quote:Op donderdag 12 april 2007 21:28 schreef eQuaL het volgende:
Kut wat doe ik in dit forum
Sure beetje ronddatenquote:Op zaterdag 14 april 2007 19:13 schreef jorgentol het volgende:
Nog plannen van mensen om er iets aan te gaan doen?
laat mijquote:Op zondag 15 april 2007 19:41 schreef paultjuhhh het volgende:
brainster heeft vrijdag een date hee
zorg je er wel voor dat je je sproeten wegschminkt? Misschien vind hij dat wel een afknapperquote:Op zondag 15 april 2007 14:37 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Sure beetje ronddaten
Had er gisteren nog eenMisschien wel een blijvertje
Vanaf de dag ze ik van haar tegen mijn vrienden/vriendinnen mag zeggen dat ze mijn vriendinnetje isquote:Op maandag 16 april 2007 16:48 schreef Agorias het volgende:
Maar hoe rekenen jullie dat? Als je zegt: Ik heb nu 2 weken een vriendin, reken je dan vanaf "wil je verkering met me" of vanaf de kus ofzo??? Ik vraag dat namelijk nooit "wil je verkering met me"dat vind ik echt kansloos. Ik reken vanaf de zoen.
We willen picks!!!!!!!!quote:Op maandag 16 april 2007 16:57 schreef JopJuh het volgende:
[..]
Vanaf de dag ze ik van haar tegen mijn vrienden/vriendinnen mag zeggen dat ze mijn vriendinnetje is![]()
Maarja dat zal wel weer paar weken duren![]()
Vanaf de eerste zoen en dat ook verder wel duidelijk is dat het goed zit, dat we stapelgek op elkaar zijnquote:Op maandag 16 april 2007 16:48 schreef Agorias het volgende:
Maar hoe rekenen jullie dat? Als je zegt: Ik heb nu 2 weken een vriendin, reken je dan vanaf "wil je verkering met me" of vanaf de kus ofzo??? Ik vraag dat namelijk nooit "wil je verkering met me"dat vind ik echt kansloos. Ik reken vanaf de zoen.
In principe 1, maar goed :p D'r zijn meer die willenquote:Op zondag 15 april 2007 15:15 schreef jorgentol het volgende:
hoeveel mensen date jij maximaal tegelijkertijd?
omgquote:Op dinsdag 17 april 2007 00:08 schreef St4ck3r het volgende:
Na een relatie van 3,5 jaar, had ik het uitgemaakt.. binnen 24 uur een nieuwe vriendin, dus nu weer bezet
neequote:
Hij ging gewoon al vreemd en heeft het vanwege zijn nieuwe liefde uitgemaakt lijkt mequote:Op dinsdag 17 april 2007 14:13 schreef Sylvana het volgende:
[..]
nee
als je zolang iets met elkaar hebt gehad dan lijkt het mij dat je dat wel even moet verwerken voordat je wat met iemand anders begint en binnen 24 uur al op iemand anders verliefd zijn is wel erg snel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |