triest...quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:08 schreef jehovaguerilla het volgende:
/sluit zich aan.
Sinds een weekje of 2.
Had iets met het bespotten van haar gezinsleden te maken
Als ik haar moeder niet mag beledigen ben ik gelijk weg.
welke?quote:
Aha.quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:47 schreef Sylvana het volgende:
[..]
welke?
vorige relatie was al ruim ene jaar uit en nu sinds 2,5 week met een jongen die ik idd via relatieplanet heb leren kennen![]()
Haha.. Vreemdgaan was het niet.. Maar wel dondersgoed weten dat je gek van haar bent.quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:29 schreef JopJuh het volgende:
[..]
Hij ging gewoon al vreemd en heeft het vanwege zijn nieuwe liefde uitgemaakt lijkt me![]()
Je woont nou ook niet echt gelukkig daarquote:Op donderdag 19 april 2007 01:47 schreef The_Terminator het volgende:
JA, ik ben nog vrijgezel. Vind je het ook gek met zo'n kop![]()
Inderdaad, alleen maar boerinnenquote:Op donderdag 19 april 2007 01:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je woont nou ook niet echt gelukkig daar![]()
Show off.quote:Op donderdag 19 april 2007 01:58 schreef qo_ob het volgende:
Neinz!1:Dd
Nouja, zolang je je zaad afentoe op een ander plekje dan een handdoek kwijt kan is er niks mis met vrijgezel zijn toch?quote:
Toch ken ik een aardig schoon vrouwken uit Gasseltenijerveenschemondquote:Op donderdag 19 april 2007 01:50 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Inderdaad, alleen maar boerinnen![]()
+ in valthermond &zo wonen nog wel redelijke chicksquote:Op donderdag 19 april 2007 01:50 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Inderdaad, alleen maar boerinnen![]()
Jij jaagt op 14 jarige meisjes, Termie doet het voor echte vrouwenquote:Op donderdag 19 april 2007 09:34 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Toch ken ik een aardig schoon vrouwken uit Gasseltenijerveenschemond![]()
was iig voor een hele tijd terug een schoon vrouwken nog![]()
deze zou onderhand wel 19 zijnquote:Op donderdag 19 april 2007 09:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jij jaagt op 14 jarige meisjes, Termie doet het voor echte vrouwen![]()
Hap!quote:
quote:Op donderdag 19 april 2007 16:07 schreef Dribbel_ het volgende:
ja
Ha!quote:Op donderdag 19 april 2007 16:40 schreef fraubitch het volgende:
ja
Leugenaarster!!quote:Op donderdag 19 april 2007 16:40 schreef fraubitch het volgende:
ja
Welke helft?quote:
nu helemaal niet meer singlequote:Op zondag 22 april 2007 13:16 schreef Toitle het volgende:
[..]
Welke helft?
Doet een relatie niet veel goeds volgens mij of weet de andere helft t niet?
Nee, overigens.
En we blijven vrijgezel!quote:Op zondag 15 april 2007 14:37 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Sure beetje ronddaten
Had er gisteren nog eenMisschien wel een blijvertje
Jij weet ook niet wat je wilquote:Op dinsdag 24 april 2007 23:01 schreef Elvanera het volgende:
[..]
En we blijven vrijgezel!
Kerel is precies zoals ik dacht (player)
Dus die moet ik even voor zijn.
*heeft al plannetjes*
aan een boom gebonden en achtergelatenquote:Op zaterdag 21 april 2007 15:31 schreef jehovaguerilla het volgende:
[..]
Leugenaarster!!
Wat is er met die banjospeler gebeurd dan?
Jeah, shure. Hoi Dribbelquote:Op woensdag 2 mei 2007 00:54 schreef fraubitch het volgende:
[..]
aan een boom gebonden en achtergelaten
dribbel gebruikt hoofdletters en pi'squote:
Ok, maar doe dribbel maar ff de groeten danquote:Op woensdag 2 mei 2007 01:06 schreef fraubitch het volgende:
[..]
dribbel gebruikt hoofdletters en pi's
gewoon FB hier
quote:Op woensdag 2 mei 2007 01:08 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ok, maar doe dribbel maar ff de groeten dan
Je bent dus al geplayed en nog denk je dat je em terug kan pakkenquote:Op dinsdag 24 april 2007 23:01 schreef Elvanera het volgende:
[..]
En we blijven vrijgezel!
Kerel is precies zoals ik dacht (player)
Dus die moet ik even voor zijn.
*heeft al plannetjes*
Euhm neequote:Op woensdag 2 mei 2007 11:23 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Je bent dus al geplayed en nog denk je dat je em terug kan pakken
Jij snoet vol, hij zak leeg.... Care dat jij em nu terugpakt... hij heeft de foto's nog op de nokia![]()
en wie zuigt er aan je pik?quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:19 schreef x-tremed het volgende:
ik heb geen vriendin nodig, kan mijn geld ook zelf wel opmaken
dus jij hebt daar een relatie voor nodig?quote:
Als je lenig bent kun je dat zelfquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:04 schreef x-tremed het volgende:
[..]
dus jij hebt daar een relatie voor nodig?
Ik ben ook een vrouw, pm me maarquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:36 schreef Hardrebel het volgende:
ik niet aangezien ik meer op vrouwlijk schoon val
Volgens je profiel ben je een hijquote:
Hoezo pas over 1 maand ?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:06 schreef hallodagg het volgende:
Nog steeds ja![]()
Komt binnenkort misschien verandering in, heb over een maandje een date met m'n ex![]()
Om 't ff te benadrukken zet ik deze er ook bijquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:13 schreef Linky het volgende:
Altijd
Ze heeft het zeer druk(hobby's, studie) en ze gaat op vakantie. Ik denk dat er wel iets uit gaat komen, het meeste iniatief komt van haarquote:
Klinkt herkenbaar...quote:Op woensdag 25 april 2007 11:06 schreef Keltie het volgende:
Jah, en dat mag weleens veranderen.
Maar dan moet dat 'kutwijf' wel meewerken
Goh, wie had dat kunnen verwachtenquote:Op maandag 7 mei 2007 08:21 schreef InProduction het volgende:
Half vrijgezelRelatie met iemand uit Bulgarije die nu in Griekenland zit, werkt niet echt lekker
Dus wel, je kent haar niet in het echt.. Die okselgeurquote:Op maandag 7 mei 2007 11:50 schreef leolinedance het volgende:
[..]
* leolinedance checkt fotoboek..
Zal vast geen probleem zijn om een vriendje te vinden![]()
Lekker danquote:Op maandag 7 mei 2007 11:51 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Dus wel, je kent haar niet in het echt.. Die okselgeur
of wat langerquote:
JORDYquote:Op maandag 7 mei 2007 11:51 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Dus wel, je kent haar niet in het echt.. Die okselgeur
oppervlakkige aandachtquote:Op maandag 7 mei 2007 11:50 schreef leolinedance het volgende:
[..]
* leolinedance checkt fotoboek..
Zal vast geen probleem zijn om een vriendje te vinden![]()
Ach, dan noem ik je toch lelijke grafhoer. Nu beter?quote:
Fobo-fappertquote:Op maandag 7 mei 2007 13:09 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ach, dan noem ik je toch lelijke grafhoer. Nu beter?
Met je ranzige zweetoksels![]()
Wees blij met een complimentje zeg![]()
ik doelde niet op jou gekquote:Op maandag 7 mei 2007 13:09 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ach, dan noem ik je toch lelijke grafhoer. Nu beter?
Met je ranzige zweetoksels![]()
Wees blij met een complimentje zeg![]()
Leoquote:
denk aan ons gesprek jordy de ijslandse boxersquote:
Ja, maar ik zei dus, dat ik niet van oppevlakkige aandacht hield, dat zei ik in general, niet persoonlijk naar jouquote:
en dan 8 maandenquote:
Subtiel verwoord welquote:Op maandag 7 mei 2007 16:02 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Waarom ga jij niet die meid met die hangende borsten uit je fobo scoren![]()
omdat ik dat ben.quote:Op maandag 7 mei 2007 16:02 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Waarom ga jij niet die meid met die hangende borsten uit je fobo scoren![]()
Nouhou, het werd net leukquote:
+1 vrijgezel?quote:
nog steeds jaquote:
correctie, niet meerquote:
Doe mij ook zo'n correctiequote:
hihi, okay!quote:
Begin met wat lichamelijke correcties, hehequote:
die ene nog steeds ?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:32 schreef Elvanera het volgende:
Lalala! Nog steeds super vrij gezellig met een scharrelDie eveneens gezellig is
puickk!quote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Begin met wat lichamelijke correcties, hehe
Nee, we gaan OTquote:
Kut modquote:
quote:
Miss ook nietquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:40 schreef K-mail het volgende:
Ik misschien binnenkort niet meerMaar tis nu nog een twijfelgevalletje, helaas ben ik wel hopeloos verliefd
![]()
wat danquote:
hay!quote:
aangenaamquote:
quote:
kben hartstikke gelukkigquote:
Dan weet je achter welke vrijgezellige fokkerts je aan kan gaan ofzoquote:Op zondag 13 mei 2007 14:42 schreef Grootschrift het volgende:
waarom wil je dat weten?
Jij bent ook overal, had jij al gedeeld met Nederland wat jouw status is?quote:Op zondag 13 mei 2007 14:47 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Dan weet je achter welke vrijgezellige fokkerts je aan kan gaan ofzo
Tuurlijk:quote:Op zondag 13 mei 2007 14:52 schreef Grootschrift het volgende:
[..]
Jij bent ook overal, had jij al gedeeld met Nederland wat jouw status is?![]()
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:32 schreef Elvanera het volgende:
Lalala! Nog steeds super vrij gezellig met een scharrelDie eveneens gezellig is
Wat gaat de tijd snel zegquote:Op zondag 13 mei 2007 20:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
Over 6 dagen trouwens al een half jaar niet meer
Ja wij hebben elkaar ook echt aangekeken, damn alweer en half jaar. Over een maand ken ik Merel alweer een jaar. Tijd vliegt.quote:
Je hebt cker die oshiro player special looks dus dat moet geen probleem zijn...quote:
Whehequote:Op zondag 13 mei 2007 22:26 schreef InProduction het volgende:
[..]
Je hebt cker die oshiro player special looks dus dat moet geen probleem zijn...
ps. ben meisje onder account van vriend
Details @ msnquote:
dat jaquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:46 schreef jorgentol het volgende:
Ben je al geen vrijgezel meer als je met één meid heb? of moet je echt zoiets hebben van: meer kan ik er niet aaan, nu is het genoeg.
neequote:
iemand die jij toch niet kentquote:
per dag of per week?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:11 schreef HC_trevor het volgende:
ben nog vrijgezel maar flirt met 3 meiden![]()
Moet je nog wat meer tijd aan Fok besteden.quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Vorig topic![]()
Ben jij nog vrijgezel #9
Ja * Surveillance-Fiets is nog steeds vrijgezel![]()
Jij bent 12quote:Op donderdag 17 mei 2007 10:34 schreef Dreaudloos het volgende:
Nou, als je wilt kom je maar![]()
[afbeelding]
![]()
Beste Dreaudloos,quote:
Moet je ff naar de clip van Nawijn kijken, daar zijn nog 4 ongelofelijk leuke Jumpers!quote:Op donderdag 17 mei 2007 10:56 schreef Hari-Bo het volgende:
Al bijna een jaar vrijgezel![]()
Maar daar moet eventjes verandering in komen![]()
Jumpers is dat die achterlijke rage van tegenwoordigquote:Op donderdag 17 mei 2007 11:00 schreef Dreaudloos het volgende:
[..]
Moet je ff naar de clip van Nawijn kijken, daar zijn nog 4 ongelofelijk leuke Jumpers!![]()
Laatste keer.quote:
Grapje zeker?quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:04 schreef TJDoornbos het volgende:
niet meer sinds een weekje
Ach laat hem. Ieder zijn eigen smaak toch?quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:12 schreef Elvanera het volgende:
[..]
En hij vindt mij lekker!
Ja! Nog steeds, maar hij vindt me wel best wel heel leuk. Zegtie.
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:18 schreef jorgentol het volgende:
[..]
Ach laat hem. Ieder zijn eigen smaak toch?
Knaap, je bent 15quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:53 schreef jorgentol het volgende:
Nee, niet precies lelijk. meer niet mijn type.
Zijn er zat, maar het ligt in dit geval meer aan mij...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:07 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Nog geen leuk gristelijk meisje gevonden?
Idd, lekker boeiend, hij is zelf ook maar 17quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:08 schreef jorgentol het volgende:
[..]
16, en? Pff, ik snap echt dit hele leeftijd gedoe niet.
Ik word vaak 19 geschatquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:09 schreef Daantke het volgende:
[..]
Idd, lekker boeiend, hij is zelf ook maar 17![]()
Ga je als knaap het huwelijk in?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:09 schreef Daantke het volgende:
[..]
Zijn er zat, maar het ligt in dit geval meer aan mij...![]()
Stil eensquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:11 schreef jorgentol het volgende:
[..]
Ok, ik was al onder de indruk gast, je hoeft geen indruk meer op me te maken.![]()
Hmm.quote:
Is niet zo moeilijk, als je een partner hebt die dezelfde principes als jij hebt.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:12 schreef jorgentol het volgende:
Respect voor de mensen die dat volhouden.
Helemaal niet met zo'n smoelwerkquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:12 schreef Daantke het volgende:
[..]
Hmm.
Volgens de principes in mijn omgeving zou het wel moeten, maar ik denk dat het er niet van komt.![]()
laatste offtopic post dan.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:14 schreef Daantke het volgende:
[..]
Is niet zo moeilijk, als je een partner hebt die dezelfde principes als jij hebt.
Maar beetje offtopic nu.![]()
Vrouwen met zelfkennis.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:46 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Wil je hiermee zeggen dat ik lelijk ben ofzo?
Ze is onzeker over haar uiterlijk ofzo. Op het moment dat ik poste had ik nog niet eens in haar fobo gekekenquote:
Valt wel mee die onzekerheidquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:30 schreef jorgentol het volgende:
[..]
Ze is onzeker over haar uiterlijk ofzo. Op het moment dat ik poste had ik nog niet eens in haar fobo gekeken![]()
resoluutquote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:52 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Goed ontopic: Ja nog steeds enzo, alleen nu smste m'n 'scharrel' dat ie gevoelens voor me krijgt ofzo, alstie nou gewoon zegt dat ie me wilt neuken.![]()
Dat moet jij dus zeggen, duhquote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:52 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Valt wel mee die onzekerheid![]()
Maar zo kwam jouw reactie er wel uit, in mijn post stonden er positieve dingen en jij maakt 't negatief!
En natuurlijk maakt die leeftijd wat uit, mentaal en fysiek dan
Goed ontopic: Ja nog steeds enzo, alleen nu smste m'n 'scharrel' dat ie gevoelens voor me krijgt ofzo, alstie nou gewoon zegt dat ie me wilt neuken.![]()
We hadden het er niet over dat leeftijd iets uitmaakt. dat is logisch. we hadden het erover of het iets uitmaakt dat ik 16 ben. beter lezen voortaan.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:52 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Maar zo kwam jouw reactie er wel uit, in mijn post stonden er positieve dingen en jij maakt 't negatief!
Hij heeft je nog nooit geneukt?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:52 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Ja dat wou ik ook zeggen...je hebt toch niet voor niks een scharrel?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:31 schreef BrauN het volgende:
[..]
Hij heeft je nog nooit geneukt?
Jezus Christus, wat een gare scharrel.
Nop! Ik snap 't ook nietquote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:31 schreef BrauN het volgende:
[..]
Hij heeft je nog nooit geneukt?
Jezus Christus, wat een gare scharrel.
Nouja, ik heb ook geen zin om er bovenop te springen, maar ook geen zin in een relatiequote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:33 schreef Duvel86 het volgende:
[..]
Ja dat wou ik ook zeggen...je hebt toch niet voor niks een scharrel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |