Die mag van mij ook thuisblijven.. Maar die andere chick is wel schattigquote:Op woensdag 18 april 2007 15:30 schreef Suikeroom het volgende:
waarom is dat dikke blonde lelijke wijf bijna elke dag in de villa?
DIe heeft schattige borstjes iddquote:Op woensdag 18 april 2007 15:30 schreef getl0st het volgende:
[..]
Die mag van mij ook thuisblijven.. Maar die andere chick is wel schattig
Vrouwen staan graag in de belangstelling. Op TV is het ultiemequote:Op woensdag 18 april 2007 15:30 schreef Suikeroom het volgende:
waarom is dat dikke blonde lelijke wijf bijna elke dag in de villa?
Natasia praat net zolang over iets totdat ze zelf geloofd dat het haar beloofd isquote:Op woensdag 18 april 2007 15:36 schreef Gigageil het volgende:
Natasia gelooft het echt zelf dat ze geopereerd gaat worden in DGK en 6 weken kan revalideren in een treitershow.......sleep on.....![]()
ze is niet blij zeker?quote:Op woensdag 18 april 2007 15:37 schreef noekje het volgende:
Amanda zegt dat Brian helemaal gelukkig is door Tamara.
Heeft Natasja juist gisterenavond gedaan, waarschijnlijk ingefluisterd door "achter" zodat vandaag Lieke kon komen.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:38 schreef F04 het volgende:
Ik heb even de berichten van vannacht bekeken, maar hadden ze Gaby niet beter op een vrijdagavond uit kunnen nodigen.
is dat dezelfde waar hij nu weer verliefd op is..quote:Op woensdag 18 april 2007 15:40 schreef Gigageil het volgende:
Brian heeft het weer over zijn ex die hem leeggetrokken heeft.......dom blo lulletje![]()
Niks bijzonders. Huub heeft Jaap pianoles gegeven.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:39 schreef itsme het volgende:
wat is er allemaal gebeurd in die 19 minuten?
Met een snik in haar stem?quote:Op woensdag 18 april 2007 15:37 schreef noekje het volgende:
Amanda zegt dat Brian helemaal gelukkig is door Tamara.
Denk het wel......ik zou niet weten op wie anders ?quote:Op woensdag 18 april 2007 15:41 schreef avotar het volgende:
[..]
is dat dezelfde waar hij nu weer verliefd op is..
quote:Op woensdag 18 april 2007 15:43 schreef Gigageil het volgende:
Die vreetschuur staat weer niet stil van NastyAssia![]()
Ook een liposuctie in Utrecht dan maar.....![]()
Afschuwelijk. Gisteren dacht ik nog bij mezelf dat het er (voor haar doen) aardig uitzag, maar ze heeft het weer kapot weten te stylen.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:45 schreef carpediem23 het volgende:
En het haar van Amanda is weer (was het nog steeds) stro!![]()
Njaa, ik vind dat ze gewoon die extensions eruit moet halen, en der haar lichtbruin verven, weet je hoe mooi ze dan isquote:Op woensdag 18 april 2007 15:45 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
En het haar van Amanda is weer (was het nog steeds) stro!![]()
Nee, ze zei het vrij nonchalant eigenlijk.quote:
ga ik even doen!quote:Op woensdag 18 april 2007 15:48 schreef getl0st het volgende:
kan de OP aangepast worden? de vorige COS en SC zoek-bug topic was vol
Terwijl ik denk dat een fris kort afrokopje haar juist erg leuk zal staan.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:49 schreef Gigageil het volgende:
Natasia is trots op haar black ass maar niet op haar kroeshaar......dat stop je zover mogelijk weg onder een bos haar wat een arme Indiaase vrouw heeft afgestaan voor 5 dollar![]()
Japio geniet van de aandacht = TV maken Japio style.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:51 schreef Lipsch het volgende:
Ligt Jaap vastgebonden op z'n bed? Ik denk dat hij halverwege wil afhaken.
quote:Op woensdag 18 april 2007 15:54 schreef Ian_Nick het volgende:
TVP.
Gewoon omdat noekje haar fijne Icon weer terug heeft.
Wat dacht je dan?? Een 6-pack van 200 kilo??quote:Op woensdag 18 april 2007 15:58 schreef zaadjuh het volgende:
wat een gore dikke buik heeft hij blehhhhhh...het gaat en dribbelt heen en weer
Och jezus, zie het nu pas.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:55 schreef scanman01 het volgende:
Die fout in de TT mag nog wel even veranderd worden wat mij betreft.
quote:Op woensdag 18 april 2007 16:00 schreef Ian_Nick het volgende:
Veel te laat, I know...
Maar dit is echt een van de stoerste caps die ik ooit heb gezien!![]()
![]()
![]()
![]()
Dank jequote:Op woensdag 18 april 2007 16:00 schreef Ian_Nick het volgende:
Veel te laat, I know...
Maar dit is echt een van de stoerste caps die ik ooit heb gezien!![]()
![]()
![]()
![]()
Mag zoiets om half 8 uitgezonden worden?quote:Op woensdag 18 april 2007 16:00 schreef scanman01 het volgende:
Jaap denkt alleen maar: "Eindelijk wat tv momentjes gescoord"
Mijn idee. Hij heeft nav de popol gemerkt dat klagen en janken niet helpt en dus istie nu iets minder kleinzeriger.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:00 schreef scanman01 het volgende:
Jaap denkt alleen maar: "Eindelijk wat tv momentjes gescoord"
Alleen jammer dat har haargrens zo hoog ligt nu door er tientallen keren extensions in te zetten.....quote:Op woensdag 18 april 2007 15:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Terwijl ik denk dat een fris kort afrokopje haar juist erg leuk zal staan.
ja mooi was tie.... en Huub express met zijn handen op die kleine stukjes hars (hand erop, hand eraf)quote:
quote:Op woensdag 18 april 2007 16:03 schreef Liess het volgende:
Amanda ziet er goed uit btw in zon spijkerbroek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |