de mede eigenaar toch?quote:Op maandag 23 april 2007 19:07 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
De voorzitter van Swansea is toch een ADO-supporter?
quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:15 schreef Erasmusch het volgende:
Holman naar Vitesse
quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:15 schreef Erasmusch het volgende:
Holman naar Vitesse
Elmas lijkt me een goeie speler voor een middenmoter in Nederland. Zit hij nog steeds bij het nat. team van Turkije?quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik ben benieuwd of een middenmotor nog Elmas en/of Sektoui gaan oppikken. Dat zijn 2 spelers die in elk geval graag in Nederland spelen
Dream on, dat laat Been niet toequote:Op dinsdag 24 april 2007 15:15 schreef Erasmusch het volgende:
Holman naar Vitesse
Ja, hij kan wel hogerop. Hij zit ook tegen het Turkse team aan maar hij wil graag weer naar Nederlandquote:Op dinsdag 24 april 2007 18:09 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Elmas lijkt me een goeie speler voor een middenmoter in Nederland. Zit hij nog steeds bij het nat. team van Turkije?
Ach die kan in het rijtje van Kolk , Delorge en Gommans ( die nu ook bij De Graafschap wordt genoemd )quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:15 schreef Erasmusch het volgende:
Holman naar Vitesse
Is dat die ex chelsea speler?quote:Op woensdag 25 april 2007 00:32 schreef Radegast het volgende:
Tiago wil weg bij Lyon en heeft een voorkeur voor de Serie A.
Juventus en AC Milan zijn geinteresseerd.
Voorzitter Aulas piekert er niet over om hem te verkopen.
Elmasquote:Op dinsdag 24 april 2007 18:09 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Elmas lijkt me een goeie speler voor een middenmoter in Nederland. Zit hij nog steeds bij het nat. team van Turkije?
Speelt wel maar zijn contract loopt binnen 2 jaar af. Lyon wil zijn contract wel verlengen maar Tiago nietquote:Op woensdag 25 april 2007 13:00 schreef toma het volgende:
[..]
Speelt hij niet vaak dan? Wie staan er dan ipv hem in de basis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |