Gast jij wil in haar slipje komen, overdrijven bestaat dan niet he.quote:Op donderdag 19 april 2007 13:58 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik pas me al aan aan mijn vriendin. Zij is de boer.
Een beetje romantiek mag ook wel, maar jij overdrijft het nou wel he.
Ik denk dat waxine lichtjes geen succes gaan zijn. Dat zijn dingen die op de grond kunnen liggen dus zorgen mijn katten er wel voor dat dat ook gebeurd.
Zachtjes muziek zou nog wel kunnen. Hard trouwens ook, heel hard. Ik heb begrepen dat het sociaal is om dingen met je buren te delen. Bijvoorbeeld je muziek.
Een beetje mis ik haar ook wel. Maar het ging de laatste tijd niet echt super goed om haar meer te missen.
Rozen is ook wel een goed idee, ik heb er nog wel een paar staan. Plastic (en ik heb ze ooit van haar gehad)
Maar het gaat wel goed komen. Hoop ik. Ik doe mijn best...
Maar als er niet te veel meer uit komt kan ik er ook niet te veel meer in stoppen. Ondanks dat ik dat wel zou willen.
Ik moet het voorbestaan van de ninja's toch door kunnen zetten he... anders stopt de bloedlijn hier!quote:Op donderdag 19 april 2007 14:06 schreef Poit het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn ninja's zo bedreven in de romantiek?
En zelfs dat zegt geen fuck ook al krijg je het wel voor elkaarquote:Op donderdag 19 april 2007 19:13 schreef Gamedemon het volgende:
Krijg je daarna nog niks voor elkaar dan mag je jezelf afvragen of ze nog wel interesse in je heeft
Verzuurde ex relatie mennetjequote:Op donderdag 19 april 2007 19:25 schreef Tain het volgende:
[..]
En zelfs dat zegt geen fuck ook al krijg je het wel voor elkaar
Een heel mooi verhaal. Maar ik ga toch voor de iets directere aanpak.quote:Op donderdag 19 april 2007 19:13 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Gast jij wil in haar slipje komen, overdrijven bestaat dan niet he.
En het hoeven niet persee waxine lichtjes op de grond te zijn, bovendien heb je ook zoiets als sfeer verlichting, speciaale lampen dus.
Harde muziek krijg je haar niet mee in de mood waarschijnlijk.
En dat van die plastic rozen is kansloos natuurlijk, koop een mooie bos voor hoor met rode rozen..
Of doe er gewoon 1tje, als je de bos maar niet TE groot maakt want dan denkt ze : wat moet ie van me?
Maak haar iig duidelijk dat je om haar geeft en dat je haar hebt gemist enzo.
Zorg iig dat je niet te afstandelijk gaat doen, ga samen met haar een filmpje kijken, zorg ervoor dat je tegen elkaar aanzit, armpje om der heen enzo.
En probeer haar te zoenen.
Krijg je daarna nog niks voor elkaar dan mag je jezelf afvragen of ze nog wel interesse in je heeft
[..]
Ik moet het voorbestaan van de ninja's toch door kunnen zetten he... anders stopt de bloedlijn hier!
Kan natuurlijk ook iemand midden in de nacht verkrachten en het teh_ninja way doen..geluidloos en niemand die me ziet en hoort... Hoe denk je dat de heilige maagd maria zwanger is geworden? juist...
quote:Op donderdag 19 april 2007 19:42 schreef Heintje het volgende:
[..]
Een heel mooi verhaal. Maar ik ga toch voor de iets directere aanpak.
Die gaat ook wel werken Als het goed is heeft zij ook ruim 3 weken geen sex gehad....
Haha, ik nog wel!!!quote:
Xbox natuurlijk. De Xbox is gewoon de beste.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:22 schreef Hugster het volgende:
Wat is de beste PC game om mee te driften?
Ik heb al honderden uren gedrift met Forzaquote:Op donderdag 19 april 2007 22:49 schreef Heintje het volgende:
[..]
Xbox natuurlijk. De Xbox is gewoon de beste.
Xbox driften FTW. Yeah.
Volgens mij had ik gisteren nog tranen in mijn ogen staan van het lachen.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:04 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik heb al honderden uren gedrift met Forza [afbeelding]
Maar ik wil nu gewoon weer even met mijn Momo Force aan de pc lekker driften. Ik heb GTR2, wat raden jullie nog meer aan? Met een zeer realistische handeling dus.
Niet meer dan normaal bij mijn weten. Maar welkom terug Chan!quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:42 schreef Chanty87 het volgende:
Wat? Hoor Lees ik dat goed? Word ik gemist?
Ja hoor, had het hele bed voor mij alleen, wat toch niet iets lekkerder slaapt.quote:Op vrijdag 20 april 2007 08:48 schreef Poit het volgende:
Thnx Ge4ce
Iedereen een goede nachtrust gehad? Zelf geslapen als een engeltje, maar da's natuurlijk normaal voor zo'n lieve jongen als ik![]()
omg,![]()
Vind je dat? Heb een heerlijk twee persoonsbed maar vind het stiekem toch wel heel erg lekker om lekker lepeltje lepeltje te liggen met een schone jonkvrouwens. Enige nadeel is dat ik dan niet tot diep in de nacht "Objection!!" kan gillen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 08:52 schreef Heintje het volgende:
Ja hoor, had het hele bed voor mij alleen, wat toch niet iets lekkerder slaapt.
Dat is ook wel lekker, maar het slaapt niet beter.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:06 schreef Poit het volgende:
[..]
Vind je dat? Heb een heerlijk twee persoonsbed maar vind het stiekem toch wel heel erg lekker om lekker lepeltje lepeltje te liggen met een schone jonkvrouwens. Enige nadeel is dat ik dan niet tot diep in de nacht "Objection!!" kan gillen.
Ik hou er ook niet van als ze dat bij mij doet, dus probeer ik het zoveel mogelijk te beperken.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:25 schreef Poit het volgende:
Voorzichtig doen? Gewoon overheen rollen, hier, ik wakker jij ook wakker!!!
Haha, dat niet alleen maar je verwoord het ook zo lekker.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:32 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik hou er ook niet van als ze dat bij mij doet, dus probeer ik het zoveel mogelijk te beperken.
Als ik op MOET staan heb ik toch geen tijd om te neuken. dus hoef ik haar ook niet wakker te maken.
Volgens mij kom ik inmiddels behoorlijk sexueel gefrustreed over. Misschien dat ik het er toch maar niet zoveel over moet hebben....
Ijsmeis werdt er een beetje gek van gisteren avond.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:44 schreef Poit het volgende:
[..]
Haha, dat niet alleen maar je verwoord het ook zo lekker.
En ach ja, sexuele frustratie, daar ben je man voor toch?
Heb jij je vermaakt gisteravond? Zo ja, goed dat je haar erbij hebt betrokkenquote:Op vrijdag 20 april 2007 09:51 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ijsmeis werdt er een beetje gek van gisteren avond.
Misschien had ik haar er ook niet bij moeten betrekken....
Gisteravond was toch wel een van de betere Gears avonden die we gehad hebben.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:51 schreef Tain het volgende:
[..]
Heb jij je vermaakt gisteravond? Zo ja, goed dat je haar erbij hebt betrokken
Dat ligt er ook maar net aan hoe natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:51 schreef Tain het volgende:
[..]
Heb jij je vermaakt gisteravond? Zo ja, goed dat je haar erbij hebt betrokken
Dat dus.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:55 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat ligt er ook maar net aan hoe natuurlijk.
Sexuele fantasieen over Ijsmeis tijdens een potje GoW verkondigen lijkt me toch niet erg gemakkelijk voor de jonge dame
Om de 10 minuten brullen dat je geil bent is dan natuurlijk gewoon puur mannelijk
De audiostream opnamen zal moeilijk worden. Aangezien die voor iedereen anders is. Je hebt namelijk 3 chats in 1 spel. 1 voor elk team en 1 voor de dode. Dus het gebeurd nog wel eens dat je midden in een zin wordt afgebroken.quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:00 schreef Poit het volgende:Geweldig
Kunnen jullie niet jullie audiostream opnemen voor mij om na te luisteren?
Trouwens, wel nieuwsgierig, was de content enigszins subtiel of had je het, zoals we van je gewend zijn, over volblaffen etc. ?
Nou nee, volgens mij niet echt.quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:19 schreef Poit het volgende:
Haha, geniaal. Maar je hebt dus flink punten gescoord bij Ijsmeis gisteren
Oh damn.. jullie maken het echt aantrekkelijk om een 360 aan te schaffen
Als je maar niet de evil mod gaat uithangen uit vervelingquote:
Nee heb je en ja kan je krijgen zeggen ze altijdquote:Op vrijdag 20 april 2007 10:25 schreef Heintje het volgende:
[..]
Nou nee, volgens mij niet echt.
Sowieso is het denk ik niet slim om een trio (mvv) voor te stellen aan een meid als haar vriendje er bij is....
En je weet idd niet wat je mist...
Ik heb al een vriendin dus heb ik haar vriendje niet nodig voor een trio.quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:37 schreef Poit het volgende:
[..]
Als je maar niet de evil mod gaat uithangen uit verveling
Maar Heintje, trio voorstellen kan toch altijd? En daar is d'r vriend dan toch ook voor nodig? Haha, maar wat een heerlijke onderwerpen tijdens een potje GoW
Daar ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:52 schreef Poit het volgende:
HahaHeintje, je blijft me verbazen. Ben nu eigenlijk wel heel erg benieuwd hoe Ijsmeis dit allemaal ervaren heeft. Bijna Jammer dat ik er niet ben van't weekend
Ach, dat arme meisje zit nu in een hoekje te wenen en durft niet meer online te komen met GoW door jou!! Schaam je!!quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:56 schreef Heintje het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel benieuwd naar.
Volgens mij heb ik weer meer kapot gemaakt dan me lief is.....
Dat zal wel mee vallen, ze ligt nou waarschijnlijk gewoon bij d'r Buffeltjuh in bed.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:00 schreef Poit het volgende:
[..]
Ach, dat arme meisje zit nu in een hoekje te wenen en durft niet meer online te komen met GoW door jou!! Schaam je!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |