komt omdat de groothoek lens kapot is.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:16 schreef Kinga het volgende:
Ik heb jaap sinds vanmorgen niet meer gezien.
Heerlijk hequote:Op dinsdag 17 april 2007 19:16 schreef Kinga het volgende:
ze moet eens 1 goede reden geven waarom er helemaal niks is schoongemaakt. Ze had op zijn minst wel gewoon de slaapkamers en badkamers kunnen doen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:16 schreef noekje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dat ze deze dag ook niet betaald krijgt.![]()
Redactie, succes met haar! Probeer maar eens een dronken poliep te lozen.
Hij was net in beeld maar ik zag hem eigenlijk ook niet(s toevoegen aan palmagate).quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:16 schreef Kinga het volgende:
hem werd vanmiddag even vakkundig de mond gesnoerd door Palmaquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hij was net in beeld maar ik zag hem eigenlijk ook niet(s toevoegen aan palmagate).
Ik kan natuurlijk zeggen dat ik hem mis...quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hij was net in beeld maar ik zag hem eigenlijk ook niet(s toevoegen aan palmagate).
Wie is Jaap?quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:18 schreef noekje het volgende:
Jaap was er vanmiddag nog. Toen ging Palma nog even tegen hem tekeer.
Klopt, ik was aan het zoeken maarquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:19 schreef FdW het volgende:
Saffraa praat een beetje als Nena ..
hij vroeg haar net anders wel ff om wat te gaan drinkenquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jij doet net of hij alles beklimt wat een gleuf heeft. Heb je hem al op de brievenbus bezig gezien?![]()
Wat drinken is hetzelfde als neuken?quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:20 schreef S.Flodder het volgende:
[..]
hij vroeg haar net anders wel ff om wat te gaan drinken
Als iemand dat pikt van zijn personeel dan is het een sukkel.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:19 schreef 2live het volgende:
[..]
hem werd vanmiddag even vakkundig de mond gesnoerd door Palma
Vorige keer was hij ook op de dinsdag.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:20 schreef product het volgende:
Is er vanavond populariteits poll?
Een hoofd maar nu niet meer! Ik heb zeker vierkante oogies van het kijken.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:19 schreef gebruikersnaam het volgende:
Neem de gok, een lekker naakt wijf of .....
En jij gaat je niet afvragen waar Jaap is!quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:21 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Wat drinken is hetzelfde als neuken?![]()
Dat is de nieuwe miljonair. Komt eerdaags dgk in. Ziet er echt vet gezellig uit!quote:
daar begint het meequote:Op dinsdag 17 april 2007 19:21 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ja Jaap vond het alleen maar erg dat het fruit in het zwembad lag... van de rest had hij geen last.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:19 schreef 2live het volgende:
[..]
hem werd vanmiddag even vakkundig de mond gesnoerd door Palma
drinken en dan naar bed dat doet toch iedereenquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:20 schreef S.Flodder het volgende:
[..]
nee pokerenquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:20 schreef product het volgende:
Is er vanavond populariteits poll?
Palma zit in de tuinquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:21 schreef bunnyma het volgende:
Gelukkig, de streams kunnen weer aan.... die vreselijke Palma is weg.
Dan neuk ik nu nog even een flesje bier weg.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:21 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als iemand dat pikt van zijn personeel dan is het een sukkel.
Dan neuk ik even met je mee. Koffie!quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan neuk ik nu nog even een flesje bier weg.![]()
Dat lijkt me netjes om te vragen als iemand jou de hele middag heeft geholpen en daarnaast ook nog eens voor alles en nogwat is uitgemaakt door een overspannen Palma.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:20 schreef S.Flodder het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:20 schreef Ashrak het volgende:
Ik vind eigenlijk dat ze wel mag blijven als 9e bewoonster ...
Palma is zeker over de schreef gegaan. Ze heeft zichzelf echt laten kennen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:21 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat is de nieuwe miljonair. Komt eerdaags dgk in. Ziet er echt vet gezellig uit!![]()
Alhoewel ik het vanmiddag echt even met hem te doen had en Palma ver over de schreef vond gaan.
Is het gezellig?quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:22 schreef Bridale het volgende:
Palma zit in de tuin
Zielig ja...die Jaap...quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:21 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat is de nieuwe miljonair. Komt eerdaags dgk in. Ziet er echt vet gezellig uit!![]()
Alhoewel ik het vanmiddag echt even met hem te doen had en Palma ver over de schreef vond gaan.
Bijna een gangbang nuquote:
Misschien wel elke dagquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:23 schreef Mika25 het volgende:
Vreemde schoonmaakster, het is al bijna half 8. Normaal zou je verwachten dat ze via een schoonmaak bedrijf gestuurd is, maar het is dus duidelijk dat deze via "achter" werktDus ik denk wel dat we haar nog vaker gaan zien...
Ze was echt walgelijk tegen Jaap. Als Huub dat was geweest dan had ik het anders gevonden maar zij is personeel for crying out loud. Hoe durf je dan iemand uit te schelden omdat hij niet in je kamp zit.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:23 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Palma is zeker over de schreef gegaan. Ze heeft zichzelf echt laten kennen.
Als iedereen lekker buiten was gaan zitten en Huub en Zafaa had laten opruimen was het redelijk snel aan de kant geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |