eeeeej Talitha!quote:
Palmaquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Welke mongool heeft het post-als-een-wilde-pauper sein gegeven in de COS?
Dit is met geen mogelijkheid meer bij te houden...
Dat blauw staat je goed!quote:
Eerst leren spellenquote:Op dinsdag 17 april 2007 18:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat blauw staat je goed!![]()
Mag ik 's nachts ook op jou jouw account?![]()
Ah, mijn eigenste taalnazi!quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Eerst leren spellen![]()
Of roep je dat altijd tegen Avonne?? Oh account, oh account... mag ik vannacht weer op jou??![]()
Nee, dat heeft ze vast niet.quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ah, mijn eigenste taalnazi!![]()
![]()
![]()
Heb jij ook zo'n kutbui?![]()
Nee hoor... PMS is voorbijquote:Op dinsdag 17 april 2007 18:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ah, mijn eigenste taalnazi!![]()
![]()
![]()
Heb jij ook zo'n kutbui?![]()
Tisser aan de hand?? Algemene kutbui of "workrelated"?quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:45 schreef avonne het volgende:
[..]
Nee, dat heeft ze vast niet.
Maar ik wel![]()
Uh oh.quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:45 schreef avonne het volgende:
[..]
Nee, dat heeft ze vast niet.
Maar ik wel![]()
Ik heb eigenlijk op dit moment geen tijd om te modden, maar zie opeens allerlei onbeschaafde kreten voorbij komen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tisser aan de hand?? Algemene kutbui of "workrelated"?![]()
Okee, dat zuigt wel.quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:52 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk op dit moment geen tijd om te modden, maar zie opeens allerlei onbeschaafde kreten voorbij komen.
En dat op mijn eerste dag.
Als iedereen even aardig wil doen vandaag?
quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:06 schreef kleinzusje het volgende:
Ik mis gert
Nee want kleinzusje is er ook.quote:
Neuh, kan makkelijk nog wat verderquote:Op dinsdag 17 april 2007 20:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee want kleinzusje is er ook.![]()
Of overdrijf ik nu?![]()
Volgens wiki is het niets.quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:38 schreef mootie het volgende:
wtf is een buis-luier!
Hoezo?? Bang dat je het koud krijgt??quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:42 schreef Ian_Nick het volgende:
Mag ik trouwens dit keer wel gewoon mijn kleding aanhouden tijdens het dansen?
Volgende sc-topic: Ian_Nick houdt zijn 103 post per dag nu 7 jaar lang aan om Tong te verslaanquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:42 schreef Ian_Nick het volgende:
Die bril moet dus echt af hè.quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:42 schreef Ian_Nick het volgende:
Blijft uit mon profiel, gij lurkster!quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:44 schreef Prospera het volgende:
[..]
Volgende sc-topic: Ian_Nick houdt zijn 103 post per dag nu 7 jaar lang aan om Tong te verslaan![]()
Tis een Elvis-wannabbeequote:Op dinsdag 17 april 2007 22:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik dacht dat je die juist sexy vond!![]()
![]()
![]()
hey Petraa!quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:09 schreef petraa het volgende:
Is het hier nog gezellig, want de streams zijn kut en nu doen ze het. Ze hadden het vanmiddag moeten doen.
Gert vond me niet sexy mét.quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hey Petraa!
ey, ian zonder bril...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |