quote:
kreeg ik ookquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:58 schreef Houniet het volgende:
[..]
Sorry, onze databaseservers zijn momenteel te druk. Schenk even wat te drinken in en probeer dan de pagina eens te herladen.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
lienelien kom er maar in?quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:51 schreef Goover het volgende:
Goover's reisijsverslag
Ja hoor, het was weer eens zo ver; "Frank, kan jij even naar Uithoorn rijden?" vroeg het hoofd van de testafdeling. "Ja hoor" antwoorde ik. Vol goede moed reed ik het Volkswagen Caddy busje naar de laadingang van het bedrijf hier. Paar doosjes er in en ik kon op weg. Maar toen de doosjes in de Caddy stonden ontdekte we een nest met 919911 jonge spinnetjes. Die heb ik eerst moeten verjagen met de stoffer, is niet handig als er 919911 spinntjes in een besturingssysteem van een boot rond kruipen.
Op de heenweg ging alles prima, zonnetje, rustig op de weg, leuke radio (Claudia op 3fm).
Toen ik aankwam gingen de doosjes er weer uit en kwam er een stapel TFT monitoren in. Geen probleem, paste allemaal prima. Maar toen ik de Caddy weer wou starten om weg te rijden... niets. Alleen een beetje gepruttel van de startmotor. Dus ik denk '' uurtje wachten op de wegenwacht. Maar na wat in een boekje van de auto gebladerd te hebben probeerde ik het nog een keer, nu startte hij (helaas) wel.
Ik ging weer op weg, en toen ik bijna aangekomen was besloot de motor eens uit te gaan vallen. Ineens toerenteller omlaag, motor uit geen kracht meer. Voordat ik kon zeggen 'Godverdomme kut bak rijd door', kwam de motor al weer op gang en kon ik weer door rijden.
Uiteindelijk was ik toch nog veilig aangekomen. Nog een voordeel, nu mag ik maandag de auto naar de garage brengen. Toen leefde ik nog lang en gelukkig
ik doe nog steeds een taalstagequote:
quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:59 schreef 1900 het volgende:
hmm me toevoeging in de op is niet echt best gegaan
waarschijnlijk, omdat je nooit meer iets zei, hebben ze je eruit gehaaldquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik doe nog steeds een taalstage. Hoe dat daar terecht komt
.
*aanpassen gaat.
Kan ik ook hoor !quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:01 schreef Goover het volgende:
[..]
lienelien kom er maar in?
(kan me niet voorstellen dat er geen fouten in staan)
ik heb iig nog geen taalfouten ontdekt, alleen wat komma's die ontbrekenquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:01 schreef Goover het volgende:
[..]
lienelien kom er maar in?
(kan me niet voorstellen dat er geen fouten in staan)
waar is de categorie 'stagelopers die niets zeggen' gebleven dan? En nooit meer iets zeggen. Ja hallo, ik heb 2 weken geleden nog gepost. Het gaat zo rap hierquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
waarschijnlijk, omdat je nooit meer iets zei, hebben ze je eruit gehaald
quote:
*ontdekten wequote:Op dinsdag 17 april 2007 16:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik heb iig nog geen taalfouten ontdekt, alleen wat komma's die ontbreken
2 weken is ook wel vrij lang geleden hoorquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
waar is de categorie 'stagelopers die niets zeggen' gebleven dan? En nooit meer iets zeggen. Ja hallo, ik heb 2 weken geleden nog gepost. Het gaat zo rap hier.
Kutbak is zonder spatie.quote:Ja hoor, het was weer eens zo ver: 'Frank, kun jij even naar Uithoorn rijden?' vroeg het hoofd van de testafdeling. 'Ja, hoor' antwoordde ik. Vol goede moed reed ik het Volkswagen Caddy busje naar de laadingang van het bedrijf hier. Paar doosjes er in en ik kon op weg. Maar toen de doosjes in de Caddy stonden ontdekten we een nest met 919911 jonge spinnetjes. Die heb ik eerst moeten verjagen met de stoffer, het is namelijk niet handig als er 919911 spinntjes in een besturingssysteem van een boot rondkruipen...
Op de heenweg ging alles prima, zonnetje, rustig op de weg, leuke radio (Claudia op 3FM).
Toen ik aankwam gingen de doosjes er weer uit, en kwam er een stapel TFT monitoren in. Geen probleem, dat paste allemaal prima. Maar toen ik de Caddy weer wilde starten om weg te rijden... niets. Alleen een beetje gepruttel van de startmotor. Dus ik denk 'uurtje wachten op de wegenwacht..'. Maar na wat in een boekje van de auto gebladerd te hebben probeerde ik het nog een keer, nu startte hij (helaas) toch wel.
Ik ging weer op weg, en toen ik bijna aangekomen was besloot de motor eens uit te gaan vallen. Ineens viel toerenteller omlaag, en de motor uit, geen kracht meer. Voordat ik kon zeggen 'Godverdomme kutbak rijd door', kwam de motor al weer op gang en kon ik weer doorrijden.
Uiteindelijk was ik toch nog veilig aangekomen. Nog een voordeel, nu mag ik maandag de auto naar de garage brengen! Toen leefde ik nog lang en gelukkig
quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:07 schreef miss-scofield het volgende:
Goover's reisijsverslag
Ja hoor, het was weer eens zo ver; "Frank, kun jij even naar Uithoorn rijden?" vroeg het hoofd van de testafdeling. "Ja hoor" antwoorde ik. Vol goede moed reed ik het Volkswagen Caddy busje naar de laadingang van het bedrijf hier. Paar doosjes er in en ik kon op weg. Maar toen de doosjes in de Caddy stonden ontdekten we een nest met 919911 jonge spinnetjes . Die heb ik eerst moeten verjagen met de stoffer, is niet handig als er 919911 spinnetjes in een besturingssysteem stuurinrichting ? van een boot rond kruipen.
Op de heenweg ging alles prima, zonnetje, rustig op de weg, leuke radio (Claudia op 3fm) .
Toen ik aankwam gingen de doosjes er weer uit en kwam er een stapel TFT monitoren in. Geen probleem, paste allemaal prima. Maar toen ik de Caddy weer wilde starten om weg te rijden... niets. Alleen een beetje gepruttel van de startmotor. Dus ik denk: "Uurtje wachten op de wegenwacht." Maar na wat in een boekje van de auto gebladerd te hebben probeerde ik het nog een keer, nu startte hij (helaas) wel.
Ik ging weer op weg, en toen ik bijna aangekomen was besloot de motor eens uit te gaan vallen. Ineens toerenteller omlaag, motor uit, geen kracht meer. Voordat ik kon zeggen 'Godverdomme kutbak rijdt door', kwam de motor al weer op gang en kon ik weer doorrijden.
Uiteindelijk was ik toch nog veilig aangekomen. Nog een voordeel, nu mag ik maandag de auto naar de garage brengen . Toen leefde ik nog lang en gelukkig
als jij je daardoor beter voelt, moet je dat vooral doenquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:07 schreef 1900 het volgende:
[..]
zal ik nu ook zon mans poppetje gebruiken die jij had?
hmm ik zie t. maar ik keek voor een opleiding op de uva. daar stond gewoon 3000 eutjes. dus dan ga ik mazzel hebben denk ik. iig bedankt voor je infoquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:05 schreef Casual-T het volgende:
1900, kijk:
Op wikipedia staat:
Postinitiële (professionele) master
De postinitiële masterprogramma’s zijn veelal beroepsgerichte opleidingen die primair gericht zijn op mensen die al een hbo- of universitaire titel of graad behaald hebben en/of over de nodige werkervaring in de beroepspraktijk beschikken. Deze zogenaamde 'niet-bekostigde' masterprogramma’s worden niet gesubsidieerd door de Nederlandse overheid; het collegegeld wijkt daardoor af en studenten kunnen geen aanspraak maken op studiefinanciering. Voor toelating tot zo'n master is niet per definitie een overeenkomende bacheloropleiding noodzakelijk. Het aantal plaatsen van zo'n opleiding is veelal beperkt en kandidaten worden geselecteerd. Een ander kenmerkend verschil is dat ze geen toegang biedt tot een promotietraject. Deze postinitiële masterprogramma’s worden zowel door Hbo-opleidingen als universiteiten aangeboden.
---
dat weet ik niet, heb haar nog nooit gezien. Dus kan daar niet over oordelen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:14 schreef 1900 het volgende:
neeuh lienelien is lekker
Die is zeker wel naisquote:
werd kan NOOIT met dtquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:19 schreef 1900 het volgende:
fobo werdt me gister verteld
quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:20 schreef 1900 het volgende:
maar voglens ene luctor moet je daar eerst toestemming voor vrage
Ja, gewoon rechtstreeks daar beginnen, maar geen doorstroom dan denk ik, heb je een linkie?quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:09 schreef 1900 het volgende:
[..]
hmm ik zie t. maar ik keek voor een opleiding op de uva. daar stond gewoon 3000 eutjes. dus dan ga ik mazzel hebben denk ik. iig bedankt voor je info![]()
.rar?quote:
schrijf het dan gewoon in één keer goed, dan heb je dat probleem nietquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:23 schreef 1900 het volgende:
[..]
god god.. je ik wordt hier zo moe van he![]()
Staat in de Playboy, die nu voor me ligt.. Handig dat de redactie hier in het pand zitquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:25 schreef Houniet het volgende:
dit is mijn kapster
Temptation Island's babe Nelleke
al heb ik het niet zo op blond
quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:25 schreef Goover het volgende:
Ik w8 eigenlijk op lienelien die gaat zeuren dat ik haar foto gepost heb
inderdaadquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
schrijf het dan gewoon in één keer goed, dan heb je dat probleem niet
ik ga niet weg, ik zei die andere vaarwelquote:
ja, daar kwam ik ook pas later achter, toen ik het al gepost hadquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:27 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik ga niet weg, ik zei die andere vaarwel
[Centraal] Icons klaar terwijl u wacht! #60quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
hoe doen jullie trouwens die bewegende en veranderende Avatars?
ja, net goed, dan vriezen al die kut beesten doodquote:
quote:
thnxquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:33 schreef Houniet het volgende:
[..]
[Centraal] Icons klaar terwijl u wacht! #60
lekkerquote:
Oke, maar ik lees dit ook weer:quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:27 schreef 1900 het volgende:
http://www.studeren.uva.n(...)267-9f862d69cbaa5177
Alles goed?quote:Op woensdag 18 april 2007 07:59 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Hallo![]()
Goedenmorgen ook voor de rest..![]()
Hahahaquote:Op woensdag 18 april 2007 08:13 schreef MichielPH het volgende:
Fuck hé, ik moet maar weer een klokkijkcursus volgen.. Denk ik te laat te zijn..
Toen ik aankwam vroeg ik me al waarom er bijna geen auto's stonden, dus ik pakte m'n telefoon op de datum bekijken. 18 april is toch niets speciaals? Waarom zijn er dan nog zo weinig mensen om 9 uur?
En dan zien dat het 7.59 is.. Woei!
Lollers, toon je iig je goede wilquote:Op woensdag 18 april 2007 08:13 schreef MichielPH het volgende:
Fuck hé, ik moet maar weer een klokkijkcursus volgen.. Denk ik te laat te zijn..
Toen ik aankwam vroeg ik me al waarom er bijna geen auto's stonden, dus ik pakte m'n telefoon op de datum bekijken. 18 april is toch niets speciaals? Waarom zijn er dan nog zo weinig mensen om 9 uur?
Goedemorgen Roy, met je vieze usericon!!quote:Op woensdag 18 april 2007 08:18 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Lollers, toon je iig je goede wil!
GEILE GOEDEMORGEN![]()
Ik heb even moeten wachten; het is gelukkig een groot gemeenschappelijk gebouw, dus dat duurde niet te lang.quote:Op woensdag 18 april 2007 08:16 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
HahahaWel balen! Maar je kon gewoon naar binnen? Vandaag een uurtje eerder weg, lijkt mij
*uur te vroeg* v.s. *uur langer slapen*quote:Op woensdag 18 april 2007 08:13 schreef MichielPH het volgende:
Die van mij waren alleen helemaal niet zo lekkerquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:46 schreef lienelien het volgende:
[..]
ik ook![]()
Maar pas over een uurtje of 2![]()
Ja, nu wel! Gaaf! Hoeveel keer moet ik F5'en?quote:Op woensdag 18 april 2007 08:36 schreef Goover het volgende:
Iemand mijn variabele usericon al opgemerkt?
Euuhquote:Op woensdag 18 april 2007 08:25 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Goedemorgen Roy, met je vieze usericon!!![]()
]quote:Op woensdag 18 april 2007 08:40 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ja, nu wel! Gaaf! Hoeveel keer moet ik F5'en?
quote:Op woensdag 18 april 2007 08:42 schreef MichielPH het volgende:
Heeft Oasis nog nieuwe albums uitgebracht dan? Want na Morning Glory heb ik weinig meer van ze vernomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zijn 19 verschillendequote:Op woensdag 18 april 2007 08:40 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ja, nu wel! Gaaf! Hoeveel keer moet ik F5'en?
Naar jou of naar t bedrijf?quote:Op woensdag 18 april 2007 08:43 schreef Lunar het volgende:
Vandaag gaat mijn mentor bellen
lalalala.. kutnummer op de radio steeds
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spannundquote:
Je loopt nu stage toch!?quote:Op woensdag 18 april 2007 08:50 schreef Lunar het volgende:
[..]
Ik moet alles voldoende staan over een tijdje. Heb nu nog 3 onvoldoendeswiskunde
Met de meid?quote:
Gezelliequote:
Niet veel bijzonders, 1900 vond dat hij en lienelien een date hadden, daar dacht lienelien anders overquote:Op woensdag 18 april 2007 08:55 schreef MichielPH het volgende:
Ik heb vorig topic grotendeels gemist, dus vertel!
Opzich.. Hij mag eerst wel 5 topics lang aardig doen, eerst zien of dat hem lukt.quote:Op woensdag 18 april 2007 08:56 schreef Goover het volgende:
[..]
Niet veel bijzonders, 1900 vond dat hij en lienelien een date hadden, daar dacht lienelien anders over
details! kom op!quote:
quote:Op woensdag 18 april 2007 08:57 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Opzich.. Hij mag eerst wel 5 topics lang aardig doen, eerst zien of dat hem lukt.
En daarnaast, wij jullie mogen eerst!
K sla wel overquote:Op woensdag 18 april 2007 08:57 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Opzich.. Hij mag eerst wel 5 topics lang aardig doen, eerst zien of dat hem lukt.
En daarnaast, wij mogen eerst!
quote:Op woensdag 18 april 2007 09:05 schreef 1900 het volgende:
[..]
idden Goover en MichelPH (ofzoiets) niet teveel rukken. Het komt helemaal goed met jullie
![]()
Wij mochten geen tentamens maken toen we stage liepenquote:Op woensdag 18 april 2007 09:03 schreef Lunar het volgende:
[..]
Ja, maar dat wil nog niet zeggen dat mijn cijfers ineens verdwijnen als sneeuw voor de zon
Hahah en dat noem je uitgaan met elkaar. Ma gelukkig heb ik een vriendin dus niet teveel erachter gaan denken goovert. Ma je moet wel erg in je eigen wereldje leven al noem je dat een date. Herkent ze je aan die roos in je borstzak?quote:Op woensdag 18 april 2007 09:06 schreef Goover het volgende:
[..]
lienelien en ik gaan morgen tenminste wel echt uit!. Naar een concert
Niet dat we samen gaan oid, we gaan allen toevallig naar het zelfde concert..
Ik ook niet. Maar het kan geen kwaad om alvast te gaan kijken naar de stof en wat er nog geleerd moet worden, toch?quote:Op woensdag 18 april 2007 09:07 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Wij mochten geen tentamens maken toen we stage liepen..
quote:Op woensdag 18 april 2007 09:08 schreef 1900 het volgende:
[..]
Hahah en dat noem je uitgaan met elkaar. Ma gelukkig heb ik een vriendin dus niet teveel erachter gaan denken goovert. Ma je moet wel erg in je eigen wereldje leven al noem je dat een date. Herkent ze je aan die roos in je borstzak?![]()
Loop je wel heel erg vooruit, maar dat kan geen kwaad iddquote:Op woensdag 18 april 2007 09:10 schreef Lunar het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar het kan geen kwaad om alvast te gaan kijken naar de stof en wat er nog geleerd moet worden, toch?
nee gewoon met mijn eigen moppie.quote:Op woensdag 18 april 2007 09:11 schreef Goover het volgende:
[..]mensen die mij serieus nemen
Jij was gister toch ook naar de bios geweest met haar?
Ho ho, niet zulke rare dingen zeggen over ons!quote:Op woensdag 18 april 2007 09:05 schreef 1900 het volgende:
[..]
idden Goover en MichielPH (ofzoiets) niet teveel rukken. Het komt helemaal goed met jullie
![]()
Leukquote:Op woensdag 18 april 2007 09:18 schreef Sant het volgende:
goeiesmorgens dan maar weer, stelletje spamhoeren...
GVD k moet n telefoonactie uitvoeren.. en als ik ERGENS een teringhekel aan heb he.. is het wel n telefoonactie uitvoeren...
bah, mijn dag is nu al verneukt...
Neej, iemand mailenquote:Op woensdag 18 april 2007 09:19 schreef MichielPH het volgende:
Wtf is een telefoonactie? Iemand opbellen?
Nouja, als hij echt alleen maar iemand moet opbellen, dan kan dat toch niet zo erg zijn?quote:
quote:Op woensdag 18 april 2007 09:06 schreef Goover het volgende:
[..]
lienelien en ik gaan morgen tenminste wel echt uit!. Naar een concert
goover...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als 1900 met jou naar de bios mag, dan mag ik ook met jou naar een concert!quote:
quote:Op woensdag 18 april 2007 09:11 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Loop je wel heel erg vooruit, maar dat kan geen kwaad idd. Neem aan dat je een paar maanden stage moet lopen?
Deed ik je niet na!
Nee, maar duurt dat een maand??quote:Op woensdag 18 april 2007 09:12 schreef Freshthinking het volgende:
MogguhGisteravond een probleem ontdekt bij mijn laptop, die ik nog maar een paar maanden heb. De DVD-speler/brander werkt niet meer
Kutzooi, nu ben ik het ding zeker een maand kwijt. Zijn er toevallig mensen hier die er verstand van hebben?
Weet niet meer wie er begon, maar die was iig 4 albums geleden blijven hangen...quote:Op woensdag 18 april 2007 09:28 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Wie begon d'r trouwens over Oasis, gelijk ff aangezet..![]()
Ik, door Goover z'n UIquote:Op woensdag 18 april 2007 09:28 schreef Casual-T het volgende:
Dat weet ik dus niet.. Ik heb een Acer en alles schijnt via de eigen support te gaan.. Wel balen, want ik heb het ding nog maar drie maanden.quote:Op woensdag 18 april 2007 09:28 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Nee, maar duurt dat een maand??
Nog geslaagd voor een mp3 speler al trouwens??
quote:Gevangene ontsnapt uit gevangenis Zoetermeer
Gepubliceerd op: 18-4-2007 @ 07:15 - Bron: Zoom.in
Uit de gevangenis in Zoetermeer is dinsdagochtend een gevangene ontsnapt. Hij nam de benen toen hij werd vervoerd naar het ziekenhuis omdat hij last van zijn voet zou hebben.
7 albums, dus jij bent klaarblijkelijk ook 3 albums blijven hangen.quote:Op woensdag 18 april 2007 09:29 schreef Goover het volgende:
[..]
Weet niet meer wie er begon, maar die was iig 4 albums geleden blijven hangen...![]()
1. Definitely Maybe - August 30, 1994quote:Op woensdag 18 april 2007 09:32 schreef MichielPH het volgende:
[..]
7 albums, dus jij bent klaarblijkelijk ook 3 albums blijven hangen.
Kaiser Chiefs,quote:Op woensdag 18 april 2007 09:33 schreef Sok41 het volgende:
RUBY RUBY RUBY RUBY ! LALALAALA
Ahaa, na (What's the Story) Morning Glory?quote:Op woensdag 18 april 2007 09:29 schreef Goover het volgende:
[..]
Weet niet meer wie er begon, maar die was iig 4 albums geleden blijven hangen...![]()
Maximoquote:Op woensdag 18 april 2007 09:34 schreef lienelien het volgende:
Als we dan toch weer beginnen...
Never, never try to gauge temperature
When you tend to travel
At such speed
It's our velocity
Is it cold where you are this time of the year
You didn't leave a scar
![]()
quote:Op woensdag 18 april 2007 09:36 schreef Damzkieee het volgende:
Maximö Park? Nooit van gehoord? Wel eens op 3fm te horen?
Ok, weinig nieuwe nummer, maar toch officiele albums.quote:Definitely Maybe
(What's the story) Morning glory?
Be here now
[/b]The Masterplan - (b-sides collection)
Standing on the shoulder of giants
Familiar to millions (Live)
Heathen chemistry
Don't believe the truth
Stop The Clocks (Compilatie)
Ben al aan t afstuderen.. Begin feb. tot eind juni!quote:Op woensdag 18 april 2007 09:28 schreef Lunar het volgende:
[..]Loop hier 4 maanden stage ja. Jij dan?
Iddquote:Op woensdag 18 april 2007 09:42 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Komt na het weekend terug. Doordeweeks..![]()
quote:I'm not saying right is wrong
It's up to us to make
The best of all things that come our way
And all the things that came have past
The answer's in the looking glass
There's four and twenty million doors
Down life's endless corridor
Say it loud and sing it proud
And they...
Will dance if they want to dance
Please brother take a chance
You know they're gonna go
Which way they wanna go
All we know is that we don't know
What is gonna be
Please brother let it be
Life on the other hand won't let you understand
Why we're all part of the masterplan
En toen zat ik hier in m'n t-shirtjequote:Op woensdag 18 april 2007 09:42 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Schiet het al een beetje op of is het niet zoveel werk?quote:Op woensdag 18 april 2007 09:42 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ben al aan t afstuderen.. Begin feb. tot eind juni!
Same here.quote:Op woensdag 18 april 2007 09:42 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ben al aan t afstuderen.. Begin feb. tot eind juni!
Boeiend, we zitten toch binnenquote:Op woensdag 18 april 2007 09:42 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Ja, Apply Some Pressure volgens mij welquote:Op woensdag 18 april 2007 09:36 schreef Damzkieee het volgende:
Maximö Park? Nooit van gehoord? Wel eens op 3fm te horen?
Jaquote:
Gaat lekker jaquote:Op woensdag 18 april 2007 09:45 schreef 1900 het volgende:
[..]
Schiet het al een beetje op of is het niet zoveel werk?
in Enschede is het dus ongeveer hetzelfde als hier in Haaksbergenquote:Op woensdag 18 april 2007 09:47 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Gaat lekker ja!
Mooi een eind op weg. Vrij veel werk wel, aardig wat gesprekken enzo!
Ja, zo kan ik het ook, tel alle EP's, singles en compilaties er ook bij op, dan lopen we er meteen 20 achterquote:Op woensdag 18 april 2007 09:39 schreef MichielPH het volgende:
Volgende de alwetende Wikipedia:
[..]
Ok, weinig nieuwe nummer, maar toch officiele albums.
Lekker hur, Ik moet nog 10 weken. en ben al bijna klaar. ga me afvragen hoe ik de rest vd tijd ga opvullen. (qua stageopdrachten dan)quote:Op woensdag 18 april 2007 09:47 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Gaat lekker ja!
Mooi een eind op weg. Vrij veel werk wel, aardig wat gesprekken enzo!
quote:Op woensdag 18 april 2007 09:50 schreef MichielPH het volgende:
Heuj, dat Maxïmo Park klinkt best lekker!
zag ze laatst nog op 3voor12 digitale tv kanaal.. MTV2quote:Op woensdag 18 april 2007 09:50 schreef MichielPH het volgende:
Welk nummer ben je aan het luisteren?quote:Op woensdag 18 april 2007 09:50 schreef MichielPH het volgende:
Fietsermeppenquote:Op woensdag 18 april 2007 09:51 schreef 1900 het volgende:
[..]
Lekker hur, Ik moet nog 10 weken. en ben al bijna klaar. ga me afvragen hoe ik de rest vd tijd ga opvullen. (qua stageopdrachten dan)
Maak je niet de werkweek af?quote:Op woensdag 18 april 2007 09:52 schreef lienelien het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lieverds, vandaag is mijn laatste dagjeeee!![]()
Hmm moet je nog naar school nu of ben je helemaal klaar?quote:Op woensdag 18 april 2007 09:52 schreef lienelien het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 april 2007 09:52 schreef lienelien het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
neeuh dat zit er niet in, denk dat ik ma wat extra opdrachten ga doen..quote:Op woensdag 18 april 2007 09:53 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Fietsermeppen!
Dan moet je idd nog wel ff, kan je niet regelen dat je eerder mag stoppen ofzo?![]()
quote:Op woensdag 18 april 2007 09:52 schreef lienelien het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Magical Kicks 2.0quote:
Nog 8 weken college, en dna nog 2 jaarquote:Op woensdag 18 april 2007 09:53 schreef 1900 het volgende:
[..]
Hmm moet je nog naar school nu of ben je helemaal klaar?
Dat is snel gegaan!!quote:Op woensdag 18 april 2007 09:52 schreef lienelien het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Apply Some Pressure en Stay waren de eersten die ik tegenkwam op YouTube.quote:Op woensdag 18 april 2007 09:51 schreef lienelien het volgende:
[..]
Welk nummer ben je aan het luisteren?
Lekker hoor!quote:Op woensdag 18 april 2007 09:52 schreef lienelien het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stage kun je toch altijd wel wat doen? Oud papier wegbrengen en dat soort shit. Dagje door het land crossen om wat op te halen?quote:Op woensdag 18 april 2007 09:54 schreef 1900 het volgende:
[..]
neeuh dat zit er niet in, denk dat ik ma wat extra opdrachten ga doen..
Jaaa, 10 weekjes maar hè..quote:Op woensdag 18 april 2007 09:55 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Dat is snel gegaan!!
Ben je blij dat je klaar bent, of had je ook nog wel willen blijven?
Doe je nog iets leuks daar, taart uitdelen ofzo?
kan ookquote:Op woensdag 18 april 2007 09:54 schreef 1900 het volgende:
[..]
neeuh dat zit er niet in, denk dat ik ma wat extra opdrachten ga doen..
Haha, ja, ik héb wel college, maar wie zegt dat ik daar naartoe ga?quote:Op woensdag 18 april 2007 09:55 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Lekker hoor!
Rest van de week vrij?![]()
Edit: je hebt college![]()
ja idd komt wel goed hoor..quote:Op woensdag 18 april 2007 09:55 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Stage kun je toch altijd wel wat doen? Oud papier wegbrengen en dat soort shit. Dagje door het land crossen om wat op te halen?
Zo kom je je dag wel door toch?
quote:Op woensdag 18 april 2007 09:58 schreef lienelien het volgende:
[..]
Haha, ja, ik héb wel college, maar wie zegt dat ik daar naartoe ga?![]()
Jij dus nietquote:Op woensdag 18 april 2007 09:58 schreef lienelien het volgende:
[..]
Haha, ja, ik héb wel college, maar wie zegt dat ik daar naartoe ga?![]()
quote:Op woensdag 18 april 2007 10:00 schreef miss-scofield het volgende:
Hij hanteert concrete, functionele en door de leerlingen/deelnemers gedragen procedures en afspraken op een consequente manier. Hij biedt organisatievormen, leermiddelen en leermaterialen aan die leerdoelen en leeractiviteiten ondersteunen.
Wat kan ik hierbij verzinnen?
wat dacht je van: "nvt"???quote:Op woensdag 18 april 2007 10:00 schreef miss-scofield het volgende:
Hij hanteert concrete, functionele en door de leerlingen/deelnemers gedragen procedures en afspraken op een consequente manier. Hij biedt organisatievormen, leermiddelen en leermaterialen aan die leerdoelen en leeractiviteiten ondersteunen.
Sorry,quote:Op woensdag 18 april 2007 10:04 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Nouja
We raken iemand kwijt, huilen met de sombero op ouwe !
Wat moet je hier nog bij verzinnen dan?quote:Op woensdag 18 april 2007 10:00 schreef miss-scofield het volgende:
ik ookquote:
Hehe, dit is een punt die ik moet beheersen. Hierbij moet ik dus zeggen dat ik het kan en hoe. Er moet een leuk verhaaltje van komen, maar heb geen inspiritatie.quote:Op woensdag 18 april 2007 10:09 schreef Goover het volgende:
[..]
Wat moet je hier nog bij verzinnen dan?
ECHT genotenquote:
quote:Op woensdag 18 april 2007 10:08 schreef Goover het volgende:
lienelien de stage SC zal je missen!
ik haak ook ff afquote:Op woensdag 18 april 2007 10:13 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Hehe, dit is een punt die ik moet beheersen. Hierbij moet ik dus zeggen dat ik het kan en hoe. Er moet een leuk verhaaltje van komen, maar heb geen inspiritatie.
Laat je koppie maar eens werkenquote:Op woensdag 18 april 2007 10:13 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Hehe, dit is een punt die ik moet beheersen. Hierbij moet ik dus zeggen dat ik het kan en hoe. Er moet een leuk verhaaltje van komen, maar heb geen inspiritatie.
Wie?quote:Op woensdag 18 april 2007 10:14 schreef MichielPH het volgende:
Voor lienelien en andere People in Planes-fans: kennen jullie andere bands die hier op hen lijken?
Zo maar?quote:
quote:Voor lienelien en andere People in Planes-fans: kennen jullie andere bands die op Peolpe in Planes lijken?
Aawquote:Op woensdag 18 april 2007 10:23 schreef Damzkieee het volgende:
Ik bedoel: wie is People in Planes?
Goed voor jou!quote:Op woensdag 18 april 2007 09:52 schreef lienelien het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe weet jij dat ik die ken? Weet zo even niet echt iets wat er op lijkt, zal er even over nadenkenquote:Op woensdag 18 april 2007 10:14 schreef MichielPH het volgende:
Voor lienelien en andere People in Planes-fans: kennen jullie andere bands die op hen lijken?
Fresh neemt het van me overquote:Op woensdag 18 april 2007 10:14 schreef Damzkieee het volgende:
Lienelien mijn stijlfouten niet meer verbeterd zullen worden
alweer vertraging, alweer Amateur-railquote:Op woensdag 18 april 2007 10:25 schreef DaFan het volgende:
[..]
Goed voor jou!
Vandaag wéér sein- en wisselstoringDit keer tot 9 uur op een vervangende trein staan wachten, toen met nog eens 5 min vertraging op Bijlmer aangekomen, daarna de metro in (barstensvol natuurlijk) naar CS en 10:10 uur op het werk
Het gaat hard met die wisselstoringen. Pauperbendequote:Op woensdag 18 april 2007 10:25 schreef DaFan het volgende:
[..]
Goed voor jou!
Vandaag wéér sein- en wisselstoringDit keer tot 9 uur op een vervangende trein staan wachten, toen met nog eens 5 min vertraging op Bijlmer aangekomen, daarna de metro in (barstensvol natuurlijk) naar CS en 10:10 uur op het werk
Heb ik gvd wat aan, ben als t goed is in 2009 klaarquote:Op woensdag 18 april 2007 10:29 schreef Lunar het volgende:
[..]
Het gaat hard met die wisselstoringen. PauperbendeEn in 2010 (!!) willen ze pas de problemen opgelost hebben (grotendeels) zegt men..
Het duurt sowieso 10 jaar te lang. Die systemen worden nu ECHT te oud.quote:Op woensdag 18 april 2007 10:30 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Heb ik gvd wat aan, ben als t goed is in 2009 klaar![]()
FoBo. En bedanktquote:Op woensdag 18 april 2007 10:26 schreef lienelien het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ik die ken? Weet zo even niet echt iets wat er op lijkt, zal er even over nadenken![]()
Ja.quote:Op woensdag 18 april 2007 10:38 schreef 1900 het volgende:
nemen jullie nog de week vrij van 30 april
Ja, mijn aanwezigheids kaart is toch al getekendquote:Op woensdag 18 april 2007 10:38 schreef 1900 het volgende:
Nopes..quote:Op woensdag 18 april 2007 10:38 schreef 1900 het volgende:
Ik werk op een middelbare school... Ik heb dus automatisch een week vakantie!!quote:Op woensdag 18 april 2007 10:38 schreef 1900 het volgende:
quote:Op woensdag 18 april 2007 10:44 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ik werk op een middelbare school... Ik heb dus automatisch een week vakantie!!
gewoon ff je daagjes doorschrijve en je begeleider laten tekenenquote:Op woensdag 18 april 2007 10:47 schreef Goover het volgende:
Ik neem geen vrij.. kost mij allemaal vakantie!
Alleen de 30 natuurlijk, en de dinsdag na pinksteren
en?quote:Op woensdag 18 april 2007 10:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
docent was vandaag weer ff op bezoek geweest voor een gesprekje
30 is toch iedereen vrij?quote:Op woensdag 18 april 2007 10:47 schreef Goover het volgende:
Ik neem geen vrij.. kost mij allemaal vakantie!
Alleen de 30 natuurlijk, en de dinsdag na pinksteren
jooooooooooaaaaaaaaaah!quote:
ik ga vrijdagavond de 27e naar Apeldoorn heen, ben ik 05.15 thuis, 12.30 tot 18.00 werken op zaterdag, 's avonds ook weer weg, een keer om 05.00 thuis, en dan maandag nog Koninginnedag; dus dat wordt een leuk lang weekendquote:
Ik ga de 28e naar mijn vriendin, dan ben ik woensdag weer even thuis om donderdag richting Venlo te vertrekken. Vrijdagmiddag ben ik terug thuis en dan moet ik naar Lekkerkerk.quote:Op woensdag 18 april 2007 10:58 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ga vrijdagavond de 27e naar Apeldoorn heen, ben ik 05.15 thuis, 12.30 tot 18.00 werken op zaterdag, 's avonds ook weer weg, een keer om 05.00 thuis, en dan maandag nog Koninginnedag; dus dat wordt een leuk lang weekend
Ben je ook wel gebroken!quote:Op woensdag 18 april 2007 10:58 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ga vrijdagavond de 27e naar Apeldoorn heen, ben ik 05.15 thuis, 12.30 tot 18.00 werken op zaterdag, 's avonds ook weer weg, een keer om 05.00 thuis, en dan maandag nog Koninginnedag; dus dat wordt een leuk lang weekend
quote:
dat wel, maar feestje op vrijdag is gewoon te gruwelijk voor woordenquote:
Ik moet werken bij m'n bijbaanjte!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |