Gaat hem niet worden deze keer, het is geen primetime voor die man.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:24 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Zielig ja...die Jaap...
zullen wij wat gaan neuken drinken?![]()
Maakt geen ruk uit..even wat drinken samen en ze neuken weer....quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:25 schreef Marrije het volgende:
Waarom is Brian boos op Amanda?
Mokum, voor vandaag zou ik durven zeggen met jou zou ik wel eens wat willen drinken, maar daar zie ik nou toch maar vanaf.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:24 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Zielig ja...die Jaap...
Dat is dan mooi, want mijn vriendin zegt net dat ze donderdag graag wat met me wil gaan drinken.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:21 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Want drinken is hetzelfde als neuken?![]()
Waarschijnlijk had ze zich opgegeven via de tien sitequote:Op dinsdag 17 april 2007 19:23 schreef Mika25 het volgende:
Vreemde schoonmaakster, het is al bijna half 8. Normaal zou je verwachten dat ze via een schoonmaak bedrijf gestuurd is, maar het is dus duidelijk dat deze via "achter" werktDus ik denk wel dat we haar nog vaker gaan zien...
Even neuken met een koekje erbij? Daar kan ik geen nee tegen zeggen natuurlijk. Ik ben ook zo makkelijk!quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:24 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Zielig ja...die Jaap...
Als je het maar veilig doetquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat is dan mooi, want mijn vriendin zegt net dat ze donderdag graag wat met me wil gaan drinken.
Vanavond drink ik een stuk in mijn kraag.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat is dan mooi, want mijn vriendin zegt net dat ze donderdag graag wat met me wil gaan drinken.
Nou Amanda even vol met drank gooien Huub.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:28 schreef Mika25 het volgende:
Ruzie tussen Amandel en Brainless nr.1537
Misschien omdat ze als eerste vanmiddag huub riep.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:25 schreef Varen het volgende:
brian is boos op Amanda
Ga je mee wat drinken ????quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:21 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Wat drinken is hetzelfde als neuken?![]()
Maakt zij uit wanneer jij gaat neuken?quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jaaa, Amanda en Huub samen drinken.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:29 schreef Yollie het volgende:
[..]
Nou Amanda even vol met drank gooien Huub.
Ja maar toch, ben nieuwsgierigquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:27 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Maakt geen ruk uit..even wat drinken samen en ze neuken weer....![]()
Hoeveel wijntjes passen er in een condoomquote:
Eigenlijk kan iedereen wel naar huis behalve Huub. De enige tv die de anderen maken is "een reactie op Huub".quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:28 schreef 2live het volgende:
eigenlijk kunnen degenen die nu in het kantoor zitten wel naar huis, want die heb ik niet gemist vandaag.
Dan neuk ik in mijn eentje wel koffie...quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Mokum, voor vandaag zou ik durven zeggen met jou zou ik wel eens wat willen drinken, maar daar zie ik nou toch maar vanaf.![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:30 schreef Kinga het volgende:
Onze Palma heet eigenlijk José btw.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:31 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dan neuk ik in mijn eentje wel koffie...![]()
Huub denkt gewoon praktisch!quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:21 schreef ThomasCrown het volgende:
Huub tegen Safaa: "Heb je zin om zo een borreltje te drinken..."
Lieke alweer vergeten?![]()
Maakt het wat uit, vannavond drinken ze weer wat samenquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:32 schreef solara4 het volgende:
waarom hebben ze ruzie???
Juit! Een goed personeelsbeleid start met een nadere kennismaking.quote:
Ik vind dat ze een drankverbod moeten krijgen, minstens voor een week.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Maakt het wat uit, vannavond drinken ze weer wat samen![]()
Misschien de reden dat ik zo nu en dan lijk te horen dat de dames hun haar niet op mogen steken of een staart mogen dragen?quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:15 schreef Mika25 het volgende:
Wat is dat over "oortjes"? De bewoners hebben toch niet echt oortjes in daar? Ik heb zoiets nog nooit gezien in ieder geval.
opdracht om te gaan neuken met huub uiteindelijkquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:27 schreef ThomasCrown het volgende:
[..]
Waarschijnlijk had ze zich opgegeven via de tien site
http://www.tien.tv/web/sh(...)210/typeofpage=51230
quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:02 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Er zijn wat technische problemen. We proberen zsm alles weer op orde te hebben. Sorry voor het ongemak!
Lijkt er wel op ... hier ook.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:35 schreef Yollie het volgende:
streams weer uit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |