Ik heb niet de hele middag zitten kijken (helaasch) dus ik deed een wilde gok...quote:
Stuur Palma alsjeblieft naar huis. We zijn haar kotsbeu.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:02 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Er zijn wat technische problemen. We proberen zsm alles weer op orde te hebben. Sorry voor het ongemak!
Egyptisch geloof ik.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:04 schreef 026 het volgende:
[..]
Ik heb niet de hele middag zitten kijken (helaasch) dus ik deed een wilde gok...
Wat is ze wel?
Een goed gebekte damequote:Op dinsdag 17 april 2007 19:04 schreef 026 het volgende:
[..]
Ik heb niet de hele middag zitten kijken (helaasch) dus ik deed een wilde gok...
Wat is ze wel?
Hou je vast! Het is een mens!quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:04 schreef 026 het volgende:
[..]
Wat is ze wel?
quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:05 schreef Kinga het volgende:
[..]
Stuur Palma alsjeblieft naar huis. We zijn haar kotsbeu.
Fijn dat ze ons toch nog weten te vinden.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:02 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Er zijn wat technische problemen. We proberen zsm alles weer op orde te hebben. Sorry voor het ongemak!
De streams hier lopen weer als een zonnetje *klopt dit meteen af*quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Fijn dat ze ons toch nog weten te vinden.
Alsjeblieft niet!quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:07 schreef Black_king het volgende:
Komt .NL terug of is dat just a wild guess ???
quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:07 schreef getl0st het volgende:
[..]
De streams hier lopen weer als een zonnetje *klopt dit meteen af*
Ik geloof dat er bij Palma ook wat zekeringen zijn doorgefikt. En ik denk dat daar niks meer aan te redden is...quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:02 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Jij doet net of hij alles beklimt wat een gleuf heeft. Heb je hem al op de brievenbus bezig gezien?quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:10 schreef Marrije het volgende:
Maar Huub heeft dus nog niet geprobeerd om met deze dame in bed te belanden?
ze zal achter toch ook nog wel wat te bepraten hebben, over haar ontslag enzo...quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:12 schreef noekje het volgende:
Ze gaat naar huis, naar haar kinderen.
Zal verdomme tijd worden ook. *zucht van verlichting*
Heb wel geweldig genoten vandaag! Dan vooral van Huub.
Waarschijnlijk dat ze deze dag ook niet betaald krijgt.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:13 schreef 2live het volgende:
[..]
ze zal achter toch ook nog wel wat te bepraten hebben, over haar ontslag enzo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |