uhm.. dat bedoelde ikquote:Op woensdag 18 april 2007 15:57 schreef Goover het volgende:
[..]
uitsloofster! (alleen dan zonder spellingsfouten misschien)
ik ben daar voor de 3de keer in bezigquote:
quote:[..]
lalala, ik ga nu afsluiten
tot morgenquote:Op woensdag 18 april 2007 15:57 schreef ReMcOrE het volgende:
tot morgen allemaalvanaf 09.00 ben ik weer aanwezig
@ lienelien: leuk je (op Fok!) gekend te hebben, ik wens je veel suc6 met alles wat je hierna gaat doen, hopelijk kom je heel af en toe nog langsik zal je missen
![]()
with stupid. Ook al ben ik hier nog niet zo lang, lienelien hield het topic toch levendig.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:58 schreef Freshthinking het volgende:
lienelien de taalpurist, bedankt voor alles! ik zal je stiekem best gaan missen hoor...
Komen altijd weer andere mensenquote:Op woensdag 18 april 2007 16:03 schreef Lunar het volgende:
[..]
with stupid. Ook al ben ik hier nog niet zo lang, lienelien hield het topic toch levendig.
ik 10 minquote:
bedolven onder cadeau's en felicitaties...quote:Op woensdag 18 april 2007 16:21 schreef Goover het volgende:
[..]
ik 10 min
lienelien nog langer, maar volgens mij die die een knipenplaksel van collega's aant ontvangen. Heb haar al een tijdje niet meer gehoord. (uur geleden +- haar laatste post)
quote:Op woensdag 18 april 2007 16:22 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
bedolven onder cadeau's en felicitaties...
quote:Op woensdag 18 april 2007 15:18 schreef MichielPH het volgende:
Zeg lienelien, weet je al een People in Planes-achtige band?
Daar heb je ook sites voor (google eens op Pandora)quote:Op woensdag 18 april 2007 16:26 schreef MichielPH het volgende:
Zal ik speciaal voor haar mij vraag herhalen:
[..]
Tot morgenquote:
Leuk zeg! En een kaartje voor Daft Punk is wel een cool cadeauquote:Op woensdag 18 april 2007 16:33 schreef lienelien het volgende:
Ahhw, wat lief van jullie allemaal!![]()
Ik heb net een hele speech gehad over hoe blij ze met me waren, en iedereen was erbij en men deed zelfs een dansje op ´eveline bedankt, eveline bedankt.. blabla´ En als cadeautje heb ik een kaartje voor Daft Punk gekregen!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eén kaartjequote:Op woensdag 18 april 2007 16:33 schreef lienelien het volgende:
Ik heb net een hele speech gehad over hoe blij ze met me waren, en iedereen was erbij en men deed zelfs een dansje op ´eveline bedankt, eveline bedankt.. blabla´ En als cadeautje heb ik een kaartje voor Daft Punk gekregen!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jaquote:Op woensdag 18 april 2007 16:37 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Leuk zeg! En een kaartje voor Daft Punk is wel een cool cadeau
Met tranen in je ogen verlaat je straks het pand daarquote:Op woensdag 18 april 2007 16:39 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik had het er al over om samen met m'n stagebegeleider te gaan, maar ik had niet echt ff geld over ofzo voor een kaartje![]()
Echt zooo lief![]()
Neuh..quote:Op woensdag 18 april 2007 16:40 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Met tranen in je ogen verlaat je straks het pand daar
Ik ook zoquote:Op woensdag 18 april 2007 16:57 schreef PieterBas het volgende:
Ik ga afsluiten
Lienelien, veel succes met je studie
ik ook niet, maar waarschijnlijk heeft lien een leuke stagebegeleiderquote:Op woensdag 18 april 2007 17:15 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik zou echt niet met mijn stagebegeleider naar Daft Punk willen
Maar wel heel stoer kado
quote:Op woensdag 18 april 2007 16:33 schreef lienelien het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gezellig met je stagebegeleider naar Daft Punkquote:
quote:Op woensdag 18 april 2007 21:43 schreef Casual-T het volgende:
Vraag me trouwens af of dat kaartje wel echt is, volgens mij hebben ze d'r uren over gedaan om hem in elkaar te knutselen..![]()
quote:
quote:Op donderdag 19 april 2007 08:11 schreef Damzkieee het volgende:
Good Murning!
quote:
quote:
En terechtquote:Op donderdag 19 april 2007 08:29 schreef Goover het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]We gaan helemaal los nu lienelien er niet meer is. (taaltechnisch gesproken)
Naisssssssssssquote:Op donderdag 19 april 2007 08:32 schreef Bootje84 het volgende:
ja mooi goover.. eindelijk kan ik taalfoutjes maken zonder billenkoek..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |