quote:Op woensdag 18 april 2007 13:25 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Kolk naar Feyenoord.
Dat hoort dan niet meer hier thuis maar in het bevestigde transfer topicquote:Op woensdag 18 april 2007 15:16 schreef DarkShine het volgende:
Het hardnekkigste gerucht in Kerkrade is vandaag bevestigd. Mardulier trekt voor 3 jaar naar Roda als 3de keeper.
quote:Op woensdag 18 april 2007 15:17 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat hoort dan niet meer hier thuis maar in het bevestigde transfer topic![]()
quote:Op woensdag 18 april 2007 13:25 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Kolk naar Feyenoord.
Mijn god. Zo wordt het inderdaad nooit meer iets daar in rotterdam-zuidquote:Op woensdag 18 april 2007 13:25 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Kolk naar Feyenoord.
Die stond al in het vorige topicquote:Op woensdag 18 april 2007 16:38 schreef donroyco het volgende:
Kolkka naar NEC
maar dat heb ik niet goed gezien danquote:
Dan staat ie hier nu voor degene diehem in het vorige topic hadden gemistquote:Op woensdag 18 april 2007 16:40 schreef donroyco het volgende:
[..]
maar dat heb ik niet goed gezien dan![]()
quote:Op woensdag 18 april 2007 16:48 schreef hippo-clippo het volgende:
Friend naar Feijenoord en harry terug naar ajax
Het enige voordeel is dat hij transfer is en daar is alles dan ook mee gezegdquote:Op woensdag 18 april 2007 13:01 schreef ThaSandman het volgende:
Bakircioglu is een goede versterking voor PSV. Hij scoort en hij geeft veel assists. Als hij het niveau aankan zie ik in hem wel een belangrijke speler voor PSV.
Daar is te weinig mee gezegdquote:Op woensdag 18 april 2007 17:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Het enige voordeel is dat hij transfer is en daar is alles dan ook mee gezegd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |