Ach laat hem. Ieder zijn eigen smaak toch?quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:12 schreef Elvanera het volgende:
[..]
En hij vindt mij lekker!
Ja! Nog steeds, maar hij vindt me wel best wel heel leuk. Zegtie.
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:18 schreef jorgentol het volgende:
[..]
Ach laat hem. Ieder zijn eigen smaak toch?
Knaap, je bent 15quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:53 schreef jorgentol het volgende:
Nee, niet precies lelijk. meer niet mijn type.
Zijn er zat, maar het ligt in dit geval meer aan mij...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:07 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Nog geen leuk gristelijk meisje gevonden?
Idd, lekker boeiend, hij is zelf ook maar 17quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:08 schreef jorgentol het volgende:
[..]
16, en? Pff, ik snap echt dit hele leeftijd gedoe niet.
Ik word vaak 19 geschatquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:09 schreef Daantke het volgende:
[..]
Idd, lekker boeiend, hij is zelf ook maar 17![]()
Ga je als knaap het huwelijk in?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:09 schreef Daantke het volgende:
[..]
Zijn er zat, maar het ligt in dit geval meer aan mij...![]()
Stil eensquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:11 schreef jorgentol het volgende:
[..]
Ok, ik was al onder de indruk gast, je hoeft geen indruk meer op me te maken.![]()
Hmm.quote:
Is niet zo moeilijk, als je een partner hebt die dezelfde principes als jij hebt.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:12 schreef jorgentol het volgende:
Respect voor de mensen die dat volhouden.
Helemaal niet met zo'n smoelwerkquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:12 schreef Daantke het volgende:
[..]
Hmm.
Volgens de principes in mijn omgeving zou het wel moeten, maar ik denk dat het er niet van komt.![]()
laatste offtopic post dan.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:14 schreef Daantke het volgende:
[..]
Is niet zo moeilijk, als je een partner hebt die dezelfde principes als jij hebt.
Maar beetje offtopic nu.![]()
Vrouwen met zelfkennis.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:46 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Wil je hiermee zeggen dat ik lelijk ben ofzo?
Ze is onzeker over haar uiterlijk ofzo. Op het moment dat ik poste had ik nog niet eens in haar fobo gekekenquote:
Valt wel mee die onzekerheidquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:30 schreef jorgentol het volgende:
[..]
Ze is onzeker over haar uiterlijk ofzo. Op het moment dat ik poste had ik nog niet eens in haar fobo gekeken![]()
resoluutquote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:52 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Goed ontopic: Ja nog steeds enzo, alleen nu smste m'n 'scharrel' dat ie gevoelens voor me krijgt ofzo, alstie nou gewoon zegt dat ie me wilt neuken.![]()
Dat moet jij dus zeggen, duhquote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:52 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Valt wel mee die onzekerheid![]()
Maar zo kwam jouw reactie er wel uit, in mijn post stonden er positieve dingen en jij maakt 't negatief!
En natuurlijk maakt die leeftijd wat uit, mentaal en fysiek dan
Goed ontopic: Ja nog steeds enzo, alleen nu smste m'n 'scharrel' dat ie gevoelens voor me krijgt ofzo, alstie nou gewoon zegt dat ie me wilt neuken.![]()
We hadden het er niet over dat leeftijd iets uitmaakt. dat is logisch. we hadden het erover of het iets uitmaakt dat ik 16 ben. beter lezen voortaan.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:52 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Maar zo kwam jouw reactie er wel uit, in mijn post stonden er positieve dingen en jij maakt 't negatief!
Hij heeft je nog nooit geneukt?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:52 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Ja dat wou ik ook zeggen...je hebt toch niet voor niks een scharrel?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:31 schreef BrauN het volgende:
[..]
Hij heeft je nog nooit geneukt?
Jezus Christus, wat een gare scharrel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |