Psv Alex? die niet mag spelen voor Chelsea omdat ie te weinig caps heeft?quote:Op zondag 29 april 2007 12:51 schreef -J-D- het volgende:
Alex --> Tottenham Hotspurs
Vanuit mijn rechter duimquote:Op zondag 29 april 2007 21:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waar komt dat gerucht vandaan?
volgens de gelderlander is het al rond.quote:Op maandag 30 april 2007 08:50 schreef Urquhart het volgende:
Delorge (ADO) -----> Heerenveen
Verbaas ik me al tijden over dat die nog bij Leverkussen speelt. International van Brazilie op WK naast Lucio.quote:Op maandag 30 april 2007 16:36 schreef methodmich het volgende:
Vlad Munteanu van Cottbus naar Stuttgart
Hans-Jörg Butt van Leverkusen naar Spanje of Engeland.
Juan van Leverkusen naar Roma voor meer dan 7 miljoen.
Is hij niet stokoud?quote:Op maandag 30 april 2007 16:36 schreef methodmich het volgende:
Hans-Jörg Butt van Leverkusen naar Spanje of Engeland.
dan zal hij nu wel naar Ajax gaanquote:Op zondag 29 april 2007 21:21 schreef Radegast het volgende:
Dat zingt al maanden rond, Van der Zee heeft hem maanden terug veelvuldig bekeken bij thuiswedstrijden in de Euroborg.
Daar heeft Groningen hem weg geplukt..quote:Op maandag 30 april 2007 19:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan zal hij nu wel naar Ajax gaan
een retour zending dusquote:Op maandag 30 april 2007 20:07 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Daar heeft Groningen hem weg geplukt..![]()
Bron?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:15 schreef -J-D- het volgende:
Afonso Alves schijnt verkocht te zijn aan Valencia.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |