Dan waren post 300 en 301 gewoon op dezelfde tijd geplaatstquote:Op woensdag 18 april 2007 12:55 schreef Heintje het volgende:
Ik zie nou pas dat ik de vorige heb gesloten met reply 301. Wist niet eens dat ik die rechten had.
Maar de mijne dan net iets later.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan waren post 300 en 301 gewoon op dezelfde tijd geplaatst.
quote:
Je moet MGS3 uitgespeeld hebben wil je em snappen.quote:
Wat jij wil : [GAM FB] Game Over, Press F5 To Continuequote:Op woensdag 18 april 2007 13:45 schreef ijsmeis het volgende:
Zoiets behoor je in feedback te vragen. Zodat de GAM SC niet over zo'n saai onderwerp gaat als het modereren.
Meervoudige hoofdpijn? Elke persoonlijkheid 1? Arm kind..quote:Op woensdag 18 april 2007 15:15 schreef Laniboekje het volgende:
Ben weer klaar op school en heb er een meervoudige hoofdpijn bij.
Dat zeg ik, een matige grap die ook nog eens slecht getekent is. Als reviewer weet je toch wel dat je eindoordeel bestaat uit het gemiddelde van de losse onderdelen.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:10 schreef ijsmeis het volgende:
Nouja, ik vind de grap gewoon niet grappig eigenlijk. Een strip kan leuk zijn, al lijkt het op geklieder van een kiddo. Als de grap erin maar duidelijk is.
quote:
Ik heb m'n portie wel weer even gehadquote:Op woensdag 18 april 2007 16:47 schreef Poit het volgende:
[..]
![]()
Je voelt je wel lekker zeker na het heerlijk volbaggeren van het vorige SC topic..
Aaah... the good old days..
Ja!quote:Op woensdag 18 april 2007 15:26 schreef Poit het volgende:
[..]
Meervoudige hoofdpijn? Elke persoonlijkheid 1? Arm kind..
quote:
quote:Op woensdag 18 april 2007 16:32 schreef Poit het volgende:
Laniboekje! Veel seksaandrang levert hoofdpijn op
Jij boef!![]()
fuck it dat het onderzoek bij alleen mannen is gedaan
Ik heb het achter de schermen gemeld hoorquote:Op woensdag 18 april 2007 13:36 schreef Gamedemon het volgende:
Jezus wat een tyfus baggeraars in het vorige topic, Net wanneer de SC de goede kant op ging krijg je van dat soort triangle josties
Waarom werd er niet tegen gemod?
Ik moet ook altijd tot 5, maar om 5 uur zit ik altijd al in de auto. Als de reclame op de radio begint ga ik mijn spullen maar eens pakken.quote:Op woensdag 18 april 2007 17:01 schreef Poit het volgende:
Oeh, ik word vrijgelaten. RENNUUUUUH!!!!
Oh echt?quote:Op woensdag 18 april 2007 17:29 schreef Heintje het volgende:
Ik ben trouwens ook eigenlijk altijd 10 minuten te vroeg aanwezig. En ik voer toch de heledag niks uit. Dus die paar minuten dat ik eerder weg ben.
Ik heb er iig nog niks over gehoord. Dus tot die tijd zal het wel goed zijn.
wakka wakka wakkaquote:
De waarde van die home-computers varieert altijd naar staat de computer en de kennis van de gebruiker er van, ik zou ook eerlijk gezegd niet weten wat ik voor een amiga zou bieden, of voor mn msx nog zou kunnen vragen(als ik die al weg zou willen doen)quote:Op woensdag 18 april 2007 22:02 schreef HAL9000S het volgende:
Vraagje aan de gamers hier... wat zouden julie bieden voor een amiga 1200 + 2 arcade joysticks? Wil er een aanschaffen voor sensible soccer maar weet bij god niet wat zo'n ding waard is tegenwoordig.
http://www.katsvandepad.nl/A1200.JPG
Die gast had 'm al aan iemand anders beloofd hoor ik netquote:Op woensdag 18 april 2007 22:13 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
De waarde van die home-computers varieert altijd naar staat de computer en de kennis van de gebruiker er van, ik zou ook eerlijk gezegd niet weten wat ik voor een amiga zou bieden, of voor mn msx nog zou kunnen vragen(als ik die al weg zou willen doen)
Niet?quote:Op woensdag 18 april 2007 21:52 schreef RaymanNL het volgende:
Nee.
Mja zal nog eens goed rondkijken. Ik heb ook geen zin om de hoofdprijs te betalen, puur en alleen om sensible soccer te kunnen spelen. En anders bestel ik gewoon dit ding:quote:Op woensdag 18 april 2007 22:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik bezocht vroeger vaak van die fanboy beurzen enzo, en daar waren die dingen altijd duur, omdat veel van die computers met allerlei diehard fanboy dingen die je hooguit voor 2-3 aplicaties kon gebruiken, ering gestopt waren, of het gewoon een zeldzaam ding was. aan de andere kant wist je wel dat hij het deed i.t.t. sommige zooi die er op bepaalde rommelmarkten ligt.
Ja, ik ook, maar da's ook gelijk weer de duurste. Ik zal daar eens rondhobbelen thnx.quote:Op woensdag 18 april 2007 22:23 schreef RaymanNL het volgende:
Ik vind de Sony Bravia's altijd mooi
En die van Samsung werken ook goed![]()
Hier weten ze er meer over: [High Definition & Multichannel Audio] #8
Eigenlijk probeer ik al het nieuws over Jack Thompson te mijden. Gast komt echt mijn neus uit.quote:Op woensdag 18 april 2007 22:27 schreef Poit het volgende:
Leugens van Jack Thompson
Spelen jullie ook GTA om jullie hartslag te trainen zodat die lager blijft als je je wapen leeg blaft op onschuldige mensen??
Ik speel GTA eilk alleen maar vanwege dat ene semi-lollige radiozendertjequote:Op woensdag 18 april 2007 22:27 schreef Poit het volgende:
Spelen jullie ook GTA om jullie hartslag te trainen zodat die lager blijft als je je wapen leeg blaft op onschuldige mensen??
Ik zou niet eens weten hoe ik aan een vuur wapen moet komen.quote:Op woensdag 18 april 2007 22:27 schreef Poit het volgende:
maar sensible (world of) soccer kan je toch ook gewoon op een PC spelen? op mn oude PC werkte dat spel gewoon goed onder XP (sensible world of soccer dan)quote:Op woensdag 18 april 2007 22:29 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Mja zal nog eens goed rondkijken. Ik heb ook geen zin om de hoofdprijs te betalen, puur en alleen om sensible soccer te kunnen spelen. En anders bestel ik gewoon dit ding:
[afbeelding]
http://solair.eunet.yu/~jare/propad/
Ik speel 'm momenteel op de PC inderdaad maar de amiga versie vind ik op alle fronten toch net wat fijner spelen, mede dankzij die arcade joystick. Al ben ik ook erg benieuwd naar de xbox live versie die er aan zit te komen.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:25 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
maar sensible (world of) soccer kan je toch ook gewoon op een PC spelen? op mn oude PC werkte dat spel gewoon goed onder XP (sensible world of soccer dan)
Idd, hopelijk dit weekend een keer echt weekend hebben en weer eens een hele nacht kunnen gamen.quote:Op donderdag 19 april 2007 07:42 schreef Ge4ce het volgende:
Goedemorgen!De week zit er gewoon weer bijna op.
![]()
Ik roggel ook al de hele week als een bejaarde man met een slijmoverschot.. Niet echt charmant inderdaad. Oeh, ben trouwens creabea geweest en m'n fotoboek geupdatequote:Op donderdag 19 april 2007 09:13 schreef Tomasso het volgende:
Goedemorgen.
Heel de week al verkouden![]()
Hmm.. Wilde je net verassen met een bos mooie rozen.. Maarja, dat houd dan ook weer op..quote:Op donderdag 19 april 2007 09:25 schreef Laniboekje het volgende:
Het schijnt te heersen, griep en verkoudheid. Blijven jullie beiden maar mooi bij mij uit de buurt!
Hmm... dilemma! Oke, dan kan ik een vreselijke ziekte wel trotseren!quote:Op donderdag 19 april 2007 09:42 schreef Poit het volgende:
[..]
Hmm.. Wilde je net verassen met een bos mooie rozen.. Maarja, dat houd dan ook weer op..![]()
Haha, nee, nu hoeft het niet meer natuurlijk, kans verspeeld. Toch heerlijk, vrouwen en bloemen.quote:Op donderdag 19 april 2007 09:45 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Hmm... dilemma! Oke, dan kan ik een vreselijke ziekte wel trotseren!
Rozen
quote:
Betekent wel dat ze je nog een afscheidszoen of whatever heeft gegeven toen ze weg ging. Inderdaad een schatje!quote:Op donderdag 19 april 2007 09:51 schreef Heintje het volgende:
Voordat mijn vriendin naar Cambodja ging heb ik ook nog ff een verkoudheid van haar gehad.
Wat is ze toch een schatje he....
quote:
Dat dan nog wel, een afscheids neuk zat er niet in...quote:Op donderdag 19 april 2007 10:01 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Betekent wel dat ze je nog een afscheidszoen of whatever heeft gegeven toen ze weg ging. Inderdaad een schatje!
Heerlijk zo'n romantische gevoelige man.quote:Op donderdag 19 april 2007 10:12 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dat dan nog wel, een afscheids neuk zat er niet in...
Veel te veel werk.quote:Op donderdag 19 april 2007 10:16 schreef Poit het volgende:
[..]
Heerlijk zo'n romantische gevoelige man.
Damn, toen ik een half jaar naar zuid afrika ging had ik m'n kamer volgestrooid met rozenblaadjes, overal kaarsjes en romantische muziek op de achtergrond.
Afscheidsneuk![]()
Afscheidsnacht Poit style
Succesquote:Op donderdag 19 april 2007 10:19 schreef Sharkdoggie het volgende:
Goedemorgen. Vandaag een statistiektoets en ik heb er nu al de pest in.
Haha, ja, ok.. Zit wat inquote:Op donderdag 19 april 2007 10:24 schreef Heintje het volgende:
Veel te veel werk.
daarbij is zij de gene die weggaat, dus dan had zij dat maar moeten doen.
Weet ik niet meer. Maar als ik de keuze heb tussen gamen of stappen ga ik liever stappen hoor. En als ik zeg dat ik ga slapen dan lig ik toch weer met m'n DS in m'n knuisjes tot diep in de nacht. (ken mezelf al wel een beetje). Kom er net achter dat ik zowiezo een afspraak heb vanavond, op tijd slapen zit er dus niet in.quote:Op donderdag 19 april 2007 11:56 schreef Heintje het volgende:
Als je vanavond nog op stap gaat kun je denk ik beter gaan slapen.
Dus zul je wel weer gaan gamen. Was jij ook niet de gene die mij zaterdag het advies gaf te gaan gamen en niet te gaan slapen???
En daarvan is hij er zeker al 8 kwijt?quote:Op donderdag 19 april 2007 12:14 schreef mordradead het volgende:
Een vriend van me heeft 9 levers zegtie.
Haha, respawnen.quote:Op donderdag 19 april 2007 12:13 schreef Ge4ce het volgende:
Wel oneerlijk dat je geen extra levens hebt IRL.
Ongetwijfeld.quote:Op donderdag 19 april 2007 12:15 schreef Heintje het volgende:
[..]
En daarvan is hij er zeker al 8 kwijt?
Je had natuurlijk ook "Zeker weten" kunnen zeggen.quote:Op donderdag 19 april 2007 12:16 schreef mordradead het volgende:
[..]
Ongetwijfeld.
Eigenlijk mocht deze post niet omdat er maar 1 woord in stond, daarom dit stukje erbij om toch wat meer woorden erbij te doen zodat het een legitieme post is.
O ja, ik ga zo naar Utreeg en dan neem ik m'n DS mee in de trein
Brave jongenquote:Op donderdag 19 april 2007 12:16 schreef mordradead het volgende:
Ongetwijfeld.
Ja was weer tof, mischien vanavond weerquote:Op donderdag 19 april 2007 08:03 schreef Heintje het volgende:
Gears of War was ook gezellig gisteren.
Alleen de eerste potjes waren wat minder...
Ik moest lachenquote:Op donderdag 19 april 2007 10:12 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dat dan nog wel, een afscheids neuk zat er niet in...
Wat ben je toch ook een boer hequote:Op donderdag 19 april 2007 10:24 schreef Heintje het volgende:
[..]
Veel te veel werk.
daarbij is zij de gene die weggaat, dus dan had zij dat maar moeten doen.
Ik pas me al aan aan mijn vriendin. Zij is de boer.quote:Op donderdag 19 april 2007 12:35 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ja was weer tof, mischien vanavond weer
[..]
Ik moest lachen
[..]
Wat ben je toch ook een boer he
Kerel het gaat er niet om wat jij vind, maar je moet haar zover krijgen.
Beetje romantiek in de strijd gooien kan nooit geen kwaad.
Als ze terug komt moet je gewoon je kamer volgooien met kleine waxine lichtjes, zachtjes muziek aan.
Dan haar vertellen dat je haar gemist hebt (ookal heb je dat niet, die indruk krijg ik iig niet van je).
Geef haar van mij part nog rode rozen ook.
En dan proberen te zoenen met haar en voor de rest moet je maar google gebruiken ofzo.
Sinds wanneer zijn ninja's zo bedreven in de romantiek?quote:Op donderdag 19 april 2007 12:35 schreef Gamedemon het volgende:
goed advies
0909-7472837 50 cent per minuutquote:Op donderdag 19 april 2007 12:36 schreef MMaRsu het volgende:
Jaa hoor..ik heb borat 2e hands gekocht via XBW.nl, dus ik krijg hem vandaag in de bus, origineel hoesje & doosje en alles, ik doe dat ding open een fucking gebrande dvd erin. Die gast maar ff een PM gestuurd, mijn geld wil ik natuurlijk terughebben..
lame zeg
handelen in gekopieerde dingen keur ik al niet goed. En als je ze dan ook nog verkoopt als zijnde orginelen ben je zelf ook aan het naaien. Dan mag je best terug genaait worden.quote:Op donderdag 19 april 2007 14:13 schreef Poit het volgende:
0909-piraterij
Dat zou de ultieme naaiestreek zijn inderdaad. Beetje jammer dat het 50 cent per minuut kost..
Hmm, dat is minder! De mijne hebben elkaar al allemaal op MSN. En mijn beste vriendinnetje had zelfs een aantal dates met mijn beste maatje van school. En nu gaan ze nog steeds wel eens afspreken enzoquote:Op donderdag 19 april 2007 15:03 schreef Poit het volgende:
KartenLeuke hobbie.
Was een tijdje geleden in Polen en heb daar ruim 4 uur gepaintballed. Da's pas lache
Ken het luxeprobleem van een aantal gescheiden vriendengroepen, detail is de de 2 grootste elkaar niet uit kunnen staan, haha.
Of dat de Buffelclan nou echt een verrijking is voor ons clubje ben ik nog niet helemaal uit. Maar gisteren wel gelachen met die gasten. Wat is de Buffelgod lomp zeg.quote:Op donderdag 19 april 2007 14:59 schreef ijsmeis het volgende:
Zo. Ik heb mijn liebe freunden weer een mailtje gestuurd om te gaan karten. Nu al zin in
.
Wel grappig, ik heb aparte vriendengroepen en toch kennen ze elkaar allemaal.
Dankzij mijn kart-afspraakjes.
En dat doet me denken aan Gears of War. Iedereen met wie ik speel, kent iedereen. Dat was in het begin niet zo. Toen moest ik altijd kiezen van "zal ik met dat groepje spelen, of met de FOK!kers, of met die?".
Hoezo is ie lomp danquote:Op donderdag 19 april 2007 15:10 schreef Heintje het volgende:
[..]
Of dat de Buffelclan nou echt een verrijking is voor ons clubje ben ik nog niet helemaal uit. Maar gisteren wel gelachen met die gasten. Wat is de Buffelgod lomp zeg.
Karten is idd wel leuk. De laatste keer dat ik het gedana heb was ik alleen uit dat karretje gevallen. Ik vond het ook al vreemd dat er geen gordels in zaten.
quote:Op donderdag 19 april 2007 15:14 schreef Poit het volgende:
Ik wacht met smart op mijn uitnodigingHahaha.
Maaruuh, wanneer studeer je af voor relatiebemiddelaar??
Nou ja, hij was iedereen die bij hem in het team zat aan het weg jagen.quote:Op donderdag 19 april 2007 15:11 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hoezo is ie lomp dan? En hoezo geen verrijking?
En dat hield ie lang genoeg vol. Dus op den duur was het 4 tegen 2. Toen was de buffeljacht geopend.quote:joh negro, please leave.
Daar was ik niet bij danquote:Op donderdag 19 april 2007 15:15 schreef Heintje het volgende:
[..]
Nou ja, hij was iedereen die bij hem in het team zat aan het weg jagen.
Nouja, de buffels waren ook op de buffel aan het jagenquote:En dat hield ie lang genoeg vol. Dus op den duur was het 4 tegen 2. Toen was de buffeljacht geopend.
Maar andermans relaties zijn makkelijker. Mocht het toch fout gaan is het nog geen ramp, voor jou dan.quote:Op donderdag 19 april 2007 15:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]. Niet. Ik kan mijn eigen relatie amper tot stand houden zeg maar.
Buffeltjuh is wel ok.quote:Op donderdag 19 april 2007 15:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Daar was ik niet bij dan![]()
.
[..]
Nouja, de buffels waren ook op de buffel aan het jagen. Maar je vindt Buffeltjuh, buffelmaster en Buffelgod dus maar niks?
Ben je daar heel zeker van?quote:Op donderdag 19 april 2007 15:31 schreef ijsmeis het volgende:
Buffelmaster zit niet op mij te geilen. buffelmaster is soms zelfs onaardig tegen me!
En ze is geen eens een Brabantse.quote:Op donderdag 19 april 2007 15:40 schreef ach het volgende:
ijsmeis heeft dan ook een geil brabants accent![]()
Dan moet je toch eens een keer met een Limburger gaan praten. Dan weet je niet eens waar die het over heeft.quote:
dat is het ook.quote:Op donderdag 19 april 2007 15:50 schreef Poit het volgende:
Haha, ging zo snel even met de posts dat ik dacht dat die sprinkhanen van gisteren weer terug waren
Maaruuh, begin nu wel nieuwsgierig te worden naar jullie GoW escapades. Lijkt bijna gezellig met jullie
Gewoon de rest van je consoles verkopen. Daar heb je dan geen tijd meer voor. Er is elke avond wel iemand online om Gears mee te spelen.quote:Op donderdag 19 april 2007 15:57 schreef Poit het volgende:
Ach, een 360 kopen om alleen met jullie GoW te spelen klinkt verleidelijk maar vind het toch wel veel centjes.
Je mist nog een Xbox, Xbox 360 en een PS3 in je verzameling.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:06 schreef Poit het volgende:
Haha, al m'n consoles verkopen? Dacht het mooi even niet. Ga m'n, Nes, Snes, N64, Cube, Wii, Sega Megadrive (1 en 2), Sega master system, Dreamcast, Atari 2600, Atari Jaguar, Amiga 32 CD, PS1, PS2, plus m'n stapel handhelds niet verkopen voor een xbox 360!! Verkoop ik liever m'n kontje achter het station.
Dat zal ik inderdaad niet praten in het bijzijn van niet-limburgersquote:Op donderdag 19 april 2007 15:51 schreef Heintje het volgende:
Het is iig absoluut geen plat Limburgs, dan zou ik niet eens meer met haar spelen.
Ook niet als je in een groep bent met meerdere limburgers en niet limburgers en je zegt dan iets tegen een mede limburger?quote:Op donderdag 19 april 2007 16:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat zal ik inderdaad niet praten in het bijzijn van niet-limburgers.
En als ik nou het positive bericht geef dat ik nergens last van heb. Al bijna anderhalf jaar. Helpt dat?quote:Op donderdag 19 april 2007 16:16 schreef Poit het volgende:
Voorkeur gaat bij mij uit naar de PS3, maar voor dat alles wil ik eigenlijk eerst een leuke HD(ready) tv.
Heb ook helemaal niks met de XboX (360), waarom weet ik ook niet eigenlijk. Moet wel zeggen dat de negatieve berichtgeving over rode ringen en mooie krassen ook niet echt helpen..
Nee! Ik zou er ook een hekel aan hebben als mensen Fries gaan praten. Net alsof ik het niet mag horen ofzoquote:Op donderdag 19 april 2007 16:17 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ook niet als je in een groep bent met meerdere limburgers en niet limburgers en je zegt dan iets tegen een mede limburger?
Dat doen ze bij mij op school dus wel. Ben je met een limburger aan het praten. Gewoon in het nederlands Gaat een andere limburger zich er mee bemoeien en dat gaat dan gelijk weer in het limburgs.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee! Ik zou er ook een hekel aan hebben als mensen Fries gaan praten. Net alsof ik het niet mag horen ofzo.
Absoluut, til er ook niet zwaar aan hoor. Heb om een of andere reden geen affiniteit met de console van Microsoft. Bij de XboX nooit gehad en bij de 360 ook (nog) niet.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:19 schreef Heintje het volgende:
[..]
En als ik nou het positive bericht geef dat ik nergens last van heb. Al bijna anderhalf jaar. Helpt dat?
Moet je zelf weten, ik heb weer niks met de Wii. Als de Wii voro 50 euro te koop zou zijn zou ik hem misschien gaan overwegen.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:28 schreef Poit het volgende:
[..]
Absoluut, til er ook niet zwaar aan hoor. Heb om een of andere reden geen affiniteit met de console van Microsoft. Bij de XboX nooit gehad en bij de 360 ook (nog) niet.
De Wii.. Heerlijke console die, net als de DS, een enorme potentie heeft maarwaar het nog niet echt uitkomt. Heb er zeker nog geen spijt van en heb er vertrouwen in dat het, ook weer net als met de DS, helemaal goed komt.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:36 schreef ijsmeis het volgende:
Ik speel wel gewoon op de Wii bij mijn neef. Laatst ook een paar uurtjes gedaan.
Ik heb nog helemaal geen next-gen console, wel een DS maar die raak ik nog minder aan dan mn GBASP. De Wii wil ik nog wel een keertje kopen, zodra er wat meer goede games/exclusives op verschijnen, en daarnaast een PS3 of X360, afhankelijk van de nog de te verschijnen exclusives, maar voor het komende jaar denk ik dat ik iig tot mn verjaardag geen nieuwe consoles ga kopen aangezien mn backlog nog groot is en omdat ik een sindskort nieuwe PC heb de backlog daarvoor alleen maar blijft groeien.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:34 schreef Heintje het volgende:
[..]
Moet je zelf weten, ik heb weer niks met de Wii. Als de Wii voro 50 euro te koop zou zijn zou ik hem misschien gaan overwegen.
En de spellen zouden veel goedkoper moeten zijn. Wil het voor mij interesant worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |