quote:
quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:05 schreef 1900 het volgende:
wat een ophef gosh. niet de bedoeling magoed. Respect voor Roycoooooo en damzkiee die de boel hier nog een beetje levend houden met wat misselijke grapjes zo af en toe anders gaat t hier helemaal nergens over.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:05 schreef 1900 het volgende:
wat een ophef gosh. niet de bedoeling magoed. Respect voor Roycoooooo en damzkiee die de boel hier nog een beetje levend houden met wat misselijke grapjes zo af en toe anders gaat t hier helemaal nergens over.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:07 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ow, dan heb ik hem denk ik net aangepast
Hij houdt jullie allemaal voor t spreekwoordelijke Otje. Geloof hem nietquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:09 schreef Damzkieee het volgende:
Mijn F5 is grijs geworden terwijl alle andere toetsen zwart zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
ik mag over 1:49 naar huisquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:11 schreef Qunix het volgende:
Per dag mag ik maar 6 uur werken in een dag van 8 uur dus houd ik nu pauze.
op dit toetsenbord zit de CapsLock onder het stof, maar voor de rest zijn alle toetsen nog zwartquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:09 schreef Damzkieee het volgende:
Mijn F5 is grijs geworden terwijl alle andere toetsen zwart zijn
Wat lul je, rotlui zijn het.. Spammers en nietsnutten ! Neem eens een voorbeeld aan mij, hard werken.. Bloed, Zweet en Tranen !quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:05 schreef 1900 het volgende:
oke sorry man lijkt wel een communie hier. We zitten toch op internet/fok mag. zet er anders lekker een wachtwoord op. Oja sorry jongens dat ik jullie stageperiode verpest omdat ik meedoe in dit topicquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:09 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
![]()
Respect dat jij ook de boel levend wil houden maar de eerste paar dagen zijn beter geschikt om je een beeetje gedeist te houden en je voor te stellen bijvoorbeeld.
quote:
RESPECT SOK41quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:11 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Wat lul je, rotlui zijn het.. Spammers en nietsnutten ! Neem eens een voorbeeld aan mij, hard werken.. Bloed, Zweet en Tranen !
![]()
hopen dat je geenquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:13 schreef Houniet het volgende:
[..]"Meneer Goeiemorgen met Luctor"
"Ha die Luctor, alles goed mijn jongen?"![]()
"Nou het zit namelijk zo, ik ben mijn stage kwijt meneer!"
"WAT!!, wat bedoel je in godsnaam Luctor, staat het gebouw in de fik?"![]()
![]()
"Meneer niet boos worden, maar mijn F5 toets is kapot "
![]()
![]()
Communie heb ik in groep 8 al gedaan. Pest mij daar niet meequote:Op dinsdag 17 april 2007 14:12 schreef 1900 het volgende:
[..]
oke sorry man lijkt wel een communie hier. We zitten toch op internet/fok mag. zet er anders lekker een wachtwoord op. Oja sorry jongens dat ik jullie stageperiode verpest omdat ik meedoe in dit topic![]()
![]()
my bad sonquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:15 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Communie heb ik in groep 8 al gedaan. Pest mij daar maar niet![]()
je krijgt nu dus betaald (om niets te doenquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:13 schreef Houniet het volgende:
[..]"Meneer Goeiemorgen met Luctor"
"Ha die Luctor, alles goed mijn jongen?"![]()
"Nou het zit namelijk zo, ik ben mijn stage kwijt meneer!"
"WAT!!, wat bedoel je in godsnaam Luctor, staat het gebouw in de fik?"![]()
![]()
"Meneer niet boos worden, maar mijn F5 toets is kapot "
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:12 schreef 1900 het volgende:
[..]
oke sorry man lijkt wel een communie hier. We zitten toch op internet/fok mag. zet er anders lekker een wachtwoord op. Oja sorry jongens dat ik jullie stageperiode verpest omdat ik meedoe in dit topic![]()
![]()
dan ben ik de 1e die er tegen in gaat .. VIVA LA RESISTANCEquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:16 schreef Damzkieee het volgende:
[..]Mijne verpest je niet, maar volgens mij werkt t op heel fok! zo
NP, heb er geen nachtmerries aan over gehouden!quote:
een communie? We zitten niet in de kerk!quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:12 schreef 1900 het volgende:
[..]
![]()
Zei ik alquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:18 schreef lienelien het volgende:
een communie? We zitten niet in de kerk!![]()
gelukkig niet zegquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:18 schreef lienelien het volgende:
hey schatquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:18 schreef lienelien het volgende:
[..]
Iemand moet het doen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:11 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Wat lul je, rotlui zijn het.. Spammers en nietsnutten ! Neem eens een voorbeeld aan mij, hard werken.. Bloed, Zweet en Tranen !
![]()
We rennen iig niet weg (inkoppertje).quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:03 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
b. Je kunt blijven trappen maar ze komen altijd weer terug
Gezellig. Hieruit kan ik dus concluderen dat jij een die-hard feyenooird ''fan'' bent?quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:22 schreef Casual-T het volgende:
[..]
We rennen iig niet weg (inkoppertje).
Maakt niet uit hoe het gaat, we blijven meereizen...![]()
Ha ben je dr weerquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:18 schreef lienelien het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:24 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Gezellig. Hieruit kan ik dus concluderen dat jij een die-hard feyenooird ''fan'' bent?
Okequote:Op dinsdag 17 april 2007 14:31 schreef Casual-T het volgende:
[..]
![]()
Noem maar supporter. Een fan is wat anders.
Hee ben je ook bij Heracles geweest? Was jij degene die me gisteren feliciteerde dan?quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:22 schreef Casual-T het volgende:
[..]
We rennen iig niet weg (inkoppertje).
Maakt niet uit hoe het gaat, we blijven meereizen...![]()
ik ookquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:33 schreef Sok41 het volgende:
Mededeling btw;
Deze knaap gaat dit weekend weer los.
Dat nu alweer met het weekend bezig bentquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:33 schreef Sok41 het volgende:
Mededeling btw;
Deze knaap gaat dit weekend weer los.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |