quote:Op woensdag 18 april 2007 11:05 schreef francis997 het volgende:
hallo allemaal, ik ben als sinds half 9 aanwezig. Maar ik ben nu druk druk druk. Ik ben bezig met het maken van een plan van aanpak/implementatieplan, uren bijwerken printers versturen naar een andere locatie en nu ga ik mijn logboek bijwerken, overleggen ivm een nieuw printerbeleid etc..etc...ik ben vandaag zeer productief.
quote:Op woensdag 18 april 2007 11:08 schreef Goover het volgende:
[..]
Het was niet eens een jongen die het topic opende met die TT![]()
Waarom niet? Gewoon op pagina 6 van het topic er voor een gesprek over beginnen, grote kansquote:Op woensdag 18 april 2007 11:11 schreef MichielPH het volgende:
Ik ben benieuwd of ik met minj vertrek nog in de TT zal komen te staan. Denk het niet eig..
quote:Op woensdag 18 april 2007 11:12 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik zag hem staan en ik dacht, kijken wie er nu probeerd te slijmen.
Meisjes kunnen niet lief zijn dan?quote:Op woensdag 18 april 2007 11:12 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik zag hem staan en ik dacht, kijken wie er nu probeerd te slijmen.
druk programmaquote:Op woensdag 18 april 2007 11:16 schreef lienelien het volgende:
Ik ga vanavond naar The Rakes, en naar The Horrors ()
En morgen naar Maxïmo Park en daarna naar Paradisoooooo![]()
Tuurijk wel!quote:Op woensdag 18 april 2007 11:14 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Meisjes kunnen niet lief zijn dan?![]()
quote:En aangezien net het halve topic er net over ging, dat iedereen lienelien zou gaan missen, heb ik het maar toegevoegd![]()
Ik had gewoon een jongen verwacht die zo'n TT voor dit deel verzon.quote:Slijmen is niet echt nodigIk probeer er geen date uit te krijgen ofzo
ahh jammerquote:Op woensdag 18 april 2007 11:14 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Meisjes kunnen niet lief zijn dan?![]()
En aangezien net het halve topic er net over ging, dat iedereen lienelien zou gaan missen, heb ik het maar toegevoegd![]()
Slijmen is niet echt nodigIk probeer er geen date uit te krijgen ofzo
Nouja, ik heb hier nog geen enkele liefdesverklaring voor mij gezien, in tegenstelling tot mevr. E. van Heumen.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:13 schreef Goover het volgende:
[..]
Waarom niet? Gewoon op pagina 6 van het topic er voor een gesprek over beginnen, grote kans
E.C.L., als je dan toch met voorletters gaat beginnenquote:Op woensdag 18 april 2007 11:20 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Nouja, ik heb hier nog geen enkele liefdesverklaring voor mij gezien, in tegenstelling tot mevr. E. van Heumen.
Tsja.. dat ligt meer aan de vrouwelijkheid van lienelien en het overschot aan mannen hierquote:Op woensdag 18 april 2007 11:20 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Nouja, ik heb hier nog geen enkele liefdesverklaring voor mij gezien, in tegenstelling tot mevr. E. van Heumen.
Oeh, raad de namen bij de voorlettersquote:Op woensdag 18 april 2007 11:21 schreef lienelien het volgende:
[..]
E.C.L., als je dan toch met voorletters gaat beginnen![]()
quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat van die stufi is waar. Ik doe nu schakelprogramma aan de EUR na 4 jaar heao en krijg geen euri stufi meer, heb wel OV.
Niet Eveline Caroline Leoniquote:Op woensdag 18 april 2007 11:27 schreef Goover het volgende:
Eveline Carolien Leonie, kom ik al in de buurt?
Mijn naam staat er niet eens tussenquote:Op woensdag 18 april 2007 11:23 schreef Goover het volgende:
[..]
Oeh, raad de namen bij de voorletters
Boel keus voor de C: http://80.252.86.246/home/bijbelse-namen/c/
Mwah.. eh..neuh..quote:Op woensdag 18 april 2007 11:27 schreef Goover het volgende:
Eveline Carolien Leonie, kom ik al in de buurt?
Je krijgt van de IBG 48 maanden stufi, en je mag zelf kiezen wanneer je die aanvraagt. Na 48 maanden kan je alleen nog lenen, en bij een lening krijg je een gratis ovquote:Op woensdag 18 april 2007 11:24 schreef Casual-T het volgende:
Oh, nou weer geen stufi voor je master...
[..]
ja... het modelletje dat ik gemaakt heb, werkt nog niet helemaal, maar dat wist ik al. En dat moet ik dus nog doen en zodra het klaar is, moet ik dat als concept naar mijn docent sturen. Zodat hij er naar kan kijken of het goed werkt en dan als het akkoord is kan ik het definitief inleverenquote:
Ik ben bezig met HBO nu, dus dan krijg ik toch maar 4 jaar, en dus mijn master niet?quote:Op woensdag 18 april 2007 11:30 schreef lienelien het volgende:
[..]
Je krijgt van de IBG 48 maanden stufi, en je mag zelf kiezen wanneer je die aanvraagt. Na 48 maanden kan je alleen nog lenen, en bij een lening krijg je een gratis ov
ik leen ook en daarom heb ik mijn gratis OVquote:Op woensdag 18 april 2007 11:30 schreef lienelien het volgende:
[..]
Je krijgt van de IBG 48 maanden stufi, en je mag zelf kiezen wanneer je die aanvraagt. Na 48 maanden kan je alleen nog lenen, en bij een lening krijg je een gratis ov
ik leen ¤ 0 en dan krijg je wel je OVquote:Op woensdag 18 april 2007 11:34 schreef MichielPH het volgende:
En als je niet leent, maar wel ingeschreven staat? Krijg je dan nog OV?
Jaaaquote:Op woensdag 18 april 2007 11:31 schreef Sant het volgende:
ik ben me toch n partij productief!!
potverdikke zeg...
@lienelien: Einde stage?? relaxed joh!!
Idd, je krijgt voor MBO en daarna nog wel voor HBO stufi, maar vanaf je HBO krijg je nog maar 48 maanden.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:32 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Ik ben bezig met HBO nu, dus dan krijg ik toch maar 4 jaar, en dus mijn master niet?
¤0 lenenquote:Op woensdag 18 april 2007 11:34 schreef MichielPH het volgende:
En als je niet leent, maar wel ingeschreven staat? Krijg je dan nog OV?
quote:Op woensdag 18 april 2007 11:37 schreef lienelien het volgende:
[..]
Idd, je krijgt voor MBO en daarna nog wel voor HBO stufi, maar vanaf je HBO krijg je nog maar 48 maanden.
Je krijgt 48 maanden voor voltijd idd. Voor deeltijd krijg je niets, dus volgend jaar moet je idd zelf betalen..quote:Op woensdag 18 april 2007 11:39 schreef miss-scofield het volgende:
Als we dan toch allemaal lastige vragen gaan stellen, heb ik er nog één:
Volgend jaar ga ik naast mijn voltijd-opleiding ook een deeltijd-opleiding volgen. Met de deeltijd ben ik in het totaal 2 jaar bezig. Volgend jaar is het gratis, 2e studie is altijd gratis.
Alleen het probleem komt nu; het 2e jaar van de deeltijd-opleiding zou ik moeten betalen, ik ben dan namelijk klaar met mijn voltijd-opleiding.
Ik ga dan het 4e jaar in van mijn HBO-opleiding (Heb versneld gestudeerd).
Kan ik voor het 2e jaar deeltijd studiefinanciering krijgen of niet? (Normaal gesproken krijg je geen studiefinanciering voor deeltijd geloof ik..)
Dit moet ik dus nog fijn gaan uitzoeken!
quote:Op woensdag 18 april 2007 11:09 schreef lienelien het volgende:
[..]
Zeg, ik ben er vandaag nog wel ff, hoor![]()
quote:Op woensdag 18 april 2007 11:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ja... het modelletje dat ik gemaakt heb, werkt nog niet helemaal, maar dat wist ik al. En dat moet ik dus nog doen en zodra het klaar is, moet ik dat als concept naar mijn docent sturen. Zodat hij er naar kan kijken of het goed werkt en dan als het akkoord is kan ik het definitief inleveren
Even bellen naar de ib-gquote:Op woensdag 18 april 2007 11:39 schreef miss-scofield het volgende:
Als we dan toch allemaal lastige vragen gaan stellen, heb ik er nog één:
Volgend jaar ga ik naast mijn voltijd-opleiding ook een deeltijd-opleiding volgen. Met de deeltijd ben ik in het totaal 2 jaar bezig. Volgend jaar is het gratis, 2e studie is altijd gratis.
Alleen het probleem komt nu; het 2e jaar van de deeltijd-opleiding zou ik moeten betalen, ik ben dan namelijk klaar met mijn voltijd-opleiding.
Ik ga dan het 4e jaar in van mijn HBO-opleiding (Heb versneld gestudeerd).
Kan ik voor het 2e jaar deeltijd studiefinanciering krijgen of niet? (Normaal gesproken krijg je geen studiefinanciering voor deeltijd geloof ik..) Ik heb namelijk wel recht op 4 jaar studiefinanciering!
Dit moet ik dus nog fijn gaan uitzoeken!
Ja, stom, want ik heb dus recht op die 4 jaar studiefinanciering!! Ik heb mijn huidige opleiding versneld, ben dus in 3 jaar klaar. Dan heb ik (vind ik) dus nog recht op 1 jaar geld!!quote:Op woensdag 18 april 2007 11:40 schreef lienelien het volgende:
[..]
Je krijgt 48 maanden voor voltijd idd. Voor deeltijd krijg je niets, dus volgend jaar moet je idd zelf betalen..
En als je nou voor een 3e voltijd studie inschrijft? Maar dat zal wel duurder zijn dan alleen een deeltijd opleiding.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:40 schreef lienelien het volgende:
[..]
Je krijgt 48 maanden voor voltijd idd. Voor deeltijd krijg je niets, dus volgend jaar moet je idd zelf betalen..
dan ga je toch nog een jaartje studerenquote:Op woensdag 18 april 2007 11:41 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ja, stom, want ik heb dus recht op die 4 jaar studiefinanciering!! Ik heb mijn huidige opleiding versneld, ben dus in 3 jaar klaar. Dan heb ik (vind ik) dus nog recht op 1 jaar geld!!
Als je nog een jaar voltijd gaat doen wel jaquote:Op woensdag 18 april 2007 11:41 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ja, stom, want ik heb dus recht op die 4 jaar studiefinanciering!! Ik heb mijn huidige opleiding versneld, ben dus in 3 jaar klaar. Dan heb ik (vind ik) dus nog recht op 1 jaar geld!!
Oké, dus als ik na mijn HBO studie één jaar een schakelprogramma doe en één jaar die betreffende master, moet ik op twee jaar collegegeld rekenen, zonder stufi. En dat collegegeld is gewoon 1500 zoveel, en niet veel meer, wat ik ook ergens las, bijvoorbeeld hier op de site van de EUR:quote:Op woensdag 18 april 2007 11:37 schreef lienelien het volgende:
[..]
Idd, je krijgt voor MBO en daarna nog wel voor HBO stufi, maar vanaf je HBO krijg je nog maar 48 maanden.
hmm, ja, nu je het zegt.. Misschien zit het anders aangezien je de studie versneld hebt gedaan, toch maar even bellen dusquote:Op woensdag 18 april 2007 11:41 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Hmm, dan zit je met de prestatiebeurs hè, dan moet ze minimaal 30 punten halen bij die studie..quote:Op woensdag 18 april 2007 11:43 schreef MichielPH het volgende:
[..]
En als je nou voor een 3e voltijd studie inschrijft? Maar dat zal wel duurder zijn dan alleen een deeltijd opleiding.
Inderdaad, als het goed is kosten dat schakeljaar en de master ¤1476 oid per jaar, en dan zonder stufi iddquote:Op woensdag 18 april 2007 11:43 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Oké, dus als ik na mijn HBO studie één jaar een schakelprogramma doe en één jaar die betreffende master, moet ik op twee jaar collegegeld rekenen, zonder stufi. En dat collegegeld is gewoon 1500 zoveel, en niet veel meer, wat ik ook ergens las, bijvoorbeeld hier op de site van de EUR:
----
Bedankt btw..![]()
Valt mee toch? Ik help alleen even, zodat ik mijn IBG-expertise kwijt kanquote:Op woensdag 18 april 2007 11:47 schreef ReMcOrE het volgende:
lienelien nog ff heel actief op haar laatste dag
wat moet je afronden dan?quote:Op woensdag 18 april 2007 11:49 schreef lienelien het volgende:
[..]
Valt mee toch? Ik help alleen even, zodat ik mijn IBG-expertise kwijt kan
En ik hoef vandaag toch alleen nog maar de laatste dinges af te ronden enzo
Bij de Erasmus zit ik oa dit langskomen..quote:Op woensdag 18 april 2007 11:46 schreef lienelien het volgende:
[..]
Inderdaad, als het goed is kosten dat schakeljaar en de master ¤1476 oid per jaar, en dan zonder stufi idd![]()
Grapjassen daarquote:Op woensdag 18 april 2007 11:51 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Bij de Erasmus zit ik oa dit langskomen..
--
Schakelprogramma
Het Schakelprogramma beslaat één studiejaar. Het volledige Schakelprogramma telt 50 ECTS studiepunten. Ter toelichting: één ECTS studiepunt komt overeen met 28 studiebelastingsuren.
Bij inschrijving betaalt de student een vast bedrag van ¤ 450,- aan administratiekosten. Daarnaast is cursusgeld verschuldigd: ¤ 60,- per te behalen ECTS. De kosten kunnen dus maximaal ¤ 3425,- bedragen.
ze moet taart/gebak kopen en uitdelen, alle collega's bedanken voor de gezellige tijdquote:
Nehh, cake. Een een lunch met aardbeitjes en verse sapjes enzo voor mn stagebegeleidersquote:Op woensdag 18 april 2007 11:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ze moet taart/gebak kopen en uitdelen, alle collega's bedanken voor de gezellige tijden dat soort dingetjes
administratiekosten van ¤ 450,-quote:Op woensdag 18 april 2007 11:51 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Bij de Erasmus zit ik oa dit langskomen..
--
Schakelprogramma
Het Schakelprogramma beslaat één studiejaar. Het volledige Schakelprogramma telt 50 ECTS studiepunten. Ter toelichting: één ECTS studiepunt komt overeen met 28 studiebelastingsuren.
Bij inschrijving betaalt de student een vast bedrag van ¤ 450,- aan administratiekosten. Daarnaast is cursusgeld verschuldigd: ¤ 60,- per te behalen ECTS. De kosten kunnen dus maximaal ¤ 3425,- bedragen.
Schakelstudenten komen niet in aanmerking voor een studiebeurs of een OV jaarkaart.
--
Ik zal eens met mn coach op school overleggen, er is ook een WO-minor bij ons cluster, dat scheelt natuurlijk een jaar WO, maar die schijnt echt té moeilijk te zijn (wordt gezegd), en daar wordt je nu niet meer zomaar toegelaten.
hoeveel DVD-tjes worden dat?quote:Op woensdag 18 april 2007 11:52 schreef lienelien het volgende:
[..]
Alles wat ik heb gedaan
En al mijn werk op dvdtjes branden enzo
cake valt bij mij ook onder gebakquote:Op woensdag 18 april 2007 11:54 schreef lienelien het volgende:
[..]
Nehh, cake. Een een lunch met aardbeitjes en verse sapjes enzo voor mn stagebegeleiders
Het is ook van het..quote:Op woensdag 18 april 2007 11:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
administratiekosten van ¤ 450,-Wat doen ze daar dan allemaal voor
en daarnaast moet je voor één ECTS ¤ 60,- dokken
laat het dan maar bij dat voorbeeldquote:Op woensdag 18 april 2007 11:57 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Het is ook van het..
Instituut Beleid & Management Gezondheidszorg
Gezondheidswetenschappen, Beleid & Management Gezondheidszorg
Daar heb ik niets te zoeken, was gelukkig een voorbeeld..![]()
Nou, als ik alle afleveringen zou branden dan heb ik wel een doosje nodig om de dvd´s in te vervoeren. Ik kies wat leuke dingen uit, en ik denk dat het er dan een stuk of 5 zijnquote:
quote:Op woensdag 18 april 2007 12:00 schreef lienelien het volgende:
[..]
Nou, als ik alle afleveringen zou branden dan heb ik wel een doosje nodig om de dvd´s in te vervoeren. Ik kies wat leuke dingen uit, en ik denk dat het er dan een stuk of 5 zijn
werkenquote:Op woensdag 18 april 2007 12:09 schreef Sok41 het volgende:
Eteten !
ik ook tot 16.00, dan ook naar huis, vanavond ook de KNVB beker kijken en daarna ook naar bedquote:Op woensdag 18 april 2007 12:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ook nog ff een uurtje werken en dan ff naar buiten en dan nog ff tot 16:00 uur werken en dan maar weer naar huis en dan vanavond nog ff KNVB beker kijken en daarna naar bed
welke wedstrijd?quote:Op woensdag 18 april 2007 12:21 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ook tot 16.00, dan ook naar huis, vanavond ook de KNVB beker kijken en daarna ook naar bed
en dan morgen weer om 8:00 uur beginnenquote:Op woensdag 18 april 2007 12:21 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ook tot 16.00, dan ook naar huis, vanavond ook de KNVB beker kijken en daarna ook naar bed
als Vertonghen maar niet hetzelfde geintje uithaalt zoals bij RKC Waalwijk - Ajaxquote:
09.00quote:Op woensdag 18 april 2007 12:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
en dan morgen weer om 8:00 uur beginnen![]()
dat was echt masterlijkquote:Op woensdag 18 april 2007 12:24 schreef PieterBas het volgende:
[..]
als Vertonghen maar niet hetzelfde geintje uithaalt zoals bij RKC Waalwijk - Ajax![]()
nu speelt Ajax thuis he, dat scheelt. (hoop ik danquote:Op woensdag 18 april 2007 12:24 schreef PieterBas het volgende:
[..]
als Vertonghen maar niet hetzelfde geintje uithaalt zoals bij RKC Waalwijk - Ajax![]()
vet lang uitslapen voor jouquote:
vrijdag heb ik altijd vrijquote:Op woensdag 18 april 2007 12:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
vet lang uitslapen voor jouMaar vrijdag stop ik om 12:00 uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |