Nee, mijn vriendin vonden ze maar niks.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:17 schreef Poit het volgende:
Haha, en over wie zijn ze dan aan het denken, jou of je vriendin of een willekeurige selectie uit de SC? Ik vind Tain wel wat voor die taak
Dat had ik buffel ook al voorgesteld maar dat zag hij niet echt zitten.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:21 schreef Poit het volgende:
Joh, dus een avondje partnerruil zit er ook niet in
Heb me toch een partij zin in over een uurtje, kar ik lekker terug naar het mooie liefdevolle Gouda om daar op m'n gemakt m'n tas te pakken, MP3 speler vol te kwakken met vermakelijke herrie en natuurlijk m'n advocaten spelletje
quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:17 schreef Poit het volgende:
Haha, en over wie zijn ze dan aan het denken, jou of je vriendin of een willekeurige selectie uit de SC? Ik vind Tain wel wat voor die taak
Geen dank GAM SC vriendenquote:Op vrijdag 20 april 2007 01:42 schreef Chanty87 het volgende:
Wat? Hoor Lees ik dat goed? Word ik gemist?
Niet? Denk, gun jou ook een keer een pleziertjequote:
Ik ken je niet dus ik kan je ook niet missen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:42 schreef Chanty87 het volgende:
Wat? Hoor Lees ik dat goed? Word ik gemist?
Haha, Hou eens op man!! Krijg last van m'n buik van jequote:Op vrijdag 20 april 2007 12:18 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik ken je niet dus ik kan je ook niet missen.
Maar ik wil je best leren kennen.
Sta jij bijvoorbeeld een beetje open voor een triotje?
quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:18 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik ken je niet dus ik kan je ook niet missen.
Maar ik wil je best leren kennen.
Sta jij bijvoorbeeld een beetje open voor een triotje?
Alweer stakingen? Kunnen die mensen niet gewoon allemaal een andere baan gaan zoeken als ze zo ontevreden zijn? Het is tegenwoordig meerdere keren per jaar raak, de ene keer is het Den Haag, de andere keer Rotterdam of is het de trein er tussenin weer. Daar moet de overheid nou eens iets aan doen als ze mensen in het OV willen!quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:35 schreef Laniboekje het volgende:
Tering, de bussen gaan volgende week vanaf maandag 23 april tot 29 april staken. En ik moet net die week nog naar mijn afstudeerproject e.d.
Ook fijn, ik heb nu nog een week last van prorail die met werkzaamheden bezig is tussen amsterdam en utrecht, waardoor ik fijn een half uur per reis extra reistijd hebquote:Op vrijdag 20 april 2007 12:35 schreef Laniboekje het volgende:
Tering, de bussen gaan volgende week vanaf maandag 23 april tot 29 april staken. En ik moet net die week nog naar mijn afstudeerproject e.d.
Fijn weekend! Gedraag je een beetje he?quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:58 schreef Poit het volgende:
Ik ga iedereen een heel fijn weekend gunnen. Veel plezier met wat jullie ook mogen doen dit weekend!
Hele dikke smakkerd voor jullie allemaal!!!![]()
Doeiquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:58 schreef Poit het volgende:
Ik ga iedereen een heel fijn weekend gunnen. Veel plezier met wat jullie ook mogen doen dit weekend!
Hele dikke smakkerd voor jullie allemaal!!!![]()
Hoer, ik heb het 3e deel nog niet gezien!quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
X-MenIk pinkte een traantje weg toen Wolverine doodging
Homo...quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
X-MenIk pinkte een traantje weg toen Wolverine doodging
Ik samen met een hoer, maar dat was Roy nietquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:22 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hoer, ik heb het 3e deel nog niet gezien!
Sinds wanneer kom jij hierquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:22 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hoer, ik heb het 3e deel nog niet gezien!
quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:23 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik samen met een hoer, maar dat was Roy niet
Wel geinig maar niet echt bijzonder.quote:
Mwaoh, daar vond ik nou ook weer niet zo heel veel aan. Hun vorige film Shawn of the Dead was leuker.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:01 schreef Heintje het volgende:
[..]
Wel geinig maar niet echt bijzonder.
Als je een leuke film wil zien moet je naar Hot Fuzz gaan. Die is echt super...
Die moet ik nog steeds een keer zien.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:02 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Mwaoh, daar vond ik nou ook weer niet zo heel veel aan. Hun vorige film Shawn of the Dead was leuker.
Oke, dan zal ik er niet teveel over gaan uitwijden.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:04 schreef Heintje het volgende:
[..]
Die moet ik nog steeds een keer zien.
Het gaat over zombies.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:05 schreef Heintje het volgende:
Mag best, ik verwacht namelijk niet dat ik die op (korte) temijn ga zien.
Nou heb je bijna alles wat ik over die film weet gespoilerd.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:06 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Het gaat over zombies.
'Nuff said.
quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:07 schreef Heintje het volgende:
[..]
Nou heb je bijna alles wat ik over die film weet gespoilerd.
De rest stond al in je posts daarvoor.
Iddquote:
O RLY?!quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:18 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
IddDe tofste komedie die ik heb op DVD
Ik wou gisteren ook na Hot Fuzz gaan (da's van de zelfde lui als Shaun of the Dead),
Ik dacht al; waar is Bernie met zijn gedachten?quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:20 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Die hele reeks posts boven die van Tain zie ik net pas![]()
Ok, ik heb de film maar besteld.quote:
quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:23 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ok, ik heb de film maar besteld.
Kan ik hem hopelijk volgend weekend gaan kijken.
Nou die 8 euro valt ook nog wel mee.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:42 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
![]()
En dat komt allemaal door mij? Wat ben ik toch goed voor de economie.
quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:52 schreef Heintje het volgende:
[..]
Nou die 8 euro valt ook nog wel mee.
Maar het is wel jouw schuld ja....
wel eens bad/douche olie gebruikt Lani?, ik heb van nature een hele droge huid, maar sinds ik ipv zeep/shampoo doucheolie gebruik heb ik geen zalfjes/lotions meer nodig.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:59 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
![]()
Tof.
En ik mag ik even bij deze nog even klagen. Mijn huid gaat kapot van deze rare weersomstandigheden, ene keer warm en dan weer koud. Echt... heb net heel mijn benen kunnen insmeren met bodylotion, zo droog dat de huid is. Te irritant.
Ja, ook wel eens. Hielp wel moet ik zeggen. Misschien maar eens standaard in mijn assortiment lotions e.d. opnemen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:03 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
wel eens bad/douche olie gebruikt Lani?, ik heb van nature een hele droge huid, maar sinds ik ipv zeep/shampoo doucheolie gebruik heb ik geen zalfjes/lotions meer nodig.
Je moet ook niet met zeep douchen hèquote:Op vrijdag 20 april 2007 17:03 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
wel eens bad/douche olie gebruikt Lani?, ik heb van nature een hele droge huid, maar sinds ik ipv zeep/shampoo doucheolie gebruik heb ik geen zalfjes/lotions meer nodig.
Naast het feit dat mn huid heel droog is, ben ik ook nog eens allergisch voor de meeste parfums, en ik heb al heel veel van dat soort dingen geprobeerd die allemaal niet hielpen, totdat ik die doucheolie (balneum) begon te gebruiken.quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:24 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Je moet ook niet met zeep douchen hèDaar droogt je huid juist van uit. Gewoon doucheschuim/crème gebruiken en niet te heet water gebruiken
![]()
Nou, douchecreme gebruik ik dan al. Zou het er aan liggen dat ik toch te heet water gebruik? Ben daar nogal voorstander van.quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:24 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Je moet ook niet met zeep douchen hèDaar droogt je huid juist van uit. Gewoon doucheschuim/crème gebruiken en niet te heet water gebruiken
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |