Amanda heeft in de spiegel van Brian gekekenquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:11 schreef scanman01 het volgende:
Amanda vindt dat Huub zijn eigen rotzooi moet opruimen en niet een schoonmaakploeg mag bestellen. Gelukkig mag je wel een uitlaatservice bestellen hè meid...
Maar Lieke zag er in haar groene jurkje al erg ravissant uit!quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:08 schreef Lieve het volgende:
Ze wil haar TV momentjes toch pakken?
De afgunst en disrespect voor Lieke was doordat Lieke HAAR TV momentjes wegnam door met Huub bezig te zijn. En Palma had zich nog wel speciaal voor de gelegenheid in haar allerallerslechtste dirnDEL outfit gewurmd. ( Lieke ging gewoon voor bloot,tja en wat doe je dan als omgebouwde zeekoe? Je bent afgunstig )
precies, dus dit staken is ongeoorloofd m.i. .........quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:09 schreef Prosac het volgende:
[..]
het grint aanvegen, toiletten, douches en slaapkamers opruimen.
Huub heeft alleen de tafels en de kamer een rotzooi gemaakt.
Gelukkig neemt niemand notie van wat Amanda vindt.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:11 schreef scanman01 het volgende:
Amanda vindt dat Huub zijn eigen rotzooi moet opruimen en niet een schoonmaakploeg mag bestellen. Gelukkig mag je wel een uitlaatservice bestellen hè meid...
En ze scoort heel wat tv momentjes. Precies waarom ze daar zit.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:13 schreef Clank het volgende:
[..]
Ze is daar alleen nog om verder onrust te stoken.
De ergste miscast, samen met Japioquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:13 schreef Lieve het volgende:
Zit Eric weer op Palma's schoot? BLEH!
Rot maar op dan Eric!
De redactie zou haar best doen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gelukkig neemt niemand notie van wat Amanda vindt.
Is de schoonmaakploeg trouwens inmiddels al ingehuurd?
Nou, van mij mag ie eruitquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:15 schreef Lieve het volgende:
Ik heb me voorgenomen om iedere keer bij een negatieve opmerking over Huub een keer op hem te stemmen.
Gewoon... om terug te fucken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |