als er goede ideeën zijn, laat ik de TT wel aanpassenquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:55 schreef Freshthinking het volgende:
Inspiratieloos.. Pfffff, zo makkelijk kom je er niet vanaf hoor!
iets van: een nieuwe stakker (1900) is gearriveerdquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als er goede ideeën zijn, laat ik de TT wel aanpassen
ik gun hem geen TTquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:58 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
iets van: een nieuwe stakker (1900) is gearriveerd
Heb je lekkere dikke friet'n?quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:55 schreef Quoi het volgende:
Present! (zal me es tussen het lijstje zetten overigens)...
Net een paar uur doorgebikkeld en nu........een patatje met voor mijn neus..
klein anderhalf uurtje non stopquote:
quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:50 schreef 1900 het volgende:
[..]
triest is vallen op cup a. beetje man weet wel beter![]()
Wat zeggie?quote:
Zozo netjesquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:59 schreef Houniet het volgende:
[..]
klein anderhalf uurtje non stophoeveel meter weet ik niet
[..]
![]()
eigenlijk moet ik totaal niet reageren, die moeite ben je niet waard, maar deze post zegt denk ik wel genoeg over jou... grote bek met je 'een beetje man weet wel beter', maar nog nooit een vrouw van dichtbij gezien!quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:50 schreef 1900 het volgende:
[..]
triest is vallen op cup a. beetje man weet wel beter![]()
Lienelien spreekt ons ook altijd tegen..quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:00 schreef Lunar het volgende:
[..]
1900 zit alleen maar te rellen. Wat een loser.
Waar komt die term toch vandaan?quote:
We hebben iedereen eruit gehaald die bijna niks zeiden! We willen alleen de écht actieve posters!quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:59 schreef Qunix het volgende:
Waarom sta ik bij Ex-Stagiairs?
Eens bij nader inzien. Opbokken met die Qneusquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:00 schreef Lunar het volgende:
[..]
1900 zit alleen maar te rellen. Wat een loser.
Alweer?quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:01 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
We hebben iedereen eruit gehaald die bijna niks zeiden! We willen alleen de écht actieve posters!
a. Kloptquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:01 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Lienelien spreekt ons ook altijd tegen..![]()
![]()
[..]
Waar komt die term toch vandaan?![]()
zeker, ben geen opaquote:
Sommigen werken wel eens op hun stage en missen zo een deeltjequote:Op dinsdag 17 april 2007 14:01 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
We hebben iedereen eruit gehaald die bijna niks zeiden! We willen alleen de écht actieve posters!
Precies..........quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:03 schreef Lunar het volgende:
[..]
Sommigen werken wel eens op hun stage en missen zo een deeltje
een pagina of twee of een heel topicquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:03 schreef Lunar het volgende:
[..]
Sommigen werken wel eens op hun stage en missen zo een deeltje
Ik word zomaar eruit gegooid.quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:04 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hey, alles goed?tijdje niet gezien
Jij hebt een F5-stagequote:Op dinsdag 17 april 2007 14:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
een pagina of twee of een heel topic
quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:06 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
echt niet, in de Wiki sta je wel bij actief!![]()
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:05 schreef 1900 het volgende:
wat een ophef gosh. niet de bedoeling magoed. Respect voor Roycoooooo en damzkiee die de boel hier nog een beetje levend houden met wat misselijke grapjes zo af en toe anders gaat t hier helemaal nergens over.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:05 schreef 1900 het volgende:
wat een ophef gosh. niet de bedoeling magoed. Respect voor Roycoooooo en damzkiee die de boel hier nog een beetje levend houden met wat misselijke grapjes zo af en toe anders gaat t hier helemaal nergens over.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:07 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ow, dan heb ik hem denk ik net aangepast
Hij houdt jullie allemaal voor t spreekwoordelijke Otje. Geloof hem nietquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:09 schreef Damzkieee het volgende:
Mijn F5 is grijs geworden terwijl alle andere toetsen zwart zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
ik mag over 1:49 naar huisquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:11 schreef Qunix het volgende:
Per dag mag ik maar 6 uur werken in een dag van 8 uur dus houd ik nu pauze.
op dit toetsenbord zit de CapsLock onder het stof, maar voor de rest zijn alle toetsen nog zwartquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:09 schreef Damzkieee het volgende:
Mijn F5 is grijs geworden terwijl alle andere toetsen zwart zijn
Wat lul je, rotlui zijn het.. Spammers en nietsnutten ! Neem eens een voorbeeld aan mij, hard werken.. Bloed, Zweet en Tranen !quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:05 schreef 1900 het volgende:
oke sorry man lijkt wel een communie hier. We zitten toch op internet/fok mag. zet er anders lekker een wachtwoord op. Oja sorry jongens dat ik jullie stageperiode verpest omdat ik meedoe in dit topicquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:09 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
![]()
Respect dat jij ook de boel levend wil houden maar de eerste paar dagen zijn beter geschikt om je een beeetje gedeist te houden en je voor te stellen bijvoorbeeld.
quote:
RESPECT SOK41quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:11 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Wat lul je, rotlui zijn het.. Spammers en nietsnutten ! Neem eens een voorbeeld aan mij, hard werken.. Bloed, Zweet en Tranen !
![]()
hopen dat je geenquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:13 schreef Houniet het volgende:
[..]"Meneer Goeiemorgen met Luctor"
"Ha die Luctor, alles goed mijn jongen?"![]()
"Nou het zit namelijk zo, ik ben mijn stage kwijt meneer!"
"WAT!!, wat bedoel je in godsnaam Luctor, staat het gebouw in de fik?"![]()
![]()
"Meneer niet boos worden, maar mijn F5 toets is kapot "
![]()
![]()
Communie heb ik in groep 8 al gedaan. Pest mij daar niet meequote:Op dinsdag 17 april 2007 14:12 schreef 1900 het volgende:
[..]
oke sorry man lijkt wel een communie hier. We zitten toch op internet/fok mag. zet er anders lekker een wachtwoord op. Oja sorry jongens dat ik jullie stageperiode verpest omdat ik meedoe in dit topic![]()
![]()
my bad sonquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:15 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Communie heb ik in groep 8 al gedaan. Pest mij daar maar niet![]()
je krijgt nu dus betaald (om niets te doenquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:13 schreef Houniet het volgende:
[..]"Meneer Goeiemorgen met Luctor"
"Ha die Luctor, alles goed mijn jongen?"![]()
"Nou het zit namelijk zo, ik ben mijn stage kwijt meneer!"
"WAT!!, wat bedoel je in godsnaam Luctor, staat het gebouw in de fik?"![]()
![]()
"Meneer niet boos worden, maar mijn F5 toets is kapot "
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:12 schreef 1900 het volgende:
[..]
oke sorry man lijkt wel een communie hier. We zitten toch op internet/fok mag. zet er anders lekker een wachtwoord op. Oja sorry jongens dat ik jullie stageperiode verpest omdat ik meedoe in dit topic![]()
![]()
dan ben ik de 1e die er tegen in gaat .. VIVA LA RESISTANCEquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:16 schreef Damzkieee het volgende:
[..]Mijne verpest je niet, maar volgens mij werkt t op heel fok! zo
NP, heb er geen nachtmerries aan over gehouden!quote:
een communie? We zitten niet in de kerk!quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:12 schreef 1900 het volgende:
[..]
![]()
Zei ik alquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:18 schreef lienelien het volgende:
een communie? We zitten niet in de kerk!![]()
gelukkig niet zegquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:18 schreef lienelien het volgende:
hey schatquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:18 schreef lienelien het volgende:
[..]
Iemand moet het doen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:11 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Wat lul je, rotlui zijn het.. Spammers en nietsnutten ! Neem eens een voorbeeld aan mij, hard werken.. Bloed, Zweet en Tranen !
![]()
We rennen iig niet weg (inkoppertje).quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:03 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
b. Je kunt blijven trappen maar ze komen altijd weer terug
Gezellig. Hieruit kan ik dus concluderen dat jij een die-hard feyenooird ''fan'' bent?quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:22 schreef Casual-T het volgende:
[..]
We rennen iig niet weg (inkoppertje).
Maakt niet uit hoe het gaat, we blijven meereizen...![]()
Ha ben je dr weerquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:18 schreef lienelien het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:24 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Gezellig. Hieruit kan ik dus concluderen dat jij een die-hard feyenooird ''fan'' bent?
Okequote:Op dinsdag 17 april 2007 14:31 schreef Casual-T het volgende:
[..]
![]()
Noem maar supporter. Een fan is wat anders.
Hee ben je ook bij Heracles geweest? Was jij degene die me gisteren feliciteerde dan?quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:22 schreef Casual-T het volgende:
[..]
We rennen iig niet weg (inkoppertje).
Maakt niet uit hoe het gaat, we blijven meereizen...![]()
ik ookquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:33 schreef Sok41 het volgende:
Mededeling btw;
Deze knaap gaat dit weekend weer los.
Dat nu alweer met het weekend bezig bentquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:33 schreef Sok41 het volgende:
Mededeling btw;
hier zijn er ook van dat soort plannenquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:33 schreef Sok41 het volgende:
Mededeling btw;
Naisquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:33 schreef Sok41 het volgende:
Mededeling btw;
Duuuude... ik leef voor het weekend....quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat nu alweer met het weekend bezig bent![]()
als je maar los gaatquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:37 schreef Sok41 het volgende:
[..]
De plannen zover zijn.. op een andere meid,![]()
Goedzoquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:37 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Playahquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:37 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Gelukkig welquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:39 schreef DaFan het volgende:
[..]
GoedzoEr zwemmen meer vissen in de zee.
nog wel, maar ... EU oneens over redding palingquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:39 schreef DaFan het volgende:
[..]
Zondagmorgen weer brak op de voetbalquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:37 schreef Houniet het volgende:
en dan zondagmorgen weer brak in het live verslagen topic![]()
Nog een keer respect Sok41, ik denk dat ik lienelien maar s probeer te regelequote:Op dinsdag 17 april 2007 14:37 schreef Sok41 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:37 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Doe s.quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:42 schreef 1900 het volgende:
[..]
Nog een keer respect Sok41, ik denk dat ik lienelien maar s probeer te regele![]()
dan heb je het voor melkaar, en dan weegt ze 97 kiloquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:44 schreef 1900 het volgende:
easy
Alle wedstrijden tegelijk he zondagquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:37 schreef Houniet het volgende:
en dan zondagmorgen weer brak in het live verslagen topic![]()
wat moeten we de rest van het weekend dan doen?quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:46 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Alle wedstrijden tegelijk he zondagrest van het weekend geen voetbal
heb je wat houvastquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:45 schreef Houniet het volgende:
[..]
dan heb je het voor melkaar, en dan weegt ze 97 kilo
Leuke zondagavondquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:46 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
dat is juist spannend zondagquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:46 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Bier trinkenquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
wat moeten we de rest van het weekend dan doen?
Hoeft van mij niet zoquote:
Niet als je in het stadion zit en Tele2 hebtquote:
Zondagavond, 7 uur?quote:
voor mij ook nietquote:
Wat zuip je dan?quote:
colaquote:
Puhsies !quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:39 schreef DaFan het volgende:
[..]
Talpaquote:
idd, Duitsersquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Talpa/ Tien
En dan krijg je alle wedstrijden te zien en pas als allerlaatste Ajax
wordt echt wel een dikke afleveringquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Talpa/ Tien
En dan krijg je alle wedstrijden te zien en pas als allerlaatste Ajax
quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wordt echt wel een dikke afleveringen ook mooi de hele middag 'NOS Langs de Lijn luisteren'
Precies, of in t café zittenquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wordt echt wel een dikke afleveringen ook mooi de hele middag 'NOS Langs de Lijn luisteren'
als ik jouw de tussenstanden sms, dan weet ik Heracles - Excelsior toch al?quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:54 schreef Damzkieee het volgende:
Wie SMSt mij de tussenstanden?Als tegenprestatie hou ik diegene op de hoogte van Heracles-Excelsior
Drink je geen alcohol?quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
frisdranken, zoals cola, sinas enz.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Ik bedoel direct als de bal in het netje valtquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als ik jouw de tussenstanden sms, dan weet ik Heracles - Excelsior toch al?
Waarvan moet hij foto's maken dan? Is mij ff ontschoten!quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en foto's maken?mijne maak ik vanmiddag en dan heb je z.s.m. een PM
voordat jij klaar bent met juichen of schelden, is het bij de NOS al geweest hoorquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:57 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik bedoel direct als de bal in het netje valtmet zo'n drukke LDL zal het wel niet zo snel zijn dat ze daar ter plekke zijn
ja, ik drink geen alcohol, ik vind het niet lekker, dus waarom zou ik iets gaan nuttigen wat ik niet lust?quote:
meestal schakelen ze wel direct over bij een doelpunt (gewoon onder een nummer) alleen tijdens het nieuws nietquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:57 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik bedoel direct als de bal in het netje valtmet zo'n drukke LDL zal het wel niet zo snel zijn dat ze daar ter plekke zijn
niet veel bijzondersquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:58 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Waarvan moet hij foto's maken dan? Is mij ff ontschoten!
heb je goed jongenquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ja, ik drink geen alcohol, ik vind het niet lekker, dus waarom zou ik iets gaan nuttigen wat ik niet lust?
<3 Borrels.quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ja, ik drink geen alcohol, ik vind het niet lekker, dus waarom zou ik iets gaan nuttigen wat ik niet lust?
Niet drinken dus, geef je groot gelijk hoor. Ieder zn ding, toch?quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Iets d'ronder. Nee zit op de Hogeschool R'dam (de oude HES, maar die hebben ze in A'dam nog wel toch?), maar dat zit op hetzelfde complex.quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:33 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Oke! Woon je ook in Rotjeknor dan? Studeer je @ de Uni of?
precies, vind ik ook. En voor mensen die dat niet snappen, is dat niet mijn probleemquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:00 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Niet drinken dus, geef je groot gelijk hoor. Ieder zn ding, toch?![]()
Biertje gaat er bij mij op zn tijd wel in![]()
Ik heb geen idee joh, studeer nu nog in Enschede! Doe nu nog HBO, laatste jaar, hierna naar Erasmus als alles goed gaatquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:01 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Iets d'ronder. Nee zit op de Hogeschool R'dam (de oude HES, maar die hebben ze in A'dam nog wel toch?), maar die op hetzelfde complex.
Ik kijk meestal geen Talpa, heb dat 's middags al genoeg drama gezien...![]()
waterballonnenquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Er zijn hier weer veel bejaarden buiten aan het wandelen
quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:58 schreef Houniet het volgende:
[..]
voordat jij klaar bent met juichen of schelden, is het bij de NOS al geweest hoor
Ik ook niet veel, liever een bacootje of macootjequote:Op dinsdag 17 april 2007 15:04 schreef ReMcOrE het volgende:
ik drink ook geen bier en ben door ongeveer iedereen die ik ken voor gek verklaard, want 'een kerel moet bier drinken'daar trek ik me dus ook al jaren niks meer van aan
mensen die zeggen dat "een kerel bier moet drinken" zullen dezelfde losers zijn die ook "roken om stoer te zijn"quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:04 schreef ReMcOrE het volgende:
ik drink ook geen bier en ben door ongeveer iedereen die ik ken voor gek verklaard, want 'een kerel moet bier drinken'daar trek ik me dus ook al jaren niks meer van aan
dat wil ik wel ff doen hoorquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:04 schreef Damzkieee het volgende:
[..]dus dus niemand smst mij de tussenstanden zondag
wil je best sms'en, maar heb je nummer nietquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:04 schreef Damzkieee het volgende:
[..]dus dus niemand smst mij de tussenstanden zondag
of een ander mixjequote:Op dinsdag 17 april 2007 15:05 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik ook niet veel, liever een bacootje of macootje
iddquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
mensen die zeggen dat "een kerel bier moet drinken" zullen dezelfde losers zijn die ook "roken om stoer te zijn"
Normaal belt die draak mij ff op wat de tussenstand isquote:
zie:quote:
quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:42 schreef 1900 het volgende:
[..]
Nog een keer respect Sok41, ik denk dat ik lienelien maar s probeer te regele![]()
1900 wil je scoren, geloof ik, en DaFan heeft daar op gewed of zo, geloof ikquote:
Damzkiee en ik hebben, net als DaFan, ook 10 euro op jou gezet lienelienquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
1900 wil je scoren, geloof ik, en DaFan heeft daar op gewed of zo, geloof ik![]()
preciesquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:07 schreef Roycoooooo het volgende:
Roken is stoer jeweets. Hoor je dr bij, gek![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:07 schreef Roycoooooo het volgende:
Roken is stoer jeweets. Hoor je dr bij, gek![]()
![]()
10 euro ofniet?quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:08 schreef DaFan het volgende:
Ik wed dat 1900 gelollerpwned gaat worden door Lienelien.
gewát?quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:08 schreef DaFan het volgende:
Ik wed dat 1900 gelollerpwned gaat worden door Lienelien.
Screenshots aub.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:11 schreef 1900 het volgende:
ik wed dat lienelien me hele andere pm berichten stuurt
in je dromen zal dat wel gebeurenquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:11 schreef 1900 het volgende:
inderdaadquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
in je dromen zal dat wel gebeuren![]()
whehe. Neuhh..quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:11 schreef 1900 het volgende:
Mister X op Radio 538 deel 7quote:
Denken andere mensen ook gelijk dat je belangrijk bentquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:19 schreef Damzkieee het volgende:
Ik zal alle behulpzame StageSC'ers mijn nummer effe PM'enkrijg ik straks 8x door dat Ajax voorstaat
ik w8 afquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:19 schreef Damzkieee het volgende:
Ik zal alle behulpzame StageSC'ers mijn nummer effe PM'enkrijg ik straks 8x door dat Ajax voorstaat
quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
* steekt vinger op
steekt middelvinger op.. whahahah pist hier in ze broek van het lachenquote:
"Kijk mensen, die jongen daar achter het glas die zit de hele dag te Fokken"quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
er is weer een groep bejaarden die door een gids iets verteld krijgen over het gebouw waar ik in werk
Ja bij ons altijd gare foute tussenstandenquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:24 schreef 1900 het volgende:
[..]
steekt middelvinger op.. whahahah pist hier in ze broek van het lachen![]()
magoed. in elk stadion worden toch tijdens de rust de tussenstanden doorgegeven? bij ajax merk je t altijd als de kakkies achter staan![]()
sssttttquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:26 schreef Houniet het volgende:
[..]
"Kijk mensen, die jongen daar achter het glas die zit de hele dag te FokFOK!ken"
quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:24 schreef Houniet het volgende:
ik heb geen mobiel
Ik zal je nog eens meenemen naar HAFC joh teletekstsupporter.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:23 schreef Cuckoo het volgende:
Ik ga je ook niet sms'en! Bekijk het maar mooi![]()
haha das minder manquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:26 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ja bij ons altijd gare foute tussenstanden
altijd handig, van dat soort tussenstandenquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:26 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ja bij ons altijd gare foute tussenstanden
Ja dan staat er eerst 0-1 en halfuur later 2-0quote:
Jup, was wel de bedoeling. Cuckoo ook, die draakquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:27 schreef 1900 het volgende:
he roycoooooo jij gaat dus een master doen na je hbo? moet je dan ook een premaster programma volgen?
quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:29 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ja dan staat er eerst 0-1 en halfuur later 2-0
Kost je wel 12000 euri eh die master...quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:30 schreef 1900 het volgende:
oja.. hoe oud ben je dna. als ik klaar ben dan ben ik 22. na dan knal ik er denk ook nog wel ff 2 jaartjes universiteit achteraanschoolgaan mooiste tijd van je leve
21quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:30 schreef 1900 het volgende:
oja.. hoe oud ben je dna. als ik klaar ben dan ben ik 22. na dan knal ik er denk ook nog wel ff 2 jaartjes universiteit achteraanschoolgaan mooiste tijd van je leve
quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:32 schreef Goover het volgende:
Ben ik weer, ik was even 2 uurtjes weg. Stukje broem-en
welkom terugquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:32 schreef Goover het volgende:
weer met een auto weg geweest?quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:32 schreef Goover het volgende:
nee man hoe kom je daaaar nou weer bij ,, ga je naar een priveschool ofzo.. kijkbijv maar s op sites zoals uva of de vuquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:32 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Kost je wel 12000 euri eh die master...
inderdaad, dat was ook mijn reactie. als hij zo schrijft als dat hij hier doet, dan krijgt hij het nog zwaar op de uniquote:
we moeten #106 vandaag nog halenquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:35 schreef PieterBas het volgende:
wat gaan jullie hard zeg...
sorryquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:35 schreef PieterBas het volgende:
wat gaan jullie hard zeg...
Meestal wel een redelijk goede graadmeter voor de intelligentie jaquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:35 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
inderdaad, dat was ook mijn reactie. als hij zo schrijft als dat hij hier doet, dan krijgt hij het nog zwaar op de uni
miereneukert!quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:35 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
inderdaad, dat was ook mijn reactie. als hij zo schrijft als dat hij hier doet, dan krijgt hij het nog zwaar op de uni
Werd tijd man, lamme takquote:
Ja, dus?quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
universiteit: instelling voor hoger wetenschappelijk onderwijs
school: instelling waarin onderwijs gegeven wordt
slettebak! waarom moet je altijd iederen verbeteren.. is dat omdat je zelf zo mislukt ben?quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:36 schreef lienelien het volgende:
[..]
Meestal wel een redelijk goede graadmeter voor de intelligentie ja
ooh.. ik ben er ook weer dusquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
we moeten #106 vandaag nog halen
ik ga me zo aankledenquote:
we zitten al op pagina 6, dus moet wel lukken, lijkt mequote:
weet t al, geloof van de auto?quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:39 schreef lienelien het volgende:
foto´s waarvan toch?
van z'n ICEquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:39 schreef lienelien het volgende:
foto´s waarvan toch?
Omdat die niet gesubsidieerd worden door de overheid..quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:35 schreef 1900 het volgende:
[..]
nee man hoe kom je daaaar nou weer bij ,, ga je naar een priveschool ofzo.. kijkbijv maar s op sites zoals uva of de vu
Naar school geweest om dingen te regelen voor studie in Zweden... oftewel... International Office formulier A halen... en dan formulier A bij de administratie te laten onderteken.. cijferlijst vertalen.. cijferlijst controleren bij de administratie. Dan inleveren in 3 voud..quote:
iddquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:41 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Naar school geweest om dingen te regelen voor studie in Zweden... oftewel... International Office formulier A halen... en dan formulier A bij de administratie te laten onderteken.. cijferlijst vertalen.. cijferlijst controleren bij de administratie. Dan inleveren in 3 voud..
pff bureaucratie..
welkom in Nederlandquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:41 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Naar school geweest om dingen te regelen voor studie in Zweden... oftewel... International Office formulier A halen... en dan formulier A bij de administratie te laten onderteken.. cijferlijst vertalen.. cijferlijst controleren bij de administratie. Dan inleveren in 3 voud..
pff bureaucratie..
Niet alle studies worden gesubsidieerd, maar de meest gangbare toch wel?quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:40 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Omdat die niet gesubsidieerd worden door de overheid..
Laat maar zien van wel.. ik kan t ff niet opzoeken.. doe ik zo wel..
Zoek maar op "master na hbo collegegeld" ofzo
dat jaquote:
idd klopt.. degene waar ik op hebt gezocht dus wel.. maar waar zat jij dan aan te denken casual tquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:43 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Niet alle studies worden gesubsidieerd, maar de meest gangbare toch wel?
Voordeel van een F5 stagequote:Op dinsdag 17 april 2007 15:43 schreef Quoi het volgende:
ff werken en er is weer een topic-je vol. Doen jullie goed!!
Ga er zo weer vandoors......
Moet je eens in Frankrijk een bedrijf starten ofzoquote:
lol dude, wat meer eelt op je ziel.. Je weet !quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:37 schreef 1900 het volgende:
[..]
slettebak! waarom moet je altijd iederen verbeteren.. is dat omdat je zelf zo mislukt ben?
keer wat anders dan mensen meppen --> http://www.tvnet.lv/resources/games/game.php?id=1991945quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:42 schreef Damzkieee het volgende:
Gaap.
alweer je post ge-edit om nog wat meer frustratie toe te voegen?quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:37 schreef 1900 het volgende:
[..]
slettebak! waarom moet je altijd iederen verbeteren.. is dat omdat je zelf zo mislukt ben?
je ne parle pas de françaisquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:45 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Moet je eens in Frankrijk een bedrijf starten ofzo![]()
zekerquote:
mijn Nickname is fransquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
je ne parle pas de français
Waar staat dat dan?quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:44 schreef 1900 het volgende:
[..]
idd klopt.. degene waar ik op hebt gezocht dus wel.. maar waar zat jij dan aan te denken casual t
zeker. maarre nog ff over je pm hoelaat zal ik dan ophalen want de film begint om half 10 xquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:47 schreef lienelien het volgende:
[..]
alweer je post ge-edit om nog wat meer frustratie toe te voegen?
quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
degene die dit topic vol maakt, moet de nieuwe starten
quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:49 schreef 1900 het volgende:
[..]
zeker. maarre nog ff over je pm hoelaat zal ik dan ophalen want de film begint om half 10 x
quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:49 schreef 1900 het volgende:
[..]
zeker. maarre nog ff over je pm hoelaat zal ik dan ophalen want de film begint om half 10 x
zieligquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:49 schreef 1900 het volgende:
[..]
academie.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:49 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Waar staat dat dan?![]()
Volgens mi jalleen de willem de koning acedemie enzo wel..
whehehehequote:Op dinsdag 17 april 2007 15:37 schreef 1900 het volgende:
[..]
Op de terugweg ook nog een ijsje gehaalf bij een benzinestation trouwensquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:51 schreef Goover het volgende:
Goover's reisijsverslag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |