Die mag van mij ook thuisblijven.. Maar die andere chick is wel schattigquote:Op woensdag 18 april 2007 15:30 schreef Suikeroom het volgende:
waarom is dat dikke blonde lelijke wijf bijna elke dag in de villa?
DIe heeft schattige borstjes iddquote:Op woensdag 18 april 2007 15:30 schreef getl0st het volgende:
[..]
Die mag van mij ook thuisblijven.. Maar die andere chick is wel schattig
Vrouwen staan graag in de belangstelling. Op TV is het ultiemequote:Op woensdag 18 april 2007 15:30 schreef Suikeroom het volgende:
waarom is dat dikke blonde lelijke wijf bijna elke dag in de villa?
Natasia praat net zolang over iets totdat ze zelf geloofd dat het haar beloofd isquote:Op woensdag 18 april 2007 15:36 schreef Gigageil het volgende:
Natasia gelooft het echt zelf dat ze geopereerd gaat worden in DGK en 6 weken kan revalideren in een treitershow.......sleep on.....![]()
ze is niet blij zeker?quote:Op woensdag 18 april 2007 15:37 schreef noekje het volgende:
Amanda zegt dat Brian helemaal gelukkig is door Tamara.
Heeft Natasja juist gisterenavond gedaan, waarschijnlijk ingefluisterd door "achter" zodat vandaag Lieke kon komen.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:38 schreef F04 het volgende:
Ik heb even de berichten van vannacht bekeken, maar hadden ze Gaby niet beter op een vrijdagavond uit kunnen nodigen.
is dat dezelfde waar hij nu weer verliefd op is..quote:Op woensdag 18 april 2007 15:40 schreef Gigageil het volgende:
Brian heeft het weer over zijn ex die hem leeggetrokken heeft.......dom blo lulletje![]()
Niks bijzonders. Huub heeft Jaap pianoles gegeven.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:39 schreef itsme het volgende:
wat is er allemaal gebeurd in die 19 minuten?
Met een snik in haar stem?quote:Op woensdag 18 april 2007 15:37 schreef noekje het volgende:
Amanda zegt dat Brian helemaal gelukkig is door Tamara.
Denk het wel......ik zou niet weten op wie anders ?quote:Op woensdag 18 april 2007 15:41 schreef avotar het volgende:
[..]
is dat dezelfde waar hij nu weer verliefd op is..
quote:Op woensdag 18 april 2007 15:43 schreef Gigageil het volgende:
Die vreetschuur staat weer niet stil van NastyAssia![]()
Ook een liposuctie in Utrecht dan maar.....![]()
Afschuwelijk. Gisteren dacht ik nog bij mezelf dat het er (voor haar doen) aardig uitzag, maar ze heeft het weer kapot weten te stylen.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:45 schreef carpediem23 het volgende:
En het haar van Amanda is weer (was het nog steeds) stro!![]()
Njaa, ik vind dat ze gewoon die extensions eruit moet halen, en der haar lichtbruin verven, weet je hoe mooi ze dan isquote:Op woensdag 18 april 2007 15:45 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
En het haar van Amanda is weer (was het nog steeds) stro!![]()
Nee, ze zei het vrij nonchalant eigenlijk.quote:
ga ik even doen!quote:Op woensdag 18 april 2007 15:48 schreef getl0st het volgende:
kan de OP aangepast worden? de vorige COS en SC zoek-bug topic was vol
Terwijl ik denk dat een fris kort afrokopje haar juist erg leuk zal staan.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:49 schreef Gigageil het volgende:
Natasia is trots op haar black ass maar niet op haar kroeshaar......dat stop je zover mogelijk weg onder een bos haar wat een arme Indiaase vrouw heeft afgestaan voor 5 dollar![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |