Dan waren post 300 en 301 gewoon op dezelfde tijd geplaatstquote:Op woensdag 18 april 2007 12:55 schreef Heintje het volgende:
Ik zie nou pas dat ik de vorige heb gesloten met reply 301. Wist niet eens dat ik die rechten had.
Maar de mijne dan net iets later.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan waren post 300 en 301 gewoon op dezelfde tijd geplaatst.
quote:
Je moet MGS3 uitgespeeld hebben wil je em snappen.quote:
Wat jij wil : [GAM FB] Game Over, Press F5 To Continuequote:Op woensdag 18 april 2007 13:45 schreef ijsmeis het volgende:
Zoiets behoor je in feedback te vragen. Zodat de GAM SC niet over zo'n saai onderwerp gaat als het modereren.
Meervoudige hoofdpijn? Elke persoonlijkheid 1? Arm kind..quote:Op woensdag 18 april 2007 15:15 schreef Laniboekje het volgende:
Ben weer klaar op school en heb er een meervoudige hoofdpijn bij.
Dat zeg ik, een matige grap die ook nog eens slecht getekent is. Als reviewer weet je toch wel dat je eindoordeel bestaat uit het gemiddelde van de losse onderdelen.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:10 schreef ijsmeis het volgende:
Nouja, ik vind de grap gewoon niet grappig eigenlijk. Een strip kan leuk zijn, al lijkt het op geklieder van een kiddo. Als de grap erin maar duidelijk is.
quote:
Ik heb m'n portie wel weer even gehadquote:Op woensdag 18 april 2007 16:47 schreef Poit het volgende:
[..]
![]()
Je voelt je wel lekker zeker na het heerlijk volbaggeren van het vorige SC topic..
Aaah... the good old days..
Ja!quote:Op woensdag 18 april 2007 15:26 schreef Poit het volgende:
[..]
Meervoudige hoofdpijn? Elke persoonlijkheid 1? Arm kind..
quote:
quote:Op woensdag 18 april 2007 16:32 schreef Poit het volgende:
Laniboekje! Veel seksaandrang levert hoofdpijn op
Jij boef!![]()
fuck it dat het onderzoek bij alleen mannen is gedaan
Ik heb het achter de schermen gemeld hoorquote:Op woensdag 18 april 2007 13:36 schreef Gamedemon het volgende:
Jezus wat een tyfus baggeraars in het vorige topic, Net wanneer de SC de goede kant op ging krijg je van dat soort triangle josties
Waarom werd er niet tegen gemod?
Ik moet ook altijd tot 5, maar om 5 uur zit ik altijd al in de auto. Als de reclame op de radio begint ga ik mijn spullen maar eens pakken.quote:Op woensdag 18 april 2007 17:01 schreef Poit het volgende:
Oeh, ik word vrijgelaten. RENNUUUUUH!!!!
Oh echt?quote:Op woensdag 18 april 2007 17:29 schreef Heintje het volgende:
Ik ben trouwens ook eigenlijk altijd 10 minuten te vroeg aanwezig. En ik voer toch de heledag niks uit. Dus die paar minuten dat ik eerder weg ben.
Ik heb er iig nog niks over gehoord. Dus tot die tijd zal het wel goed zijn.
wakka wakka wakkaquote:
De waarde van die home-computers varieert altijd naar staat de computer en de kennis van de gebruiker er van, ik zou ook eerlijk gezegd niet weten wat ik voor een amiga zou bieden, of voor mn msx nog zou kunnen vragen(als ik die al weg zou willen doen)quote:Op woensdag 18 april 2007 22:02 schreef HAL9000S het volgende:
Vraagje aan de gamers hier... wat zouden julie bieden voor een amiga 1200 + 2 arcade joysticks? Wil er een aanschaffen voor sensible soccer maar weet bij god niet wat zo'n ding waard is tegenwoordig.
http://www.katsvandepad.nl/A1200.JPG
Die gast had 'm al aan iemand anders beloofd hoor ik netquote:Op woensdag 18 april 2007 22:13 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
De waarde van die home-computers varieert altijd naar staat de computer en de kennis van de gebruiker er van, ik zou ook eerlijk gezegd niet weten wat ik voor een amiga zou bieden, of voor mn msx nog zou kunnen vragen(als ik die al weg zou willen doen)
Niet?quote:Op woensdag 18 april 2007 21:52 schreef RaymanNL het volgende:
Nee.
Mja zal nog eens goed rondkijken. Ik heb ook geen zin om de hoofdprijs te betalen, puur en alleen om sensible soccer te kunnen spelen. En anders bestel ik gewoon dit ding:quote:Op woensdag 18 april 2007 22:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik bezocht vroeger vaak van die fanboy beurzen enzo, en daar waren die dingen altijd duur, omdat veel van die computers met allerlei diehard fanboy dingen die je hooguit voor 2-3 aplicaties kon gebruiken, ering gestopt waren, of het gewoon een zeldzaam ding was. aan de andere kant wist je wel dat hij het deed i.t.t. sommige zooi die er op bepaalde rommelmarkten ligt.
Ja, ik ook, maar da's ook gelijk weer de duurste. Ik zal daar eens rondhobbelen thnx.quote:Op woensdag 18 april 2007 22:23 schreef RaymanNL het volgende:
Ik vind de Sony Bravia's altijd mooi
En die van Samsung werken ook goed![]()
Hier weten ze er meer over: [High Definition & Multichannel Audio] #8
Eigenlijk probeer ik al het nieuws over Jack Thompson te mijden. Gast komt echt mijn neus uit.quote:Op woensdag 18 april 2007 22:27 schreef Poit het volgende:
Leugens van Jack Thompson
Spelen jullie ook GTA om jullie hartslag te trainen zodat die lager blijft als je je wapen leeg blaft op onschuldige mensen??
Ik speel GTA eilk alleen maar vanwege dat ene semi-lollige radiozendertjequote:Op woensdag 18 april 2007 22:27 schreef Poit het volgende:
Spelen jullie ook GTA om jullie hartslag te trainen zodat die lager blijft als je je wapen leeg blaft op onschuldige mensen??
Ik zou niet eens weten hoe ik aan een vuur wapen moet komen.quote:Op woensdag 18 april 2007 22:27 schreef Poit het volgende:
maar sensible (world of) soccer kan je toch ook gewoon op een PC spelen? op mn oude PC werkte dat spel gewoon goed onder XP (sensible world of soccer dan)quote:Op woensdag 18 april 2007 22:29 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Mja zal nog eens goed rondkijken. Ik heb ook geen zin om de hoofdprijs te betalen, puur en alleen om sensible soccer te kunnen spelen. En anders bestel ik gewoon dit ding:
[afbeelding]
http://solair.eunet.yu/~jare/propad/
Ik speel 'm momenteel op de PC inderdaad maar de amiga versie vind ik op alle fronten toch net wat fijner spelen, mede dankzij die arcade joystick. Al ben ik ook erg benieuwd naar de xbox live versie die er aan zit te komen.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:25 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
maar sensible (world of) soccer kan je toch ook gewoon op een PC spelen? op mn oude PC werkte dat spel gewoon goed onder XP (sensible world of soccer dan)
Idd, hopelijk dit weekend een keer echt weekend hebben en weer eens een hele nacht kunnen gamen.quote:Op donderdag 19 april 2007 07:42 schreef Ge4ce het volgende:
Goedemorgen!De week zit er gewoon weer bijna op.
![]()
Ik roggel ook al de hele week als een bejaarde man met een slijmoverschot.. Niet echt charmant inderdaad. Oeh, ben trouwens creabea geweest en m'n fotoboek geupdatequote:Op donderdag 19 april 2007 09:13 schreef Tomasso het volgende:
Goedemorgen.
Heel de week al verkouden![]()
Hmm.. Wilde je net verassen met een bos mooie rozen.. Maarja, dat houd dan ook weer op..quote:Op donderdag 19 april 2007 09:25 schreef Laniboekje het volgende:
Het schijnt te heersen, griep en verkoudheid. Blijven jullie beiden maar mooi bij mij uit de buurt!
Hmm... dilemma! Oke, dan kan ik een vreselijke ziekte wel trotseren!quote:Op donderdag 19 april 2007 09:42 schreef Poit het volgende:
[..]
Hmm.. Wilde je net verassen met een bos mooie rozen.. Maarja, dat houd dan ook weer op..![]()
Haha, nee, nu hoeft het niet meer natuurlijk, kans verspeeld. Toch heerlijk, vrouwen en bloemen.quote:Op donderdag 19 april 2007 09:45 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Hmm... dilemma! Oke, dan kan ik een vreselijke ziekte wel trotseren!
Rozen
quote:
Betekent wel dat ze je nog een afscheidszoen of whatever heeft gegeven toen ze weg ging. Inderdaad een schatje!quote:Op donderdag 19 april 2007 09:51 schreef Heintje het volgende:
Voordat mijn vriendin naar Cambodja ging heb ik ook nog ff een verkoudheid van haar gehad.
Wat is ze toch een schatje he....
quote:
Dat dan nog wel, een afscheids neuk zat er niet in...quote:Op donderdag 19 april 2007 10:01 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Betekent wel dat ze je nog een afscheidszoen of whatever heeft gegeven toen ze weg ging. Inderdaad een schatje!
Heerlijk zo'n romantische gevoelige man.quote:Op donderdag 19 april 2007 10:12 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dat dan nog wel, een afscheids neuk zat er niet in...
Veel te veel werk.quote:Op donderdag 19 april 2007 10:16 schreef Poit het volgende:
[..]
Heerlijk zo'n romantische gevoelige man.
Damn, toen ik een half jaar naar zuid afrika ging had ik m'n kamer volgestrooid met rozenblaadjes, overal kaarsjes en romantische muziek op de achtergrond.
Afscheidsneuk![]()
Afscheidsnacht Poit style
Succesquote:Op donderdag 19 april 2007 10:19 schreef Sharkdoggie het volgende:
Goedemorgen. Vandaag een statistiektoets en ik heb er nu al de pest in.
Haha, ja, ok.. Zit wat inquote:Op donderdag 19 april 2007 10:24 schreef Heintje het volgende:
Veel te veel werk.
daarbij is zij de gene die weggaat, dus dan had zij dat maar moeten doen.
Weet ik niet meer. Maar als ik de keuze heb tussen gamen of stappen ga ik liever stappen hoor. En als ik zeg dat ik ga slapen dan lig ik toch weer met m'n DS in m'n knuisjes tot diep in de nacht. (ken mezelf al wel een beetje). Kom er net achter dat ik zowiezo een afspraak heb vanavond, op tijd slapen zit er dus niet in.quote:Op donderdag 19 april 2007 11:56 schreef Heintje het volgende:
Als je vanavond nog op stap gaat kun je denk ik beter gaan slapen.
Dus zul je wel weer gaan gamen. Was jij ook niet de gene die mij zaterdag het advies gaf te gaan gamen en niet te gaan slapen???
En daarvan is hij er zeker al 8 kwijt?quote:Op donderdag 19 april 2007 12:14 schreef mordradead het volgende:
Een vriend van me heeft 9 levers zegtie.
Haha, respawnen.quote:Op donderdag 19 april 2007 12:13 schreef Ge4ce het volgende:
Wel oneerlijk dat je geen extra levens hebt IRL.
Ongetwijfeld.quote:Op donderdag 19 april 2007 12:15 schreef Heintje het volgende:
[..]
En daarvan is hij er zeker al 8 kwijt?
Je had natuurlijk ook "Zeker weten" kunnen zeggen.quote:Op donderdag 19 april 2007 12:16 schreef mordradead het volgende:
[..]
Ongetwijfeld.
Eigenlijk mocht deze post niet omdat er maar 1 woord in stond, daarom dit stukje erbij om toch wat meer woorden erbij te doen zodat het een legitieme post is.
O ja, ik ga zo naar Utreeg en dan neem ik m'n DS mee in de trein
Brave jongenquote:Op donderdag 19 april 2007 12:16 schreef mordradead het volgende:
Ongetwijfeld.
Ja was weer tof, mischien vanavond weerquote:Op donderdag 19 april 2007 08:03 schreef Heintje het volgende:
Gears of War was ook gezellig gisteren.
Alleen de eerste potjes waren wat minder...
Ik moest lachenquote:Op donderdag 19 april 2007 10:12 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dat dan nog wel, een afscheids neuk zat er niet in...
Wat ben je toch ook een boer hequote:Op donderdag 19 april 2007 10:24 schreef Heintje het volgende:
[..]
Veel te veel werk.
daarbij is zij de gene die weggaat, dus dan had zij dat maar moeten doen.
Ik pas me al aan aan mijn vriendin. Zij is de boer.quote:Op donderdag 19 april 2007 12:35 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ja was weer tof, mischien vanavond weer
[..]
Ik moest lachen
[..]
Wat ben je toch ook een boer he
Kerel het gaat er niet om wat jij vind, maar je moet haar zover krijgen.
Beetje romantiek in de strijd gooien kan nooit geen kwaad.
Als ze terug komt moet je gewoon je kamer volgooien met kleine waxine lichtjes, zachtjes muziek aan.
Dan haar vertellen dat je haar gemist hebt (ookal heb je dat niet, die indruk krijg ik iig niet van je).
Geef haar van mij part nog rode rozen ook.
En dan proberen te zoenen met haar en voor de rest moet je maar google gebruiken ofzo.
Sinds wanneer zijn ninja's zo bedreven in de romantiek?quote:Op donderdag 19 april 2007 12:35 schreef Gamedemon het volgende:
goed advies
0909-7472837 50 cent per minuutquote:Op donderdag 19 april 2007 12:36 schreef MMaRsu het volgende:
Jaa hoor..ik heb borat 2e hands gekocht via XBW.nl, dus ik krijg hem vandaag in de bus, origineel hoesje & doosje en alles, ik doe dat ding open een fucking gebrande dvd erin. Die gast maar ff een PM gestuurd, mijn geld wil ik natuurlijk terughebben..
lame zeg
handelen in gekopieerde dingen keur ik al niet goed. En als je ze dan ook nog verkoopt als zijnde orginelen ben je zelf ook aan het naaien. Dan mag je best terug genaait worden.quote:Op donderdag 19 april 2007 14:13 schreef Poit het volgende:
0909-piraterij
Dat zou de ultieme naaiestreek zijn inderdaad. Beetje jammer dat het 50 cent per minuut kost..
Hmm, dat is minder! De mijne hebben elkaar al allemaal op MSN. En mijn beste vriendinnetje had zelfs een aantal dates met mijn beste maatje van school. En nu gaan ze nog steeds wel eens afspreken enzoquote:Op donderdag 19 april 2007 15:03 schreef Poit het volgende:
KartenLeuke hobbie.
Was een tijdje geleden in Polen en heb daar ruim 4 uur gepaintballed. Da's pas lache
Ken het luxeprobleem van een aantal gescheiden vriendengroepen, detail is de de 2 grootste elkaar niet uit kunnen staan, haha.
Of dat de Buffelclan nou echt een verrijking is voor ons clubje ben ik nog niet helemaal uit. Maar gisteren wel gelachen met die gasten. Wat is de Buffelgod lomp zeg.quote:Op donderdag 19 april 2007 14:59 schreef ijsmeis het volgende:
Zo. Ik heb mijn liebe freunden weer een mailtje gestuurd om te gaan karten. Nu al zin in
.
Wel grappig, ik heb aparte vriendengroepen en toch kennen ze elkaar allemaal.
Dankzij mijn kart-afspraakjes.
En dat doet me denken aan Gears of War. Iedereen met wie ik speel, kent iedereen. Dat was in het begin niet zo. Toen moest ik altijd kiezen van "zal ik met dat groepje spelen, of met de FOK!kers, of met die?".
Hoezo is ie lomp danquote:Op donderdag 19 april 2007 15:10 schreef Heintje het volgende:
[..]
Of dat de Buffelclan nou echt een verrijking is voor ons clubje ben ik nog niet helemaal uit. Maar gisteren wel gelachen met die gasten. Wat is de Buffelgod lomp zeg.
Karten is idd wel leuk. De laatste keer dat ik het gedana heb was ik alleen uit dat karretje gevallen. Ik vond het ook al vreemd dat er geen gordels in zaten.
quote:Op donderdag 19 april 2007 15:14 schreef Poit het volgende:
Ik wacht met smart op mijn uitnodigingHahaha.
Maaruuh, wanneer studeer je af voor relatiebemiddelaar??
Nou ja, hij was iedereen die bij hem in het team zat aan het weg jagen.quote:Op donderdag 19 april 2007 15:11 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hoezo is ie lomp dan? En hoezo geen verrijking?
En dat hield ie lang genoeg vol. Dus op den duur was het 4 tegen 2. Toen was de buffeljacht geopend.quote:joh negro, please leave.
Daar was ik niet bij danquote:Op donderdag 19 april 2007 15:15 schreef Heintje het volgende:
[..]
Nou ja, hij was iedereen die bij hem in het team zat aan het weg jagen.
Nouja, de buffels waren ook op de buffel aan het jagenquote:En dat hield ie lang genoeg vol. Dus op den duur was het 4 tegen 2. Toen was de buffeljacht geopend.
Maar andermans relaties zijn makkelijker. Mocht het toch fout gaan is het nog geen ramp, voor jou dan.quote:Op donderdag 19 april 2007 15:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]. Niet. Ik kan mijn eigen relatie amper tot stand houden zeg maar.
Buffeltjuh is wel ok.quote:Op donderdag 19 april 2007 15:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Daar was ik niet bij dan![]()
.
[..]
Nouja, de buffels waren ook op de buffel aan het jagen. Maar je vindt Buffeltjuh, buffelmaster en Buffelgod dus maar niks?
Ben je daar heel zeker van?quote:Op donderdag 19 april 2007 15:31 schreef ijsmeis het volgende:
Buffelmaster zit niet op mij te geilen. buffelmaster is soms zelfs onaardig tegen me!
En ze is geen eens een Brabantse.quote:Op donderdag 19 april 2007 15:40 schreef ach het volgende:
ijsmeis heeft dan ook een geil brabants accent![]()
Dan moet je toch eens een keer met een Limburger gaan praten. Dan weet je niet eens waar die het over heeft.quote:
dat is het ook.quote:Op donderdag 19 april 2007 15:50 schreef Poit het volgende:
Haha, ging zo snel even met de posts dat ik dacht dat die sprinkhanen van gisteren weer terug waren
Maaruuh, begin nu wel nieuwsgierig te worden naar jullie GoW escapades. Lijkt bijna gezellig met jullie
Gewoon de rest van je consoles verkopen. Daar heb je dan geen tijd meer voor. Er is elke avond wel iemand online om Gears mee te spelen.quote:Op donderdag 19 april 2007 15:57 schreef Poit het volgende:
Ach, een 360 kopen om alleen met jullie GoW te spelen klinkt verleidelijk maar vind het toch wel veel centjes.
Je mist nog een Xbox, Xbox 360 en een PS3 in je verzameling.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:06 schreef Poit het volgende:
Haha, al m'n consoles verkopen? Dacht het mooi even niet. Ga m'n, Nes, Snes, N64, Cube, Wii, Sega Megadrive (1 en 2), Sega master system, Dreamcast, Atari 2600, Atari Jaguar, Amiga 32 CD, PS1, PS2, plus m'n stapel handhelds niet verkopen voor een xbox 360!! Verkoop ik liever m'n kontje achter het station.
Dat zal ik inderdaad niet praten in het bijzijn van niet-limburgersquote:Op donderdag 19 april 2007 15:51 schreef Heintje het volgende:
Het is iig absoluut geen plat Limburgs, dan zou ik niet eens meer met haar spelen.
Ook niet als je in een groep bent met meerdere limburgers en niet limburgers en je zegt dan iets tegen een mede limburger?quote:Op donderdag 19 april 2007 16:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat zal ik inderdaad niet praten in het bijzijn van niet-limburgers.
En als ik nou het positive bericht geef dat ik nergens last van heb. Al bijna anderhalf jaar. Helpt dat?quote:Op donderdag 19 april 2007 16:16 schreef Poit het volgende:
Voorkeur gaat bij mij uit naar de PS3, maar voor dat alles wil ik eigenlijk eerst een leuke HD(ready) tv.
Heb ook helemaal niks met de XboX (360), waarom weet ik ook niet eigenlijk. Moet wel zeggen dat de negatieve berichtgeving over rode ringen en mooie krassen ook niet echt helpen..
Nee! Ik zou er ook een hekel aan hebben als mensen Fries gaan praten. Net alsof ik het niet mag horen ofzoquote:Op donderdag 19 april 2007 16:17 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ook niet als je in een groep bent met meerdere limburgers en niet limburgers en je zegt dan iets tegen een mede limburger?
Dat doen ze bij mij op school dus wel. Ben je met een limburger aan het praten. Gewoon in het nederlands Gaat een andere limburger zich er mee bemoeien en dat gaat dan gelijk weer in het limburgs.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee! Ik zou er ook een hekel aan hebben als mensen Fries gaan praten. Net alsof ik het niet mag horen ofzo.
Absoluut, til er ook niet zwaar aan hoor. Heb om een of andere reden geen affiniteit met de console van Microsoft. Bij de XboX nooit gehad en bij de 360 ook (nog) niet.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:19 schreef Heintje het volgende:
[..]
En als ik nou het positive bericht geef dat ik nergens last van heb. Al bijna anderhalf jaar. Helpt dat?
Moet je zelf weten, ik heb weer niks met de Wii. Als de Wii voro 50 euro te koop zou zijn zou ik hem misschien gaan overwegen.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:28 schreef Poit het volgende:
[..]
Absoluut, til er ook niet zwaar aan hoor. Heb om een of andere reden geen affiniteit met de console van Microsoft. Bij de XboX nooit gehad en bij de 360 ook (nog) niet.
De Wii.. Heerlijke console die, net als de DS, een enorme potentie heeft maarwaar het nog niet echt uitkomt. Heb er zeker nog geen spijt van en heb er vertrouwen in dat het, ook weer net als met de DS, helemaal goed komt.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:36 schreef ijsmeis het volgende:
Ik speel wel gewoon op de Wii bij mijn neef. Laatst ook een paar uurtjes gedaan.
Ik heb nog helemaal geen next-gen console, wel een DS maar die raak ik nog minder aan dan mn GBASP. De Wii wil ik nog wel een keertje kopen, zodra er wat meer goede games/exclusives op verschijnen, en daarnaast een PS3 of X360, afhankelijk van de nog de te verschijnen exclusives, maar voor het komende jaar denk ik dat ik iig tot mn verjaardag geen nieuwe consoles ga kopen aangezien mn backlog nog groot is en omdat ik een sindskort nieuwe PC heb de backlog daarvoor alleen maar blijft groeien.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:34 schreef Heintje het volgende:
[..]
Moet je zelf weten, ik heb weer niks met de Wii. Als de Wii voro 50 euro te koop zou zijn zou ik hem misschien gaan overwegen.
En de spellen zouden veel goedkoper moeten zijn. Wil het voor mij interesant worden.
Gast jij wil in haar slipje komen, overdrijven bestaat dan niet he.quote:Op donderdag 19 april 2007 13:58 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik pas me al aan aan mijn vriendin. Zij is de boer.
Een beetje romantiek mag ook wel, maar jij overdrijft het nou wel he.
Ik denk dat waxine lichtjes geen succes gaan zijn. Dat zijn dingen die op de grond kunnen liggen dus zorgen mijn katten er wel voor dat dat ook gebeurd.
Zachtjes muziek zou nog wel kunnen. Hard trouwens ook, heel hard. Ik heb begrepen dat het sociaal is om dingen met je buren te delen. Bijvoorbeeld je muziek.
Een beetje mis ik haar ook wel. Maar het ging de laatste tijd niet echt super goed om haar meer te missen.
Rozen is ook wel een goed idee, ik heb er nog wel een paar staan. Plastic (en ik heb ze ooit van haar gehad)
Maar het gaat wel goed komen. Hoop ik. Ik doe mijn best...
Maar als er niet te veel meer uit komt kan ik er ook niet te veel meer in stoppen. Ondanks dat ik dat wel zou willen.
Ik moet het voorbestaan van de ninja's toch door kunnen zetten he... anders stopt de bloedlijn hier!quote:Op donderdag 19 april 2007 14:06 schreef Poit het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn ninja's zo bedreven in de romantiek?
En zelfs dat zegt geen fuck ook al krijg je het wel voor elkaarquote:Op donderdag 19 april 2007 19:13 schreef Gamedemon het volgende:
Krijg je daarna nog niks voor elkaar dan mag je jezelf afvragen of ze nog wel interesse in je heeft
Verzuurde ex relatie mennetjequote:Op donderdag 19 april 2007 19:25 schreef Tain het volgende:
[..]
En zelfs dat zegt geen fuck ook al krijg je het wel voor elkaar
Een heel mooi verhaal. Maar ik ga toch voor de iets directere aanpak.quote:Op donderdag 19 april 2007 19:13 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Gast jij wil in haar slipje komen, overdrijven bestaat dan niet he.
En het hoeven niet persee waxine lichtjes op de grond te zijn, bovendien heb je ook zoiets als sfeer verlichting, speciaale lampen dus.
Harde muziek krijg je haar niet mee in de mood waarschijnlijk.
En dat van die plastic rozen is kansloos natuurlijk, koop een mooie bos voor hoor met rode rozen..
Of doe er gewoon 1tje, als je de bos maar niet TE groot maakt want dan denkt ze : wat moet ie van me?
Maak haar iig duidelijk dat je om haar geeft en dat je haar hebt gemist enzo.
Zorg iig dat je niet te afstandelijk gaat doen, ga samen met haar een filmpje kijken, zorg ervoor dat je tegen elkaar aanzit, armpje om der heen enzo.
En probeer haar te zoenen.
Krijg je daarna nog niks voor elkaar dan mag je jezelf afvragen of ze nog wel interesse in je heeft
[..]
Ik moet het voorbestaan van de ninja's toch door kunnen zetten he... anders stopt de bloedlijn hier!
Kan natuurlijk ook iemand midden in de nacht verkrachten en het teh_ninja way doen..geluidloos en niemand die me ziet en hoort... Hoe denk je dat de heilige maagd maria zwanger is geworden? juist...
quote:Op donderdag 19 april 2007 19:42 schreef Heintje het volgende:
[..]
Een heel mooi verhaal. Maar ik ga toch voor de iets directere aanpak.
Die gaat ook wel werken Als het goed is heeft zij ook ruim 3 weken geen sex gehad....
Haha, ik nog wel!!!quote:
Xbox natuurlijk. De Xbox is gewoon de beste.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:22 schreef Hugster het volgende:
Wat is de beste PC game om mee te driften?
Ik heb al honderden uren gedrift met Forzaquote:Op donderdag 19 april 2007 22:49 schreef Heintje het volgende:
[..]
Xbox natuurlijk. De Xbox is gewoon de beste.
Xbox driften FTW. Yeah.
Volgens mij had ik gisteren nog tranen in mijn ogen staan van het lachen.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:04 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik heb al honderden uren gedrift met Forza [afbeelding]
Maar ik wil nu gewoon weer even met mijn Momo Force aan de pc lekker driften. Ik heb GTR2, wat raden jullie nog meer aan? Met een zeer realistische handeling dus.
Niet meer dan normaal bij mijn weten. Maar welkom terug Chan!quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:42 schreef Chanty87 het volgende:
Wat? Hoor Lees ik dat goed? Word ik gemist?
Ja hoor, had het hele bed voor mij alleen, wat toch niet iets lekkerder slaapt.quote:Op vrijdag 20 april 2007 08:48 schreef Poit het volgende:
Thnx Ge4ce
Iedereen een goede nachtrust gehad? Zelf geslapen als een engeltje, maar da's natuurlijk normaal voor zo'n lieve jongen als ik![]()
omg,![]()
Vind je dat? Heb een heerlijk twee persoonsbed maar vind het stiekem toch wel heel erg lekker om lekker lepeltje lepeltje te liggen met een schone jonkvrouwens. Enige nadeel is dat ik dan niet tot diep in de nacht "Objection!!" kan gillen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 08:52 schreef Heintje het volgende:
Ja hoor, had het hele bed voor mij alleen, wat toch niet iets lekkerder slaapt.
Dat is ook wel lekker, maar het slaapt niet beter.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:06 schreef Poit het volgende:
[..]
Vind je dat? Heb een heerlijk twee persoonsbed maar vind het stiekem toch wel heel erg lekker om lekker lepeltje lepeltje te liggen met een schone jonkvrouwens. Enige nadeel is dat ik dan niet tot diep in de nacht "Objection!!" kan gillen.
Ik hou er ook niet van als ze dat bij mij doet, dus probeer ik het zoveel mogelijk te beperken.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:25 schreef Poit het volgende:
Voorzichtig doen? Gewoon overheen rollen, hier, ik wakker jij ook wakker!!!
Haha, dat niet alleen maar je verwoord het ook zo lekker.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:32 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik hou er ook niet van als ze dat bij mij doet, dus probeer ik het zoveel mogelijk te beperken.
Als ik op MOET staan heb ik toch geen tijd om te neuken. dus hoef ik haar ook niet wakker te maken.
Volgens mij kom ik inmiddels behoorlijk sexueel gefrustreed over. Misschien dat ik het er toch maar niet zoveel over moet hebben....
Ijsmeis werdt er een beetje gek van gisteren avond.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:44 schreef Poit het volgende:
[..]
Haha, dat niet alleen maar je verwoord het ook zo lekker.
En ach ja, sexuele frustratie, daar ben je man voor toch?
Heb jij je vermaakt gisteravond? Zo ja, goed dat je haar erbij hebt betrokkenquote:Op vrijdag 20 april 2007 09:51 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ijsmeis werdt er een beetje gek van gisteren avond.
Misschien had ik haar er ook niet bij moeten betrekken....
Gisteravond was toch wel een van de betere Gears avonden die we gehad hebben.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:51 schreef Tain het volgende:
[..]
Heb jij je vermaakt gisteravond? Zo ja, goed dat je haar erbij hebt betrokken
Dat ligt er ook maar net aan hoe natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:51 schreef Tain het volgende:
[..]
Heb jij je vermaakt gisteravond? Zo ja, goed dat je haar erbij hebt betrokken
Dat dus.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:55 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat ligt er ook maar net aan hoe natuurlijk.
Sexuele fantasieen over Ijsmeis tijdens een potje GoW verkondigen lijkt me toch niet erg gemakkelijk voor de jonge dame
Om de 10 minuten brullen dat je geil bent is dan natuurlijk gewoon puur mannelijk
De audiostream opnamen zal moeilijk worden. Aangezien die voor iedereen anders is. Je hebt namelijk 3 chats in 1 spel. 1 voor elk team en 1 voor de dode. Dus het gebeurd nog wel eens dat je midden in een zin wordt afgebroken.quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:00 schreef Poit het volgende:Geweldig
Kunnen jullie niet jullie audiostream opnemen voor mij om na te luisteren?
Trouwens, wel nieuwsgierig, was de content enigszins subtiel of had je het, zoals we van je gewend zijn, over volblaffen etc. ?
Nou nee, volgens mij niet echt.quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:19 schreef Poit het volgende:
Haha, geniaal. Maar je hebt dus flink punten gescoord bij Ijsmeis gisteren
Oh damn.. jullie maken het echt aantrekkelijk om een 360 aan te schaffen
Als je maar niet de evil mod gaat uithangen uit vervelingquote:
Nee heb je en ja kan je krijgen zeggen ze altijdquote:Op vrijdag 20 april 2007 10:25 schreef Heintje het volgende:
[..]
Nou nee, volgens mij niet echt.
Sowieso is het denk ik niet slim om een trio (mvv) voor te stellen aan een meid als haar vriendje er bij is....
En je weet idd niet wat je mist...
Ik heb al een vriendin dus heb ik haar vriendje niet nodig voor een trio.quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:37 schreef Poit het volgende:
[..]
Als je maar niet de evil mod gaat uithangen uit verveling
Maar Heintje, trio voorstellen kan toch altijd? En daar is d'r vriend dan toch ook voor nodig? Haha, maar wat een heerlijke onderwerpen tijdens een potje GoW
Daar ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:52 schreef Poit het volgende:
HahaHeintje, je blijft me verbazen. Ben nu eigenlijk wel heel erg benieuwd hoe Ijsmeis dit allemaal ervaren heeft. Bijna Jammer dat ik er niet ben van't weekend
Ach, dat arme meisje zit nu in een hoekje te wenen en durft niet meer online te komen met GoW door jou!! Schaam je!!quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:56 schreef Heintje het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel benieuwd naar.
Volgens mij heb ik weer meer kapot gemaakt dan me lief is.....
Dat zal wel mee vallen, ze ligt nou waarschijnlijk gewoon bij d'r Buffeltjuh in bed.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:00 schreef Poit het volgende:
[..]
Ach, dat arme meisje zit nu in een hoekje te wenen en durft niet meer online te komen met GoW door jou!! Schaam je!!
Nee, mijn vriendin vonden ze maar niks.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:17 schreef Poit het volgende:
Haha, en over wie zijn ze dan aan het denken, jou of je vriendin of een willekeurige selectie uit de SC? Ik vind Tain wel wat voor die taak
Dat had ik buffel ook al voorgesteld maar dat zag hij niet echt zitten.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:21 schreef Poit het volgende:
Joh, dus een avondje partnerruil zit er ook niet in
Heb me toch een partij zin in over een uurtje, kar ik lekker terug naar het mooie liefdevolle Gouda om daar op m'n gemakt m'n tas te pakken, MP3 speler vol te kwakken met vermakelijke herrie en natuurlijk m'n advocaten spelletje
quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:17 schreef Poit het volgende:
Haha, en over wie zijn ze dan aan het denken, jou of je vriendin of een willekeurige selectie uit de SC? Ik vind Tain wel wat voor die taak
Geen dank GAM SC vriendenquote:Op vrijdag 20 april 2007 01:42 schreef Chanty87 het volgende:
Niet? Denk, gun jou ook een keer een pleziertjequote:
Ik ken je niet dus ik kan je ook niet missen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:42 schreef Chanty87 het volgende:
Haha, Hou eens op man!! Krijg last van m'n buik van jequote:Op vrijdag 20 april 2007 12:18 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik ken je niet dus ik kan je ook niet missen.
Maar ik wil je best leren kennen.
Sta jij bijvoorbeeld een beetje open voor een triotje?
quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:18 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik ken je niet dus ik kan je ook niet missen.
Maar ik wil je best leren kennen.
Sta jij bijvoorbeeld een beetje open voor een triotje?
Alweer stakingen? Kunnen die mensen niet gewoon allemaal een andere baan gaan zoeken als ze zo ontevreden zijn? Het is tegenwoordig meerdere keren per jaar raak, de ene keer is het Den Haag, de andere keer Rotterdam of is het de trein er tussenin weer. Daar moet de overheid nou eens iets aan doen als ze mensen in het OV willen!quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:35 schreef Laniboekje het volgende:
Tering, de bussen gaan volgende week vanaf maandag 23 april tot 29 april staken. En ik moet net die week nog naar mijn afstudeerproject e.d.
Ook fijn, ik heb nu nog een week last van prorail die met werkzaamheden bezig is tussen amsterdam en utrecht, waardoor ik fijn een half uur per reis extra reistijd hebquote:Op vrijdag 20 april 2007 12:35 schreef Laniboekje het volgende:
Tering, de bussen gaan volgende week vanaf maandag 23 april tot 29 april staken. En ik moet net die week nog naar mijn afstudeerproject e.d.
Fijn weekend! Gedraag je een beetje he?quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:58 schreef Poit het volgende:
Ik ga iedereen een heel fijn weekend gunnen. Veel plezier met wat jullie ook mogen doen dit weekend!
Hele dikke smakkerd voor jullie allemaal!!!![]()
Doeiquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:58 schreef Poit het volgende:
Ik ga iedereen een heel fijn weekend gunnen. Veel plezier met wat jullie ook mogen doen dit weekend!
Hele dikke smakkerd voor jullie allemaal!!!![]()
Hoer, ik heb het 3e deel nog niet gezien!quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
X-MenIk pinkte een traantje weg toen Wolverine doodging
Homo...quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
X-MenIk pinkte een traantje weg toen Wolverine doodging
Ik samen met een hoer, maar dat was Roy nietquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:22 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hoer, ik heb het 3e deel nog niet gezien!
Sinds wanneer kom jij hierquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:22 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hoer, ik heb het 3e deel nog niet gezien!
quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:23 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik samen met een hoer, maar dat was Roy niet
Wel geinig maar niet echt bijzonder.quote:
Mwaoh, daar vond ik nou ook weer niet zo heel veel aan. Hun vorige film Shawn of the Dead was leuker.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:01 schreef Heintje het volgende:
[..]
Wel geinig maar niet echt bijzonder.
Als je een leuke film wil zien moet je naar Hot Fuzz gaan. Die is echt super...
Die moet ik nog steeds een keer zien.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:02 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Mwaoh, daar vond ik nou ook weer niet zo heel veel aan. Hun vorige film Shawn of the Dead was leuker.
Oke, dan zal ik er niet teveel over gaan uitwijden.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:04 schreef Heintje het volgende:
[..]
Die moet ik nog steeds een keer zien.
Het gaat over zombies.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:05 schreef Heintje het volgende:
Mag best, ik verwacht namelijk niet dat ik die op (korte) temijn ga zien.
Nou heb je bijna alles wat ik over die film weet gespoilerd.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:06 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Het gaat over zombies.
'Nuff said.
quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:07 schreef Heintje het volgende:
[..]
Nou heb je bijna alles wat ik over die film weet gespoilerd.
De rest stond al in je posts daarvoor.
Iddquote:
O RLY?!quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:18 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
IddDe tofste komedie die ik heb op DVD
Ik wou gisteren ook na Hot Fuzz gaan (da's van de zelfde lui als Shaun of the Dead),
Ik dacht al; waar is Bernie met zijn gedachten?quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:20 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Die hele reeks posts boven die van Tain zie ik net pas![]()
Ok, ik heb de film maar besteld.quote:
quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:23 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ok, ik heb de film maar besteld.
Kan ik hem hopelijk volgend weekend gaan kijken.
Nou die 8 euro valt ook nog wel mee.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:42 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
![]()
En dat komt allemaal door mij? Wat ben ik toch goed voor de economie.
quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:52 schreef Heintje het volgende:
[..]
Nou die 8 euro valt ook nog wel mee.
Maar het is wel jouw schuld ja....
wel eens bad/douche olie gebruikt Lani?, ik heb van nature een hele droge huid, maar sinds ik ipv zeep/shampoo doucheolie gebruik heb ik geen zalfjes/lotions meer nodig.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:59 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
![]()
Tof.
En ik mag ik even bij deze nog even klagen. Mijn huid gaat kapot van deze rare weersomstandigheden, ene keer warm en dan weer koud. Echt... heb net heel mijn benen kunnen insmeren met bodylotion, zo droog dat de huid is. Te irritant.
Ja, ook wel eens. Hielp wel moet ik zeggen. Misschien maar eens standaard in mijn assortiment lotions e.d. opnemen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:03 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
wel eens bad/douche olie gebruikt Lani?, ik heb van nature een hele droge huid, maar sinds ik ipv zeep/shampoo doucheolie gebruik heb ik geen zalfjes/lotions meer nodig.
Je moet ook niet met zeep douchen hèquote:Op vrijdag 20 april 2007 17:03 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
wel eens bad/douche olie gebruikt Lani?, ik heb van nature een hele droge huid, maar sinds ik ipv zeep/shampoo doucheolie gebruik heb ik geen zalfjes/lotions meer nodig.
Naast het feit dat mn huid heel droog is, ben ik ook nog eens allergisch voor de meeste parfums, en ik heb al heel veel van dat soort dingen geprobeerd die allemaal niet hielpen, totdat ik die doucheolie (balneum) begon te gebruiken.quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:24 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Je moet ook niet met zeep douchen hèDaar droogt je huid juist van uit. Gewoon doucheschuim/crème gebruiken en niet te heet water gebruiken
![]()
Nou, douchecreme gebruik ik dan al. Zou het er aan liggen dat ik toch te heet water gebruik? Ben daar nogal voorstander van.quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:24 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Je moet ook niet met zeep douchen hèDaar droogt je huid juist van uit. Gewoon doucheschuim/crème gebruiken en niet te heet water gebruiken
![]()
Land van de vrijheid? Blijkbaar niet.quote:You have been banned for the following reason:
Fuck you very much for making light of the Virginia Tech shooting with your joke in the SCEA spins PS3 numbers thread
Date the ban will be lifted: 05-04-2007, 04:00 PM
quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:23 schreef BMH het volgende:
Ik ben sinds 2 dagen geunbanned op Neogaf.. Tot 2 uren geleden... Deze keer duurt de ban 2 weken.
[..]
Land van de vrijheid? Blijkbaar niet.
Idd een "grap".. Je kunt hem wel vinden op de 1e of 2e pagina van het in de quote vermeld staande topic.quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:26 schreef Heintje het volgende:
Wat voor "grap" had je dan gemaakt?
Ze schieten zichzelf jaarlijks 30.000 keer overhoop maar humor gaat toch echt te verquote:Op vrijdag 20 april 2007 18:35 schreef Tain het volgende:
[..]
Land van de vrijheid zolang je er niemand mee kwetst
Hongaars etenquote:Op vrijdag 20 april 2007 17:12 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ja, ook wel eens. Hielp wel moet ik zeggen. Misschien maar eens standaard in mijn assortiment lotions e.d. opnemen.
Zo, het eten staat ook op. Hongaarse aardappelschotelEn dan snel mijn spullen pakken en richting vriendlief voor het weekend.
Ik kan zo geen post van je vinden in dat topic.quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:35 schreef BMH het volgende:
[..]
Idd een "grap".. Je kunt hem wel vinden op de 1e of 2e pagina van het in de quote vermeld staande topic.
Zat op pagina 6 sorry.. Maar het was ook meer een mening uitspraak.. Anyhoo.quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:11 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik kan zo geen post van je vinden in dat topic.
Best wel een harde aanval. Maar ja, hun education system is dan ook niet superior. Niet echt ban waardig in mijn ogen.quote:Originally Posted by Bamihap:
We see your superior education system on the news every day now.
I'm glad I'm not using it.
Ik heb ze gevraagd waarom ik nu werkelijk gebanned werd. Het blijkt dus dat je in de eerste 7 dagen van een tragedie geen grappen mag maken over de gebeurtenis.quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:23 schreef Heintje het volgende:
[..]
Best wel een harde aanval. Maar ja, hun education system is dan ook niet superior. Niet echt ban waardig in mijn ogen.
Maar ik ben denk ik niet de gene die daar over moet oordelen. Mij raakt dat "drama" namelijk totaal niet.
quote:People make 9/11 jokes now, but nobody was making those jokes only a week out from the horrible event.
Hypocriet noemen ze dat tochquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:30 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik heb ze gevraagd waarom ik nu werkelijk gebanned werd. Het blijkt dus dat je in de eerste 7 dagen van een tragedie geen grappen mag maken over de gebeurtenis.
[..]
Tsja, als iemand grappen loopt te maken over je [insert iemand die je lief hebt] die net dood is gegaan zou je dat toch ook niet tof vinden? Pas na een tijdje als je er tenminste overheen bent zal het een stuk minder hard aankomen lijkt mij. Niks hypocriets aan.quote:
Wat is de grap precies? Ik geef indirect mijn mening over het Amerikaanse schoolsysteem.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:46 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Tsja, als iemand grappen loopt te maken over je [insert iemand die je lief hebt] die net dood is gegaan zou je dat toch ook niet tof vinden? Pas na een tijdje als je er tenminste overheen bent zal het een stuk minder hard aankomen lijkt mij. Niks hypocriets aan.
Dat is een kwartier per band. Dat schiet toch niet op?quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:31 schreef Sharkdoggie het volgende:
Vanavond naar een bandmarahton. 80 bands 24 uur lang.![]()
Tja, 3 a 4 nummers per band. Maar goed, wel veel variatie en als een band kut is hoef ik het niet een uur lang aan te horen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:51 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dat is een kwartier per band. Dat schiet toch niet op?
Dat is 21.5 uur, hebben ze een aardige speling.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:57 schreef Sharkdoggie het volgende:
Of nee wacht:
"Elke band speelt 15 minuten. Omdat gewerkt wordt met 2 podia is er geen ombouwtijd tussen bands. De bandmarathon kent twee extreem toffe hoofdacts: Suicidal Birds en El Guapo Stuntteam uit België. Beide spelen een uur. Suicidal Birds speelt op vrijdagnacht van 02:00-03:00. El Guapo Stuntteam sluit de marathon op gepaste wijze af om 19:00."
Het gaat allang niet meer over de opmerking. Het gaat om het feit dat je mond gesnoerd word als je niet zo denk als de moderators. Je krijgt geen waarschuwing, je leest er niets over in de regels, maar blijkbaar mag je de eerste 7 dagen na een tragedie niets anders zeggen dan wat een drama het wel niet is. Wat het uiteraard ook is. Maar dat ik hier mijn mening over het Amerikaanse school systeem voor moet veranderen om überhaupt op een gamesforum te mogen posten gaat mij te ver.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:46 schreef Sharkdoggie het volgende:
Waarom überhaupt zo'n opmerking plaatsen?
Ze bespreken nu zelfs de mogelijkheid voor een perma ban.quote:Op zaterdag 21 april 2007 00:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ach je zou tenminste kunnen zeggen dat het off-topic is BMH
Maar ik geef je wel gelijk hoor, dat soort gasten kunnen behoorlijk overdrijven wat kwetsen ed betrefd.
achja patriotismequote:Op zaterdag 21 april 2007 00:23 schreef BMH het volgende:
[..]
Ze bespreken nu zelfs de mogelijkheid voor een perma ban.![]()
Dat ligt dan toch echt aan die mods daar dan aan Amerikanen in het algemeen hoor.quote:Op zaterdag 21 april 2007 00:12 schreef BMH het volgende:
[..]
Het gaat allang niet meer over de opmerking. Het gaat om het feit dat je mond gesnoerd word als je niet zo denk als de moderators. Je krijgt geen waarschuwing, je leest er niets over in de regels, maar blijkbaar mag je de eerste 7 dagen na een tragedie niets anders zeggen dan wat een drama het wel niet is. Wat het uiteraard ook is. Maar dat ik hier mijn mening over het Amerikaanse school systeem voor moet veranderen om überhaupt op een gamesforum te mogen posten gaat mij te ver.
Ach, de gemiddelde Nederlander heeft ook een idioot beeld van Amerikanen, met dank aan de media. Niks nieuws dus. Andersom is het trouwens ook zo hoor, daar niet van. Het leuke is dat het nergens op slaat. Voordat ik naar Amerika was geweest had ik ook rare ideeën over Amerikanen, hoe hypocriet, achterlijk en oppervlakkig ze wel niet zijn. Maar toen ik daar was ging er werkelijk waar een wereld voor me open. Ik kan iig wel zeggen dat die Amerikanen daar een stuk vriendelijker en gedisciplineerder zijn dan Nederlanders.quote:Op zaterdag 21 april 2007 00:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik kan mij echt ergeren aan de opvattingen van de gemiddelde amerikaan over het buitenland, als ze zich al interesseren daarvoor, maarja als je 3262892 verschillende tv kanalen hebt die alles ong op de zelfde manier berichten kan ik het nog begrijpen ook.
je kan een schiet incident zonder bekende oorzaken niet vergelijken met een conflict dat al oorzaken kent vanaf de koude oorlog.quote:Op zaterdag 21 april 2007 00:42 schreef Heintje het volgende:
Ik zie ook niet in dat zoiets maar algemeen erg gevonden moet worden.
Als je iemand gekendt hebt die daar is afgeschoten snap ik dat je het erg vind. Dat is natuurlijk ook klote, tenminste als je die gene een beetje mocht.
Maar wat zal het mij intereseren wat ze in amerika doen. Van mijn part doen ze zoiets elke week. Er wonen in amerika toch geen mensen die ik ken.
Tuurlijk hoop je ook wel dat zoiets niet bij jouw in de buurt gebeurd. Je hoopt dat het nooit gebeurt.
Maar dit soort dingen gebeuren nou eenmaal, dat is niet te voorkomen.
Een fietser die wordt dood gereden door een dronken automobilist is net zo erg. Maar daar besteed de media niet zoveel aandacht aan dus dat hoef je dan ineens niet erg te vinden.
Ik weet dat mijn mening over dit soort dingen niet helemaal politiek correct is. Maar het is niet anders. Ik kan me zoiets absoluut niet aantrekken. Zelfde met die aanslagen op 9/11, het heeft wel wat spectaculaire beelden opgebracht en verder een hoop gezeur op TV opgeleverd. Verder heb ik er nog weinig van gemerkt.
Achja het zelfde kan ik over russen zeggen aangezien ik daar ook een keertje op vakantie ben geweest en ik begrijp best wel wat je bedoeld hoor maar ik heb nog nooit een normale discussie kunne voeren met een amerikaan over politiek zonder dat dit een hakken in een zand steken issue werd(en dat zou net zo goed met russen kunnen, maar ik spreek die taal niet)quote:Op zaterdag 21 april 2007 00:47 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ach, de gemiddelde Nederlander heeft ook een idioot beeld van Amerikanen, met dank aan de media. Niks nieuws dus. Andersom is het trouwens ook zo hoor, daar niet van. Het leuke is dat het nergens op slaat. Voordat ik naar Amerika was geweest had ik ook rare ideeën over Amerikanen, hoe hypocriet, achterlijk en oppervlakkig ze wel niet zijn. Maar toen ik daar was ging er werkelijk waar een wereld voor me open. Ik kan iig wel zeggen dat die Amerikanen daar een stuk vriendelijker en gedisciplineerder zijn dan Nederlanders.
Dat is niet eens wat ik bedoel te zeggen.quote:Op zaterdag 21 april 2007 00:47 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ach, de gemiddelde Nederlander heeft ook een idioot beeld van Amerikanen, met dank aan de media. Niks nieuws dus. Andersom is het trouwens ook zo hoor, daar niet van. Het leuke is dat het nergens op slaat. Voordat ik naar Amerika was geweest had ik ook rare ideeën over Amerikanen, hoe hypocriet, achterlijk en oppervlakkig ze wel niet zijn. Maar toen ik daar was ging er werkelijk waar een wereld voor me open. Ik kan iig wel zeggen dat die Amerikanen daar een stuk vriendelijker en gedisciplineerder zijn dan Nederlanders.
Dan zal ik wel te moe zijn om nog goed op te letten. Sorry.quote:
Hey ja je word idd gemist, door mij vooral!quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:24 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zaterdag 21 april 2007 02:09 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hey ja je word idd gemist, door mij vooral!
Was dus aardig (nee ik ben er niet 24 uur geblevenquote:Op vrijdag 20 april 2007 22:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Dat staat er ook, maar dan vraag ik mij af hoe groot die zaal is en of je daar wel 2 podia in kan plaatsen, maar jij gaat er heen dus je kan het morgen terugvertellen
Het is ook flauw, en heeft vrij weinig met de moorden te maken.quote:Originally Posted by Bamihap:
We see your superior education system on the news every day now.
I'm glad I'm not using it.
Zegt iemand die andere mensen beledigd.quote:Op zaterdag 21 april 2007 11:35 schreef Tomasso het volgende:
Er zullen vast mensen zijn die direct of indirect gevoelens hebben bij die massamoord. Daar moet je als forum rekening mee houden. Als zo'n bekrompen geest dan zo'n opmerking gaat plaatsen, en je weet zelf ook wel wat je zegt, is het imo logisch dat ze je bannen. Ik had hetzelfde gedaan.
En als je jezelf zo stoer vindt door zo'n opmerking te plaatsen, moet je daarna ook niet hier gaan uithuilen dat de mensen je op GAF je terecht hebben gebanned.
Jij ziet het verschil niet?quote:Op zaterdag 21 april 2007 11:44 schreef BMH het volgende:
[..]
Zegt iemand die andere mensen beledigd.![]()
Ik weet de history van BMH op dat forum niet. Maar als mod zou ik in dit geval gewoon die post weg editen en eventueel er een waarchuwing bij geven dat hij dus tot 7 dagen na zoiets er geen grappen over mag maken.quote:Op zaterdag 21 april 2007 11:35 schreef Tomasso het volgende:
Er zullen vast mensen zijn die direct of indirect gevoelens hebben bij die massamoord. Daar moet je als forum rekening mee houden. Als zo'n bekrompen geest dan zo'n opmerking gaat plaatsen, en je weet zelf ook wel wat je zegt, is het imo logisch dat ze je bannen. Ik had hetzelfde gedaan.
En als je jezelf zo stoer vindt door zo'n opmerking te plaatsen, moet je daarna ook niet hier gaan uithuilen dat de mensen je op GAF je terecht hebben gebanned.
Ben ik met je eens dat ze die post hadden moeten verwijderen. Maar iets wat zo kort geleden is en dan zo'n kutopmerking van hem, ik zou hem ook geen waarschuwing meer hebben gegeven. Hij was erop uit om een ban te ontvangen.quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:14 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik weet de history van BMH op dat forum niet. Maar als mod zou ik in dit geval gewoon die post weg editen en eventueel er een waarchuwing bij geven dat hij dus tot 7 dagen na zoiets er geen grappen over mag maken.
Het gekke is nou dus dat het er nog gewoon staat. Dus als iemand zich daar door gekwetst voelt dan gebeurd dat nog steeds. Dan hadden ze ook de post moeten verwijderen.
Intolerant heet dat.quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:42 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ben ik met je eens dat ze die post hadden moeten verwijderen. Maar iets wat zo kort geleden is en dan zo'n kutopmerking van hem, ik zou hem ook geen waarschuwing meer hebben gegeven. Hij was erop uit om een ban te ontvangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |