Dan waren post 300 en 301 gewoon op dezelfde tijd geplaatstquote:Op woensdag 18 april 2007 12:55 schreef Heintje het volgende:
Ik zie nou pas dat ik de vorige heb gesloten met reply 301. Wist niet eens dat ik die rechten had.
Maar de mijne dan net iets later.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan waren post 300 en 301 gewoon op dezelfde tijd geplaatst.
quote:
Je moet MGS3 uitgespeeld hebben wil je em snappen.quote:
Wat jij wil : [GAM FB] Game Over, Press F5 To Continuequote:Op woensdag 18 april 2007 13:45 schreef ijsmeis het volgende:
Zoiets behoor je in feedback te vragen. Zodat de GAM SC niet over zo'n saai onderwerp gaat als het modereren.
Meervoudige hoofdpijn? Elke persoonlijkheid 1? Arm kind..quote:Op woensdag 18 april 2007 15:15 schreef Laniboekje het volgende:
Ben weer klaar op school en heb er een meervoudige hoofdpijn bij.
Dat zeg ik, een matige grap die ook nog eens slecht getekent is. Als reviewer weet je toch wel dat je eindoordeel bestaat uit het gemiddelde van de losse onderdelen.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:10 schreef ijsmeis het volgende:
Nouja, ik vind de grap gewoon niet grappig eigenlijk. Een strip kan leuk zijn, al lijkt het op geklieder van een kiddo. Als de grap erin maar duidelijk is.
quote:
Ik heb m'n portie wel weer even gehadquote:Op woensdag 18 april 2007 16:47 schreef Poit het volgende:
[..]
![]()
Je voelt je wel lekker zeker na het heerlijk volbaggeren van het vorige SC topic..
Aaah... the good old days..
Ja!quote:Op woensdag 18 april 2007 15:26 schreef Poit het volgende:
[..]
Meervoudige hoofdpijn? Elke persoonlijkheid 1? Arm kind..
quote:
quote:Op woensdag 18 april 2007 16:32 schreef Poit het volgende:
Laniboekje! Veel seksaandrang levert hoofdpijn op
Jij boef!![]()
fuck it dat het onderzoek bij alleen mannen is gedaan
Ik heb het achter de schermen gemeld hoorquote:Op woensdag 18 april 2007 13:36 schreef Gamedemon het volgende:
Jezus wat een tyfus baggeraars in het vorige topic, Net wanneer de SC de goede kant op ging krijg je van dat soort triangle josties
Waarom werd er niet tegen gemod?
Ik moet ook altijd tot 5, maar om 5 uur zit ik altijd al in de auto. Als de reclame op de radio begint ga ik mijn spullen maar eens pakken.quote:Op woensdag 18 april 2007 17:01 schreef Poit het volgende:
Oeh, ik word vrijgelaten. RENNUUUUUH!!!!
Oh echt?quote:Op woensdag 18 april 2007 17:29 schreef Heintje het volgende:
Ik ben trouwens ook eigenlijk altijd 10 minuten te vroeg aanwezig. En ik voer toch de heledag niks uit. Dus die paar minuten dat ik eerder weg ben.
Ik heb er iig nog niks over gehoord. Dus tot die tijd zal het wel goed zijn.
wakka wakka wakkaquote:
De waarde van die home-computers varieert altijd naar staat de computer en de kennis van de gebruiker er van, ik zou ook eerlijk gezegd niet weten wat ik voor een amiga zou bieden, of voor mn msx nog zou kunnen vragen(als ik die al weg zou willen doen)quote:Op woensdag 18 april 2007 22:02 schreef HAL9000S het volgende:
Vraagje aan de gamers hier... wat zouden julie bieden voor een amiga 1200 + 2 arcade joysticks? Wil er een aanschaffen voor sensible soccer maar weet bij god niet wat zo'n ding waard is tegenwoordig.
http://www.katsvandepad.nl/A1200.JPG
Die gast had 'm al aan iemand anders beloofd hoor ik netquote:Op woensdag 18 april 2007 22:13 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
De waarde van die home-computers varieert altijd naar staat de computer en de kennis van de gebruiker er van, ik zou ook eerlijk gezegd niet weten wat ik voor een amiga zou bieden, of voor mn msx nog zou kunnen vragen(als ik die al weg zou willen doen)
Niet?quote:Op woensdag 18 april 2007 21:52 schreef RaymanNL het volgende:
Nee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |