Ik bedoel direct als de bal in het netje valtquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als ik jouw de tussenstanden sms, dan weet ik Heracles - Excelsior toch al?
Waarvan moet hij foto's maken dan? Is mij ff ontschoten!quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en foto's maken?mijne maak ik vanmiddag en dan heb je z.s.m. een PM
voordat jij klaar bent met juichen of schelden, is het bij de NOS al geweest hoorquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:57 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik bedoel direct als de bal in het netje valtmet zo'n drukke LDL zal het wel niet zo snel zijn dat ze daar ter plekke zijn
ja, ik drink geen alcohol, ik vind het niet lekker, dus waarom zou ik iets gaan nuttigen wat ik niet lust?quote:
meestal schakelen ze wel direct over bij een doelpunt (gewoon onder een nummer) alleen tijdens het nieuws nietquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:57 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik bedoel direct als de bal in het netje valtmet zo'n drukke LDL zal het wel niet zo snel zijn dat ze daar ter plekke zijn
niet veel bijzondersquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:58 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Waarvan moet hij foto's maken dan? Is mij ff ontschoten!
heb je goed jongenquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ja, ik drink geen alcohol, ik vind het niet lekker, dus waarom zou ik iets gaan nuttigen wat ik niet lust?
<3 Borrels.quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ja, ik drink geen alcohol, ik vind het niet lekker, dus waarom zou ik iets gaan nuttigen wat ik niet lust?
Niet drinken dus, geef je groot gelijk hoor. Ieder zn ding, toch?quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Iets d'ronder. Nee zit op de Hogeschool R'dam (de oude HES, maar die hebben ze in A'dam nog wel toch?), maar dat zit op hetzelfde complex.quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:33 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Oke! Woon je ook in Rotjeknor dan? Studeer je @ de Uni of?
precies, vind ik ook. En voor mensen die dat niet snappen, is dat niet mijn probleemquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:00 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Niet drinken dus, geef je groot gelijk hoor. Ieder zn ding, toch?![]()
Biertje gaat er bij mij op zn tijd wel in![]()
Ik heb geen idee joh, studeer nu nog in Enschede! Doe nu nog HBO, laatste jaar, hierna naar Erasmus als alles goed gaatquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:01 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Iets d'ronder. Nee zit op de Hogeschool R'dam (de oude HES, maar die hebben ze in A'dam nog wel toch?), maar die op hetzelfde complex.
Ik kijk meestal geen Talpa, heb dat 's middags al genoeg drama gezien...![]()
waterballonnenquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Er zijn hier weer veel bejaarden buiten aan het wandelen
quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:58 schreef Houniet het volgende:
[..]
voordat jij klaar bent met juichen of schelden, is het bij de NOS al geweest hoor
Ik ook niet veel, liever een bacootje of macootjequote:Op dinsdag 17 april 2007 15:04 schreef ReMcOrE het volgende:
ik drink ook geen bier en ben door ongeveer iedereen die ik ken voor gek verklaard, want 'een kerel moet bier drinken'daar trek ik me dus ook al jaren niks meer van aan
mensen die zeggen dat "een kerel bier moet drinken" zullen dezelfde losers zijn die ook "roken om stoer te zijn"quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:04 schreef ReMcOrE het volgende:
ik drink ook geen bier en ben door ongeveer iedereen die ik ken voor gek verklaard, want 'een kerel moet bier drinken'daar trek ik me dus ook al jaren niks meer van aan
dat wil ik wel ff doen hoorquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:04 schreef Damzkieee het volgende:
[..]dus dus niemand smst mij de tussenstanden zondag
wil je best sms'en, maar heb je nummer nietquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:04 schreef Damzkieee het volgende:
[..]dus dus niemand smst mij de tussenstanden zondag
of een ander mixjequote:Op dinsdag 17 april 2007 15:05 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik ook niet veel, liever een bacootje of macootje
iddquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
mensen die zeggen dat "een kerel bier moet drinken" zullen dezelfde losers zijn die ook "roken om stoer te zijn"
Normaal belt die draak mij ff op wat de tussenstand isquote:
zie:quote:
quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:42 schreef 1900 het volgende:
[..]
Nog een keer respect Sok41, ik denk dat ik lienelien maar s probeer te regele![]()
1900 wil je scoren, geloof ik, en DaFan heeft daar op gewed of zo, geloof ikquote:
Damzkiee en ik hebben, net als DaFan, ook 10 euro op jou gezet lienelienquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
1900 wil je scoren, geloof ik, en DaFan heeft daar op gewed of zo, geloof ik![]()
preciesquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:07 schreef Roycoooooo het volgende:
Roken is stoer jeweets. Hoor je dr bij, gek![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:07 schreef Roycoooooo het volgende:
Roken is stoer jeweets. Hoor je dr bij, gek![]()
![]()
10 euro ofniet?quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:08 schreef DaFan het volgende:
Ik wed dat 1900 gelollerpwned gaat worden door Lienelien.
gewát?quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:08 schreef DaFan het volgende:
Ik wed dat 1900 gelollerpwned gaat worden door Lienelien.
Screenshots aub.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:11 schreef 1900 het volgende:
ik wed dat lienelien me hele andere pm berichten stuurt
in je dromen zal dat wel gebeurenquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:11 schreef 1900 het volgende:
inderdaadquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
in je dromen zal dat wel gebeuren![]()
whehe. Neuhh..quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:11 schreef 1900 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |