ben jij er ook weer?quote:Op woensdag 18 april 2007 12:47 schreef Norro-tje het volgende:
tvp
over 40 minuten pasquote:Op woensdag 18 april 2007 12:47 schreef Lunar het volgende:
Etennnnnnn
Bij mij vanmiddag om 16:30 (als je mijn stage terugkomdag niet mee neemt)quote:Op woensdag 18 april 2007 12:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
de week was gisteren om 16.00 al doormidden voor mij
[afbeelding]
Grappig, hoe lang?quote:Op woensdag 18 april 2007 12:56 schreef miss-scofield het volgende:
Ik ga morgen met stage naar Lille, Frankrijk![]()
![]()
meeneemtquote:Op woensdag 18 april 2007 12:56 schreef Goover het volgende:
mee neemt)
geen contract tekenen en dus ook niet betaald krijgenquote:Op woensdag 18 april 2007 12:57 schreef 1900 het volgende:
Remcore.. jij bent vrijdag vrij en heb ongelofelijk chille werktijden.. hoe krijg je dat voor elkaar?
Naar Rijselquote:Op woensdag 18 april 2007 12:56 schreef miss-scofield het volgende:
Ik ga morgen met stage naar Lille, Frankrijk![]()
![]()
Doe mij maar vaste werktijdenquote:Op woensdag 18 april 2007 13:00 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
geen contract tekenen en dus ook niet betaald krijgen
ik krijg wel betaald, tenminste er komt wat op de rekening bij iedere maand.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:00 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
geen contract tekenen en dus ook niet betaald krijgen
ik heb liever flexibele werktijden, dat je zelf kan bepalen wanneer je werkt. Uiteraard moet je wel aan een bepaald aantal uren komen iedere week.quote:
die heb ik ook hoor, van 09.00 tot 16.00quote:
Vaste werktijden met een salarisquote:Op woensdag 18 april 2007 13:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
die heb ik ook hoor, van 09.00 tot 16.00![]()
die heb ik dan nietquote:
Rijsel is de Vlaamse benaming voor Lillequote:
Oh, grapje!quote:Op woensdag 18 april 2007 13:35 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Rijsel is de Vlaamse benaming voor Lille![]()
ach ja lieverd. een 10 weekse stage is naar mijn weten zo voorbij.. integendeel die klote 20 weken net ff te langquote:
Niet zeuren, ik moet van augustus tot juli!! (Heel schooljaar dus)quote:Op woensdag 18 april 2007 13:49 schreef 1900 het volgende:
[..]
ach ja lieverd. een 10 weekse stage is naar mijn weten zo voorbij.. integendeel die klote 20 weken net ff te lang![]()
ik ookquote:Op woensdag 18 april 2007 13:51 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Niet zeuren, ik moet van augustus tot juli!! (Heel schooljaar dus)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kan trouwens wel merken dat de temperatuur weer daaltde rokjes zijn weer verdwenen van het straatbeeld
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Oh, maar ik heb er wel zin in hoor!! Ik vind het echt superleuk!! Kan niet wachten totdat ik 'echt' mag gaan werken!! Alhoewel ik zelf naar school gaan, ook wel erg leuk vind! Lastig hèquote:Op woensdag 18 april 2007 13:53 schreef francis997 het volgende:
[..]
ik ooken ik heb er ook geen zin meer in.
sorry lieverdquote:Op woensdag 18 april 2007 13:51 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Niet zeuren, ik moet van augustus tot juli!! (Heel schooljaar dus)
Wat heb jij opeens met je 'lieverd'?quote:
Lien zei het ook.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:04 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Wat heb jij opeens met je 'lieverd'?
Ik heb straks een date met mijn nieuwe 'lieverd'quote:Op woensdag 18 april 2007 14:04 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Wat heb jij opeens met je 'lieverd'?
Ben ik iddquote:Op woensdag 18 april 2007 14:05 schreef 1900 het volgende:
miss scofield en lienelien zijn toch lieverds?
Ga jij nu al al beginnen? Bah.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:05 schreef 1900 het volgende:
miss scofield en lienelien zijn toch lieverds?
goshquote:Op woensdag 18 april 2007 14:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
eerst wil hij lienelien hebben, die gaat nu weg, dus probeert hij het met miss-scofield
wel de goede woorden gebruiken, nu klopt hetquote:
daarom werk je ook zo traag?quote:Op woensdag 18 april 2007 14:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
de computer waar ik nu op probeer te werken is een beetje traag aan het zijn
ja dusquote:Op woensdag 18 april 2007 14:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
de computer waar ik nu op probeer te werken is een beetje traag aan het zijn
ja, ik pas me aan aan het tempo van de PCquote:
quote:
oke is goedquote:Op woensdag 18 april 2007 14:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
je hoeft niet op alles wat gezegd wordt te reageren
helemaalquote:Op woensdag 18 april 2007 14:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
mooi, dat dat duidelijk is dan
of past de PC zich op dit moment aan jouw tempo aan?quote:Op woensdag 18 april 2007 14:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ja, ik pas me aan aan het tempo van de PC![]()
No One Would Have Believed, In The First Years Of The New Millenium,quote:Op woensdag 18 april 2007 14:19 schreef miss-scofield het volgende:
If I could capture the rage of today's youth and bottle it
Crush the glass from my bare hands and swallow it
Then spit it back in the faces of you racists
and hypocrites who think the same shit but don't say shit
You Liberace's, Versace's, and you nazis
Watch me, cause you thinking you got me in this hot seat
You motherfuckers wanna JUDGE me cause you're NOT me
You'll never STOP me, I'm TOP speed as you POP me
I came to save these new generations of babies
from parents who failed to raise 'em cause they're lazy
to grow to praise me I'm makin 'em go crazy
That's how I got this whole nation to embrace me
And you fugazi if you think I'ma admit wrong
I cripple any hypocritic critic I'm sic'd on
And this song is for any kid who gets picked on
A sick song to retaliate to, and it's called..
quote:Op woensdag 18 april 2007 14:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
of past de PC zich op dit moment aan jouw tempo aan?
quote:Op woensdag 18 april 2007 14:20 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
No One Would Have Believed, In The First Years Of The New Millenium,
That A Few Men Even Considered The Possibility, Of Creating A Harder Style In Dance Music,
And Yet, Across The Gulf Of Space, Mind Immeasurably Superior To Ours,
Regarded This Scene With Envious Eyes, And Slowly But Surely,
They Drew Their Plans Against Us...
War of the Worlds verneuktquote:Op woensdag 18 april 2007 14:20 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
That A Few Men Even Considered The Possibility, Of Creating A Harder Style In Dance Music,
is dit een liedje? Kan 'em namelijk niet thuis brengenquote:Op woensdag 18 april 2007 14:20 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
denk t wel weet t niet ckr vraag anders ff aan remcorequote:Op woensdag 18 april 2007 14:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
is dit een liedje? Kan 'em namelijk niet thuis brengen
ahh vervelend ...quote:Op woensdag 18 april 2007 14:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]dat zou toch niet?
Adobe Reader liet opeens alleen maar witte pagina's zien
is ook een songtekstquote:
dit nummer was jaren eerderquote:
quote:Op woensdag 18 april 2007 14:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
is dit een liedje? Kan 'em namelijk niet thuis brengen
yup, dit is een bestaand nummerquote:Op woensdag 18 april 2007 14:23 schreef 1900 het volgende:
[..]
denk t wel weet t niet ckr vraag anders ff aan remcore
best wel, dus ff afgesloten en opnieuw gestart en nu doet ie het weer goed ff afkloppenquote:
laat me ff weten wat je van de bass, de kick, de break en de melo vindtquote:
vast wel iets mooisquote:Op woensdag 18 april 2007 14:28 schreef lienelien het volgende:
Ze zijn hier ineens met z´n 2en aan het printen, knippen, en een pritstift aan het zoeken. Dan doen ze normaal niet
Ik vraag me af wat voor een knutselwerk ik kan verwachten
moet je ff vragen of je kunt helpen, als ze dan heel hard nee roepen of een beetje geheimzinnig doen, dan weet je zeker dat het voor jou isquote:Op woensdag 18 april 2007 14:31 schreef lienelien het volgende:
[..]
Het valt ook helemaal niet op ofzo
nog nooit van gehoord van die bandquote:Op woensdag 18 april 2007 14:26 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
is ook een songtekst
[..]
dit nummer was jaren eerder
[..]
[..]
yup, dit is een bestaand nummerDonkey Rollers - Immeasurably
en dan zeggen ze allebei heel hard ja en dan zit je ermee. Terwijl intussen iets anders gaan doenquote:Op woensdag 18 april 2007 14:34 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
moet je ff vragen of je kunt helpen, als ze dan heel hard nee roepen of een beetje geheimzinnig doen, dan weet je zeker dat het voor jou is![]()
![]()
![]()
Is gestamp, als ik het goed heb!quote:Op woensdag 18 april 2007 14:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
nog nooit van gehoord van die bandBen ik nu zo jong of is dit liedje al zo oud?
whahahahahahahahahahahahahaha veeg,,me,,opquote:Op woensdag 18 april 2007 14:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
maar dan weet je wel dat het niet voor jou isquote:Op woensdag 18 april 2007 14:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
en dan zeggen ze allebei heel hard ja en dan zit je ermee. Terwijl intussen iets anders gaan doen![]()
een artiest dan?quote:Op woensdag 18 april 2007 14:37 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Is gestamp, als ik het goed heb!
Ik ken ze ook niet... maar ik ken geen enkele DJ oid uit de 'boem boem boem'' scene!
ja dat is ook weer zo. ik geloof dat Lien nu aan het helpen isquote:Op woensdag 18 april 2007 14:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar dan weet je wel dat het niet voor jou is
Ik ken alleen Donkey Kong..quote:Op woensdag 18 april 2007 14:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Donkey Kong Country FTWquote:
nietquote:Op woensdag 18 april 2007 14:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ja dat is ook weer zo. ik geloof dat Lien nu aan het helpen is![]()
ja, een groep van 3 mensenquote:Op woensdag 18 april 2007 14:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
een artiest dan?Maar dan nog ken ik het niet
![]()
quote:Op woensdag 18 april 2007 14:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ja dat is ook weer zo. ik geloof dat Lien nu aan het helpen is![]()
wat als ik je vertel dat ze de naam daar ook vandaan hebben?!quote:
Ik denk dat ze je gaan bedanken vanwege je hoeveelheid internetgebruikquote:
uhuhquote:Op woensdag 18 april 2007 14:47 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Ik denk dat ze je gaan bedanken vanwege je hoeveelheid internetgebruik
een groep van drie mensen, vind ik ook een bandquote:
maar als je Donkey Rollers een band gaat noemen, dan klopt er iets nietquote:Op woensdag 18 april 2007 14:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
een groep van drie mensen, vind ik ook een band![]()
Wat doen ze dan wel?quote:Op woensdag 18 april 2007 14:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar als je Donkey Rollers een band gaat noemen, dan klopt er iets nieter is niet iemand die zingt, niemand die gitaar speelt en niemand die drumt
dus of het dan nog een band is...
Ik wist niet dat Zany er in zatquote:Op woensdag 18 april 2007 14:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar als je Donkey Rollers een band gaat noemen, dan klopt er iets nieter is niet iemand die zingt, niemand die gitaar speelt en niemand die drumt
Gathering of DJ's. Clan. Kudde. Symfonie.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
quote:
ze produceren muziekquote:
bij dezequote:
groepquote:Op woensdag 18 april 2007 14:55 schreef DaFan het volgende:
[..]
Gathering of DJ's. Clan. Kudde. Symfonie.
Een kadotje, wat spannendquote:Op woensdag 18 april 2007 14:28 schreef lienelien het volgende:
Ze zijn hier ineens met z´n 2en aan het printen, knippen, en een pritstift aan het zoeken. Dan doen ze normaal niet
Ik vraag me af wat voor een knutselwerk ik kan verwachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |