de mede eigenaar toch?quote:Op maandag 23 april 2007 19:07 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
De voorzitter van Swansea is toch een ADO-supporter?
quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:15 schreef Erasmusch het volgende:
Holman naar Vitesse
quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:15 schreef Erasmusch het volgende:
Holman naar Vitesse
Elmas lijkt me een goeie speler voor een middenmoter in Nederland. Zit hij nog steeds bij het nat. team van Turkije?quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik ben benieuwd of een middenmotor nog Elmas en/of Sektoui gaan oppikken. Dat zijn 2 spelers die in elk geval graag in Nederland spelen
Dream on, dat laat Been niet toequote:Op dinsdag 24 april 2007 15:15 schreef Erasmusch het volgende:
Holman naar Vitesse
Ja, hij kan wel hogerop. Hij zit ook tegen het Turkse team aan maar hij wil graag weer naar Nederlandquote:Op dinsdag 24 april 2007 18:09 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Elmas lijkt me een goeie speler voor een middenmoter in Nederland. Zit hij nog steeds bij het nat. team van Turkije?
Ach die kan in het rijtje van Kolk , Delorge en Gommans ( die nu ook bij De Graafschap wordt genoemd )quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:15 schreef Erasmusch het volgende:
Holman naar Vitesse
Is dat die ex chelsea speler?quote:Op woensdag 25 april 2007 00:32 schreef Radegast het volgende:
Tiago wil weg bij Lyon en heeft een voorkeur voor de Serie A.
Juventus en AC Milan zijn geinteresseerd.
Voorzitter Aulas piekert er niet over om hem te verkopen.
Elmasquote:Op dinsdag 24 april 2007 18:09 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Elmas lijkt me een goeie speler voor een middenmoter in Nederland. Zit hij nog steeds bij het nat. team van Turkije?
Speelt wel maar zijn contract loopt binnen 2 jaar af. Lyon wil zijn contract wel verlengen maar Tiago nietquote:Op woensdag 25 april 2007 13:00 schreef toma het volgende:
[..]
Speelt hij niet vaak dan? Wie staan er dan ipv hem in de basis?
Barcelona gaat wel de 'hoogte' in als deze transfer door gaat!quote:Op woensdag 25 april 2007 15:30 schreef methodmich het volgende:
Uit de papieren VI van deze week:
Eric Addo van PSV naar FC Twente
Joonas Kolkka twijfelt tussen aanbiedingen van NEC en Willem II.
Heracles Almelo is de onderhandelingen met Arne Slot begonnen.
Adnan Alisic van Utrecht kan tekenen in Dordrecht, dat hem nu al huurt, maar wil ook verder kijken.
Steve Yawson van VUC naar RBC Roosendaal
Harrie Gommans van MVV kan naar De Graafschap, Willem II en VVV-Venlo
Raymond Fafiani van Twente (verhuurd aan Telstar) op de lijst bij Sparta, Telstar wil hem ook wel houden.
Phillip Cocu naar Sydney FC
Kostas Katsouranis van Benfica naar Werder Bremen
Nikola Zigic van Racing Santander naar Barcelona
John Schot (Kloetinge) en Istvan Bakx (Hoek) naar FC Zwolle
Nee, hoorquote:Op woensdag 25 april 2007 16:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ze hebben waarschijnlijk Vidic opgeschreven in plaats van Zigic denk ik
EN HSV wil 5 mil bieden, maar RSCA wil meer dan 5 milquote:Op woensdag 25 april 2007 17:07 schreef sjimz het volgende:
Frutos staat in de belangstelling van HSV
Snel verkopen. Daar koop je 2 goede spelers voor in Argentiniequote:Op woensdag 25 april 2007 17:11 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
EN HSV wil 5 mil bieden, maar RSCA wil meer dan 5 mil
quote:Op woensdag 25 april 2007 17:25 schreef sjimz het volgende:
Celtic-aanvoerder Neil Lennon -> Toronto FC
Romario -> Necaxa (Mexico)
Nee hehe vriend van me zit in brazilie en die mailde dat ook alquote:Op woensdag 25 april 2007 23:26 schreef toma het volgende:
[..]dit is toch geen grapje van Romario hé ?
Oke Romario. Nou is het onderhand toch wel leuk geweestquote:Op woensdag 25 april 2007 17:25 schreef sjimz het volgende:
Romario -> Necaxa (Mexico)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |