Hij denkt dat Huub hetzelfde is als hij.. achter elkanders rug om pratendquote:Op woensdag 18 april 2007 16:22 schreef Liess het volgende:
Eric duikt weer in een 'privegesprek'
o ja rughaar mag ook niet meer he?quote:Op woensdag 18 april 2007 16:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het ging toch over borsthaar!
Maar als je weer graag wilt gaan bossen, go ahead... Dan gaan wij weer rughaar kweken.
Nu zonder publiek en commentaar is er gelijk niets meer aan, ergo Japio alleen = geen TV.quote:
onder mijn oksels niet maar dat kut scheren. Ik zeg ik houdernietvan.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:22 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
lijkt me een typisch voorbeeld van een retorische vraag. De vraag is of JIJ het zelf ook wil![]()
We zitten idd middenin het haar-obsessie tijdperk.quote:
tja daarom doe ik er maar aan mee. haren onder je bikini uit is echt not done anymore.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
We zitten idd middenin het haar-obsessie tijdperk.
quote:Op woensdag 18 april 2007 16:27 schreef r3gi3boy het volgende:
ik blijf het zielig vinden voor dat leuke meisje (nee niet die met die roze tutu aan)![]()
quote:Op woensdag 18 april 2007 16:27 schreef Polonium-120 het volgende:
... en in zo'n precaire situatie ziet een onthaard lichaam er ook beter uit...
[afbeelding]
quote:Op woensdag 18 april 2007 16:27 schreef Polonium-120 het volgende:
[afbeelding]
Kijk maar uit, zo heb je Scan in je nek, ik mocht hem niet meer plaatsen. Maar thxquote:
hij heeft een echte geile blik in zijn ogen daarquote:Op woensdag 18 april 2007 16:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kijk maar uit, zo heb je Scan in je nek, ik mocht hem niet meer plaatsen. Maar thx![]()
![]()
hahahaha die masteravond blijft op nr. 1 staan bij mijn lachaanvallen. Ik kon die bewuste avond gewoon niet meer slapen van de lol die ik gehad heb. Ik heb ook alle links van youtube filmpjes bij m'n favorieten staan, zodat ik, mocht ik verdrietig zijn, ik altijd zo'n filmpje op kan zetten om weer helemaal in een scheur te liggen!quote:Op woensdag 18 april 2007 16:27 schreef Polonium-120 het volgende:
[afbeelding]
Ooooooow, ik doe zo mijn best om dit te vergetenquote:Op woensdag 18 april 2007 16:27 schreef Polonium-120 het volgende:
[afbeelding]
Duik er lekker tussen meidquote:Op woensdag 18 april 2007 16:30 schreef Liess het volgende:
[afbeelding]
Als AManda en Huub vanavond nou even dronken worden ... samen ............
Neeeeeeeeeeeeeee, die blik daar is ergggggg lekker, voor de rest vind ik Nico een Lulquote:Op woensdag 18 april 2007 16:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als je dan toch even wil Nico-soppen...
Maak dan even een nieuwe.
Nou, de lol was er op een gegeven moment toch bestwel vanaf.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:30 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
hahahaha die masteravond blijft op nr. 1 staan bij mijn lachaanvallen. Ik kon die bewuste avond gewoon niet meer slapen van de lol die ik gehad heb. Ik heb ook alle links van youtube filmpjes bij m'n favorieten staan, zodat ik, mocht ik verdrietig zijn, ik altijd zo'n filmpje op kan zetten om weer helemaal in een scheur te liggen!
Ik wil niet zeiken, maar je captures zijn echt véél te groot. Heb je geen software waarmee je de caps even 580 breed kunt maken?quote:
quote:Op woensdag 18 april 2007 16:32 schreef FuTilE het volgende:
Alsof je Gibraltar van vegetatie moet ontdoen...
Waarom laat Jaap dit in GODSNAAM doen?
Precies. Deze capture kennen we nou wel.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als je dan toch even wil Nico-soppen...
Maak dan even een nieuwe.
DUS!!!!!!!!quote:Op woensdag 18 april 2007 16:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Precies. Deze capture kennen we nou wel.
ja, zijn je broek zakt er vanaf...quote:Op woensdag 18 april 2007 16:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ooooooow, ik doe zo mijn best om dit te vergeten![]()
![]()
![]()
![]()
Tussen z'n billen. Niet z'n schaamstreekquote:Op woensdag 18 april 2007 16:33 schreef r3gi3boy het volgende:
lol er wordt een complot gesmeed door de harsdames om ook z'n schaamharen te harsen.
" anders laten we dit stuk bij zijn buik zitten, dat als er mensen binnenkomen om te kloten, dat het lijkt alsof we daar mee bezig zijn"
Dat lijkt idd maar zo.. Vanavond is alles weer goed.. als brian niet eerder met amanda praatquote:Op woensdag 18 april 2007 16:34 schreef noekje het volgende:
Amanda lijkt een beetje klaar te zijn met Brian opeens.
Ze voelt zich genaaid.
HAaaaaaaaaquote:Op woensdag 18 april 2007 16:35 schreef Liess het volgende:
[afbeelding]
Nico vanaf zijn mooiste kant.
hilarisch... waar goldstrike wel niet goed voor is...quote:Op woensdag 18 april 2007 16:30 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
hahahaha die masteravond blijft op nr. 1 staan bij mijn lachaanvallen. Ik kon die bewuste avond gewoon niet meer slapen van de lol die ik gehad heb. Ik heb ook alle links van youtube filmpjes bij m'n favorieten staan, zodat ik, mocht ik verdrietig zijn, ik altijd zo'n filmpje op kan zetten om weer helemaal in een scheur te liggen!
Dan maak ik hem wel kleiner dan is ie andersquote:Op woensdag 18 april 2007 16:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maak een nieuwe en plaats deze niet meer hier.
Goed gecapt, jammer die ik die lekkere foute kop niet ziequote:Op woensdag 18 april 2007 16:35 schreef Liess het volgende:
[afbeelding]
Nico vanaf zijn mooiste kant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |