lekkerquote:
Oke, maar ik lees dit ook weer:quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:27 schreef 1900 het volgende:
http://www.studeren.uva.n(...)267-9f862d69cbaa5177
Alles goed?quote:Op woensdag 18 april 2007 07:59 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Hallo![]()
Goedenmorgen ook voor de rest..![]()
Hahahaquote:Op woensdag 18 april 2007 08:13 schreef MichielPH het volgende:
Fuck hé, ik moet maar weer een klokkijkcursus volgen.. Denk ik te laat te zijn..
Toen ik aankwam vroeg ik me al waarom er bijna geen auto's stonden, dus ik pakte m'n telefoon op de datum bekijken. 18 april is toch niets speciaals? Waarom zijn er dan nog zo weinig mensen om 9 uur?
En dan zien dat het 7.59 is.. Woei!
Lollers, toon je iig je goede wilquote:Op woensdag 18 april 2007 08:13 schreef MichielPH het volgende:
Fuck hé, ik moet maar weer een klokkijkcursus volgen.. Denk ik te laat te zijn..
Toen ik aankwam vroeg ik me al waarom er bijna geen auto's stonden, dus ik pakte m'n telefoon op de datum bekijken. 18 april is toch niets speciaals? Waarom zijn er dan nog zo weinig mensen om 9 uur?
Goedemorgen Roy, met je vieze usericon!!quote:Op woensdag 18 april 2007 08:18 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Lollers, toon je iig je goede wil!
GEILE GOEDEMORGEN![]()
Ik heb even moeten wachten; het is gelukkig een groot gemeenschappelijk gebouw, dus dat duurde niet te lang.quote:Op woensdag 18 april 2007 08:16 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
HahahaWel balen! Maar je kon gewoon naar binnen? Vandaag een uurtje eerder weg, lijkt mij
*uur te vroeg* v.s. *uur langer slapen*quote:Op woensdag 18 april 2007 08:13 schreef MichielPH het volgende:
Die van mij waren alleen helemaal niet zo lekkerquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:46 schreef lienelien het volgende:
[..]
ik ook![]()
Maar pas over een uurtje of 2![]()
Ja, nu wel! Gaaf! Hoeveel keer moet ik F5'en?quote:Op woensdag 18 april 2007 08:36 schreef Goover het volgende:
Iemand mijn variabele usericon al opgemerkt?
Euuhquote:Op woensdag 18 april 2007 08:25 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Goedemorgen Roy, met je vieze usericon!!![]()
]quote:Op woensdag 18 april 2007 08:40 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ja, nu wel! Gaaf! Hoeveel keer moet ik F5'en?
quote:Op woensdag 18 april 2007 08:42 schreef MichielPH het volgende:
Heeft Oasis nog nieuwe albums uitgebracht dan? Want na Morning Glory heb ik weinig meer van ze vernomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zijn 19 verschillendequote:Op woensdag 18 april 2007 08:40 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ja, nu wel! Gaaf! Hoeveel keer moet ik F5'en?
Naar jou of naar t bedrijf?quote:Op woensdag 18 april 2007 08:43 schreef Lunar het volgende:
Vandaag gaat mijn mentor bellen
lalalala.. kutnummer op de radio steeds
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spannundquote:
Je loopt nu stage toch!?quote:Op woensdag 18 april 2007 08:50 schreef Lunar het volgende:
[..]
Ik moet alles voldoende staan over een tijdje. Heb nu nog 3 onvoldoendeswiskunde
Met de meid?quote:
Gezelliequote:
Niet veel bijzonders, 1900 vond dat hij en lienelien een date hadden, daar dacht lienelien anders overquote:Op woensdag 18 april 2007 08:55 schreef MichielPH het volgende:
Ik heb vorig topic grotendeels gemist, dus vertel!
Opzich.. Hij mag eerst wel 5 topics lang aardig doen, eerst zien of dat hem lukt.quote:Op woensdag 18 april 2007 08:56 schreef Goover het volgende:
[..]
Niet veel bijzonders, 1900 vond dat hij en lienelien een date hadden, daar dacht lienelien anders over
details! kom op!quote:
quote:Op woensdag 18 april 2007 08:57 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Opzich.. Hij mag eerst wel 5 topics lang aardig doen, eerst zien of dat hem lukt.
En daarnaast, wij jullie mogen eerst!
K sla wel overquote:Op woensdag 18 april 2007 08:57 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Opzich.. Hij mag eerst wel 5 topics lang aardig doen, eerst zien of dat hem lukt.
En daarnaast, wij mogen eerst!
quote:Op woensdag 18 april 2007 09:05 schreef 1900 het volgende:
[..]
idden Goover en MichelPH (ofzoiets) niet teveel rukken. Het komt helemaal goed met jullie
![]()
Wij mochten geen tentamens maken toen we stage liepenquote:Op woensdag 18 april 2007 09:03 schreef Lunar het volgende:
[..]
Ja, maar dat wil nog niet zeggen dat mijn cijfers ineens verdwijnen als sneeuw voor de zon
Hahah en dat noem je uitgaan met elkaar. Ma gelukkig heb ik een vriendin dus niet teveel erachter gaan denken goovert. Ma je moet wel erg in je eigen wereldje leven al noem je dat een date. Herkent ze je aan die roos in je borstzak?quote:Op woensdag 18 april 2007 09:06 schreef Goover het volgende:
[..]
lienelien en ik gaan morgen tenminste wel echt uit!. Naar een concert
Niet dat we samen gaan oid, we gaan allen toevallig naar het zelfde concert..
Ik ook niet. Maar het kan geen kwaad om alvast te gaan kijken naar de stof en wat er nog geleerd moet worden, toch?quote:Op woensdag 18 april 2007 09:07 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Wij mochten geen tentamens maken toen we stage liepen..
quote:Op woensdag 18 april 2007 09:08 schreef 1900 het volgende:
[..]
Hahah en dat noem je uitgaan met elkaar. Ma gelukkig heb ik een vriendin dus niet teveel erachter gaan denken goovert. Ma je moet wel erg in je eigen wereldje leven al noem je dat een date. Herkent ze je aan die roos in je borstzak?![]()
Loop je wel heel erg vooruit, maar dat kan geen kwaad iddquote:Op woensdag 18 april 2007 09:10 schreef Lunar het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar het kan geen kwaad om alvast te gaan kijken naar de stof en wat er nog geleerd moet worden, toch?
nee gewoon met mijn eigen moppie.quote:Op woensdag 18 april 2007 09:11 schreef Goover het volgende:
[..]mensen die mij serieus nemen
Jij was gister toch ook naar de bios geweest met haar?
Ho ho, niet zulke rare dingen zeggen over ons!quote:Op woensdag 18 april 2007 09:05 schreef 1900 het volgende:
[..]
idden Goover en MichielPH (ofzoiets) niet teveel rukken. Het komt helemaal goed met jullie
![]()
Leukquote:Op woensdag 18 april 2007 09:18 schreef Sant het volgende:
goeiesmorgens dan maar weer, stelletje spamhoeren...
GVD k moet n telefoonactie uitvoeren.. en als ik ERGENS een teringhekel aan heb he.. is het wel n telefoonactie uitvoeren...
bah, mijn dag is nu al verneukt...
Neej, iemand mailenquote:Op woensdag 18 april 2007 09:19 schreef MichielPH het volgende:
Wtf is een telefoonactie? Iemand opbellen?
Nouja, als hij echt alleen maar iemand moet opbellen, dan kan dat toch niet zo erg zijn?quote:
quote:Op woensdag 18 april 2007 09:06 schreef Goover het volgende:
[..]
lienelien en ik gaan morgen tenminste wel echt uit!. Naar een concert
goover...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als 1900 met jou naar de bios mag, dan mag ik ook met jou naar een concert!quote:
quote:Op woensdag 18 april 2007 09:11 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Loop je wel heel erg vooruit, maar dat kan geen kwaad idd. Neem aan dat je een paar maanden stage moet lopen?
Deed ik je niet na!
Nee, maar duurt dat een maand??quote:Op woensdag 18 april 2007 09:12 schreef Freshthinking het volgende:
MogguhGisteravond een probleem ontdekt bij mijn laptop, die ik nog maar een paar maanden heb. De DVD-speler/brander werkt niet meer
Kutzooi, nu ben ik het ding zeker een maand kwijt. Zijn er toevallig mensen hier die er verstand van hebben?
Weet niet meer wie er begon, maar die was iig 4 albums geleden blijven hangen...quote:Op woensdag 18 april 2007 09:28 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Wie begon d'r trouwens over Oasis, gelijk ff aangezet..![]()
Ik, door Goover z'n UIquote:Op woensdag 18 april 2007 09:28 schreef Casual-T het volgende:
Dat weet ik dus niet.. Ik heb een Acer en alles schijnt via de eigen support te gaan.. Wel balen, want ik heb het ding nog maar drie maanden.quote:Op woensdag 18 april 2007 09:28 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Nee, maar duurt dat een maand??
Nog geslaagd voor een mp3 speler al trouwens??
quote:Gevangene ontsnapt uit gevangenis Zoetermeer
Gepubliceerd op: 18-4-2007 @ 07:15 - Bron: Zoom.in
Uit de gevangenis in Zoetermeer is dinsdagochtend een gevangene ontsnapt. Hij nam de benen toen hij werd vervoerd naar het ziekenhuis omdat hij last van zijn voet zou hebben.
7 albums, dus jij bent klaarblijkelijk ook 3 albums blijven hangen.quote:Op woensdag 18 april 2007 09:29 schreef Goover het volgende:
[..]
Weet niet meer wie er begon, maar die was iig 4 albums geleden blijven hangen...![]()
1. Definitely Maybe - August 30, 1994quote:Op woensdag 18 april 2007 09:32 schreef MichielPH het volgende:
[..]
7 albums, dus jij bent klaarblijkelijk ook 3 albums blijven hangen.
Kaiser Chiefs,quote:Op woensdag 18 april 2007 09:33 schreef Sok41 het volgende:
RUBY RUBY RUBY RUBY ! LALALAALA
Ahaa, na (What's the Story) Morning Glory?quote:Op woensdag 18 april 2007 09:29 schreef Goover het volgende:
[..]
Weet niet meer wie er begon, maar die was iig 4 albums geleden blijven hangen...![]()
Maximoquote:Op woensdag 18 april 2007 09:34 schreef lienelien het volgende:
Als we dan toch weer beginnen...
Never, never try to gauge temperature
When you tend to travel
At such speed
It's our velocity
Is it cold where you are this time of the year
You didn't leave a scar
![]()
quote:Op woensdag 18 april 2007 09:36 schreef Damzkieee het volgende:
Maximö Park? Nooit van gehoord? Wel eens op 3fm te horen?
Ok, weinig nieuwe nummer, maar toch officiele albums.quote:Definitely Maybe
(What's the story) Morning glory?
Be here now
[/b]The Masterplan - (b-sides collection)
Standing on the shoulder of giants
Familiar to millions (Live)
Heathen chemistry
Don't believe the truth
Stop The Clocks (Compilatie)
Ben al aan t afstuderen.. Begin feb. tot eind juni!quote:Op woensdag 18 april 2007 09:28 schreef Lunar het volgende:
[..]Loop hier 4 maanden stage ja. Jij dan?
Iddquote:Op woensdag 18 april 2007 09:42 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Komt na het weekend terug. Doordeweeks..![]()
quote:I'm not saying right is wrong
It's up to us to make
The best of all things that come our way
And all the things that came have past
The answer's in the looking glass
There's four and twenty million doors
Down life's endless corridor
Say it loud and sing it proud
And they...
Will dance if they want to dance
Please brother take a chance
You know they're gonna go