Ik moest hardop lachen! Had je al hele complotten getikt?quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:46 schreef avonne het volgende:
Ho, wacht eens
Ik zie telkens hetzelfde stukje film.
En ik denken dat hij al 3 keer iets naar buiten heeft gebracht
Zijn hele gaderobequote:Op dinsdag 17 april 2007 19:46 schreef avonne het volgende:
Ho, wacht eens
Ik zie telkens hetzelfde stukje film.
En ik denken dat hij al 3 keer iets naar buiten heeft gebracht
Je hoort wel het glas wat uit haar handen geslagen wordt.. en de reacties van miljonairs zeggen genoeg..quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:45 schreef solara4 het volgende:
[..]
hij doet het maar 1.39
maar wat een heftig stukje weer, het wijf is echt gek![]()
![]()
Avonne is niet blauw, ze drinkt nietquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wtf!?
Gaat ie echt!?![]()
Je bent blauw, dus niet liegen!![]()
De laatste paar seconden uit de cache worden herhaald, dan streambreak. Standaard.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:45 schreef 2live het volgende:
ik had ff een herhaling, maf!
Aan tafel ging het over de weigering van Brian voor de 50 cp voor een telefoontje van Nicolaas.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Beeld staat stil hier, zou zomaar kunnen. De boel lopen mindfucken, en dan pleite.
nee stomerij ofsoquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wtf!?
Gaat ie echt!?![]()
Je bent blauw, dus niet liegen!![]()
Avonne is heul wel blauw!quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Avonne is niet blauw, ze drinkt niet![]()
Niet normaal meer zeg!! Para Palma!!quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:39 schreef IkWeetNiets het volgende:
nog een stukje Palma overstuur....
http://www.youtube.com/watch?v=zWkA0IHA6-w
Wat het laatste is gebufferd wordt afgespeeld..quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:48 schreef avonne het volgende:
Merkwaardig
Als ik een andere site kies krijg ik wéér hetzelfde filmpje te zien.
Das al 5 keer
Dus.... misschien vals alarm.
Maar het is wel een raar moment, zo tijdens het eten.
klopt het dat het maar 1.39 duurtquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:51 schreef getl0st het volgende:
Ik geniet nog lekker even van Deel II van vanmiddag
thanks... die poliepen doen echt hun best... de arts moet napalm electronische stembanden geven...quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:39 schreef IkWeetNiets het volgende:
nog een stukje Palma overstuur....
http://www.youtube.com/watch?v=zWkA0IHA6-w
Dat helpt in dit geval niet moppie.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nope, even opnieuw laden enzo.
Vergeet niet eerst de meuk in je internetopties te legen![]()
maar hij stopt dan gewoon, en moet ik weer opnieuw beginnenquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nope, even opnieuw laden enzo.
Vergeet niet eerst de meuk in je internetopties te legen![]()
Deel 1: http://www.youtube.com/watch?v=Lxfbmv_RsAIquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:48 schreef Clank het volgende:
[..]
Niet normaal meer zeg!! Para Palma!!
En wat fluistert ze allemaal???
Of gewoon ontsteken, dan is napalm op zijn best. Oepsquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:54 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
thanks... die poliepen doen echt hun best... de arts moet napalm electronische stembanden geven...
Niet bekendquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:58 schreef Charmian het volgende:
Maaruh waarom is Brian boos op Amanda?
Wat dan?quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:58 schreef Liess het volgende:
lol @ syl
Ik hoop dat zijn opdracht (10 kilo in 2 weken) dan opnieuw begint.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:57 schreef beequeen het volgende:
Japio heeft pijn in zijn milt, is een tekort aan bloedlichaampjes, maar hij wil niet eten , anders weegt hij teveel als de nieuwe weegschaal binnenkomt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |