Niet als je het van te voren aan je bier vraagt.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:36 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Als ik wijn neem ipv bier...ga ik dan vreemd?![]()
nou, lijkt me ook niet leuk, zonder reactie is het ook maar saaiquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:31 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Eigenlijk kan iedereen wel naar huis behalve Huub. De enige tv die de anderen maken is "een reactie op Huub".
Misschien laat Brian daarom zijn haar lang groeien zodat hij eindelijk ook ingefluisterd kan worden.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:35 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Misschien de reden dat ik zo nu en dan lijk te horen dat de dames hun haar niet op mogen steken of een staart mogen dragen?
volgens mij is ie weer aardig parraquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Jammer dat Brian niet in de vijver viel.
Afschuwelijk dat haar van hem, en ook hier geen streams meerquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:37 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Misschien laat Brian daarom zijn haar lang groeien zodat hij eindelijk ook ingefluisterd kan worden.
( Hier ook geen streams meer)
daarom praat amanda zo dom, die stopt dat oortje natuurlijk ergens anders, dan voelt ze nog eens wat.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:37 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Misschien laat Brian daarom zijn haar lang groeien zodat hij eindelijk ook ingefluisterd kan worden.
( Hier ook geen streams meer)
Proosten doen we sowiesoquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Niet als je het van te voren aan je bier vraagt.
komt allemaal door de weegschaal van Jaapquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:37 schreef Mokum020 het volgende:
Streams zijn de hele dag al zwaar k*t....![]()
Ik wil al iets zeggen...doe het maar even niet...quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:39 schreef petraa het volgende:
[..]
Afschuwelijk dat haar van hem, en ook hier geen streams meer![]()
Trilt zo'n oortje dan ook?quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:39 schreef 2live het volgende:
[..]
daarom praat amanda zo dom, die stopt dat oortje natuurlijk ergens anders, dan voelt ze nog eens wat.
Nou hoef ik Lieke niet zo nodig terug in beeld, maar het is wel een idee!quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:39 schreef schatje het volgende:
Huub kan Lieke in feite opnieuw aannemen als schoonmaakmeisje. Dan werkt ze voor hem. Waarom heeft ie daar niet aan gedacht?
Zeg ......quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:39 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik wil al iets zeggen...doe het maar even niet...![]()
Is er iemand die streams heeft??quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:40 schreef petraa het volgende:
Please laat iedereen die wel streams hebben een goed verslag bij houden voor ons de zielige mensen die GEEN streams hebben.
Het plezier was van korte duur...quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:42 schreef beequeen het volgende:
Hier ook weer streams.
hij legt iets buitenquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:43 schreef avonne het volgende:
Gaat Nico weg?
Een groot aantal mensen verwachten dat ie na donderdag weggaat.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:43 schreef avonne het volgende:
Gaat Nico weg?
Spullen klaarleggen voor de stomerij lijkt mij meer logisch..quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:43 schreef bunnyma het volgende:
Wat is Nicolaas aan het doen?
Gaat hij inpakken en weg?
Beeld staat stil hier, zou zomaar kunnen. De boel lopen mindfucken, en dan pleite.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:43 schreef avonne het volgende:
Gaat Nico weg?
Ja even, nu weer niet. wat is nico aan het doen?quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:41 schreef Judah het volgende:
Streams doen het weer bij mij.
hij doet het maar 1.39quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:39 schreef IkWeetNiets het volgende:
nog een stukje Palma overstuur....
http://www.youtube.com/watch?v=zWkA0IHA6-w
Zie OPquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:45 schreef carpediem23 het volgende:
Hoolllllyyyy molyy de sreams zijn kut! Kom net binnen en zie dat er veel is gebeurd vandaag, iemand al youtube filmpjes. Ik wil lachten!!!
Wtf!?quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:44 schreef avonne het volgende:
Ja, dus. Nicooooooooooooooooooooooooooo !!!!!!!!!!!!!!
Ik ookquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:45 schreef 2live het volgende:
ik had ff een herhaling, maf!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |