welke?quote:
Aha.quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:47 schreef Sylvana het volgende:
[..]
welke?
vorige relatie was al ruim ene jaar uit en nu sinds 2,5 week met een jongen die ik idd via relatieplanet heb leren kennen![]()
Haha.. Vreemdgaan was het niet.. Maar wel dondersgoed weten dat je gek van haar bent.quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:29 schreef JopJuh het volgende:
[..]
Hij ging gewoon al vreemd en heeft het vanwege zijn nieuwe liefde uitgemaakt lijkt me![]()
Je woont nou ook niet echt gelukkig daarquote:Op donderdag 19 april 2007 01:47 schreef The_Terminator het volgende:
JA, ik ben nog vrijgezel. Vind je het ook gek met zo'n kop![]()
Inderdaad, alleen maar boerinnenquote:Op donderdag 19 april 2007 01:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je woont nou ook niet echt gelukkig daar![]()
Show off.quote:Op donderdag 19 april 2007 01:58 schreef qo_ob het volgende:
Neinz!1:Dd
Nouja, zolang je je zaad afentoe op een ander plekje dan een handdoek kwijt kan is er niks mis met vrijgezel zijn toch?quote:
Toch ken ik een aardig schoon vrouwken uit Gasseltenijerveenschemondquote:Op donderdag 19 april 2007 01:50 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Inderdaad, alleen maar boerinnen![]()
+ in valthermond &zo wonen nog wel redelijke chicksquote:Op donderdag 19 april 2007 01:50 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Inderdaad, alleen maar boerinnen![]()
Jij jaagt op 14 jarige meisjes, Termie doet het voor echte vrouwenquote:Op donderdag 19 april 2007 09:34 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Toch ken ik een aardig schoon vrouwken uit Gasseltenijerveenschemond![]()
was iig voor een hele tijd terug een schoon vrouwken nog![]()
deze zou onderhand wel 19 zijnquote:Op donderdag 19 april 2007 09:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jij jaagt op 14 jarige meisjes, Termie doet het voor echte vrouwen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |