Ik heb niet de hele middag zitten kijken (helaasch) dus ik deed een wilde gok...quote:
Stuur Palma alsjeblieft naar huis. We zijn haar kotsbeu.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:02 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Er zijn wat technische problemen. We proberen zsm alles weer op orde te hebben. Sorry voor het ongemak!
Egyptisch geloof ik.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:04 schreef 026 het volgende:
[..]
Ik heb niet de hele middag zitten kijken (helaasch) dus ik deed een wilde gok...
Wat is ze wel?
Een goed gebekte damequote:Op dinsdag 17 april 2007 19:04 schreef 026 het volgende:
[..]
Ik heb niet de hele middag zitten kijken (helaasch) dus ik deed een wilde gok...
Wat is ze wel?
Hou je vast! Het is een mens!quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:04 schreef 026 het volgende:
[..]
Wat is ze wel?
quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:05 schreef Kinga het volgende:
[..]
Stuur Palma alsjeblieft naar huis. We zijn haar kotsbeu.
Fijn dat ze ons toch nog weten te vinden.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:02 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Er zijn wat technische problemen. We proberen zsm alles weer op orde te hebben. Sorry voor het ongemak!
De streams hier lopen weer als een zonnetje *klopt dit meteen af*quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Fijn dat ze ons toch nog weten te vinden.
Alsjeblieft niet!quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:07 schreef Black_king het volgende:
Komt .NL terug of is dat just a wild guess ???
quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:07 schreef getl0st het volgende:
[..]
De streams hier lopen weer als een zonnetje *klopt dit meteen af*
Ik geloof dat er bij Palma ook wat zekeringen zijn doorgefikt. En ik denk dat daar niks meer aan te redden is...quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:02 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Jij doet net of hij alles beklimt wat een gleuf heeft. Heb je hem al op de brievenbus bezig gezien?quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:10 schreef Marrije het volgende:
Maar Huub heeft dus nog niet geprobeerd om met deze dame in bed te belanden?
ze zal achter toch ook nog wel wat te bepraten hebben, over haar ontslag enzo...quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:12 schreef noekje het volgende:
Ze gaat naar huis, naar haar kinderen.
Zal verdomme tijd worden ook. *zucht van verlichting*
Heb wel geweldig genoten vandaag! Dan vooral van Huub.
Waarschijnlijk dat ze deze dag ook niet betaald krijgt.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:13 schreef 2live het volgende:
[..]
ze zal achter toch ook nog wel wat te bepraten hebben, over haar ontslag enzo...
komt omdat de groothoek lens kapot is.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:16 schreef Kinga het volgende:
Ik heb jaap sinds vanmorgen niet meer gezien.
Heerlijk hequote:Op dinsdag 17 april 2007 19:16 schreef Kinga het volgende:
ze moet eens 1 goede reden geven waarom er helemaal niks is schoongemaakt. Ze had op zijn minst wel gewoon de slaapkamers en badkamers kunnen doen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:16 schreef noekje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dat ze deze dag ook niet betaald krijgt.![]()
Redactie, succes met haar! Probeer maar eens een dronken poliep te lozen.
Hij was net in beeld maar ik zag hem eigenlijk ook niet(s toevoegen aan palmagate).quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:16 schreef Kinga het volgende:
hem werd vanmiddag even vakkundig de mond gesnoerd door Palmaquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hij was net in beeld maar ik zag hem eigenlijk ook niet(s toevoegen aan palmagate).
Ik kan natuurlijk zeggen dat ik hem mis...quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hij was net in beeld maar ik zag hem eigenlijk ook niet(s toevoegen aan palmagate).
Wie is Jaap?quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:18 schreef noekje het volgende:
Jaap was er vanmiddag nog. Toen ging Palma nog even tegen hem tekeer.
Klopt, ik was aan het zoeken maarquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:19 schreef FdW het volgende:
Saffraa praat een beetje als Nena ..
hij vroeg haar net anders wel ff om wat te gaan drinkenquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jij doet net of hij alles beklimt wat een gleuf heeft. Heb je hem al op de brievenbus bezig gezien?![]()
Wat drinken is hetzelfde als neuken?quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:20 schreef S.Flodder het volgende:
[..]
hij vroeg haar net anders wel ff om wat te gaan drinken
Als iemand dat pikt van zijn personeel dan is het een sukkel.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:19 schreef 2live het volgende:
[..]
hem werd vanmiddag even vakkundig de mond gesnoerd door Palma
Vorige keer was hij ook op de dinsdag.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:20 schreef product het volgende:
Is er vanavond populariteits poll?
Een hoofd maar nu niet meer! Ik heb zeker vierkante oogies van het kijken.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:19 schreef gebruikersnaam het volgende:
Neem de gok, een lekker naakt wijf of .....
En jij gaat je niet afvragen waar Jaap is!quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:21 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Wat drinken is hetzelfde als neuken?![]()
Dat is de nieuwe miljonair. Komt eerdaags dgk in. Ziet er echt vet gezellig uit!quote:
daar begint het meequote:Op dinsdag 17 april 2007 19:21 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ja Jaap vond het alleen maar erg dat het fruit in het zwembad lag... van de rest had hij geen last.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:19 schreef 2live het volgende:
[..]
hem werd vanmiddag even vakkundig de mond gesnoerd door Palma
drinken en dan naar bed dat doet toch iedereenquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:20 schreef S.Flodder het volgende:
[..]
nee pokerenquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:20 schreef product het volgende:
Is er vanavond populariteits poll?
Palma zit in de tuinquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:21 schreef bunnyma het volgende:
Gelukkig, de streams kunnen weer aan.... die vreselijke Palma is weg.
Dan neuk ik nu nog even een flesje bier weg.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:21 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als iemand dat pikt van zijn personeel dan is het een sukkel.
Dan neuk ik even met je mee. Koffie!quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan neuk ik nu nog even een flesje bier weg.![]()
Dat lijkt me netjes om te vragen als iemand jou de hele middag heeft geholpen en daarnaast ook nog eens voor alles en nogwat is uitgemaakt door een overspannen Palma.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:20 schreef S.Flodder het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:20 schreef Ashrak het volgende:
Ik vind eigenlijk dat ze wel mag blijven als 9e bewoonster ...
Palma is zeker over de schreef gegaan. Ze heeft zichzelf echt laten kennen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:21 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat is de nieuwe miljonair. Komt eerdaags dgk in. Ziet er echt vet gezellig uit!![]()
Alhoewel ik het vanmiddag echt even met hem te doen had en Palma ver over de schreef vond gaan.
Is het gezellig?quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:22 schreef Bridale het volgende:
Palma zit in de tuin
Zielig ja...die Jaap...quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:21 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat is de nieuwe miljonair. Komt eerdaags dgk in. Ziet er echt vet gezellig uit!![]()
Alhoewel ik het vanmiddag echt even met hem te doen had en Palma ver over de schreef vond gaan.
Bijna een gangbang nuquote:
Misschien wel elke dagquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:23 schreef Mika25 het volgende:
Vreemde schoonmaakster, het is al bijna half 8. Normaal zou je verwachten dat ze via een schoonmaak bedrijf gestuurd is, maar het is dus duidelijk dat deze via "achter" werktDus ik denk wel dat we haar nog vaker gaan zien...
Ze was echt walgelijk tegen Jaap. Als Huub dat was geweest dan had ik het anders gevonden maar zij is personeel for crying out loud. Hoe durf je dan iemand uit te schelden omdat hij niet in je kamp zit.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:23 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Palma is zeker over de schreef gegaan. Ze heeft zichzelf echt laten kennen.
Als iedereen lekker buiten was gaan zitten en Huub en Zafaa had laten opruimen was het redelijk snel aan de kant geweest.
Gaat hem niet worden deze keer, het is geen primetime voor die man.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:24 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Zielig ja...die Jaap...
zullen wij wat gaan neuken drinken?![]()
Maakt geen ruk uit..even wat drinken samen en ze neuken weer....quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:25 schreef Marrije het volgende:
Waarom is Brian boos op Amanda?
Mokum, voor vandaag zou ik durven zeggen met jou zou ik wel eens wat willen drinken, maar daar zie ik nou toch maar vanaf.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:24 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Zielig ja...die Jaap...
Dat is dan mooi, want mijn vriendin zegt net dat ze donderdag graag wat met me wil gaan drinken.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:21 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Want drinken is hetzelfde als neuken?![]()
Waarschijnlijk had ze zich opgegeven via de tien sitequote:Op dinsdag 17 april 2007 19:23 schreef Mika25 het volgende:
Vreemde schoonmaakster, het is al bijna half 8. Normaal zou je verwachten dat ze via een schoonmaak bedrijf gestuurd is, maar het is dus duidelijk dat deze via "achter" werktDus ik denk wel dat we haar nog vaker gaan zien...
Even neuken met een koekje erbij? Daar kan ik geen nee tegen zeggen natuurlijk. Ik ben ook zo makkelijk!quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:24 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Zielig ja...die Jaap...
Als je het maar veilig doetquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat is dan mooi, want mijn vriendin zegt net dat ze donderdag graag wat met me wil gaan drinken.
Vanavond drink ik een stuk in mijn kraag.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat is dan mooi, want mijn vriendin zegt net dat ze donderdag graag wat met me wil gaan drinken.
Nou Amanda even vol met drank gooien Huub.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:28 schreef Mika25 het volgende:
Ruzie tussen Amandel en Brainless nr.1537
Misschien omdat ze als eerste vanmiddag huub riep.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:25 schreef Varen het volgende:
brian is boos op Amanda
Ga je mee wat drinken ????quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:21 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Maakt zij uit wanneer jij gaat neuken?quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jaaa, Amanda en Huub samen drinken.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:29 schreef Yollie het volgende:
[..]
Nou Amanda even vol met drank gooien Huub.
Ja maar toch, ben nieuwsgierigquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:27 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Maakt geen ruk uit..even wat drinken samen en ze neuken weer....![]()
Hoeveel wijntjes passen er in een condoomquote:
Eigenlijk kan iedereen wel naar huis behalve Huub. De enige tv die de anderen maken is "een reactie op Huub".quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:28 schreef 2live het volgende:
eigenlijk kunnen degenen die nu in het kantoor zitten wel naar huis, want die heb ik niet gemist vandaag.
Dan neuk ik in mijn eentje wel koffie...quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Mokum, voor vandaag zou ik durven zeggen met jou zou ik wel eens wat willen drinken, maar daar zie ik nou toch maar vanaf.![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:30 schreef Kinga het volgende:
Onze Palma heet eigenlijk José btw.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:31 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dan neuk ik in mijn eentje wel koffie...![]()
Huub denkt gewoon praktisch!quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:21 schreef ThomasCrown het volgende:
Huub tegen Safaa: "Heb je zin om zo een borreltje te drinken..."
Lieke alweer vergeten?![]()
Maakt het wat uit, vannavond drinken ze weer wat samenquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:32 schreef solara4 het volgende:
waarom hebben ze ruzie???
Juit! Een goed personeelsbeleid start met een nadere kennismaking.quote:
Ik vind dat ze een drankverbod moeten krijgen, minstens voor een week.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Maakt het wat uit, vannavond drinken ze weer wat samen![]()
Misschien de reden dat ik zo nu en dan lijk te horen dat de dames hun haar niet op mogen steken of een staart mogen dragen?quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:15 schreef Mika25 het volgende:
Wat is dat over "oortjes"? De bewoners hebben toch niet echt oortjes in daar? Ik heb zoiets nog nooit gezien in ieder geval.
opdracht om te gaan neuken met huub uiteindelijkquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:27 schreef ThomasCrown het volgende:
[..]
Waarschijnlijk had ze zich opgegeven via de tien site
http://www.tien.tv/web/sh(...)210/typeofpage=51230
quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:02 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Lijkt er wel op ... hier ook.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:35 schreef Yollie het volgende:
streams weer uit?
Niet als je het van te voren aan je bier vraagt.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:36 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Als ik wijn neem ipv bier...ga ik dan vreemd?![]()
nou, lijkt me ook niet leuk, zonder reactie is het ook maar saaiquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:31 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Eigenlijk kan iedereen wel naar huis behalve Huub. De enige tv die de anderen maken is "een reactie op Huub".
Misschien laat Brian daarom zijn haar lang groeien zodat hij eindelijk ook ingefluisterd kan worden.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:35 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Misschien de reden dat ik zo nu en dan lijk te horen dat de dames hun haar niet op mogen steken of een staart mogen dragen?
volgens mij is ie weer aardig parraquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Jammer dat Brian niet in de vijver viel.
Afschuwelijk dat haar van hem, en ook hier geen streams meerquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:37 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Misschien laat Brian daarom zijn haar lang groeien zodat hij eindelijk ook ingefluisterd kan worden.
( Hier ook geen streams meer)
daarom praat amanda zo dom, die stopt dat oortje natuurlijk ergens anders, dan voelt ze nog eens wat.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:37 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Misschien laat Brian daarom zijn haar lang groeien zodat hij eindelijk ook ingefluisterd kan worden.
( Hier ook geen streams meer)
Proosten doen we sowiesoquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Niet als je het van te voren aan je bier vraagt.
komt allemaal door de weegschaal van Jaapquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:37 schreef Mokum020 het volgende:
Streams zijn de hele dag al zwaar k*t....![]()
Ik wil al iets zeggen...doe het maar even niet...quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:39 schreef petraa het volgende:
[..]
Afschuwelijk dat haar van hem, en ook hier geen streams meer![]()
Trilt zo'n oortje dan ook?quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:39 schreef 2live het volgende:
[..]
daarom praat amanda zo dom, die stopt dat oortje natuurlijk ergens anders, dan voelt ze nog eens wat.
Nou hoef ik Lieke niet zo nodig terug in beeld, maar het is wel een idee!quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:39 schreef schatje het volgende:
Huub kan Lieke in feite opnieuw aannemen als schoonmaakmeisje. Dan werkt ze voor hem. Waarom heeft ie daar niet aan gedacht?
Zeg ......quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:39 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik wil al iets zeggen...doe het maar even niet...![]()
Is er iemand die streams heeft??quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:40 schreef petraa het volgende:
Please laat iedereen die wel streams hebben een goed verslag bij houden voor ons de zielige mensen die GEEN streams hebben.
Het plezier was van korte duur...quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:42 schreef beequeen het volgende:
Hier ook weer streams.
hij legt iets buitenquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:43 schreef avonne het volgende:
Gaat Nico weg?
Een groot aantal mensen verwachten dat ie na donderdag weggaat.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:43 schreef avonne het volgende:
Gaat Nico weg?
Spullen klaarleggen voor de stomerij lijkt mij meer logisch..quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:43 schreef bunnyma het volgende:
Wat is Nicolaas aan het doen?
Gaat hij inpakken en weg?
Beeld staat stil hier, zou zomaar kunnen. De boel lopen mindfucken, en dan pleite.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:43 schreef avonne het volgende:
Gaat Nico weg?
Ja even, nu weer niet. wat is nico aan het doen?quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:41 schreef Judah het volgende:
Streams doen het weer bij mij.
hij doet het maar 1.39quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:39 schreef IkWeetNiets het volgende:
nog een stukje Palma overstuur....
http://www.youtube.com/watch?v=zWkA0IHA6-w
Zie OPquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:45 schreef carpediem23 het volgende:
Hoolllllyyyy molyy de sreams zijn kut! Kom net binnen en zie dat er veel is gebeurd vandaag, iemand al youtube filmpjes. Ik wil lachten!!!
Wtf!?quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:44 schreef avonne het volgende:
Ja, dus. Nicooooooooooooooooooooooooooo !!!!!!!!!!!!!!
Ik ookquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:45 schreef 2live het volgende:
ik had ff een herhaling, maf!
Ik moest hardop lachen! Had je al hele complotten getikt?quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:46 schreef avonne het volgende:
Ho, wacht eens
Ik zie telkens hetzelfde stukje film.
En ik denken dat hij al 3 keer iets naar buiten heeft gebracht
Zijn hele gaderobequote:Op dinsdag 17 april 2007 19:46 schreef avonne het volgende:
Ho, wacht eens
Ik zie telkens hetzelfde stukje film.
En ik denken dat hij al 3 keer iets naar buiten heeft gebracht
Je hoort wel het glas wat uit haar handen geslagen wordt.. en de reacties van miljonairs zeggen genoeg..quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:45 schreef solara4 het volgende:
[..]
hij doet het maar 1.39
maar wat een heftig stukje weer, het wijf is echt gek![]()
![]()
Avonne is niet blauw, ze drinkt nietquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wtf!?
Gaat ie echt!?![]()
Je bent blauw, dus niet liegen!![]()
De laatste paar seconden uit de cache worden herhaald, dan streambreak. Standaard.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:45 schreef 2live het volgende:
ik had ff een herhaling, maf!
Aan tafel ging het over de weigering van Brian voor de 50 cp voor een telefoontje van Nicolaas.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Beeld staat stil hier, zou zomaar kunnen. De boel lopen mindfucken, en dan pleite.
nee stomerij ofsoquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wtf!?
Gaat ie echt!?![]()
Je bent blauw, dus niet liegen!![]()
Avonne is heul wel blauw!quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Avonne is niet blauw, ze drinkt niet![]()
Niet normaal meer zeg!! Para Palma!!quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:39 schreef IkWeetNiets het volgende:
Wat het laatste is gebufferd wordt afgespeeld..quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:48 schreef avonne het volgende:
Merkwaardig
Als ik een andere site kies krijg ik wéér hetzelfde filmpje te zien.
Das al 5 keer
Dus.... misschien vals alarm.
Maar het is wel een raar moment, zo tijdens het eten.
klopt het dat het maar 1.39 duurtquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:51 schreef getl0st het volgende:
Ik geniet nog lekker even van Deel II van vanmiddag
thanks... die poliepen doen echt hun best... de arts moet napalm electronische stembanden geven...quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:39 schreef IkWeetNiets het volgende:
Dat helpt in dit geval niet moppie.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nope, even opnieuw laden enzo.
Vergeet niet eerst de meuk in je internetopties te legen![]()
maar hij stopt dan gewoon, en moet ik weer opnieuw beginnenquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nope, even opnieuw laden enzo.
Vergeet niet eerst de meuk in je internetopties te legen![]()
Deel 1: http://www.youtube.com/watch?v=Lxfbmv_RsAIquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:48 schreef Clank het volgende:
[..]
Niet normaal meer zeg!! Para Palma!!
En wat fluistert ze allemaal???
Of gewoon ontsteken, dan is napalm op zijn best. Oepsquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:54 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
thanks... die poliepen doen echt hun best... de arts moet napalm electronische stembanden geven...
Niet bekendquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:58 schreef Charmian het volgende:
Maaruh waarom is Brian boos op Amanda?
Wat dan?quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:58 schreef Liess het volgende:
lol @ syl
Ik hoop dat zijn opdracht (10 kilo in 2 weken) dan opnieuw begint.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:57 schreef beequeen het volgende:
Japio heeft pijn in zijn milt, is een tekort aan bloedlichaampjes, maar hij wil niet eten , anders weegt hij teveel als de nieuwe weegschaal binnenkomt.![]()
yepquote:Op dinsdag 17 april 2007 20:01 schreef Liess het volgende:
Klopt het btw dat stream 1 het niet doet????
Thxquote:Op dinsdag 17 april 2007 20:00 schreef Liess het volgende:
[..]
Mag Euginia op het plasmascherm
Dat is het paard
en ik ben Sylvia
je bent niet de enige, viswijf dat ze isquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:05 schreef Kinga het volgende:
[..]
Stuur Palma alsjeblieft naar huis. We zijn haar kotsbeu.
In ieder geval geen tegenspraak van vrouwen ....quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:01 schreef solara4 het volgende:
hij dult geen tegenspraak onze Brian
getoneelhaakt en gepunnikt...quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:58 schreef petraa het volgende:
Is Saffra nu al weg ?
ja dan wordt hij parra, kloptquote:Op dinsdag 17 april 2007 20:02 schreef Ashrak het volgende:
[..]
In ieder geval geen tegenspraak van vrouwen ....
Als een man hem tegenspreekt heeft hij geen weerwoord en druipt meneer af
Lopen je streams wat achter?quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:02 schreef webextreme.nl het volgende:
[..]
je bent niet de enige, viswijf dat ze is![]()
Nergens over dus.quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:03 schreef getl0st het volgende:
Het gaat dus over de 'fabel' van de sex vanmorgen..
spannendquote:Op dinsdag 17 april 2007 20:04 schreef noekje het volgende:
Oh leuk! Brian gaat Nicolaas op z'n plek zetten.
Eerst zien, dan gelovenquote:Op dinsdag 17 april 2007 20:04 schreef noekje het volgende:
Tuurlijk ... de dag dat hij iemand echt op zijn plek zet wil ik meemaken.quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:04 schreef noekje het volgende:
Dat gaat zo ehhhh, Nicolaas wil je dat nooit meer zeggen, want wij weten wat heeft plaatsgevonden.quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:04 schreef noekje het volgende:
Zal er wel op uitdraaien dat die plek een voetstuk isquote:Op dinsdag 17 april 2007 20:05 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat gaat zo ehhhh, Nicolaas wil je dat nooit meer zeggen, want wij weten wat heeft plaatsgevonden.
Uuuuuuhhhhhquote:Op dinsdag 17 april 2007 20:04 schreef noekje het volgende:
Jammer genoeg is Safaa weg. Palma mag van mij bij het oud vuil.quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:05 schreef demins het volgende:
Is Palma er nog? En Saffraantje?
Wordt geweigerd door de gemeente, is zwaar chemisch afval.quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jammer genoeg is Safaa weg. Palma mag van mij bij het oud vuil.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wordt geweigerd door de gemeente, is zwaar chemisch afval.
Eric: Ik ben wel weer toe aan een verzetje.quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:08 schreef 2live het volgende:
Gaby moet weer gebeld worden, zeggen natas syl en eric
Voor laten ophalen van grof huisvuil: eerst even bellen!quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jammer genoeg is Safaa weg. Palma mag van mij bij het oud vuil.
snapte ik ook niet.quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:10 schreef Clank het volgende:
[..]
Eric: Ik ben wel weer toe aan een verzetje.
Dan gaat de weddenschap in nadat Jaap is gewogen isquote:Op dinsdag 17 april 2007 20:10 schreef F1reB1rd het volgende:
nieuwe weegschaal is binnen
Pas je kleuren even aanquote:Op dinsdag 17 april 2007 20:10 schreef carpediem23 het volgende:
He Nico is nog niet bezopen......nog niet paars/rood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |