Begin een clubje.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:07 schreef carpediem23 het volgende:
Ik haat Jaap
Die is echt geweldig.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:00 schreef Ian_Nick het volgende:
Veel te laat, I know...
Maar dit is echt een van de stoerste caps die ik ooit heb gezien!![]()
![]()
![]()
![]()
Als je het goed wilt doen, om de 3 a 4 weken.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:06 schreef bunnyma het volgende:
Lachen dit.![]()
![]()
Om de hoeveel tijd moet dit?
http://www.holland.com/re(...)index.html?page=http://www.holland.com/rembrandt400/consumer/nl/rembrandt/kunstenaar/galerie/anatomles2.htmlquote:Op woensdag 18 april 2007 16:09 schreef Prosac het volgende:
Wat zegt u mijn waarde Watson?
[afbeelding]
leedvermaakquote:Op woensdag 18 april 2007 16:11 schreef Copycat het volgende:
Eindelijk is Jaap het middelpunt van alle aandacht!
Laat eens zien dat borsthaar van jou:)quote:Op woensdag 18 april 2007 16:11 schreef marky het volgende:
Wat een onzin dat harsen bij Jaap. Ik kan me voorstellen als je een mooi strak lichaam hebt dat je dat niet wil verstoppen onder het haar maar zoals jaap is lijkt me beter dat je dat lichaam verstopt achter een donzig laagje.
Ik vind dat gehars/scheren van borsthaar overigens helemaal onzin. Ik heb borsthaar en ik ben er trots op. Wordt tijd dat mannen weer mannen mogen zijn en geen jochies.
Ik zeg: Ik hou durvan!quote:
ik ben ook trots op mijn 3 haartjes! het zijn er dan wel 3, maar wel 10 cm lang!quote:Op woensdag 18 april 2007 16:11 schreef marky het volgende:
Wat een onzin dat harsen bij Jaap. Ik kan me voorstellen als je een mooi strak lichaam hebt dat je dat niet wil verstoppen onder het haar maar zoals jaap is lijkt me beter dat je dat lichaam verstopt achter een donzig laagje.
Ik vind dat gehars/scheren van borsthaar overigens helemaal onzin. Ik heb borsthaar en ik ben er trots op. Wordt tijd dat mannen weer mannen mogen zijn en geen jochies.
quote:Op woensdag 18 april 2007 16:11 schreef marky het volgende:
Nee, nee, nee. On-topicquote:Op woensdag 18 april 2007 16:13 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Laat eens zien dat borsthaar van jou:)
daar dacht ik ook aan inderdaadquote:Op woensdag 18 april 2007 16:11 schreef FdW het volgende:
[..]
http://www.holland.com/re(...)index.html?page=http://www.holland.com/rembrandt400/consumer/nl/rembrandt/kunstenaar/galerie/anatomles2.html
Dat vind ik wel weer een beetje TEquote:Op woensdag 18 april 2007 16:13 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
ik ben ook trots op mijn 3 haartjes! het zijn er dan wel 3, maar wel 10 cm lang!
Ik heb geen borsthaar.. en daar ben ik blij om ookquote:Op woensdag 18 april 2007 16:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]Precies. Maar ze willen tegenwoordig liever een beetje verwijfd zijn.
quote:Op woensdag 18 april 2007 16:14 schreef Polonium-120 het volgende:
jaap is een ziener en weet dat, als het haar er niet af gaat, cora hem in het huwelijks bootje misschien niet kan redden...
[[url=http://i12.tinypic.com/4gt7re8.jpg]afbeelding][/url]
ach ja ieder z'n eigen fetisjquote:Op woensdag 18 april 2007 16:15 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Dat vind ik wel weer een beetje TE
Nee, Eric belt met Brenda. Haar schoonmoeder is van de fiets gevallen, heeft door de schrik een hartinfarct gekregen en ligt in kritieke toestand in het ziekenhuis.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:16 schreef bunnyma het volgende:
Gaat dat telefoongesprek over Diana?
Het is dus heftig.
Idd... die was mij ook al opgevallen, Sylvia die gewoon niet onder de indruk isquote:Op woensdag 18 april 2007 16:00 schreef Ian_Nick het volgende:
Veel te laat, I know...
Maar dit is echt een van de stoerste caps die ik ooit heb gezien!![]()
![]()
![]()
![]()
helemaal mee eens.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:11 schreef marky het volgende:
Ik hoorde het pas op het laatst, tussen al het gebuffer door.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee, Eric belt met Brenda. Haar schoonmoeder is van de fiets gevallen, heeft door de schrik een hartinfarct gekregen en ligt in kritieke toestand in het ziekenhuis.
Het ging toch over borsthaar!quote:Op woensdag 18 april 2007 16:19 schreef itsme het volgende:
[..]
helemaal mee eens.![]()
En mogen wij vrouwen dan weer bossen?![]()
lijkt me een typisch voorbeeld van een retorische vraag. De vraag is of JIJ het zelf ook wilquote:Op woensdag 18 april 2007 16:19 schreef itsme het volgende:
[..]
helemaal mee eens.![]()
En mogen wij vrouwen dan weer bossen?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |