaar!
Maar als je weer graag wilt gaan bossen, go ahead... Dan gaan wij weer rughaar kweken.
Nu zonder publiek en commentaar is er gelijk niets meer aan, ergo Japio alleen = geen TV.quote:
onder mijn oksels niet maar dat kut scheren. Ik zeg ik houdernietvan.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:22 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
lijkt me een typisch voorbeeld van een retorische vraag. De vraag is of JIJ het zelf ook wil![]()
We zitten idd middenin het haar-obsessie tijdperk.quote:
tja daarom doe ik er maar aan mee. haren onder je bikini uit is echt not done anymore.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
We zitten idd middenin het haar-obsessie tijdperk.
quote:Op woensdag 18 april 2007 16:27 schreef r3gi3boy het volgende:
ik blijf het zielig vinden voor dat leuke meisje (nee niet die met die roze tutu aan)![]()
quote:Op woensdag 18 april 2007 16:27 schreef Polonium-120 het volgende:
... en in zo'n precaire situatie ziet een onthaard lichaam er ook beter uit...
[afbeelding]
quote:Op woensdag 18 april 2007 16:27 schreef Polonium-120 het volgende:
[afbeelding]
Kijk maar uit, zo heb je Scan in je nek, ik mocht hem niet meer plaatsen. Maar thxquote:
hij heeft een echte geile blik in zijn ogen daarquote:Op woensdag 18 april 2007 16:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kijk maar uit, zo heb je Scan in je nek, ik mocht hem niet meer plaatsen. Maar thx![]()
![]()
hahahaha die masteravond blijft op nr. 1 staan bij mijn lachaanvallen. Ik kon die bewuste avond gewoon niet meer slapen van de lol die ik gehad heb. Ik heb ook alle links van youtube filmpjes bij m'n favorieten staan, zodat ik, mocht ik verdrietig zijn, ik altijd zo'n filmpje op kan zetten om weer helemaal in een scheur te liggen!quote:Op woensdag 18 april 2007 16:27 schreef Polonium-120 het volgende:
[afbeelding]
Ooooooow, ik doe zo mijn best om dit te vergetenquote:Op woensdag 18 april 2007 16:27 schreef Polonium-120 het volgende:
[afbeelding]
Duik er lekker tussen meidquote:Op woensdag 18 april 2007 16:30 schreef Liess het volgende:
[afbeelding]
Als AManda en Huub vanavond nou even dronken worden ... samen ............
Neeeeeeeeeeeeeee, die blik daar is ergggggg lekker, voor de rest vind ik Nico een Lulquote:Op woensdag 18 april 2007 16:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als je dan toch even wil Nico-soppen...
Maak dan even een nieuwe.
Nou, de lol was er op een gegeven moment toch bestwel vanaf.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:30 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
hahahaha die masteravond blijft op nr. 1 staan bij mijn lachaanvallen. Ik kon die bewuste avond gewoon niet meer slapen van de lol die ik gehad heb. Ik heb ook alle links van youtube filmpjes bij m'n favorieten staan, zodat ik, mocht ik verdrietig zijn, ik altijd zo'n filmpje op kan zetten om weer helemaal in een scheur te liggen!
Ik wil niet zeiken, maar je captures zijn echt véél te groot. Heb je geen software waarmee je de caps even 580 breed kunt maken?quote:
quote:Op woensdag 18 april 2007 16:32 schreef FuTilE het volgende:
Alsof je Gibraltar van vegetatie moet ontdoen...
Waarom laat Jaap dit in GODSNAAM doen?
Precies. Deze capture kennen we nou wel.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als je dan toch even wil Nico-soppen...
Maak dan even een nieuwe.
DUS!!!!!!!!quote:Op woensdag 18 april 2007 16:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Precies. Deze capture kennen we nou wel.
ja, zijn je broek zakt er vanaf...quote:Op woensdag 18 april 2007 16:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ooooooow, ik doe zo mijn best om dit te vergeten![]()
![]()
![]()
![]()
Tussen z'n billen. Niet z'n schaamstreekquote:Op woensdag 18 april 2007 16:33 schreef r3gi3boy het volgende:
lol er wordt een complot gesmeed door de harsdames om ook z'n schaamharen te harsen.
" anders laten we dit stuk bij zijn buik zitten, dat als er mensen binnenkomen om te kloten, dat het lijkt alsof we daar mee bezig zijn"
Dat lijkt idd maar zo.. Vanavond is alles weer goed.. als brian niet eerder met amanda praatquote:Op woensdag 18 april 2007 16:34 schreef noekje het volgende:
Amanda lijkt een beetje klaar te zijn met Brian opeens.
Ze voelt zich genaaid.
HAaaaaaaaaquote:Op woensdag 18 april 2007 16:35 schreef Liess het volgende:
[afbeelding]
Nico vanaf zijn mooiste kant.
hilarisch... waar goldstrike wel niet goed voor is...quote:Op woensdag 18 april 2007 16:30 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
hahahaha die masteravond blijft op nr. 1 staan bij mijn lachaanvallen. Ik kon die bewuste avond gewoon niet meer slapen van de lol die ik gehad heb. Ik heb ook alle links van youtube filmpjes bij m'n favorieten staan, zodat ik, mocht ik verdrietig zijn, ik altijd zo'n filmpje op kan zetten om weer helemaal in een scheur te liggen!
Dan maak ik hem wel kleiner dan is ie andersquote:Op woensdag 18 april 2007 16:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maak een nieuwe en plaats deze niet meer hier.
Goed gecapt, jammer die ik die lekkere foute kop niet ziequote:Op woensdag 18 april 2007 16:35 schreef Liess het volgende:
[afbeelding]
Is geen konkelen, ze zegt niets anders dan de waarheid.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:37 schreef VirtualPOM het volgende:
Bah, dit valt me echt tegen van Sylvia, gaat ze konkelen![]()
incognico...quote:Op woensdag 18 april 2007 16:35 schreef Liess het volgende:
[afbeelding]
Syl is echt lullig bezig nu, dit valt me zwaar tegenquote:Op woensdag 18 april 2007 16:38 schreef noekje het volgende:
Syl zegt dat Brian Amanda gelijk gebruikt heeft toen haar verkering uitging. Hij was geil, jij was labiel.
Wat heeft Syl toch vandaag? Vanmorgen met Jaap was ze ook goed bezig.
ook weer dreiging toneelhaak ???quote:Op woensdag 18 april 2007 16:38 schreef noekje het volgende:
Syl zegt dat Brian Amanda gelijk gebruikt heeft toen haar verkering uitging. Hij was geil, jij was labiel.
Wat heeft Syl toch vandaag? Vanmorgen met Jaap was ze ook goed bezig.
Dat vind ik dan weer het mooiste, die paalquote:Op woensdag 18 april 2007 16:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goed gecapt, jammer die ik die lekkere foute kop niet zie![]()
Waarom? Ze zegt gewoon de waarheid.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:39 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Syl is echt lullig bezig nu, dit valt me zwaar tegen![]()
quote:Op woensdag 18 april 2007 16:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom? Ze zegt gewoon de waarheid.
nwjaaa, gewoon tv-momentje pakken...quote:Op woensdag 18 april 2007 16:38 schreef petraa het volgende:
[..]
Is geen konkelen, ze zegt niets anders dan de waarheid.
er is geen stemming voor Amanda aangevraagd.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:42 schreef daWeasel het volgende:
Sylvia gaat nu voor ruzie tussen Amanda en Brian zorgen, met als gevolg dat Brian morgen heel makkelijk Amanda wegstemd....goed bezig dus....
Dat is haar eigen haar.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:42 schreef r3gi3boy het volgende:
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA WAT voor een kapsel krijgt NATASIA nou aangemeten!?!?!??! IS DIT miljonairs waardig!?!?!? of is een ghetto-coupe onder miljonairs tegenwoordig IN
Doe dan maar morgen, anders stemt brian jaap helemaal niet meer weg.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:30 schreef Liess het volgende:
[afbeelding]
Als AManda en Huub vanavond nou even dronken worden ... samen ............
quote:Op woensdag 18 april 2007 16:42 schreef Yollie het volgende:
Toch is het niet slim van Syl om Amanda een dag voor de stemming los te weken van Brian. Als er vanavond ruzie komt tussen Amanda en Brian, zal Brian Jaap er zeker NIET uitstemmen.
Ik zeg maar zo.. ik zeg maar nietsquote:Op woensdag 18 april 2007 16:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Tja, wat zullen we er van zeggen .....
[afbeelding]
En die gaat er komen, dus nu ben ik niet meer blij.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:42 schreef Yollie het volgende:
Toch is het niet slim van Syl om Amanda een dag voor de stemming los te weken van Brian. Als er vanavond ruzie komt tussen Amanda en Brian, zal Brian Jaap er zeker NIET uitstemmen.
Kut, kan dat niet meer? o nee, tot 12 uur, shit. Dan is Sylvia inderdaad dom bezig.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:43 schreef Yollie het volgende:
[..]
er is geen stemming voor Amanda aangevraagd.
Tenzij Brian Huub slaat.........quote:Op woensdag 18 april 2007 16:43 schreef Bridale het volgende:
[..]
Doe dan maar morgen, anders stemt brian jaap helemaal niet meer weg.
de neukscheiding geeft brian weer een vrijbrief (zei ik vrijbrief?) om met een van zijn aanbieders het bed in te duiken...quote:Op woensdag 18 april 2007 16:42 schreef CartWOman het volgende:
Als je zo over iemand denkt, en er telkens weer mee gaat konijnen... dan verdien je niet beter.
Je maakt mij niet wijs dat je seks daar los van kan zien. Amanda zelf blijft 'm steeds verleiden.![]()
Christ, dit is wel héel erg hoor...quote:
Dat zei Syl net ook tegen haar: "wacht met stappen richting Brian tot na de stemming morgenavond"quote:Op woensdag 18 april 2007 16:43 schreef Bridale het volgende:
[..]
Doe dan maar morgen, anders stemt brian jaap helemaal niet meer weg.
O god ik lig in een deuk hier. die die andere reactie waar jij op reageerde.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:43 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat is haar eigen haar.![]()
Het nep-gebeuren moet nog plaatsvinden.
I hope so, dat Amanda naar luistertquote:Op woensdag 18 april 2007 16:48 schreef Sebi het volgende:
[..]
Dat zei Syl net ook tegen haar: "wacht met stappen richting Brian tot na de stemming morgenavond"
Maar Syl... praat haar wel richting Huub (in dit verhaal hoor je wel dat Syl Huub erg graag mag en met name zijn eerlijkheid)quote:Op woensdag 18 april 2007 16:48 schreef Prosac het volgende:
Toch heeft het totaal geen zin Sylvia.. er wordt hooguit vanavond niet gekonijnd, morgen toch wel weer.
OMG, een para-quote:
ja duh. ze kent amandel nu toch wel.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:48 schreef Sebi het volgende:
[..]
Dat zei Syl net ook tegen haar: "wacht met stappen richting Brian tot na de stemming morgenavond"
jaaa, eeecht.... (terror stemmetje van amanda)quote:
Dat zou heel mooi zijn. Vanavond en morgen heel rustig blijven en dan overlopen naar SHE.quote:
Die zitten bij Brian op dezelfde plekquote:Op woensdag 18 april 2007 16:53 schreef Liess het volgende:
"Loopt niet je pik maar je hart achterna" zegt de Kapster tegen Brian.
Nu ik het teruglees moet ik zelf ook lachen.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:49 schreef itsme het volgende:
[..]
O god ik lig in een deuk hier. die die andere reactie waar jij op reageerde.
O god wat een kapsle heeft natasia nu, getto haar. en dan jou antwoord.![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 april 2007 16:53 schreef getl0st het volgende:
[..]
Die zitten bij Brian op dezelfde plek
Hadden ze het er over dan?quote:Op woensdag 18 april 2007 16:52 schreef VirtualPOM het volgende:
Yess. Natasia heeft het door dat Amanda sylvia om raad vraagt.. en Brian dus ook![]()
* beequeen dacht precies hetzelfde, als vrouw van een imker.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:53 schreef Kinga het volgende:
Natasia heeft een bijenkorf op haar hoofd.
Ik ook maar het prbleem blijft natuurlijk dat Amanda bij Brian in bed slaapt.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:54 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Nu ik het teruglees moet ik zelf ook lachen.Best wel droog.
Jeetje wat praat Syl veel... ik ben het zo met haar eens.![]()
Spijt me zeer.. maar ik vind het lijken alsof ze een ernstige ziekte heeftquote:Op woensdag 18 april 2007 16:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
* beequeen dacht precies hetzelfde, als imkervrouw.![]()
Op welk gironummer kan ik storten voor dit leed?quote:Op woensdag 18 april 2007 16:54 schreef Liess het volgende:
[afbeelding]
Natas zegt dat Amanda meer voelt voor Brian dat ze zegt.
quote:Op woensdag 18 april 2007 16:56 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Op welk gironummer kan ik storten voor dit leed?![]()
Dat denk ik niet... Syl vraagt of ze de confrontatie tot morgen wil uitstellen, maar ik denk niet dat dat lukt.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:53 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Dat zou heel mooi zijn. Vanavond en morgen heel rustig blijven en dan overlopen naar SHE.
Dan wordt Brian helemaal para.....
Maar ja het is Amanda..... dus waarschijnlijk vannacht weer konijnen.
Ik denk vanavond nog niet meteen maar morgenochtend zal het wel weer gebeuren.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:56 schreef Prosac het volgende:
Zullen we alvast een poultje openen over hoe lang het duurt voordat Amanda toch weer met Brian konijnt?
als het paard gonorroe sex wil... volgens mij voelt amanda het verschil niet...quote:Op woensdag 18 april 2007 16:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zou Fries verliefd zijn op Amanda ?
[afbeelding]
Nee Erric gaat eruitquote:Op woensdag 18 april 2007 16:57 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat denk ik niet... Syl vraagt of ze de confrontatie tot morgen wil uitstellen, maar ik denk niet dat dat lukt.
Brian zelf wil Amanda ook spreken, dus Jaap eruit zie ik niet gebeuren.![]()
Edit, Hij zegt hetquote:Op woensdag 18 april 2007 16:57 schreef Liess het volgende:
Brian gaat snel naar Amanda
quote:Op woensdag 18 april 2007 16:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda belooft geen sex meer te hebben met Brian. Sylvia voegt er aan toe "En jouw voordeel is, dat je zelf altijd naar Huub toe kunt als je het niet kunt volhouden zonder sex. Huub neukt wel met je als het moet".
De streams kunnen ook gewoon uit.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:59 schreef beequeen het volgende:
Ze gaan de schaamstreek van Jaap harsen, er mag dus niemand bij zijn. Ik hoop dat DGK-REDACTIE ons dit niet laat zien. Bij deze dank.
Ja hoor, vast.quote:
Waarom zou hij dat willen?quote:Op woensdag 18 april 2007 16:59 schreef beequeen het volgende:
Ze gaan de schaamstreek van Jaap harsen, er mag dus niemand bij zijn. Ik hoop dat DGK-REDACTIE ons dit niet laat zien. Bij deze dank.
Er zit bij Natasia een draadje losquote:
Wil je alsjeblieft ophouden Catweazle te beledigen door Brianquote:
Dat zullen ze toch zeker niet doen .....quote:Op woensdag 18 april 2007 16:59 schreef beequeen het volgende:
Hij lijkt sprekendquote:Op woensdag 18 april 2007 17:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wil je alsjeblieft ophouden Catweazle te beledigen door Brianmet hem te vergelijken?!
Er is maar 1 Catweazle![]()
[afbeelding]
Catweazle practices elec-trickery
Oh ja,die vond ik vroeger zo engquote:Op woensdag 18 april 2007 17:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wil je alsjeblieft ophouden Catweazle te beledigen door Brianmet hem te vergelijken?!
Er is maar 1 Catweazle![]()
[afbeelding]
Catweazle practices elec-trickery
En dat zeg je tegen een DGK-addictquote:
* Ian gaat peuken zoekenquote:Op woensdag 18 april 2007 17:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Omdat een pakje shag uit je bikinibroekje zo slordig staat![]()
Die zijn ze nu aan het vastnaaien, in haar haar dus.quote:
LMAOquote:Op woensdag 18 april 2007 16:54 schreef Liess het volgende:
[afbeelding]
Natas zegt dat Amanda meer voelt voor Brian dat ze zegt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |