ooh.. ik ben er ook weer dusquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
we moeten #106 vandaag nog halen
ik ga me zo aankledenquote:
we zitten al op pagina 6, dus moet wel lukken, lijkt mequote:
weet t al, geloof van de auto?quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:39 schreef lienelien het volgende:
foto´s waarvan toch?
van z'n ICEquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:39 schreef lienelien het volgende:
foto´s waarvan toch?
Omdat die niet gesubsidieerd worden door de overheid..quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:35 schreef 1900 het volgende:
[..]
nee man hoe kom je daaaar nou weer bij ,, ga je naar een priveschool ofzo.. kijkbijv maar s op sites zoals uva of de vu
Naar school geweest om dingen te regelen voor studie in Zweden... oftewel... International Office formulier A halen... en dan formulier A bij de administratie te laten onderteken.. cijferlijst vertalen.. cijferlijst controleren bij de administratie. Dan inleveren in 3 voud..quote:
iddquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:41 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Naar school geweest om dingen te regelen voor studie in Zweden... oftewel... International Office formulier A halen... en dan formulier A bij de administratie te laten onderteken.. cijferlijst vertalen.. cijferlijst controleren bij de administratie. Dan inleveren in 3 voud..
pff bureaucratie..
welkom in Nederlandquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:41 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Naar school geweest om dingen te regelen voor studie in Zweden... oftewel... International Office formulier A halen... en dan formulier A bij de administratie te laten onderteken.. cijferlijst vertalen.. cijferlijst controleren bij de administratie. Dan inleveren in 3 voud..
pff bureaucratie..
Niet alle studies worden gesubsidieerd, maar de meest gangbare toch wel?quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:40 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Omdat die niet gesubsidieerd worden door de overheid..
Laat maar zien van wel.. ik kan t ff niet opzoeken.. doe ik zo wel..
Zoek maar op "master na hbo collegegeld" ofzo
dat jaquote:
idd klopt.. degene waar ik op hebt gezocht dus wel.. maar waar zat jij dan aan te denken casual tquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:43 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Niet alle studies worden gesubsidieerd, maar de meest gangbare toch wel?
Voordeel van een F5 stagequote:Op dinsdag 17 april 2007 15:43 schreef Quoi het volgende:
ff werken en er is weer een topic-je vol. Doen jullie goed!!
Ga er zo weer vandoors......
Moet je eens in Frankrijk een bedrijf starten ofzoquote:
lol dude, wat meer eelt op je ziel.. Je weet !quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:37 schreef 1900 het volgende:
[..]
slettebak! waarom moet je altijd iederen verbeteren.. is dat omdat je zelf zo mislukt ben?
keer wat anders dan mensen meppen --> http://www.tvnet.lv/resources/games/game.php?id=1991945quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:42 schreef Damzkieee het volgende:
Gaap.
alweer je post ge-edit om nog wat meer frustratie toe te voegen?quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:37 schreef 1900 het volgende:
[..]
slettebak! waarom moet je altijd iederen verbeteren.. is dat omdat je zelf zo mislukt ben?
je ne parle pas de françaisquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:45 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Moet je eens in Frankrijk een bedrijf starten ofzo![]()
zekerquote:
mijn Nickname is fransquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
je ne parle pas de français
Waar staat dat dan?quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:44 schreef 1900 het volgende:
[..]
idd klopt.. degene waar ik op hebt gezocht dus wel.. maar waar zat jij dan aan te denken casual t
zeker. maarre nog ff over je pm hoelaat zal ik dan ophalen want de film begint om half 10 xquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:47 schreef lienelien het volgende:
[..]
alweer je post ge-edit om nog wat meer frustratie toe te voegen?
quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
degene die dit topic vol maakt, moet de nieuwe starten
quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:49 schreef 1900 het volgende:
[..]
zeker. maarre nog ff over je pm hoelaat zal ik dan ophalen want de film begint om half 10 x
quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:49 schreef 1900 het volgende:
[..]
zeker. maarre nog ff over je pm hoelaat zal ik dan ophalen want de film begint om half 10 x
zieligquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:49 schreef 1900 het volgende:
[..]
academie.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:49 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Waar staat dat dan?![]()
Volgens mi jalleen de willem de koning acedemie enzo wel..
whehehehequote:Op dinsdag 17 april 2007 15:37 schreef 1900 het volgende:
[..]
Op de terugweg ook nog een ijsje gehaalf bij een benzinestation trouwensquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:51 schreef Goover het volgende:
Goover's reisijsverslag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |