Is geen konkelen, ze zegt niets anders dan de waarheid.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:37 schreef VirtualPOM het volgende:
Bah, dit valt me echt tegen van Sylvia, gaat ze konkelen![]()
incognico...quote:Op woensdag 18 april 2007 16:35 schreef Liess het volgende:
[afbeelding]
Nico vanaf zijn mooiste kant.
Syl is echt lullig bezig nu, dit valt me zwaar tegenquote:Op woensdag 18 april 2007 16:38 schreef noekje het volgende:
Syl zegt dat Brian Amanda gelijk gebruikt heeft toen haar verkering uitging. Hij was geil, jij was labiel.
Wat heeft Syl toch vandaag? Vanmorgen met Jaap was ze ook goed bezig.
ook weer dreiging toneelhaak ???quote:Op woensdag 18 april 2007 16:38 schreef noekje het volgende:
Syl zegt dat Brian Amanda gelijk gebruikt heeft toen haar verkering uitging. Hij was geil, jij was labiel.
Wat heeft Syl toch vandaag? Vanmorgen met Jaap was ze ook goed bezig.
Dat vind ik dan weer het mooiste, die paalquote:Op woensdag 18 april 2007 16:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goed gecapt, jammer die ik die lekkere foute kop niet zie![]()
Waarom? Ze zegt gewoon de waarheid.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:39 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Syl is echt lullig bezig nu, dit valt me zwaar tegen![]()
quote:Op woensdag 18 april 2007 16:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom? Ze zegt gewoon de waarheid.
nwjaaa, gewoon tv-momentje pakken...quote:Op woensdag 18 april 2007 16:38 schreef petraa het volgende:
[..]
Is geen konkelen, ze zegt niets anders dan de waarheid.
er is geen stemming voor Amanda aangevraagd.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:42 schreef daWeasel het volgende:
Sylvia gaat nu voor ruzie tussen Amanda en Brian zorgen, met als gevolg dat Brian morgen heel makkelijk Amanda wegstemd....goed bezig dus....
Dat is haar eigen haar.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:42 schreef r3gi3boy het volgende:
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA WAT voor een kapsel krijgt NATASIA nou aangemeten!?!?!??! IS DIT miljonairs waardig!?!?!? of is een ghetto-coupe onder miljonairs tegenwoordig IN
Doe dan maar morgen, anders stemt brian jaap helemaal niet meer weg.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:30 schreef Liess het volgende:
[afbeelding]
Als AManda en Huub vanavond nou even dronken worden ... samen ............
quote:Op woensdag 18 april 2007 16:42 schreef Yollie het volgende:
Toch is het niet slim van Syl om Amanda een dag voor de stemming los te weken van Brian. Als er vanavond ruzie komt tussen Amanda en Brian, zal Brian Jaap er zeker NIET uitstemmen.
Ik zeg maar zo.. ik zeg maar nietsquote:Op woensdag 18 april 2007 16:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Tja, wat zullen we er van zeggen .....
[afbeelding]
En die gaat er komen, dus nu ben ik niet meer blij.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:42 schreef Yollie het volgende:
Toch is het niet slim van Syl om Amanda een dag voor de stemming los te weken van Brian. Als er vanavond ruzie komt tussen Amanda en Brian, zal Brian Jaap er zeker NIET uitstemmen.
Kut, kan dat niet meer? o nee, tot 12 uur, shit. Dan is Sylvia inderdaad dom bezig.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:43 schreef Yollie het volgende:
[..]
er is geen stemming voor Amanda aangevraagd.
Tenzij Brian Huub slaat.........quote:Op woensdag 18 april 2007 16:43 schreef Bridale het volgende:
[..]
Doe dan maar morgen, anders stemt brian jaap helemaal niet meer weg.
de neukscheiding geeft brian weer een vrijbrief (zei ik vrijbrief?) om met een van zijn aanbieders het bed in te duiken...quote:Op woensdag 18 april 2007 16:42 schreef CartWOman het volgende:
Als je zo over iemand denkt, en er telkens weer mee gaat konijnen... dan verdien je niet beter.
Je maakt mij niet wijs dat je seks daar los van kan zien. Amanda zelf blijft 'm steeds verleiden.![]()
Christ, dit is wel héel erg hoor...quote:
Dat zei Syl net ook tegen haar: "wacht met stappen richting Brian tot na de stemming morgenavond"quote:Op woensdag 18 april 2007 16:43 schreef Bridale het volgende:
[..]
Doe dan maar morgen, anders stemt brian jaap helemaal niet meer weg.
O god ik lig in een deuk hier. die die andere reactie waar jij op reageerde.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:43 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat is haar eigen haar.![]()
Het nep-gebeuren moet nog plaatsvinden.
I hope so, dat Amanda naar luistertquote:Op woensdag 18 april 2007 16:48 schreef Sebi het volgende:
[..]
Dat zei Syl net ook tegen haar: "wacht met stappen richting Brian tot na de stemming morgenavond"
Maar Syl... praat haar wel richting Huub (in dit verhaal hoor je wel dat Syl Huub erg graag mag en met name zijn eerlijkheid)quote:Op woensdag 18 april 2007 16:48 schreef Prosac het volgende:
Toch heeft het totaal geen zin Sylvia.. er wordt hooguit vanavond niet gekonijnd, morgen toch wel weer.
OMG, een para-quote:
ja duh. ze kent amandel nu toch wel.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:48 schreef Sebi het volgende:
[..]
Dat zei Syl net ook tegen haar: "wacht met stappen richting Brian tot na de stemming morgenavond"
jaaa, eeecht.... (terror stemmetje van amanda)quote:
Dat zou heel mooi zijn. Vanavond en morgen heel rustig blijven en dan overlopen naar SHE.quote:
Die zitten bij Brian op dezelfde plekquote:Op woensdag 18 april 2007 16:53 schreef Liess het volgende:
"Loopt niet je pik maar je hart achterna" zegt de Kapster tegen Brian.
Nu ik het teruglees moet ik zelf ook lachen.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:49 schreef itsme het volgende:
[..]
O god ik lig in een deuk hier. die die andere reactie waar jij op reageerde.
O god wat een kapsle heeft natasia nu, getto haar. en dan jou antwoord.![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 april 2007 16:53 schreef getl0st het volgende:
[..]
Die zitten bij Brian op dezelfde plek
Hadden ze het er over dan?quote:Op woensdag 18 april 2007 16:52 schreef VirtualPOM het volgende:
Yess. Natasia heeft het door dat Amanda sylvia om raad vraagt.. en Brian dus ook![]()
* beequeen dacht precies hetzelfde, als vrouw van een imker.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:53 schreef Kinga het volgende:
Natasia heeft een bijenkorf op haar hoofd.
Ik ook maar het prbleem blijft natuurlijk dat Amanda bij Brian in bed slaapt.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:54 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Nu ik het teruglees moet ik zelf ook lachen.Best wel droog.
Jeetje wat praat Syl veel... ik ben het zo met haar eens.![]()
Spijt me zeer.. maar ik vind het lijken alsof ze een ernstige ziekte heeftquote:Op woensdag 18 april 2007 16:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
* beequeen dacht precies hetzelfde, als imkervrouw.![]()
Op welk gironummer kan ik storten voor dit leed?quote:Op woensdag 18 april 2007 16:54 schreef Liess het volgende:
[afbeelding]
Natas zegt dat Amanda meer voelt voor Brian dat ze zegt.
quote:Op woensdag 18 april 2007 16:56 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Op welk gironummer kan ik storten voor dit leed?![]()
Dat denk ik niet... Syl vraagt of ze de confrontatie tot morgen wil uitstellen, maar ik denk niet dat dat lukt.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:53 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Dat zou heel mooi zijn. Vanavond en morgen heel rustig blijven en dan overlopen naar SHE.
Dan wordt Brian helemaal para.....
Maar ja het is Amanda..... dus waarschijnlijk vannacht weer konijnen.
Ik denk vanavond nog niet meteen maar morgenochtend zal het wel weer gebeuren.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:56 schreef Prosac het volgende:
Zullen we alvast een poultje openen over hoe lang het duurt voordat Amanda toch weer met Brian konijnt?
als het paard gonorroe sex wil... volgens mij voelt amanda het verschil niet...quote:Op woensdag 18 april 2007 16:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zou Fries verliefd zijn op Amanda ?
[afbeelding]
Nee Erric gaat eruitquote:Op woensdag 18 april 2007 16:57 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat denk ik niet... Syl vraagt of ze de confrontatie tot morgen wil uitstellen, maar ik denk niet dat dat lukt.
Brian zelf wil Amanda ook spreken, dus Jaap eruit zie ik niet gebeuren.![]()
Edit, Hij zegt hetquote:Op woensdag 18 april 2007 16:57 schreef Liess het volgende:
Brian gaat snel naar Amanda
quote:Op woensdag 18 april 2007 16:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda belooft geen sex meer te hebben met Brian. Sylvia voegt er aan toe "En jouw voordeel is, dat je zelf altijd naar Huub toe kunt als je het niet kunt volhouden zonder sex. Huub neukt wel met je als het moet".
De streams kunnen ook gewoon uit.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:59 schreef beequeen het volgende:
Ze gaan de schaamstreek van Jaap harsen, er mag dus niemand bij zijn. Ik hoop dat DGK-REDACTIE ons dit niet laat zien. Bij deze dank.
Ja hoor, vast.quote:
Waarom zou hij dat willen?quote:Op woensdag 18 april 2007 16:59 schreef beequeen het volgende:
Ze gaan de schaamstreek van Jaap harsen, er mag dus niemand bij zijn. Ik hoop dat DGK-REDACTIE ons dit niet laat zien. Bij deze dank.
Er zit bij Natasia een draadje losquote:
Wil je alsjeblieft ophouden Catweazle te beledigen door Brianquote:
Dat zullen ze toch zeker niet doen .....quote:Op woensdag 18 april 2007 16:59 schreef beequeen het volgende:
Hij lijkt sprekendquote:Op woensdag 18 april 2007 17:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wil je alsjeblieft ophouden Catweazle te beledigen door Brianmet hem te vergelijken?!
Er is maar 1 Catweazle![]()
[afbeelding]
Catweazle practices elec-trickery
Oh ja,die vond ik vroeger zo engquote:Op woensdag 18 april 2007 17:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wil je alsjeblieft ophouden Catweazle te beledigen door Brianmet hem te vergelijken?!
Er is maar 1 Catweazle![]()
[afbeelding]
Catweazle practices elec-trickery
En dat zeg je tegen een DGK-addictquote:
* Ian gaat peuken zoekenquote:Op woensdag 18 april 2007 17:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Omdat een pakje shag uit je bikinibroekje zo slordig staat![]()
Die zijn ze nu aan het vastnaaien, in haar haar dus.quote:
LMAOquote:Op woensdag 18 april 2007 16:54 schreef Liess het volgende:
[afbeelding]
Natas zegt dat Amanda meer voelt voor Brian dat ze zegt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |