Als ik in mijn huis zo'n bende aantref ( en ik heb een mannenhuishouden, alleen mannen! dus ik tref regelmatig een ontploft huis aan en dagenlijks een ongelofelijke klerezooi) dan kan ik ook werk weigeren.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Je haalt m.i. het feit dat je Palma niet mag, door elkaar met je beoordeling van de werkomstandigheden.
Korte stukjes over de show zgn van de bewoners, inspelend op de actualiteit. Het stukje van Natas waarin ze schreef dat ze Lieke had ingehuurd om Huub te naaien (?!?) deed het erg goed. Dan komt er opeens heel veel mail voor Huub van mensen die hem willen waarschuwen. Korte stukjes, fototje of filmpje erbij.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:55 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Wat voor stukjes had je in gedachten ?
het grint aanvegen, toiletten, douches en slaapkamers opruimen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:06 schreef Marelle het volgende:
Ik begrijp niet helemaal dat de huishouding staakt. Ze kunnen toch ramen gaan zemen als ze die puinhoop van Huub niet willen opruimen. Genoeg werk dacht ik zo........
Valt mee hoor, ik heb gemiddeld 2000 unieke bezoekers per dag. En het meerendeel daarvan zijn fokkers.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:36 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Zit daar een beveiliging op ivm valsspelen? Want 700+ stemmen voor een poll die maar 1 week oud is is best wel veel.
Ze is daar alleen nog om verder onrust te stoken.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:05 schreef Prosac het volgende:
wat doet dat wijf daar nou nog dan? ze gaat toch niks schoonmaken. Hup naar huis
Amanda heeft in de spiegel van Brian gekekenquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:11 schreef scanman01 het volgende:
Amanda vindt dat Huub zijn eigen rotzooi moet opruimen en niet een schoonmaakploeg mag bestellen. Gelukkig mag je wel een uitlaatservice bestellen hè meid...
Maar Lieke zag er in haar groene jurkje al erg ravissant uit!quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:08 schreef Lieve het volgende:
Ze wil haar TV momentjes toch pakken?
De afgunst en disrespect voor Lieke was doordat Lieke HAAR TV momentjes wegnam door met Huub bezig te zijn. En Palma had zich nog wel speciaal voor de gelegenheid in haar allerallerslechtste dirnDEL outfit gewurmd. ( Lieke ging gewoon voor bloot,tja en wat doe je dan als omgebouwde zeekoe? Je bent afgunstig )
precies, dus dit staken is ongeoorloofd m.i. .........quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:09 schreef Prosac het volgende:
[..]
het grint aanvegen, toiletten, douches en slaapkamers opruimen.
Huub heeft alleen de tafels en de kamer een rotzooi gemaakt.
Gelukkig neemt niemand notie van wat Amanda vindt.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:11 schreef scanman01 het volgende:
Amanda vindt dat Huub zijn eigen rotzooi moet opruimen en niet een schoonmaakploeg mag bestellen. Gelukkig mag je wel een uitlaatservice bestellen hè meid...
En ze scoort heel wat tv momentjes. Precies waarom ze daar zit.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:13 schreef Clank het volgende:
[..]
Ze is daar alleen nog om verder onrust te stoken.
De ergste miscast, samen met Japioquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:13 schreef Lieve het volgende:
Zit Eric weer op Palma's schoot? BLEH!
Rot maar op dan Eric!
De redactie zou haar best doen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gelukkig neemt niemand notie van wat Amanda vindt.
Is de schoonmaakploeg trouwens inmiddels al ingehuurd?
Nou, van mij mag ie eruitquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:15 schreef Lieve het volgende:
Ik heb me voorgenomen om iedere keer bij een negatieve opmerking over Huub een keer op hem te stemmen.
Gewoon... om terug te fucken!
En 4 keer!!! Vergeet dat niet, 4 keer!!! Dat doet pijn! Dan is het thuis toch maar behelpen...quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:13 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Maar Lieke zag er in haar groene jurkje al erg ravissant uit!
En dat stak natuurlijk ook, bij Palma en Herma.
Dat stelletje verlepte ouwe vellen met bijpassend kutkarakter kan het gewoon niet hebben als hun collegaatje wél aantrekkelijk is en ook nog eens haar mondje op de juiste plaats heeft en zeker niet op haar achterhoofd gevallen is.
Trieste, zielige, jaloerse, hypocriete bitches.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:13 schreef Clank het volgende:
Palma heeft post gekregen dat men blij is dat ze Lieke ontslagen heeft omdat ze helemaal niet goed was voor Huub.
Volgens mij zei Huub ook vanmorgen alles is relatief als je kijkt wat er nu weer in Virginia is gebeurd. Daar is dit echt niks bij.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:15 schreef jacqjacq het volgende:
het is natuurlijk ook wel lekker om een pispaaltje te hebben, in het echte leven is het lekker, maar in DGK nog vele malen meer,lijkt wel.
Ze hebben natuurlijk ook geen reet te doen, niet veel prikkels van buitenaf, dus deze huubactie is de tsunami in hun kleine bestaantje in DGK en er wordt daardoor ook zwaar overtrokken op gereageerd.
Ik denk dat sommigen eens zouden moeten weten hoe vreselijk ze overkomen, ik zou persoonlijk natasia, brian en jaap nooit van mijn leven nog in dienst willen nemen. Amanda zal het als winkelmeisje nog wel leuk doen (is eigenlijk geen verkeerd kind, beetje dom, maar daar lopen er meer van rond) en eric en sil zijn denk ik als werknemers ook niet verkeerd. Eric moet nog een beetje meer volwassen worden in gedrag, net als huub, maar dat komt wel goed.
Dat is toch alleen maar goed!quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:15 schreef beequeen het volgende:
Inmiddels lijkt Huub een grens bereikt te hebben bij zijn mede-Miljonairs. Huub mag blij zijn dat hij de unanimiteit van Nicolaas heeft gekregen, anders had de stemronde van aankomende donderdag waarschijnlijk het einde van zijn verblijf in de Villa betekend...
Bron : Tien
Gaat weer lekker daar.![]()
Post van de dagquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:15 schreef Lieve het volgende:
Ik heb me voorgenomen om iedere keer bij een negatieve opmerking over Huub een keer op hem te stemmen.
Gewoon... om terug te fucken!
Zolang ze geen foutloos Nederlands schrijven, lees ik ze niet!quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:15 schreef beequeen het volgende:
Inmiddels lijkt Huub een grens bereikt te hebben bij zijn mede-Miljonairs. Huub mag blij zijn dat hij de unanimiteit van Nicolaas heeft gekregen, anders had de stemronde van aankomende donderdag waarschijnlijk het einde van zijn verblijf in de Villa betekend...
Bron : Tien
Gaat weer lekker daar.![]()
hahahahaaaa lijkt me VETquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:17 schreef scanman01 het volgende:
Kunnen we niet een kaartenactie beginnen met "WE WILLEN YVONNE TERUG !!"
allemaal dr 10.000k terug en wegwezenquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:18 schreef HiDiHo het volgende:
Wanneer wordt Tien nou overgenomen door SBS en stopt DGK?
Ik kan niet wachten![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:18 schreef Lieve het volgende:
Wat belachelijk trouwens dat de ene mens de andere dwingt om mee te staken.
B E L A G E L I J K ! je mag in Nederland toch niemand dwingen te staken? Als Brenda iets doen en Palma dwingt haar om het niet te doen..... dan is dat redelijk asociaal! Maar het is een asociaal wijf! ( zal wel door Achterlijke pannekoek zijn uitgekozen. Die heeft wel zo'n raar gevoel voor persoonlijkheden?¿¿)
Flikker in hemelsnaam die stream weg van die rotkiop met die kraakstem!
Dat ligt wel in mijn verwachting iigquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:20 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
allemaal dr 10.000k terug en wegwezen
oh ja ze mogen een souvenierje uit de villa meenemen als aandenken
Kan dat nog dan?quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:17 schreef Prosac het volgende:
besloten om voor de verandering maar eens een stem uit te brengen.
astu Huub
ja 't is een schat die Palmaquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:21 schreef noekje het volgende:
Toen Brenda wat was wilde doen kreeg ze de volle laag van Palma en Herma.
Brenda moest toen huilen en Palma kreeg een lachkick.
Zo is ze voor haar meisjes.![]()
Dat is misschien nog wel het ergste idd.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:19 schreef demins het volgende:
[..]
Zolang ze geen foutloos Nederlands schrijven, lees ik ze niet!![]()
Ik vond de actie van Eric om de politie te bellen een stuk zieliger.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:18 schreef 2live het volgende:
nico vindt dat de geloofwaardigheid weg is, maar hij denkt dat daar nu hard over na wordt gedacht en Eric beaamt dat.
E.T. phone homequote:Op dinsdag 17 april 2007 13:22 schreef scanman01 het volgende:
Met zo veel beesten in het huis, zijn de dieren toch leuker.
[afbeelding]
maakt foto's van de thaiboks lesquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:25 schreef Marelle het volgende:
Ik heb Syl nog niet gezien??
ik geloof gewoon niet dat Eric dit uit taktiek doet, maar je weet nooit.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:24 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik vond de actie van Eric om de politie te bellen een stuk zieliger.
Eric valt me echt vies tegen.
Hub, weer een stem voor Huubquote:
Nou he, tis haast net zo passioneel als de Titanic. Zit ik weer de hele tijd te janken achter de streams.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:26 schreef noekje het volgende:
Oh gezellig! Cora komt snel 2 uur.
Al die passie en liefde kan ik niet aanzien.
Stop met smsen, want je kon maar tot zondag smsen, zonde van je geld.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:26 schreef Lieve het volgende:
[..]
Hub, weer een stem voor Huub( nee, zo makkelijk krijg je ze niet. Ik luister tussen de buffers en het werken door en als de naam Huub met kritiek op hem langskomt dan sms ik er weer 1
Gewoon omdat het in mijn huis ook een puinzooi is en ik..... het nu ook niet ga doen. ( schoonmaakploeg inhuren of.... erom lachen
)
Zou niet weten waarom Eric dit moet doen uit taktiek.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:26 schreef 2live het volgende:
[..]
ik geloof gewoon niet dat Eric dit uit taktiek doet, maar je weet nooit.
Écht???quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:26 schreef noekje het volgende:
Kan je dan nog steeds stemmen????quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:26 schreef Lieve het volgende:
[..]
Hub, weer een stem voor Huub( nee, zo makkelijk krijg je ze niet. Ik luister tussen de buffers en het werken door en als de naam Huub met kritiek op hem langskomt dan sms ik er weer 1
Gewoon omdat het in mijn huis ook een puinzooi is en ik..... het nu ook niet ga doen. ( schoonmaakploeg inhuren of.... erom lachen
)
Dat gaat je geld kostenquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:26 schreef Lieve het volgende:
[..]
)
Volgens mij telt die toch wel mee voor de volgende ronde?quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:27 schreef petraa het volgende:
[..]
Stop met smsen, want je kon maar tot zondag smsen, zonde van je geld.
De popipoll is toch al dicht?quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:26 schreef Lieve het volgende:
[..]
)
quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:27 schreef petraa het volgende:
[..]
Stop met smsen, want je kon maar tot zondag smsen, zonde van je geld.
Geweldig!! Dan begroeten ze elkaar vast weer met een keiharde en passievolle zoen.... op de wang, net als de vorige keer.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:26 schreef noekje het volgende:
quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:28 schreef noekje het volgende:
[..]
Volgens mij telt die toch wel mee voor de volgende ronde?
nope.. je krijgt een sms terug dat de lijnen gesloten zijnquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:28 schreef noekje het volgende:
[..]
Volgens mij telt die toch wel mee voor de volgende ronde?
Oh! Lieve stop ermee!quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:29 schreef Prosac het volgende:
[..]
nope.. je krijgt een sms terug dat de lijnen gesloten zijn![]()
De medewerkers voor de schermen, zoals een Palma, hebben net zoveel verstand van zaken als de medewerkers achter de schermen. Bar weinig dus.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:24 schreef beequeen het volgende:
Dat is misschien nog wel het ergste idd.![]()
vooral dat unanimiteit ipv immuniteit.
Hij heeft het zwembad gedecoreerdquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:29 schreef Ashrak het volgende:
Heeft Huub bewust het eten in het zwembad gegooid of is het erin gerold ?
Jan des Bouvrie vond het maximalisme ontzettend gedurfd. Hij neemt het mee in z'n plannetjes.quote:
Net als 's nachts ... lekker Fairmont-Gazebo aan .... uit protestquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:34 schreef scanman01 het volgende:
Ik zet heel af en toe het geluid weer even aan, maar al snel is duidelijk dat het weer massaal anti Huub is, dus UIT maar weer. Dan maar even een muziekje aan ofzo.
Jaap geeft er niks om iig. Die wordt nu keihard aangevallen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:34 schreef scanman01 het volgende:
Ik zet heel af en toe het geluid weer even aan, maar al snel is duidelijk dat het weer massaal anti Huub is, dus UIT maar weer. Dan maar even een muziekje aan ofzo.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:33 schreef Lieve het volgende:
Is ie al afgelopen die popipol?
Ahh, dat meen je niet ( zes smsjes later! ) herstel.... er komen wel smsjes terug met je kunt nu niet meer stemmen:Dik lees die dingen dus niet AHHHH
Palma denkt ook dat ze mee doet aan het spel. nu ze niet meteen steun van Jaap krijgt noemt ze hem een egoist.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:33 schreef noekje het volgende:
Palma zal en moet steun hebben en anders valt ze je rechtstreeks aan.
Ze is eng aan het worden.
het woordje respect wordt erg vaak gebruikt, vind ik respectloos tov de mensen die respect verdienen, met alle respect vind ik het een respectloze actie om steeds met respect op de proppen te komen, zeg maar........quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:30 schreef scanman01 het volgende:
Natasia vindt Huub respectloos naar hun allemaal toe![]()
Dat mens heeft (net als de anderen daar trouwens) echt de boel niet helemaal meer op een rijtje. Na 100 dagen in zo'n huis krijg je een vorm van kortsluiting in de hersenen ofzo.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:36 schreef Prosac het volgende:
Laat alle bewoners eerst maar een weekje zitten, eerst Palma eruit!
en voor zo'n posting heb ik dan weer het allerdiepste respect!quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:36 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
het woordje respect wordt erg vaak gebruikt, vind ik respectloos tov de mensen die respect verdienen, met alle respect vind ik het een respectloze actie om steeds met respect op de proppen te komen, zeg maar........
Ook stom van tien ze hadden die poll nog even door moeten laten lopen,hadden ze na vandaagquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:33 schreef Lieve het volgende:
Is ie al afgelopen die popipol?
Ahh, dat meen je niet ( zes smsjes later! ) herstel.... er komen wel smsjes terug met je kunt nu niet meer stemmen:Dik lees die dingen dus niet AHHHH
goei actiequote:Op dinsdag 17 april 2007 13:37 schreef petraa het volgende:
Ik ga een kaartje sturen met SH zonder E.
Twee negatieve keuzemogelijkheden en één positieve.....goh, verrassendquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:20 schreef petraa het volgende:
Huubs actie tegen Palma...
Helemaal terecht!48%
Weg met Huub!27%
Wat een stomme actie 25%
Bron: Tien
Als ze voorover bukt, wil ik met alle liefde van de wereld mijn two feet in haar lowerback rammenquote:
quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:38 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
goeie actie
eric is flink gedaald de laatste dagen
van mij mag tie naar huis
inderdaad ze is nog steeds personeel, waarom pikt de Febo dit en gooien ze Palma en Herma er niet uit wegens werkweigering. Ze kunnen nog van alles doen buiten de rotzooi opruimen.....quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:35 schreef blomst het volgende:
[..]
Palma denkt ook dat ze mee doet aan het spel. nu ze niet meteen steun van Jaap krijgt noemt ze hem een egoist.
Ik zou dat niet nemen van het personeel.
Inderdaad ja. Dit maak je toch echt nooit meer mee. Die jongen heeft mazzeld at hij nog in het spel zit na die verkrachting... en dan krijg je dit gezeik. Dit gaat Huub wel enorm veel stemmen opleveren, dus dat is dan weer een pluspuntquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:36 schreef noekje het volgende:
Wat een eng volk daar! Je moet het met ze eens zijn anders stel je ze teleur en ben je een grote egoïst.
Eric praat ook lekker mee.
*bek valt open*
Ze heeft de fles schoonmaakazijn gedronken en zit nu af te kicken.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:37 schreef AnTjUh het volgende:
palma moet ook eens goed op haar plaats worden gezet
ze zit maar op iedereen te fitten terwijl ze de boel moet schoonmaken
ik hoop vanavond... moet je die gezichtjes zien van de anderen wanneer huub weer bovenaan staat...quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:35 schreef Lieve het volgende:
Wanneer is de uitslag van die pol?
Eric en Sylvia zijn beide lid van het COC, en Gay.nl aanhangers, dus steunen ze Napalm de 'godmother''quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:37 schreef scanman01 het volgende:
Mag Eric even dood ofzo? Allemachtig wat een smeerlap zeg. Sylvia zit erbij en hort wat hij er nu allemaal uitgooit. Hopelijk heeft zij nog een beetje gezond verstand en heeft ze door wat voor type Eric is. Het is echt bij de beesten af. Nu mag Huub van hem al geen schoonmaakploeg bestellen en moet hij het zelf doen. Echte vriend die jongen.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:39 schreef ThomasCrown het volgende:
Goed stukje op weblog van Huub
http://huubfeedsyourhead.web-log.nl
quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:39 schreef ThomasCrown het volgende:
Palma is gek op de slachtofferrolquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:41 schreef pussydeluxe het volgende:
Ze doet net of haar iets VRESELIJKS is aangedaan. Eruit met dat verschrikkelije mens.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:37 schreef petraa het volgende:
Ik ga een kaartje sturen met SH zonder E.
Helemaal top stukjequote:Op dinsdag 17 april 2007 13:39 schreef ThomasCrown het volgende:
neeheeee, de wc-eend en al het chloor hebben haar hersenen aangetast... er komt echt alleen maar rotzooi uit die mond van napalm..quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:39 schreef Lieve het volgende:
[..]
Ze heeft de fles schoonmaakazijn gedronken en zit nu af te kicken.
is dat jouw avatar?quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:43 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
neeheeee, de wc-eend en al het chloor hebben haar hersenen aangetast... er komt echt alleen maar rotzooi uit die mond van napalm..
En daar wordt ze pas goed doorgedraaid, zonder camera-aandacht! Palma komt nooit meer terug!!!quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:40 schreef Prosac het volgende:
Palma kan niet tot rust komen, ze vindt het verschrikkelijk, het zit haar dwars dat ze moet staken.
ze weet niet wat ze moet doen tijdens een staking.
NAAR HUIS GAAN MUTS
http://www.youtube.com/watch?v=pYyeWM8Pud8quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:38 schreef Lieve het volgende:
Nou..... dan ga ik kaarten sturen.![]()
Voor iedere negatieve opmerking stuur ik een positieve opmerking naar Huub! AFZ: De tegenpartij!![]()
![]()
Ach, dan maken ze zichzelf weer wijs dat dat komt door Huub's romance met Lieke, en dat het volgende keer vast wel anders zal zijn. En natuurlijk dat al die mensen die stemmen er helemaal niks van begrijpen!quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:40 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik hoop vanavond... moet je die gezichtjes zien van de anderen wanneer huub weer bovenaan staat...
van dat wijf word ik ook niet goed, lelijke trolquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:47 schreef beequeen het volgende:
De dame van Dreams of Beauty wil wel helpen opruimen![]()
Misschien is ze daar beter in.
Als ze naar achteren moet voor een testimonial....quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:46 schreef noekje het volgende:
Palma moet naar achteren. Mag toch hopen dat ze nooit meer terugkomt!
Hij is er 5 dagen uit geweest. van die 5 dagen is geen minuut in de tv uitzendingen geweest.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:46 schreef doesss het volgende:
En wederom, voor de zoveelste keer, is het Hupert die tv maakt.
Alleen om te zien wat voor impact het op het programma heeft,
zou ik het weleens mee willen maken dat Huub uit de villa wordt gezet.![]()
Niet dat ik denk dat de redactie dat aandurft hoor.![]()
Nou, ze ging wel even tekeer tegen Jaap en zij mag eigenlijk niks vinden daarvan. Ze heeft vandaag meerdere malen gezegd dat ze niks over het spel of bewoners mag zeggen. Herma en zij zijn behoorlijk over de schreef gegaan mi.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:50 schreef avonne het volgende:
[..]
Als ze naar achteren moet voor een testimonial....![]()
Palma is niet zo populair in de gayscene als wordt gedacht hoor. Ze werkte in een klein kroegje en hield daar borreluurtjes en dergelijke. Verder zat ze op d'r knietjes de plees te boenen van de You2.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:40 schreef FdW het volgende:
[..]
Eric en Sylvia zijn beide lid van het COC, en Gay.nl aanhangers, dus steunen ze Napalm de 'godmother''![]()
![]()
nicolaas doet zijn 'ding'...quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:52 schreef farceman het volgende:
Ligt Nicolaas te slapen?
daar lijkt het wel opquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:54 schreef PietjePuk63 het volgende:
Huub kreeg op kantoor een telefoontje, waarna hij zich richting tuinbankstel spoedde.
Wil de redactie nog even wat Huub vs Palma vuurwerk?
Dát is het dus. De redactie bestaat uit Breezah's.quote:Tien: 13:29 - "Ik vertik het om overspannen te worden"
Palma en een aantal Miljonairs zitten buiten op het terras en zijn druk met elkaar in gesprek over de staking. “Ik vertik het om overspannen te worden. Een burnout krijg ik al helemaal niet van Huub”, zegt Palma. De bewoners zijn het met haar eens. “Ik ga niet overstaken vandaag, om half 3 ben ik uitgestaakt en ga ik lekker naar huis. Maar aan de andere kant is het ook niet zo’n doorsnee dinsdag. Ik heb trouwens allemaal post gekregen. Ze vinden het helemaal geweldig dat ik Lieke heb ontslagen”, zegt Palma. “Is er ook post voor ons”, vraagt Natasia. “Nee”, vertelt Palma. “Wat vannacht allemaal op de grond heeft gelegen kan weg gegooid worden. Ik staak ook, het is een principe kwestie. Ik doe helemaal niets meer”, zegt Nicolaas. “Ik voel me echt rot, als ik niks doe. Dit gaat echt tegen me principes in. Zelfs de palmbomen zijn in staking”, zegt Palma. “Ze zijn solidair met je hahaha”, zegt Eric. Zelfs je "naamgenoten" staken met je mee Palma...
Ja ongehoord.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:53 schreef 2live het volgende:
stelletje imbecielen, zien nergens de humor van in.
''Miljonairs badend in luxe''quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:53 schreef Mika25 het volgende:
Ik vind dat er tegenwoordig veels te veel mensen in dat huis komen. Personeel dat de hele dag blijft plakken, die meiden van Dreams of Beauty, Tilly, de DJ's etc etc. Was het basis-principe van het programma niet dat de bewoners alles achter moesten laten om te kijken hoe lang ze het vol kunnen houden?
Wisten we stiekum toch alquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dát is het dus. De redactie bestaat uit Breezah's.
Huub kreeg telefoontje en rende naar de bank toe, waarschijnlijk moest hij confrontatie met Palma aangaan.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:57 schreef Gert het volgende:
Ik heb geen streams momenteel. Begrijp ik nu goed dat Huub alleen zit, uitgekotst door de rest vanwege zijn ludieke wálgelijke aktie richting die stinkhoer grappige hese meneer die laatst zo leuk deed met zijn pruik? En dat Eric's hoofd niet meer te zien is omdat hij die in de reet van diezelfde meneer heeft gestoken?
bingo!quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:57 schreef Gert het volgende:
Ik heb geen streams momenteel. Begrijp ik nu goed dat Huub alleen zit, uitgekotst door de rest vanwege zijn ludieke wálgelijke aktie richting die stinkhoer grappige hese meneer die laatst zo leuk deed met zijn pruik? En dat Eric's hoofd niet meer te zien is omdat hij die in de reet van diezelfde meneer heeft gestoken?
Huub zit buiten tussen de anderen, Palma is weggelopen, binnen zitten B en N te eten, en S maakt iets te eten.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:57 schreef Gert het volgende:
Dat heb je vrij goed samengevatquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:57 schreef Gert het volgende:
Dan gaat de rest zeggen dat het niet te geloven is en dat dit meer zegt over de streamers dan over hen. Zij zijn zo eerlijk en oprecht.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:58 schreef rooie3 het volgende:
En als klapper vanavond nog effe de popie poll erin.
en Huubje heeft de dag van zijn leven.
ik ben ook geswitched. Deze doet het http://www.powersmash.nl/powerstreams/goudenkooi/stream10.htmlquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:01 schreef Varen het volgende:
Is er nog een stream die niet buffert?
Ik zou hem doorlatenquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:00 schreef Gert het volgende:
Als ik een bezem opstuur met daaraan een briefje "ga je werk eens doen, verlepte trol", dan wordt die vast niet doorgelaten hè.
Dat nerveuze bijten op d'r lip, die ogen helemaal psycho heen en weer.quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:01 schreef scanman01 het volgende:
Die Palma zit daar al wel behoorlijk gestoord te doen. Ze draait een beetje door geloof ik
Precies, een deja-vu met toen Huub voor de tweede keer de villa in kwam. Wat ik in principe wel leuk vind, Huub is gewoon veel leuker als underdog. Het zou natuurlijk wel leuk zijn als er na donderdag (als Nicolaas weer weg is) een nieuwe miljonair in zou komen die dan Huub's nieuwe backup gaat worden.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:57 schreef Gert het volgende:
Ze kan hem daarna gebruiken om mee naar huis te vliegenquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:00 schreef Gert het volgende:
Als ik een bezem opstuur met daaraan een briefje "ga je werk eens doen, verlepte trol heks", dan wordt die vast niet doorgelaten hè.
Echt hoor, Viola Holt is opeens beeldschoon hierbij vergeleken.quote:
quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:01 schreef avonne het volgende:
Huub "Als mijn personeel wil staken, moeten ze lekker op een kleedje in de tuin zitten. Pak lekker een gitaartje en ga Kumbaya zingen"
Echnie!quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:04 schreef farceman het volgende:
Als die schoonmaakploeg komt, heeft palma nog haar zin...
In elk geval niet door de brievenbus!quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:00 schreef Gert het volgende:
Als ik een bezem opstuur met daaraan een briefje "ga je werk eens doen, verlepte trol", dan wordt die vast niet doorgelaten hè.
Precies.quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:05 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Echnie!
Dat zou een overwinning voor Huub zijn.
Wil jij staken, prima, huur ik ander personeel in dat wel naar me luistert, doei Palma.
En ze gaan proberen of ze er ook nog leuk uitzien!quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:07 schreef noekje het volgende:
Palma gelooft niet dat er een schoonmaakploeg komt.
Als die wel komt dan is het toch wel duidelijk hoe de redactie erover denkt.
En meteen die nieuwe ploeg aannemenquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:05 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Echnie!
Dat zou een overwinning voor Huub zijn.
Wil jij staken, prima, huur ik ander personeel in dat wel naar me luistert, doei Palma.
Op VOL staat dit:quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:07 schreef happyme28 het volgende:
Wat stond er in de brief dan? Wat moet Amanda doen?
quote:Beste Amanda, op14 mei as visagie-kampioenschap. Ze kan als ze wint contactpunten verdienen. Op de 3e plaats 300, 2e 400, 1e 500 cp. Volledig naar eigen inzicht te verdelen onder zichzelf en de overige miljonairs.
Thnx... heerlijk stukje jeugdsentimentquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=pYyeWM8Pud8
echt hoor!... die palmazaanse gatenkaas moet haar mond houden...quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:08 schreef petraa het volgende:
Carlos komt niet en Palma dankzij Huub. Er staat geen reden bij dus wat lult dat mens.
Achter zijn ze al een tijdje compleet de weg kwijt.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:57 schreef petraa het volgende:
Ik snap niet dat achter dit toelaat van Palma, dacht dat personeel zich afzijdig moesten houden.
Precies! Carlos is ziekquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:10 schreef farceman het volgende:
Die vuile rat Brian zit weer te liegen !!! Hij maakt er weer van dat Carlos niet komt door de troep ipv gewone afmedling!
Natasia belt: Hij heeft ECHT griepquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:09 schreef Yollie het volgende:
Wat een verbeelding die Carlos, hij komt niet vanwege de troep
fout!quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:10 schreef Lieve het volgende:
Hee Carlos EIKEL! Het is mooi weer en je kunt prima buiten iets doen. Niet altijd meteen alles aangrijpen omdat je je beter voelt bij niveautje Braajen en natasja.
Eric: gefeliciteerd Huubquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:12 schreef PietjePuk63 het volgende:
Carlos is dus gewoon ziek en ligt in bed.
Wat is dat nou weer voor belachelijke stemmingmakerij, dat hij niet komt door de troep?
Ik zie hem nu pasquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=pYyeWM8Pud8
Slip of the tongue.quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:14 schreef scanman01 het volgende:
Palma: "Wat je mij flikt, okee... Man om man... "
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |