we hebben ook geen ballenjongens meer nodigquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:36 schreef AminBen het volgende:
dan liever Zonneveld
ik snap dat je ballenjongen bij PSV wilt blijvenquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
we hebben ook geen ballenjongens meer nodig
Ik moet toch iets om m'n tvp te verkappenquote:Sir Alex eyes signings
Sir Alex Ferguson admits he would like to strengthen his squad with at least two new summer signings.
The Reds' boss says plans are already underway regarding potential targets - one of which is muted to be long term target Owen Hargreaves - and he's hopeful of achieving his aims.
"I would hope to add a couple of players in the summer who will improve us," he said in an interview with The Scotsman.
"We are talking about that now. There won't be sweeping changes, maybe just one or two coming in who would have the talent to make a difference."
Earlier this season chief executive David Gill revealed that the Glazer family would make funds available for future signings. And Sir Alex has nothing but praise for the club owners.
"The Glazers have been fine since they took over," he insisted. "They haven't interfered with anything we do.
"I have had a couple of meetings with them, although David Gill obviously deals with them more regularly. Any time I have been with them, they have simply said to let them know if there is anything I need."
Zou wat zijn zeg..quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:42 schreef Messenga het volgende:
Alex ->Milan.
Is alleen voor Engelse clubs?quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:38 schreef Its_Muppet het volgende:
Niet om het topic te verpesten, maar hier is een hele goede site voor:
http://www.footballtransfers.co.uk/speculation/index.html
Dan blijf je tenminste nog wel Feyenoord voorquote:Op woensdag 18 april 2007 00:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zenden, Gio, Lazovic, Touma en Engelaar
PSV gaat voor de 5e plaats
Ik hoop dan van harte voor jullie dat PSV hem voor het middenveld haalt.quote:Op woensdag 18 april 2007 02:01 schreef rubbereend het volgende:
niks mis met Gio en Zenden!
Dat weet ik nog niet, Gio heeft het natuurlijk wel naar zijn zin in Barcelona.quote:
Ja Gio zit te wachten om naar een subtopper te verkassen..quote:
Daar win je de oorlog meequote:Op woensdag 18 april 2007 02:01 schreef rubbereend het volgende:
niks mis met Gio en Zenden!
Nog meer middelmaatquote:Op woensdag 18 april 2007 08:55 schreef venomsnake het volgende:
Ook Bakircioglu in belangstelling PSV
voetbalzone
quote:Op woensdag 18 april 2007 13:25 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Kolk naar Feyenoord.
Dat hoort dan niet meer hier thuis maar in het bevestigde transfer topicquote:Op woensdag 18 april 2007 15:16 schreef DarkShine het volgende:
Het hardnekkigste gerucht in Kerkrade is vandaag bevestigd. Mardulier trekt voor 3 jaar naar Roda als 3de keeper.
quote:Op woensdag 18 april 2007 15:17 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat hoort dan niet meer hier thuis maar in het bevestigde transfer topic![]()
quote:Op woensdag 18 april 2007 13:25 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Kolk naar Feyenoord.
Mijn god. Zo wordt het inderdaad nooit meer iets daar in rotterdam-zuidquote:Op woensdag 18 april 2007 13:25 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Kolk naar Feyenoord.
Die stond al in het vorige topicquote:Op woensdag 18 april 2007 16:38 schreef donroyco het volgende:
Kolkka naar NEC
maar dat heb ik niet goed gezien danquote:
Dan staat ie hier nu voor degene diehem in het vorige topic hadden gemistquote:Op woensdag 18 april 2007 16:40 schreef donroyco het volgende:
[..]
maar dat heb ik niet goed gezien dan![]()
quote:Op woensdag 18 april 2007 16:48 schreef hippo-clippo het volgende:
Friend naar Feijenoord en harry terug naar ajax
Het enige voordeel is dat hij transfer is en daar is alles dan ook mee gezegdquote:Op woensdag 18 april 2007 13:01 schreef ThaSandman het volgende:
Bakircioglu is een goede versterking voor PSV. Hij scoort en hij geeft veel assists. Als hij het niveau aankan zie ik in hem wel een belangrijke speler voor PSV.
Daar is te weinig mee gezegdquote:Op woensdag 18 april 2007 17:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Het enige voordeel is dat hij transfer is en daar is alles dan ook mee gezegd
quote:Op woensdag 18 april 2007 17:21 schreef methodmich het volgende:
Geniaal verhaal, een speler van DMC (zondag vijfdeklasser uit Dordrecht) kan op proef bij Besiktas:
http://www.ad.nl/rotterdam/sport/article1289252.ece
quote:Op woensdag 18 april 2007 17:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
info@fcberberland.ma ?
lolquote:Op woensdag 18 april 2007 17:21 schreef methodmich het volgende:
Geniaal verhaal, een speler van DMC (zondag vijfdeklasser uit Dordrecht) kan op proef bij Besiktas:
alweerquote:Op woensdag 18 april 2007 13:25 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Kolk naar Feyenoord.
Ja bij Feyenoord II (Excelsior) Waarom heeft Feyenoord hem toen eigenlijk gekocht? Om hem toch niet te laten spelen?quote:Op woensdag 18 april 2007 17:59 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
kolk heeft vorig jaar nog bij feyenoord onder contract gestaan![]()
In 2004 kwam hij terecht bij Feyenoord, dat hem stalde bij Excelsior.quote:Op woensdag 18 april 2007 18:00 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja bij Feyenoord II (Excelsior) Waarom heeft Feyenoord hem toen eigenlijk gekocht? Om hem toch niet te laten spelen?![]()
nouja hij heeft verteld dat hij een aanbod heeft gekregen maar dat hijd at vriendelijk geweigerd heeftquote:
Hij kan wel naar betere clubs, maar het zou opvallend zijn als hij weer naar Duitsland gaatquote:Op woensdag 18 april 2007 18:59 schreef jorienvdherik het volgende:
Ze Roberto - Dortmund
quote:Baptista twijfelt echter of hij wel in Londen wil blijven. "Ik kan totaal niet tegen het weer in Engeland," aldus de ex-speler van Sevilla tegenover The Times. "Je krijgt hier één dag zonneschijn, maar daarna weer dertig dagen regen. Mijn vriendin en moeder zijn zelfs bang dat ze de zon hier nooit zien. Ze verlangen weer naar het leven in Madrid."
Om een Spaans staatsburgerschap te krijgen moet je er langer spelen dan hij heeft gedaan. Maar het kan zijn dat er ergens een Spaans paspoort is geregeld.quote:Op donderdag 19 april 2007 14:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hij is Spanjaard
Bron?quote:Op donderdag 19 april 2007 16:50 schreef gebruikersnaam het volgende:
Sepp de Roover sparta =====> Feyenoord
Ik kom niet verder danquote:
Tiendalli is miskoopquote:Op donderdag 19 april 2007 19:17 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Tienadli halen en dan nu De Roover willen.
Wat een stap zou dat zijn.quote:Op woensdag 18 april 2007 17:21 schreef methodmich het volgende:
Ik denk wel dat hij perfect zou passen bij PSV.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:50 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
PSV hengelt dus naar Makaay.
Wil die gast niet hogerop?quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:15 schreef DarkShine het volgende:
Stijn Stijnen (Club Brugge) -> Roda JC
Dat zou wel een spectaculaire zijn, nationale doelman van België!quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:15 schreef DarkShine het volgende:
Stijn Stijnen (Club Brugge) -> Roda JC
Zegt genoeg over het nationale team van België.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:00 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat zou wel een spectaculaire zijn, nationale doelman van België!
Het is maar de nationale doelman van België... (serieus bedoeld)quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:31 schreef jorienvdherik het volgende:
Lukt roda never nooit niet
Hij schijnt te mogen vertrekken voor 4 a 5 miljoenquote:Op vrijdag 20 april 2007 11:50 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
PSV hengelt dus naar Makaay.
maar als Alex vertrekt zal het budget wel worden uitgebreid om de juiste vervanging voor Alex te zoeken.quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:27 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hij schijnt te mogen vertrekken voor 4 a 5 miljoen
En dat mag PSV juist uitgeven
Alex is toch eigendom van Chelsea en bij PSV gestald?quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:31 schreef toma het volgende:
[..]
maar als Alex vertrekt zal het budget wel worden uitgebreid om de juiste vervanging voor Alex te zoeken.
Gaat PSV nooit uitgeven voor een speler van 32.quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:27 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hij schijnt te mogen vertrekken voor 4 a 5 miljoen
En dat mag PSV juist uitgeven
Robert is al verkochtquote:
Nietquote:
quote:
Jawel!quote:Op 4 april 2007 had Real Betis Sevilla hem definitief overgekocht voor 3,5 miljoen euro van PSV. Robert is een aanvaller.
Doet die toch, van de Belgische naar de Nederlandse sub-top.quote:
Als 3de doelman.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:11 schreef AminBen het volgende:
Ze hebben toch al Cliff Mardulier ?
Toch geld zatquote:Op zaterdag 21 april 2007 14:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zijn al die managers echt zo zwakzinnig om veel te veel te betalen in Engeland?
Vergeet niet dat veel van die mensen geen werkvergunning in Engeland zouden krijgenquote:Op zaterdag 21 april 2007 17:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Voor een Hargreaves koop je
Lucas Leiva
Chelito Delgado
Mauro Zarate
Alexis
Oscar Ustari
Wie is er nu dom?
Allemaal op Ustari na heel misschienquote:Op zaterdag 21 april 2007 18:21 schreef sjimz het volgende:
[..]
Vergeet niet dat veel van die mensen geen werkvergunning in Engeland zouden krijgen![]()
Met je FM talenten![]()
Ja en dan 27 miljoen euro betalen voor middelmatige spelersquote:Op zaterdag 21 april 2007 20:54 schreef zjroentje het volgende:
Of gewoon Engelsen scouten.
Die zijn het weer, eten, speltype enz gewend. En zeuren dus niet na een half jaar om mama.
En met welke clubs worden die spelers in verband gebracht??quote:Op zondag 22 april 2007 01:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ja en dan 27 miljoen euro betalen voor middelmatige spelers![]()
Als je in Engeland koopt maak je de tegenstander ook nog eens sterker, met een enkele uitzondering na(Carrick, Cole)
Nog een paar namen
Maxi Moralez
Alex Pato
Ever Banega
Johanathan Bottinelli
Maxi Rodiguez
Pablo Aimar
Stijn Schaars
Moussa Dembele
Rodrigo Palacio
Gonzalo Castro
Manco
Denk dat alleen Manco, Palacio, Botinelli en Castro vertrekken deze zomerquote:Op zondag 22 april 2007 16:38 schreef methodmich het volgende:
[..]
En met welke clubs worden die spelers in verband gebracht??
Dan wil graag nog een keer de foto's zien van je stadionbezoeken daarquote:Op zondag 22 april 2007 01:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik woon dr 8 maanden per jaar
volgens mij staan er in het groundhopperstopic wel wat verslagenquote:Op maandag 23 april 2007 00:51 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Dan wil graag nog een keer de foto's zien van je stadionbezoeken daar![]()
Ik wil zien!quote:Op maandag 23 april 2007 01:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens mij staan er in het groundhopperstopic wel wat verslagen
AZ moet gewoon doorgaan met het oude beleid. Silva en Koller gaan ze niet vooruit werken en ervaren spelers die AZ sterker maken komen toch nietquote:Op maandag 23 april 2007 11:44 schreef jorienvdherik het volgende:
AZ bekeek Jan Koller en Tony Silva
AZ heeft zaterdag in de persoon van technisch directeur Marcel Brands het duel tussen AS Monaco en Lille bijgewoond. De TD was in Monaco om Lille-keeper Tony Silva en Monaco-spits Jan Koller te bekijken.
Beide spelers zouden mogelijk komend seizoen in Alkmaar te zien wanneer AZ Champions League-voetbal haalt. Voorzitter Dirk Scheringa gaf al aan dat er enkele 'grote' namen naar het DSB-Stadion zullen komen.
Koller speelt sinds deze zomer voor Monaco. De lange Tsjech kwam transfervrij over van Borussia Dortmund, maar voelt zich niet op zijn gemak. Silva is Senegalees international en gelouterd in het internationale voetbal.
The Swansquote:Op maandag 23 april 2007 18:03 schreef andre347 het volgende:
Ferrie Bodde in belangstelling van Swansea
de mede eigenaar toch?quote:Op maandag 23 april 2007 19:07 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
De voorzitter van Swansea is toch een ADO-supporter?
quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:15 schreef Erasmusch het volgende:
Holman naar Vitesse
quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:15 schreef Erasmusch het volgende:
Holman naar Vitesse
Elmas lijkt me een goeie speler voor een middenmoter in Nederland. Zit hij nog steeds bij het nat. team van Turkije?quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik ben benieuwd of een middenmotor nog Elmas en/of Sektoui gaan oppikken. Dat zijn 2 spelers die in elk geval graag in Nederland spelen
Dream on, dat laat Been niet toequote:Op dinsdag 24 april 2007 15:15 schreef Erasmusch het volgende:
Holman naar Vitesse
Ja, hij kan wel hogerop. Hij zit ook tegen het Turkse team aan maar hij wil graag weer naar Nederlandquote:Op dinsdag 24 april 2007 18:09 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Elmas lijkt me een goeie speler voor een middenmoter in Nederland. Zit hij nog steeds bij het nat. team van Turkije?
Ach die kan in het rijtje van Kolk , Delorge en Gommans ( die nu ook bij De Graafschap wordt genoemd )quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:15 schreef Erasmusch het volgende:
Holman naar Vitesse
Is dat die ex chelsea speler?quote:Op woensdag 25 april 2007 00:32 schreef Radegast het volgende:
Tiago wil weg bij Lyon en heeft een voorkeur voor de Serie A.
Juventus en AC Milan zijn geinteresseerd.
Voorzitter Aulas piekert er niet over om hem te verkopen.
Elmasquote:Op dinsdag 24 april 2007 18:09 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Elmas lijkt me een goeie speler voor een middenmoter in Nederland. Zit hij nog steeds bij het nat. team van Turkije?
Speelt wel maar zijn contract loopt binnen 2 jaar af. Lyon wil zijn contract wel verlengen maar Tiago nietquote:Op woensdag 25 april 2007 13:00 schreef toma het volgende:
[..]
Speelt hij niet vaak dan? Wie staan er dan ipv hem in de basis?
Barcelona gaat wel de 'hoogte' in als deze transfer door gaat!quote:Op woensdag 25 april 2007 15:30 schreef methodmich het volgende:
Uit de papieren VI van deze week:
Eric Addo van PSV naar FC Twente
Joonas Kolkka twijfelt tussen aanbiedingen van NEC en Willem II.
Heracles Almelo is de onderhandelingen met Arne Slot begonnen.
Adnan Alisic van Utrecht kan tekenen in Dordrecht, dat hem nu al huurt, maar wil ook verder kijken.
Steve Yawson van VUC naar RBC Roosendaal
Harrie Gommans van MVV kan naar De Graafschap, Willem II en VVV-Venlo
Raymond Fafiani van Twente (verhuurd aan Telstar) op de lijst bij Sparta, Telstar wil hem ook wel houden.
Phillip Cocu naar Sydney FC
Kostas Katsouranis van Benfica naar Werder Bremen
Nikola Zigic van Racing Santander naar Barcelona
John Schot (Kloetinge) en Istvan Bakx (Hoek) naar FC Zwolle
Nee, hoorquote:Op woensdag 25 april 2007 16:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ze hebben waarschijnlijk Vidic opgeschreven in plaats van Zigic denk ik
EN HSV wil 5 mil bieden, maar RSCA wil meer dan 5 milquote:Op woensdag 25 april 2007 17:07 schreef sjimz het volgende:
Frutos staat in de belangstelling van HSV
Snel verkopen. Daar koop je 2 goede spelers voor in Argentiniequote:Op woensdag 25 april 2007 17:11 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
EN HSV wil 5 mil bieden, maar RSCA wil meer dan 5 mil
quote:Op woensdag 25 april 2007 17:25 schreef sjimz het volgende:
Celtic-aanvoerder Neil Lennon -> Toronto FC
Romario -> Necaxa (Mexico)
Nee hehe vriend van me zit in brazilie en die mailde dat ook alquote:Op woensdag 25 april 2007 23:26 schreef toma het volgende:
[..]dit is toch geen grapje van Romario hé ?
Oke Romario. Nou is het onderhand toch wel leuk geweestquote:Op woensdag 25 april 2007 17:25 schreef sjimz het volgende:
Romario -> Necaxa (Mexico)
Hij wil nog 1 goal makenquote:Op woensdag 25 april 2007 23:41 schreef Nashje het volgende:
[..]
Oke Romario. Nou is het onderhand toch wel leuk geweest
Heb jij Bojan wel eens zien voetballen?quote:Op donderdag 26 april 2007 16:00 schreef Nielz. het volgende:
Nah, weet niet wat een 16-jarig jochie ajax moet toevoegen in 1 jaar. Liever niet eigenlijk.
Bojan Krkic maakte dinsdagavond in de oefenwedstrijd tegen Al-Ahly zijn debuut in de hoofdmacht van Barcelona met een treffer. Het is de bedoeling dat de 16-jarige aanvaller, zoon van een Servische vader en Spaanse moeder, volgend seizoen zal worden uitgeleend. Een mogelijke bestemming is het Ajax van trainer Henk ten Cate. Bojan Krkic scoorde in zijn jeugd 899 keer in 7 seizoenen in Barça. Een monsterlijk gemiddelde.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:07 schreef JeroenV het volgende:
Vertel eens wat over hem dan...
Je mag in je handjes klappen als hij een poosje bij Ajax komt voetballen.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:00 schreef Nielz. het volgende:
Nah, weet niet wat een 16-jarig jochie ajax moet toevoegen in 1 jaar. Liever niet eigenlijk.
w t f?quote:Op donderdag 26 april 2007 16:15 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Bojan Krkic scoorde in zijn jeugd 899 keer in 7 seizoenen in Barça. Een monsterlijk gemiddelde.
Zou wat zijn zeg.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:15 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Bojan Krkic maakte dinsdagavond in de oefenwedstrijd tegen Al-Ahly zijn debuut in de hoofdmacht van Barcelona met een treffer. Het is de bedoeling dat de 16-jarige aanvaller, zoon van een Servische vader en Spaanse moeder, volgend seizoen zal worden uitgeleend. Een mogelijke bestemming is het Ajax van trainer Henk ten Cate. Bojan Krkic scoorde in zijn jeugd 899 keer in 7 seizoenen in Barça. Een monsterlijk gemiddelde.
Bron: Ajax showtime.
Zou leuk zijnquote:Op donderdag 26 april 2007 16:41 schreef BansheeBoy het volgende:
Wanneer haalt Ajax Jawad Zaïri nou eens.²
Gemiddelde van 3,5 Goal per wedstrijdquote:Op donderdag 26 april 2007 16:15 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Bojan Krkic maakte dinsdagavond in de oefenwedstrijd tegen Al-Ahly zijn debuut in de hoofdmacht van Barcelona met een treffer. Het is de bedoeling dat de 16-jarige aanvaller, zoon van een Servische vader en Spaanse moeder, volgend seizoen zal worden uitgeleend. Een mogelijke bestemming is het Ajax van trainer Henk ten Cate. Bojan Krkic scoorde in zijn jeugd 899 keer in 7 seizoenen in Barça. Een monsterlijk gemiddelde.
Dat is echt waar.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:40 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik twijfel nog of het echt zo is, of een typfout
Geen typfout, hier Bojan's eerste goal in Barcelona 1quote:Op donderdag 26 april 2007 16:40 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik twijfel nog of het echt zo is, of een typfout
Zal Cees Keizer zijn, denk ik. Ook in de belangstelling van Sparta, door Blind.quote:Op donderdag 26 april 2007 14:49 schreef Elvislives het volgende:
Hier maar ff de geruchten van verschillende (prut) sites:
- Due naar Brondby
- Daniel Cruz (ex Ajax, nu GBA) naar Vitesse
- Piet Keizer van Ajax 2 naar Vitesse
http://youtube.com/watch?v=DCYzRuOXcuYquote:
cruz is beste speler van GBA nuquote:Op donderdag 26 april 2007 14:49 schreef Elvislives het volgende:
Hier maar ff de geruchten van verschillende (prut) sites:
- Due naar Brondby
- Daniel Cruz (ex Ajax, nu GBA) naar Vitesse
- Piet Keizer van Ajax 2 naar Vitesse
Asl het Barca vorig seizoen niet alsnog gelukt was in te schrijven voor de competitie (was door een vergissing mis gegaan) had hij dat seizoen in Eindhoven gespeeld..............quote:Op donderdag 26 april 2007 16:19 schreef One_conundrum het volgende:
Ik weet nog wel dat SCH Messi wilde huren voorafgaand aan dit/vorig seizoen, maar hij deed het net iets te goed op het WK u20 ...
WTF???quote:Op donderdag 26 april 2007 16:15 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Zo'n gemiddelde geloof je toch niet? Dat is meer dan 100 doelpunten per seizoen! Hoe deed hij het tegen oudere spelers? Hij is denk ik ook per seizoen minder gaan scoren, kan haast niet anders.quote:
zoals ik al eerder aangaf is dat een gemiddelde van 3,5 per wedstrijdquote:Op donderdag 26 april 2007 17:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zo'n gemiddelde geloof je toch niet? Dat is meer dan 100 doelpunten per seizoen! Hoe deed hij het tegen oudere spelers? Hij is denk ik ook per seizoen minder gaan scoren, kan haast niet anders.²
Dat is dus door een lid op AS gepost he. Is gewoon bullshit.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:15 schreef Urquhart het volgende:
[..]
denk aan de toekomst.quote:Op donderdag 26 april 2007 22:33 schreef the_legend_killer het volgende:
Aan een 16 jarige speler heb je nu toch niet zoveel.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bojan_Krki%C4%87quote:Op donderdag 26 april 2007 17:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zo'n gemiddelde geloof je toch niet? Dat is meer dan 100 doelpunten per seizoen! Hoe deed hij het tegen oudere spelers? Hij is denk ik ook per seizoen minder gaan scoren, kan haast niet anders.²
Als dat geen hele grote wordt dan weet ik het ook niet meerquote:Op donderdag 26 april 2007 22:42 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bojan_Krki%C4%87
toch is het zo
quote:Op donderdag 26 april 2007 22:47 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
1 jaar is geen toekomst.
maar Robben is ook niet bepaald een slechte spelerquote:Op donderdag 26 april 2007 23:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Robben scoorde een keer 200+ doelpunten in een seizoen
Maar aan jongelingen heb je niet veel aan in 1 jaar,quote:Op donderdag 26 april 2007 22:49 schreef toma het volgende:
[..]ja huurbasis schiet niet echt op nee.
Maar dan zou t iig al een goeie zet zijn van Ajax om een band te scheppen met Barca omdat Ajax één van de beste jeugopleidingen heeft. Zodat Barca in de toekomst wat meer spelers aan Ajax kan uitlenen
Meen je dit?quote:Op donderdag 26 april 2007 23:30 schreef toma het volgende:
[..]
maar Robben is ook niet bepaald een slechte speler
Dat citaat in je signature. Want wie is het? Mourinho?quote:Op vrijdag 27 april 2007 00:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ja
Gaat ook niet gebeuren denk ik. Krkić wordt in redelijk in bescherming genomen tegen de buitenwereld zodat hij niet naast zijn schoenen gaat lopen en zal later langzaam gebracht gaan worden, net als Messi.quote:Op donderdag 26 april 2007 22:49 schreef toma het volgende:
[..]ja huurbasis schiet niet echt op nee.
quote:Jermain Defoe is mulling over his Tottenham future — putting Manchester United on red alert. Fergie is in the market for a reliable finisher to partner Wayne Rooney next season and, according to reports in The Sun, Defoe could fit the bill.
He jasses, die vent is veels te licht, wel goed dat Ferguson op zoek is naar een engelse versterking IPV de hele wereld af te zoeken zoals hij eerst deed.quote:
Wil zelf weg geloof ik.quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:47 schreef toma het volgende:
Slot van NAC![]()
Die gozer heeft dit seizoen Diba uit de basis gespeeld. Waarom doen ze hem weg?
Als Schreuder zou komen toch? of heeft hij een voorliefde voor Heracles?quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:10 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Wil zelf weg geloof ik.
Berichtgeving komt uit AD.
Pique ook naar ManU gelokt. En nu haalt Liverpool weer een jongen uit de Ajax-jeugd.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:06 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Fàbregas is hier een goed voorbeeld van, die ging op 16 jarige leeftijd van Barca naar Arsenal..![]()
Een rentree voor Timmeke! Doet hij het zo goed bij Charleroi?quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:35 schreef Heero87 het volgende:
Tim Smolders (Charleroi) -> Club Brugge
Dan geven ze gewoon de pa een goede jobquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:06 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Gaat ook niet gebeuren denk ik. Krkić wordt in redelijk in bescherming genomen tegen de buitenwereld zodat hij niet naast zijn schoenen gaat lopen en zal later langzaam gebracht gaan worden, net als Messi.
Er loopt trouwens nog zo'n talent in de cantera van Barcelona rond genaamd Dos Santos.![]()
De ouders zullen goed verzorgd worden door Barcelona en Barca zal een belofte doen om die spelers een enorm goed contract aan te bieden op de dag dat ze 18 worden..
In Spanje is het namelijk verboden om spelers onder de 18 een profcontract aan te bieden, hierdoor vertrekken spelers nog wel eens vroegtijdig naar een buitenlandse club waar ze er wel één krijgen. Fàbregas is hier een goed voorbeeld van, die ging op 16 jarige leeftijd van Barca naar Arsenal..![]()
Ajax wilde niet met hem verder heb ik van horen zeggenquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:34 schreef AminBen het volgende:
[..]
Pique ook naar ManU gelokt. En nu haalt Liverpool weer een jongen uit de Ajax-jeugd.![]()
speler van Sporting Lissabon.quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wie is dat?
Of de Portugese pers heeft wat met Atleticoquote:Op vrijdag 27 april 2007 19:55 schreef AminBen het volgende:
Eerder dit seizoen rolde ook al de namen van Quaresma en Simao daar. Ze hebben wat met Portugese buitenspelers![]()
Komt vanuit Madrid dit gerucht. ASquote:Op vrijdag 27 april 2007 19:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Of de Portugese pers heeft wat met Atletico
Ok. En wat is hun bron?quote:
1% lijkt me hoogquote:Op vrijdag 27 april 2007 20:06 schreef AminBen het volgende:
Ja, ga de vorige 72 delen maar eens door en bereken het percentage uitgekomen transfers![]()
Het staat dan eindelijk op voetbalzonequote:'Toptalent Krkić in belangstelling Ajax'
Geschreven door Matthijs van Laar op zaterdag, 28 april om 13:50
Bojan Krkić, het 16-jarige toptalent van Barcelona, staat in de belangstelling van Ajax. Volgens de Spaanse sportkrant AS zouden de Amsterdammers de spits, die afgelopen week zijn debuut maakte in de hoofdmacht van de Azulgrana, op huurbasis over willen nemen.
In het ingelaste oefenduel tegen het Egyptische Al Ahly luisterde Krkić, zoon van een Spaanse moeder en Servische vader, zijn debuut op met een treffer. Daarmee was hij de op vier na jongste speler uit de geschiedenis die debuteert in het hoogste keurkorps van de Catalanen.
Ajax-coach Henk ten Cate kent de jeugdeling nog uit zijn tijd toen hij als coach werkzaam was in Spanje. Mede hierdoor wordt de kans op de komst van Krkic naar Nederland hoog ingeschat door de Spaanse krant.
Maar het gerucht stond oorspronkelijk op Ajax Showtime.quote:Op zaterdag 28 april 2007 13:55 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Spaanse krant staat in de laatste zin. VZ.
Psv Alex? die niet mag spelen voor Chelsea omdat ie te weinig caps heeft?quote:Op zondag 29 april 2007 12:51 schreef -J-D- het volgende:
Alex --> Tottenham Hotspurs
Vanuit mijn rechter duimquote:Op zondag 29 april 2007 21:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waar komt dat gerucht vandaan?
volgens de gelderlander is het al rond.quote:Op maandag 30 april 2007 08:50 schreef Urquhart het volgende:
Delorge (ADO) -----> Heerenveen
Verbaas ik me al tijden over dat die nog bij Leverkussen speelt. International van Brazilie op WK naast Lucio.quote:Op maandag 30 april 2007 16:36 schreef methodmich het volgende:
Vlad Munteanu van Cottbus naar Stuttgart
Hans-Jörg Butt van Leverkusen naar Spanje of Engeland.
Juan van Leverkusen naar Roma voor meer dan 7 miljoen.
Is hij niet stokoud?quote:Op maandag 30 april 2007 16:36 schreef methodmich het volgende:
Hans-Jörg Butt van Leverkusen naar Spanje of Engeland.
dan zal hij nu wel naar Ajax gaanquote:Op zondag 29 april 2007 21:21 schreef Radegast het volgende:
Dat zingt al maanden rond, Van der Zee heeft hem maanden terug veelvuldig bekeken bij thuiswedstrijden in de Euroborg.
Daar heeft Groningen hem weg geplukt..quote:Op maandag 30 april 2007 19:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan zal hij nu wel naar Ajax gaan
een retour zending dusquote:Op maandag 30 april 2007 20:07 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Daar heeft Groningen hem weg geplukt..![]()
Bron?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:15 schreef -J-D- het volgende:
Afonso Alves schijnt verkocht te zijn aan Valencia.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |