quote:Op woensdag 18 april 2007 11:05 schreef francis997 het volgende:
hallo allemaal, ik ben als sinds half 9 aanwezig. Maar ik ben nu druk druk druk. Ik ben bezig met het maken van een plan van aanpak/implementatieplan, uren bijwerken printers versturen naar een andere locatie en nu ga ik mijn logboek bijwerken, overleggen ivm een nieuw printerbeleid etc..etc...ik ben vandaag zeer productief.
quote:Op woensdag 18 april 2007 11:08 schreef Goover het volgende:
[..]
Het was niet eens een jongen die het topic opende met die TT![]()
Waarom niet? Gewoon op pagina 6 van het topic er voor een gesprek over beginnen, grote kansquote:Op woensdag 18 april 2007 11:11 schreef MichielPH het volgende:
Ik ben benieuwd of ik met minj vertrek nog in de TT zal komen te staan. Denk het niet eig..
quote:Op woensdag 18 april 2007 11:12 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik zag hem staan en ik dacht, kijken wie er nu probeerd te slijmen.
Meisjes kunnen niet lief zijn dan?quote:Op woensdag 18 april 2007 11:12 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik zag hem staan en ik dacht, kijken wie er nu probeerd te slijmen.
druk programmaquote:Op woensdag 18 april 2007 11:16 schreef lienelien het volgende:
Ik ga vanavond naar The Rakes, en naar The Horrors ()
En morgen naar Maxïmo Park en daarna naar Paradisoooooo![]()
Tuurijk wel!quote:Op woensdag 18 april 2007 11:14 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Meisjes kunnen niet lief zijn dan?![]()
quote:En aangezien net het halve topic er net over ging, dat iedereen lienelien zou gaan missen, heb ik het maar toegevoegd![]()
Ik had gewoon een jongen verwacht die zo'n TT voor dit deel verzon.quote:Slijmen is niet echt nodigIk probeer er geen date uit te krijgen ofzo
ahh jammerquote:Op woensdag 18 april 2007 11:14 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Meisjes kunnen niet lief zijn dan?![]()
En aangezien net het halve topic er net over ging, dat iedereen lienelien zou gaan missen, heb ik het maar toegevoegd![]()
Slijmen is niet echt nodigIk probeer er geen date uit te krijgen ofzo
Nouja, ik heb hier nog geen enkele liefdesverklaring voor mij gezien, in tegenstelling tot mevr. E. van Heumen.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:13 schreef Goover het volgende:
[..]
Waarom niet? Gewoon op pagina 6 van het topic er voor een gesprek over beginnen, grote kans
E.C.L., als je dan toch met voorletters gaat beginnenquote:Op woensdag 18 april 2007 11:20 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Nouja, ik heb hier nog geen enkele liefdesverklaring voor mij gezien, in tegenstelling tot mevr. E. van Heumen.
Tsja.. dat ligt meer aan de vrouwelijkheid van lienelien en het overschot aan mannen hierquote:Op woensdag 18 april 2007 11:20 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Nouja, ik heb hier nog geen enkele liefdesverklaring voor mij gezien, in tegenstelling tot mevr. E. van Heumen.
Oeh, raad de namen bij de voorlettersquote:Op woensdag 18 april 2007 11:21 schreef lienelien het volgende:
[..]
E.C.L., als je dan toch met voorletters gaat beginnen![]()
quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat van die stufi is waar. Ik doe nu schakelprogramma aan de EUR na 4 jaar heao en krijg geen euri stufi meer, heb wel OV.
Niet Eveline Caroline Leoniquote:Op woensdag 18 april 2007 11:27 schreef Goover het volgende:
Eveline Carolien Leonie, kom ik al in de buurt?
Mijn naam staat er niet eens tussenquote:Op woensdag 18 april 2007 11:23 schreef Goover het volgende:
[..]
Oeh, raad de namen bij de voorletters
Boel keus voor de C: http://80.252.86.246/home/bijbelse-namen/c/
Mwah.. eh..neuh..quote:Op woensdag 18 april 2007 11:27 schreef Goover het volgende:
Eveline Carolien Leonie, kom ik al in de buurt?
Je krijgt van de IBG 48 maanden stufi, en je mag zelf kiezen wanneer je die aanvraagt. Na 48 maanden kan je alleen nog lenen, en bij een lening krijg je een gratis ovquote:Op woensdag 18 april 2007 11:24 schreef Casual-T het volgende:
Oh, nou weer geen stufi voor je master...
[..]
ja... het modelletje dat ik gemaakt heb, werkt nog niet helemaal, maar dat wist ik al. En dat moet ik dus nog doen en zodra het klaar is, moet ik dat als concept naar mijn docent sturen. Zodat hij er naar kan kijken of het goed werkt en dan als het akkoord is kan ik het definitief inleverenquote:
Ik ben bezig met HBO nu, dus dan krijg ik toch maar 4 jaar, en dus mijn master niet?quote:Op woensdag 18 april 2007 11:30 schreef lienelien het volgende:
[..]
Je krijgt van de IBG 48 maanden stufi, en je mag zelf kiezen wanneer je die aanvraagt. Na 48 maanden kan je alleen nog lenen, en bij een lening krijg je een gratis ov
ik leen ook en daarom heb ik mijn gratis OVquote:Op woensdag 18 april 2007 11:30 schreef lienelien het volgende:
[..]
Je krijgt van de IBG 48 maanden stufi, en je mag zelf kiezen wanneer je die aanvraagt. Na 48 maanden kan je alleen nog lenen, en bij een lening krijg je een gratis ov
ik leen ¤ 0 en dan krijg je wel je OVquote:Op woensdag 18 april 2007 11:34 schreef MichielPH het volgende:
En als je niet leent, maar wel ingeschreven staat? Krijg je dan nog OV?
Jaaaquote:Op woensdag 18 april 2007 11:31 schreef Sant het volgende:
ik ben me toch n partij productief!!
potverdikke zeg...
@lienelien: Einde stage?? relaxed joh!!
Idd, je krijgt voor MBO en daarna nog wel voor HBO stufi, maar vanaf je HBO krijg je nog maar 48 maanden.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:32 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Ik ben bezig met HBO nu, dus dan krijg ik toch maar 4 jaar, en dus mijn master niet?
¤0 lenenquote:Op woensdag 18 april 2007 11:34 schreef MichielPH het volgende:
En als je niet leent, maar wel ingeschreven staat? Krijg je dan nog OV?
quote:Op woensdag 18 april 2007 11:37 schreef lienelien het volgende:
[..]
Idd, je krijgt voor MBO en daarna nog wel voor HBO stufi, maar vanaf je HBO krijg je nog maar 48 maanden.
Je krijgt 48 maanden voor voltijd idd. Voor deeltijd krijg je niets, dus volgend jaar moet je idd zelf betalen..quote:Op woensdag 18 april 2007 11:39 schreef miss-scofield het volgende:
Als we dan toch allemaal lastige vragen gaan stellen, heb ik er nog één:
Volgend jaar ga ik naast mijn voltijd-opleiding ook een deeltijd-opleiding volgen. Met de deeltijd ben ik in het totaal 2 jaar bezig. Volgend jaar is het gratis, 2e studie is altijd gratis.
Alleen het probleem komt nu; het 2e jaar van de deeltijd-opleiding zou ik moeten betalen, ik ben dan namelijk klaar met mijn voltijd-opleiding.
Ik ga dan het 4e jaar in van mijn HBO-opleiding (Heb versneld gestudeerd).
Kan ik voor het 2e jaar deeltijd studiefinanciering krijgen of niet? (Normaal gesproken krijg je geen studiefinanciering voor deeltijd geloof ik..)
Dit moet ik dus nog fijn gaan uitzoeken!
quote:Op woensdag 18 april 2007 11:09 schreef lienelien het volgende:
[..]
Zeg, ik ben er vandaag nog wel ff, hoor![]()
quote:Op woensdag 18 april 2007 11:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ja... het modelletje dat ik gemaakt heb, werkt nog niet helemaal, maar dat wist ik al. En dat moet ik dus nog doen en zodra het klaar is, moet ik dat als concept naar mijn docent sturen. Zodat hij er naar kan kijken of het goed werkt en dan als het akkoord is kan ik het definitief inleveren
Even bellen naar de ib-gquote:Op woensdag 18 april 2007 11:39 schreef miss-scofield het volgende:
Als we dan toch allemaal lastige vragen gaan stellen, heb ik er nog één:
Volgend jaar ga ik naast mijn voltijd-opleiding ook een deeltijd-opleiding volgen. Met de deeltijd ben ik in het totaal 2 jaar bezig. Volgend jaar is het gratis, 2e studie is altijd gratis.
Alleen het probleem komt nu; het 2e jaar van de deeltijd-opleiding zou ik moeten betalen, ik ben dan namelijk klaar met mijn voltijd-opleiding.
Ik ga dan het 4e jaar in van mijn HBO-opleiding (Heb versneld gestudeerd).
Kan ik voor het 2e jaar deeltijd studiefinanciering krijgen of niet? (Normaal gesproken krijg je geen studiefinanciering voor deeltijd geloof ik..) Ik heb namelijk wel recht op 4 jaar studiefinanciering!
Dit moet ik dus nog fijn gaan uitzoeken!
Ja, stom, want ik heb dus recht op die 4 jaar studiefinanciering!! Ik heb mijn huidige opleiding versneld, ben dus in 3 jaar klaar. Dan heb ik (vind ik) dus nog recht op 1 jaar geld!!quote:Op woensdag 18 april 2007 11:40 schreef lienelien het volgende:
[..]
Je krijgt 48 maanden voor voltijd idd. Voor deeltijd krijg je niets, dus volgend jaar moet je idd zelf betalen..
En als je nou voor een 3e voltijd studie inschrijft? Maar dat zal wel duurder zijn dan alleen een deeltijd opleiding.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:40 schreef lienelien het volgende:
[..]
Je krijgt 48 maanden voor voltijd idd. Voor deeltijd krijg je niets, dus volgend jaar moet je idd zelf betalen..
dan ga je toch nog een jaartje studerenquote:Op woensdag 18 april 2007 11:41 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ja, stom, want ik heb dus recht op die 4 jaar studiefinanciering!! Ik heb mijn huidige opleiding versneld, ben dus in 3 jaar klaar. Dan heb ik (vind ik) dus nog recht op 1 jaar geld!!
Als je nog een jaar voltijd gaat doen wel jaquote:Op woensdag 18 april 2007 11:41 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ja, stom, want ik heb dus recht op die 4 jaar studiefinanciering!! Ik heb mijn huidige opleiding versneld, ben dus in 3 jaar klaar. Dan heb ik (vind ik) dus nog recht op 1 jaar geld!!
Oké, dus als ik na mijn HBO studie één jaar een schakelprogramma doe en één jaar die betreffende master, moet ik op twee jaar collegegeld rekenen, zonder stufi. En dat collegegeld is gewoon 1500 zoveel, en niet veel meer, wat ik ook ergens las, bijvoorbeeld hier op de site van de EUR:quote:Op woensdag 18 april 2007 11:37 schreef lienelien het volgende:
[..]
Idd, je krijgt voor MBO en daarna nog wel voor HBO stufi, maar vanaf je HBO krijg je nog maar 48 maanden.
hmm, ja, nu je het zegt.. Misschien zit het anders aangezien je de studie versneld hebt gedaan, toch maar even bellen dusquote:Op woensdag 18 april 2007 11:41 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Hmm, dan zit je met de prestatiebeurs hè, dan moet ze minimaal 30 punten halen bij die studie..quote:Op woensdag 18 april 2007 11:43 schreef MichielPH het volgende:
[..]
En als je nou voor een 3e voltijd studie inschrijft? Maar dat zal wel duurder zijn dan alleen een deeltijd opleiding.
Inderdaad, als het goed is kosten dat schakeljaar en de master ¤1476 oid per jaar, en dan zonder stufi iddquote:Op woensdag 18 april 2007 11:43 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Oké, dus als ik na mijn HBO studie één jaar een schakelprogramma doe en één jaar die betreffende master, moet ik op twee jaar collegegeld rekenen, zonder stufi. En dat collegegeld is gewoon 1500 zoveel, en niet veel meer, wat ik ook ergens las, bijvoorbeeld hier op de site van de EUR:
----
Bedankt btw..![]()
Valt mee toch? Ik help alleen even, zodat ik mijn IBG-expertise kwijt kanquote:Op woensdag 18 april 2007 11:47 schreef ReMcOrE het volgende:
lienelien nog ff heel actief op haar laatste dag
wat moet je afronden dan?quote:Op woensdag 18 april 2007 11:49 schreef lienelien het volgende:
[..]
Valt mee toch? Ik help alleen even, zodat ik mijn IBG-expertise kwijt kan
En ik hoef vandaag toch alleen nog maar de laatste dinges af te ronden enzo
Bij de Erasmus zit ik oa dit langskomen..quote:Op woensdag 18 april 2007 11:46 schreef lienelien het volgende:
[..]
Inderdaad, als het goed is kosten dat schakeljaar en de master ¤1476 oid per jaar, en dan zonder stufi idd![]()
Grapjassen daarquote:Op woensdag 18 april 2007 11:51 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Bij de Erasmus zit ik oa dit langskomen..
--
Schakelprogramma
Het Schakelprogramma beslaat één studiejaar. Het volledige Schakelprogramma telt 50 ECTS studiepunten. Ter toelichting: één ECTS studiepunt komt overeen met 28 studiebelastingsuren.
Bij inschrijving betaalt de student een vast bedrag van ¤ 450,- aan administratiekosten. Daarnaast is cursusgeld verschuldigd: ¤ 60,- per te behalen ECTS. De kosten kunnen dus maximaal ¤ 3425,- bedragen.
ze moet taart/gebak kopen en uitdelen, alle collega's bedanken voor de gezellige tijdquote:
Nehh, cake. Een een lunch met aardbeitjes en verse sapjes enzo voor mn stagebegeleidersquote:Op woensdag 18 april 2007 11:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ze moet taart/gebak kopen en uitdelen, alle collega's bedanken voor de gezellige tijden dat soort dingetjes
administratiekosten van ¤ 450,-quote:Op woensdag 18 april 2007 11:51 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Bij de Erasmus zit ik oa dit langskomen..
--
Schakelprogramma
Het Schakelprogramma beslaat één studiejaar. Het volledige Schakelprogramma telt 50 ECTS studiepunten. Ter toelichting: één ECTS studiepunt komt overeen met 28 studiebelastingsuren.
Bij inschrijving betaalt de student een vast bedrag van ¤ 450,- aan administratiekosten. Daarnaast is cursusgeld verschuldigd: ¤ 60,- per te behalen ECTS. De kosten kunnen dus maximaal ¤ 3425,- bedragen.
Schakelstudenten komen niet in aanmerking voor een studiebeurs of een OV jaarkaart.
--
Ik zal eens met mn coach op school overleggen, er is ook een WO-minor bij ons cluster, dat scheelt natuurlijk een jaar WO, maar die schijnt echt té moeilijk te zijn (wordt gezegd), en daar wordt je nu niet meer zomaar toegelaten.
hoeveel DVD-tjes worden dat?quote:Op woensdag 18 april 2007 11:52 schreef lienelien het volgende:
[..]
Alles wat ik heb gedaan
En al mijn werk op dvdtjes branden enzo
cake valt bij mij ook onder gebakquote:Op woensdag 18 april 2007 11:54 schreef lienelien het volgende:
[..]
Nehh, cake. Een een lunch met aardbeitjes en verse sapjes enzo voor mn stagebegeleiders
Het is ook van het..quote:Op woensdag 18 april 2007 11:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
administratiekosten van ¤ 450,-Wat doen ze daar dan allemaal voor
en daarnaast moet je voor één ECTS ¤ 60,- dokken
laat het dan maar bij dat voorbeeldquote:Op woensdag 18 april 2007 11:57 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Het is ook van het..
Instituut Beleid & Management Gezondheidszorg
Gezondheidswetenschappen, Beleid & Management Gezondheidszorg
Daar heb ik niets te zoeken, was gelukkig een voorbeeld..![]()
Nou, als ik alle afleveringen zou branden dan heb ik wel een doosje nodig om de dvd´s in te vervoeren. Ik kies wat leuke dingen uit, en ik denk dat het er dan een stuk of 5 zijnquote:
quote:Op woensdag 18 april 2007 12:00 schreef lienelien het volgende:
[..]
Nou, als ik alle afleveringen zou branden dan heb ik wel een doosje nodig om de dvd´s in te vervoeren. Ik kies wat leuke dingen uit, en ik denk dat het er dan een stuk of 5 zijn
werkenquote:Op woensdag 18 april 2007 12:09 schreef Sok41 het volgende:
Eteten !
ik ook tot 16.00, dan ook naar huis, vanavond ook de KNVB beker kijken en daarna ook naar bedquote:Op woensdag 18 april 2007 12:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ook nog ff een uurtje werken en dan ff naar buiten en dan nog ff tot 16:00 uur werken en dan maar weer naar huis en dan vanavond nog ff KNVB beker kijken en daarna naar bed
welke wedstrijd?quote:Op woensdag 18 april 2007 12:21 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ook tot 16.00, dan ook naar huis, vanavond ook de KNVB beker kijken en daarna ook naar bed
en dan morgen weer om 8:00 uur beginnenquote:Op woensdag 18 april 2007 12:21 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ook tot 16.00, dan ook naar huis, vanavond ook de KNVB beker kijken en daarna ook naar bed
als Vertonghen maar niet hetzelfde geintje uithaalt zoals bij RKC Waalwijk - Ajaxquote:
09.00quote:Op woensdag 18 april 2007 12:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
en dan morgen weer om 8:00 uur beginnen![]()
dat was echt masterlijkquote:Op woensdag 18 april 2007 12:24 schreef PieterBas het volgende:
[..]
als Vertonghen maar niet hetzelfde geintje uithaalt zoals bij RKC Waalwijk - Ajax![]()
nu speelt Ajax thuis he, dat scheelt. (hoop ik danquote:Op woensdag 18 april 2007 12:24 schreef PieterBas het volgende:
[..]
als Vertonghen maar niet hetzelfde geintje uithaalt zoals bij RKC Waalwijk - Ajax![]()
vet lang uitslapen voor jouquote:
vrijdag heb ik altijd vrijquote:Op woensdag 18 april 2007 12:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
vet lang uitslapen voor jouMaar vrijdag stop ik om 12:00 uur
ben jij er ook weer?quote:Op woensdag 18 april 2007 12:47 schreef Norro-tje het volgende:
tvp
over 40 minuten pasquote:Op woensdag 18 april 2007 12:47 schreef Lunar het volgende:
Etennnnnnn
Bij mij vanmiddag om 16:30 (als je mijn stage terugkomdag niet mee neemt)quote:Op woensdag 18 april 2007 12:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
de week was gisteren om 16.00 al doormidden voor mij
[afbeelding]
Grappig, hoe lang?quote:Op woensdag 18 april 2007 12:56 schreef miss-scofield het volgende:
Ik ga morgen met stage naar Lille, Frankrijk![]()
![]()
meeneemtquote:Op woensdag 18 april 2007 12:56 schreef Goover het volgende:
mee neemt)
geen contract tekenen en dus ook niet betaald krijgenquote:Op woensdag 18 april 2007 12:57 schreef 1900 het volgende:
Remcore.. jij bent vrijdag vrij en heb ongelofelijk chille werktijden.. hoe krijg je dat voor elkaar?
Naar Rijselquote:Op woensdag 18 april 2007 12:56 schreef miss-scofield het volgende:
Ik ga morgen met stage naar Lille, Frankrijk![]()
![]()
Doe mij maar vaste werktijdenquote:Op woensdag 18 april 2007 13:00 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
geen contract tekenen en dus ook niet betaald krijgen
ik krijg wel betaald, tenminste er komt wat op de rekening bij iedere maand.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:00 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
geen contract tekenen en dus ook niet betaald krijgen
ik heb liever flexibele werktijden, dat je zelf kan bepalen wanneer je werkt. Uiteraard moet je wel aan een bepaald aantal uren komen iedere week.quote:
die heb ik ook hoor, van 09.00 tot 16.00quote:
Vaste werktijden met een salarisquote:Op woensdag 18 april 2007 13:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
die heb ik ook hoor, van 09.00 tot 16.00![]()
die heb ik dan nietquote:
Rijsel is de Vlaamse benaming voor Lillequote:
Oh, grapje!quote:Op woensdag 18 april 2007 13:35 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Rijsel is de Vlaamse benaming voor Lille![]()
ach ja lieverd. een 10 weekse stage is naar mijn weten zo voorbij.. integendeel die klote 20 weken net ff te langquote:
Niet zeuren, ik moet van augustus tot juli!! (Heel schooljaar dus)quote:Op woensdag 18 april 2007 13:49 schreef 1900 het volgende:
[..]
ach ja lieverd. een 10 weekse stage is naar mijn weten zo voorbij.. integendeel die klote 20 weken net ff te lang![]()
ik ookquote:Op woensdag 18 april 2007 13:51 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Niet zeuren, ik moet van augustus tot juli!! (Heel schooljaar dus)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kan trouwens wel merken dat de temperatuur weer daaltde rokjes zijn weer verdwenen van het straatbeeld
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Oh, maar ik heb er wel zin in hoor!! Ik vind het echt superleuk!! Kan niet wachten totdat ik 'echt' mag gaan werken!! Alhoewel ik zelf naar school gaan, ook wel erg leuk vind! Lastig hèquote:Op woensdag 18 april 2007 13:53 schreef francis997 het volgende:
[..]
ik ooken ik heb er ook geen zin meer in.
sorry lieverdquote:Op woensdag 18 april 2007 13:51 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Niet zeuren, ik moet van augustus tot juli!! (Heel schooljaar dus)
Wat heb jij opeens met je 'lieverd'?quote:
Lien zei het ook.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:04 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Wat heb jij opeens met je 'lieverd'?
Ik heb straks een date met mijn nieuwe 'lieverd'quote:Op woensdag 18 april 2007 14:04 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Wat heb jij opeens met je 'lieverd'?
Ben ik iddquote:Op woensdag 18 april 2007 14:05 schreef 1900 het volgende:
miss scofield en lienelien zijn toch lieverds?
Ga jij nu al al beginnen? Bah.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:05 schreef 1900 het volgende:
miss scofield en lienelien zijn toch lieverds?
goshquote:Op woensdag 18 april 2007 14:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
eerst wil hij lienelien hebben, die gaat nu weg, dus probeert hij het met miss-scofield
wel de goede woorden gebruiken, nu klopt hetquote:
daarom werk je ook zo traag?quote:Op woensdag 18 april 2007 14:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
de computer waar ik nu op probeer te werken is een beetje traag aan het zijn
ja dusquote:Op woensdag 18 april 2007 14:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
de computer waar ik nu op probeer te werken is een beetje traag aan het zijn
ja, ik pas me aan aan het tempo van de PCquote:
quote:
oke is goedquote:Op woensdag 18 april 2007 14:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
je hoeft niet op alles wat gezegd wordt te reageren
helemaalquote:Op woensdag 18 april 2007 14:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
mooi, dat dat duidelijk is dan
of past de PC zich op dit moment aan jouw tempo aan?quote:Op woensdag 18 april 2007 14:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ja, ik pas me aan aan het tempo van de PC![]()
No One Would Have Believed, In The First Years Of The New Millenium,quote:Op woensdag 18 april 2007 14:19 schreef miss-scofield het volgende:
If I could capture the rage of today's youth and bottle it
Crush the glass from my bare hands and swallow it
Then spit it back in the faces of you racists
and hypocrites who think the same shit but don't say shit
You Liberace's, Versace's, and you nazis
Watch me, cause you thinking you got me in this hot seat
You motherfuckers wanna JUDGE me cause you're NOT me
You'll never STOP me, I'm TOP speed as you POP me
I came to save these new generations of babies
from parents who failed to raise 'em cause they're lazy
to grow to praise me I'm makin 'em go crazy
That's how I got this whole nation to embrace me
And you fugazi if you think I'ma admit wrong
I cripple any hypocritic critic I'm sic'd on
And this song is for any kid who gets picked on
A sick song to retaliate to, and it's called..
quote:Op woensdag 18 april 2007 14:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
of past de PC zich op dit moment aan jouw tempo aan?
quote:Op woensdag 18 april 2007 14:20 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
No One Would Have Believed, In The First Years Of The New Millenium,
That A Few Men Even Considered The Possibility, Of Creating A Harder Style In Dance Music,
And Yet, Across The Gulf Of Space, Mind Immeasurably Superior To Ours,
Regarded This Scene With Envious Eyes, And Slowly But Surely,
They Drew Their Plans Against Us...
War of the Worlds verneuktquote:Op woensdag 18 april 2007 14:20 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
That A Few Men Even Considered The Possibility, Of Creating A Harder Style In Dance Music,
is dit een liedje? Kan 'em namelijk niet thuis brengenquote:Op woensdag 18 april 2007 14:20 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
denk t wel weet t niet ckr vraag anders ff aan remcorequote:Op woensdag 18 april 2007 14:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
is dit een liedje? Kan 'em namelijk niet thuis brengen
ahh vervelend ...quote:Op woensdag 18 april 2007 14:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]dat zou toch niet?
Adobe Reader liet opeens alleen maar witte pagina's zien
is ook een songtekstquote:
dit nummer was jaren eerderquote:
quote:Op woensdag 18 april 2007 14:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
is dit een liedje? Kan 'em namelijk niet thuis brengen
yup, dit is een bestaand nummerquote:Op woensdag 18 april 2007 14:23 schreef 1900 het volgende:
[..]
denk t wel weet t niet ckr vraag anders ff aan remcore
best wel, dus ff afgesloten en opnieuw gestart en nu doet ie het weer goed ff afkloppenquote:
laat me ff weten wat je van de bass, de kick, de break en de melo vindtquote:
vast wel iets mooisquote:Op woensdag 18 april 2007 14:28 schreef lienelien het volgende:
Ze zijn hier ineens met z´n 2en aan het printen, knippen, en een pritstift aan het zoeken. Dan doen ze normaal niet
Ik vraag me af wat voor een knutselwerk ik kan verwachten
moet je ff vragen of je kunt helpen, als ze dan heel hard nee roepen of een beetje geheimzinnig doen, dan weet je zeker dat het voor jou isquote:Op woensdag 18 april 2007 14:31 schreef lienelien het volgende:
[..]
Het valt ook helemaal niet op ofzo
nog nooit van gehoord van die bandquote:Op woensdag 18 april 2007 14:26 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
is ook een songtekst
[..]
dit nummer was jaren eerder
[..]
[..]
yup, dit is een bestaand nummerDonkey Rollers - Immeasurably
en dan zeggen ze allebei heel hard ja en dan zit je ermee. Terwijl intussen iets anders gaan doenquote:Op woensdag 18 april 2007 14:34 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
moet je ff vragen of je kunt helpen, als ze dan heel hard nee roepen of een beetje geheimzinnig doen, dan weet je zeker dat het voor jou is![]()
![]()
![]()
Is gestamp, als ik het goed heb!quote:Op woensdag 18 april 2007 14:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
nog nooit van gehoord van die bandBen ik nu zo jong of is dit liedje al zo oud?
whahahahahahahahahahahahahaha veeg,,me,,opquote:Op woensdag 18 april 2007 14:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
maar dan weet je wel dat het niet voor jou isquote:Op woensdag 18 april 2007 14:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
en dan zeggen ze allebei heel hard ja en dan zit je ermee. Terwijl intussen iets anders gaan doen![]()
een artiest dan?quote:Op woensdag 18 april 2007 14:37 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Is gestamp, als ik het goed heb!
Ik ken ze ook niet... maar ik ken geen enkele DJ oid uit de 'boem boem boem'' scene!
ja dat is ook weer zo. ik geloof dat Lien nu aan het helpen isquote:Op woensdag 18 april 2007 14:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar dan weet je wel dat het niet voor jou is
Ik ken alleen Donkey Kong..quote:Op woensdag 18 april 2007 14:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Donkey Kong Country FTWquote:
nietquote:Op woensdag 18 april 2007 14:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ja dat is ook weer zo. ik geloof dat Lien nu aan het helpen is![]()
ja, een groep van 3 mensenquote:Op woensdag 18 april 2007 14:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
een artiest dan?Maar dan nog ken ik het niet
![]()
quote:Op woensdag 18 april 2007 14:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ja dat is ook weer zo. ik geloof dat Lien nu aan het helpen is![]()
wat als ik je vertel dat ze de naam daar ook vandaan hebben?!quote:
Ik denk dat ze je gaan bedanken vanwege je hoeveelheid internetgebruikquote:
uhuhquote:Op woensdag 18 april 2007 14:47 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Ik denk dat ze je gaan bedanken vanwege je hoeveelheid internetgebruik
een groep van drie mensen, vind ik ook een bandquote:
maar als je Donkey Rollers een band gaat noemen, dan klopt er iets nietquote:Op woensdag 18 april 2007 14:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
een groep van drie mensen, vind ik ook een band![]()
Wat doen ze dan wel?quote:Op woensdag 18 april 2007 14:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar als je Donkey Rollers een band gaat noemen, dan klopt er iets nieter is niet iemand die zingt, niemand die gitaar speelt en niemand die drumt
dus of het dan nog een band is...
Ik wist niet dat Zany er in zatquote:Op woensdag 18 april 2007 14:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar als je Donkey Rollers een band gaat noemen, dan klopt er iets nieter is niet iemand die zingt, niemand die gitaar speelt en niemand die drumt
Gathering of DJ's. Clan. Kudde. Symfonie.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
quote:
ze produceren muziekquote:
bij dezequote:
groepquote:Op woensdag 18 april 2007 14:55 schreef DaFan het volgende:
[..]
Gathering of DJ's. Clan. Kudde. Symfonie.
Een kadotje, wat spannendquote:Op woensdag 18 april 2007 14:28 schreef lienelien het volgende:
Ze zijn hier ineens met z´n 2en aan het printen, knippen, en een pritstift aan het zoeken. Dan doen ze normaal niet
Ik vraag me af wat voor een knutselwerk ik kan verwachten
af en toe heel betrouwbaar...quote:Op woensdag 18 april 2007 15:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
wikipedia, de on line informatie van iedere student
pardon, ik dacht dat je het over de film hadquote:Op woensdag 18 april 2007 15:04 schreef Goover het volgende:
[..]
Niet
http://nl.wikipedia.org/wiki/The_War_of_the_Worlds_(radio)
Film is dus afgelijd van een hoorspel op de radioquote:Op woensdag 18 april 2007 15:05 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
pardon, ik dacht dat je het over de film had
* Dramatisch War of the Worlds muziekje, kom er maar in!quote:No-one would have believed in the early years of the twenty-first century, that our world was being watched by intelligences greater than our own. That as men busied themselves about their various concerns, they observed and studied.
With infinite complacency men went to and fro about the globe, confident of their empire over this world.
Yet, across the gulf of space, intellects vast and cool and unsympathetic regarded our planet with envious eyes. And slowly, and surely drew their plans against us.
Krijgt ze wat ?!quote:Op woensdag 18 april 2007 15:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
@lienelien: Laat je het wel weten wat je gekregen hebt?
Ze krijgt een knip en plaksel van de collega'squote:Op woensdag 18 april 2007 15:08 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Krijgt ze wat ?!
Iedereen hoopt stiekem dat ze een hoofdrol aangeboden krijgt in een hp film![]()
Jeff Wayne - Eve of the war is hét originele nummer wat over de hype is gemaaktquote:Op woensdag 18 april 2007 15:07 schreef Goover het volgende:
[..]
Film is dus afgelijd van een hoorspel op de radioDaar komt die muziek vandaan.
Originele tekst:
[..]
* Dramatisch War of the Worlds muziekje, kom er maar in!
Omdat Emma niet meer door wil gaan?quote:Op woensdag 18 april 2007 15:08 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Krijgt ze wat ?!
Iedereen hoopt stiekem dat ze een hoofdrol aangeboden krijgt in een hp film![]()
ja, nu zie ik het, je hebt gelijkquote:Op woensdag 18 april 2007 15:07 schreef Goover het volgende:
[..]
Film is dus afgelijd van een hoorspel op de radioDaar komt die muziek vandaan.
Originele tekst:
[..]
* Dramatisch War of the Worlds muziekje, kom er maar in!
hp film met smquote:Op woensdag 18 april 2007 15:08 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Krijgt ze wat ?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(_/_)
(='.'=)
(")_(")
wil ik weten waar hp voor staat?quote:Op woensdag 18 april 2007 15:08 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Krijgt ze wat ?!
Nou, dat nummer zit in het hoorspel ja. Weet niet wat er dan eerder was, het hoorspel of dat nummer. Maar dat is wel het meest bekende nummer uit het hoorspel. Thuis heb ik het hele hoorspel op CD staanquote:Op woensdag 18 april 2007 15:09 schreef DaFan het volgende:
[..]
Jeff Wayne - Eve of the war is hét originele nummer wat over de hype is gemaakt
gewoon alle restjes bij elkaar geplakt en dat dan in een leuk vormpjequote:Op woensdag 18 april 2007 15:09 schreef Goover het volgende:
[..]
Ze krijgt een knip en plaksel van de collega's
Volgens mij was het hoorspel er eerst, en is later dat nummer gekomen.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:10 schreef Goover het volgende:
[..]
Nou, dat nummer zit in het hoorspel ja. Weet niet wat er dan eerder was, het hoorspel of dat nummer. Maar dat is wel het meest bekende nummer uit het hoorspel. Thuis heb ik het hele hoorspel op CD staan![]()
Nummer zat in het hoorspel dacht ik? Mijn ouders hebben thuis de LP verzie, en daar zit het nummer in. Denk dat het nummer gewoon bij het hoorspel hoort.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:12 schreef DaFan het volgende:
[..]
Volgens mij was het hoorspel er eerst, en is later dat nummer gekomen.
* DaFan is fervent Top 2000 a go-go kijker
zie de post boven die van jouquote:
tot volgende weekquote:
quote:We let the sun come down
We grab the stars from the sky,
We pull down the rainbow,
We keep the oceans dry.
Linkjes had ik ook al gevonden, het boek wist ik eigenlijk ook wel...quote:Op woensdag 18 april 2007 15:14 schreef DaFan het volgende:
Nee tis anders:
- Boek van Herbert George Wells
- Hoorspel 1938 van Orson Wells
- CD LP van Jeff Wayne: Musical Version of The War of the Worlds
Doet me steeds aan 'Snakes on a Plane' denkenquote:Op woensdag 18 april 2007 15:18 schreef MichielPH het volgende:
Zeg lienelien, weet je al een People in Planes-achtige band?
dat was toch een foutje!!!quote:Op woensdag 18 april 2007 15:22 schreef Goover het volgende:
Iig was een of ander stom hardstyle nummer niet eerder![]()
11 cent op 1,5 miljoen, gewoon ergens bij doen. (zijn afrondingsverschillen)quote:Op woensdag 18 april 2007 15:29 schreef Casual-T het volgende:
Nog een uurtje..![]()
Ben een meegaaaaaaaaa journaalpost aan het inboeken van ruim 1,5 miljoen. Zes kantjes lang, alles ingevoerd, heb ik 11 cent verschil debet, grrrrrr![]()
Heb m al gevonden..quote:Op woensdag 18 april 2007 15:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
11 cent op 1,5 miljoen, gewoon ergens bij doen. (zijn afrondingsverschillen)
het gaat om de borrelquote:Op woensdag 18 april 2007 15:36 schreef Goover het volgende:
Vrijdag een borrel voor een collega die weg gaat. Geen idee wie het is, maar dat maakt niet uit, hij gaat toch weg
Hewlett Packardquote:
Juist, ordinair zuipen en als gevolg daarvan flirten met lelijke vrouwelijke collega'squote:
deel je nu één van jouw ervaringen met ons?quote:Op woensdag 18 april 2007 15:47 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Juist, ordinair zuipen en als gevolg daarvan flirten met lelijke vrouwelijke collega's
Er zijn geen vrouwelijke collega's hier waar ik mee zou willen flirten. Ook niet na een paar biertjes...quote:Op woensdag 18 april 2007 15:47 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Juist, ordinair zuipen en als gevolg daarvan flirten met lelijke vrouwelijke collega's
nog 2 maandjes en dan komt de nieuwste in de biosquote:
10 minutenquote:Op woensdag 18 april 2007 15:50 schreef Goover het volgende:
lalala 40 min
geen commentaarquote:Op woensdag 18 april 2007 15:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
deel je nu één van jouw ervaringen met ons?
quote:Op woensdag 18 april 2007 15:52 schreef francis997 het volgende:
zo ik ga beginnen op te ruimen. Ik ben vandaag hard aan werk geweest. Heb 10 laptops geimaged, een plan van aanpak, implementatieplan en Functioneel ontwerp gemaakt. En heb bijna al mijn verslagen, logboek van 3 weken bijgewerkt. Apparatuur verstuurd.Ik heb genoeg gedaan voor vandaag.
Dus ik ben weg.
ik heb net het 6e boek uitquote:Op woensdag 18 april 2007 15:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
nog 2 maandjes en dan komt de nieuwste in de bios
lalala, ik ga nu afsluitenquote:Op woensdag 18 april 2007 15:50 schreef Goover het volgende:
lalala 40 min
quote:
uhm.. dat bedoelde ikquote:Op woensdag 18 april 2007 15:57 schreef Goover het volgende:
[..]
uitsloofster! (alleen dan zonder spellingsfouten misschien)
ik ben daar voor de 3de keer in bezigquote:
quote:[..]
lalala, ik ga nu afsluiten
tot morgenquote:Op woensdag 18 april 2007 15:57 schreef ReMcOrE het volgende:
tot morgen allemaalvanaf 09.00 ben ik weer aanwezig
@ lienelien: leuk je (op Fok!) gekend te hebben, ik wens je veel suc6 met alles wat je hierna gaat doen, hopelijk kom je heel af en toe nog langsik zal je missen
![]()
with stupid. Ook al ben ik hier nog niet zo lang, lienelien hield het topic toch levendig.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:58 schreef Freshthinking het volgende:
lienelien de taalpurist, bedankt voor alles! ik zal je stiekem best gaan missen hoor...
Komen altijd weer andere mensenquote:Op woensdag 18 april 2007 16:03 schreef Lunar het volgende:
[..]
with stupid. Ook al ben ik hier nog niet zo lang, lienelien hield het topic toch levendig.
ik 10 minquote:
bedolven onder cadeau's en felicitaties...quote:Op woensdag 18 april 2007 16:21 schreef Goover het volgende:
[..]
ik 10 min
lienelien nog langer, maar volgens mij die die een knipenplaksel van collega's aant ontvangen. Heb haar al een tijdje niet meer gehoord. (uur geleden +- haar laatste post)
quote:Op woensdag 18 april 2007 16:22 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
bedolven onder cadeau's en felicitaties...
quote:Op woensdag 18 april 2007 15:18 schreef MichielPH het volgende:
Zeg lienelien, weet je al een People in Planes-achtige band?
Daar heb je ook sites voor (google eens op Pandora)quote:Op woensdag 18 april 2007 16:26 schreef MichielPH het volgende:
Zal ik speciaal voor haar mij vraag herhalen:
[..]
Tot morgenquote:
Leuk zeg! En een kaartje voor Daft Punk is wel een cool cadeauquote:Op woensdag 18 april 2007 16:33 schreef lienelien het volgende:
Ahhw, wat lief van jullie allemaal!![]()
Ik heb net een hele speech gehad over hoe blij ze met me waren, en iedereen was erbij en men deed zelfs een dansje op ´eveline bedankt, eveline bedankt.. blabla´ En als cadeautje heb ik een kaartje voor Daft Punk gekregen!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eén kaartjequote:Op woensdag 18 april 2007 16:33 schreef lienelien het volgende:
Ik heb net een hele speech gehad over hoe blij ze met me waren, en iedereen was erbij en men deed zelfs een dansje op ´eveline bedankt, eveline bedankt.. blabla´ En als cadeautje heb ik een kaartje voor Daft Punk gekregen!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jaquote:Op woensdag 18 april 2007 16:37 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Leuk zeg! En een kaartje voor Daft Punk is wel een cool cadeau
Met tranen in je ogen verlaat je straks het pand daarquote:Op woensdag 18 april 2007 16:39 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik had het er al over om samen met m'n stagebegeleider te gaan, maar ik had niet echt ff geld over ofzo voor een kaartje![]()
Echt zooo lief![]()
Neuh..quote:Op woensdag 18 april 2007 16:40 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Met tranen in je ogen verlaat je straks het pand daar
Ik ook zoquote:Op woensdag 18 april 2007 16:57 schreef PieterBas het volgende:
Ik ga afsluiten
Lienelien, veel succes met je studie
ik ook niet, maar waarschijnlijk heeft lien een leuke stagebegeleiderquote:Op woensdag 18 april 2007 17:15 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik zou echt niet met mijn stagebegeleider naar Daft Punk willen
Maar wel heel stoer kado
quote:Op woensdag 18 april 2007 16:33 schreef lienelien het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gezellig met je stagebegeleider naar Daft Punkquote:
quote:Op woensdag 18 april 2007 21:43 schreef Casual-T het volgende:
Vraag me trouwens af of dat kaartje wel echt is, volgens mij hebben ze d'r uren over gedaan om hem in elkaar te knutselen..![]()
quote:
quote:Op donderdag 19 april 2007 08:11 schreef Damzkieee het volgende:
Good Murning!
quote:
quote:
En terechtquote:Op donderdag 19 april 2007 08:29 schreef Goover het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]We gaan helemaal los nu lienelien er niet meer is. (taaltechnisch gesproken)
Naisssssssssssquote:Op donderdag 19 april 2007 08:32 schreef Bootje84 het volgende:
ja mooi goover.. eindelijk kan ik taalfoutjes maken zonder billenkoek..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |