Heb jij Bojan wel eens zien voetballen?quote:Op donderdag 26 april 2007 16:00 schreef Nielz. het volgende:
Nah, weet niet wat een 16-jarig jochie ajax moet toevoegen in 1 jaar. Liever niet eigenlijk.
Bojan Krkic maakte dinsdagavond in de oefenwedstrijd tegen Al-Ahly zijn debuut in de hoofdmacht van Barcelona met een treffer. Het is de bedoeling dat de 16-jarige aanvaller, zoon van een Servische vader en Spaanse moeder, volgend seizoen zal worden uitgeleend. Een mogelijke bestemming is het Ajax van trainer Henk ten Cate. Bojan Krkic scoorde in zijn jeugd 899 keer in 7 seizoenen in Barça. Een monsterlijk gemiddelde.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:07 schreef JeroenV het volgende:
Vertel eens wat over hem dan...
Je mag in je handjes klappen als hij een poosje bij Ajax komt voetballen.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:00 schreef Nielz. het volgende:
Nah, weet niet wat een 16-jarig jochie ajax moet toevoegen in 1 jaar. Liever niet eigenlijk.
w t f?quote:Op donderdag 26 april 2007 16:15 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Bojan Krkic scoorde in zijn jeugd 899 keer in 7 seizoenen in Barça. Een monsterlijk gemiddelde.
Zou wat zijn zeg.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:15 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Bojan Krkic maakte dinsdagavond in de oefenwedstrijd tegen Al-Ahly zijn debuut in de hoofdmacht van Barcelona met een treffer. Het is de bedoeling dat de 16-jarige aanvaller, zoon van een Servische vader en Spaanse moeder, volgend seizoen zal worden uitgeleend. Een mogelijke bestemming is het Ajax van trainer Henk ten Cate. Bojan Krkic scoorde in zijn jeugd 899 keer in 7 seizoenen in Barça. Een monsterlijk gemiddelde.
Bron: Ajax showtime.
Zou leuk zijnquote:Op donderdag 26 april 2007 16:41 schreef BansheeBoy het volgende:
Wanneer haalt Ajax Jawad Zaïri nou eens.²
Gemiddelde van 3,5 Goal per wedstrijdquote:Op donderdag 26 april 2007 16:15 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Bojan Krkic maakte dinsdagavond in de oefenwedstrijd tegen Al-Ahly zijn debuut in de hoofdmacht van Barcelona met een treffer. Het is de bedoeling dat de 16-jarige aanvaller, zoon van een Servische vader en Spaanse moeder, volgend seizoen zal worden uitgeleend. Een mogelijke bestemming is het Ajax van trainer Henk ten Cate. Bojan Krkic scoorde in zijn jeugd 899 keer in 7 seizoenen in Barça. Een monsterlijk gemiddelde.
Dat is echt waar.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:40 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik twijfel nog of het echt zo is, of een typfout
Geen typfout, hier Bojan's eerste goal in Barcelona 1quote:Op donderdag 26 april 2007 16:40 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik twijfel nog of het echt zo is, of een typfout
Zal Cees Keizer zijn, denk ik. Ook in de belangstelling van Sparta, door Blind.quote:Op donderdag 26 april 2007 14:49 schreef Elvislives het volgende:
Hier maar ff de geruchten van verschillende (prut) sites:
- Due naar Brondby
- Daniel Cruz (ex Ajax, nu GBA) naar Vitesse
- Piet Keizer van Ajax 2 naar Vitesse
http://youtube.com/watch?v=DCYzRuOXcuYquote:
cruz is beste speler van GBA nuquote:Op donderdag 26 april 2007 14:49 schreef Elvislives het volgende:
Hier maar ff de geruchten van verschillende (prut) sites:
- Due naar Brondby
- Daniel Cruz (ex Ajax, nu GBA) naar Vitesse
- Piet Keizer van Ajax 2 naar Vitesse
Asl het Barca vorig seizoen niet alsnog gelukt was in te schrijven voor de competitie (was door een vergissing mis gegaan) had hij dat seizoen in Eindhoven gespeeld..............quote:Op donderdag 26 april 2007 16:19 schreef One_conundrum het volgende:
Ik weet nog wel dat SCH Messi wilde huren voorafgaand aan dit/vorig seizoen, maar hij deed het net iets te goed op het WK u20 ...
WTF???quote:Op donderdag 26 april 2007 16:15 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Zo'n gemiddelde geloof je toch niet? Dat is meer dan 100 doelpunten per seizoen! Hoe deed hij het tegen oudere spelers? Hij is denk ik ook per seizoen minder gaan scoren, kan haast niet anders.quote:
zoals ik al eerder aangaf is dat een gemiddelde van 3,5 per wedstrijdquote:Op donderdag 26 april 2007 17:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zo'n gemiddelde geloof je toch niet? Dat is meer dan 100 doelpunten per seizoen! Hoe deed hij het tegen oudere spelers? Hij is denk ik ook per seizoen minder gaan scoren, kan haast niet anders.²
Dat is dus door een lid op AS gepost he. Is gewoon bullshit.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:15 schreef Urquhart het volgende:
[..]
denk aan de toekomst.quote:Op donderdag 26 april 2007 22:33 schreef the_legend_killer het volgende:
Aan een 16 jarige speler heb je nu toch niet zoveel.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bojan_Krki%C4%87quote:Op donderdag 26 april 2007 17:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zo'n gemiddelde geloof je toch niet? Dat is meer dan 100 doelpunten per seizoen! Hoe deed hij het tegen oudere spelers? Hij is denk ik ook per seizoen minder gaan scoren, kan haast niet anders.²
Als dat geen hele grote wordt dan weet ik het ook niet meerquote:Op donderdag 26 april 2007 22:42 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bojan_Krki%C4%87
toch is het zo
quote:Op donderdag 26 april 2007 22:47 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
1 jaar is geen toekomst.
maar Robben is ook niet bepaald een slechte spelerquote:Op donderdag 26 april 2007 23:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Robben scoorde een keer 200+ doelpunten in een seizoen
Maar aan jongelingen heb je niet veel aan in 1 jaar,quote:Op donderdag 26 april 2007 22:49 schreef toma het volgende:
[..]ja huurbasis schiet niet echt op nee.
Maar dan zou t iig al een goeie zet zijn van Ajax om een band te scheppen met Barca omdat Ajax één van de beste jeugopleidingen heeft. Zodat Barca in de toekomst wat meer spelers aan Ajax kan uitlenen
Meen je dit?quote:Op donderdag 26 april 2007 23:30 schreef toma het volgende:
[..]
maar Robben is ook niet bepaald een slechte speler
Dat citaat in je signature. Want wie is het? Mourinho?quote:Op vrijdag 27 april 2007 00:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ja
Gaat ook niet gebeuren denk ik. Krkić wordt in redelijk in bescherming genomen tegen de buitenwereld zodat hij niet naast zijn schoenen gaat lopen en zal later langzaam gebracht gaan worden, net als Messi.quote:Op donderdag 26 april 2007 22:49 schreef toma het volgende:
[..]ja huurbasis schiet niet echt op nee.
quote:Jermain Defoe is mulling over his Tottenham future — putting Manchester United on red alert. Fergie is in the market for a reliable finisher to partner Wayne Rooney next season and, according to reports in The Sun, Defoe could fit the bill.
He jasses, die vent is veels te licht, wel goed dat Ferguson op zoek is naar een engelse versterking IPV de hele wereld af te zoeken zoals hij eerst deed.quote:
Wil zelf weg geloof ik.quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:47 schreef toma het volgende:
Slot van NAC![]()
Die gozer heeft dit seizoen Diba uit de basis gespeeld. Waarom doen ze hem weg?
Als Schreuder zou komen toch? of heeft hij een voorliefde voor Heracles?quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:10 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Wil zelf weg geloof ik.
Berichtgeving komt uit AD.
Pique ook naar ManU gelokt. En nu haalt Liverpool weer een jongen uit de Ajax-jeugd.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:06 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Fàbregas is hier een goed voorbeeld van, die ging op 16 jarige leeftijd van Barca naar Arsenal..![]()
Een rentree voor Timmeke! Doet hij het zo goed bij Charleroi?quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:35 schreef Heero87 het volgende:
Tim Smolders (Charleroi) -> Club Brugge
Dan geven ze gewoon de pa een goede jobquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:06 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Gaat ook niet gebeuren denk ik. Krkić wordt in redelijk in bescherming genomen tegen de buitenwereld zodat hij niet naast zijn schoenen gaat lopen en zal later langzaam gebracht gaan worden, net als Messi.
Er loopt trouwens nog zo'n talent in de cantera van Barcelona rond genaamd Dos Santos.![]()
De ouders zullen goed verzorgd worden door Barcelona en Barca zal een belofte doen om die spelers een enorm goed contract aan te bieden op de dag dat ze 18 worden..
In Spanje is het namelijk verboden om spelers onder de 18 een profcontract aan te bieden, hierdoor vertrekken spelers nog wel eens vroegtijdig naar een buitenlandse club waar ze er wel één krijgen. Fàbregas is hier een goed voorbeeld van, die ging op 16 jarige leeftijd van Barca naar Arsenal..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |