Oh! Lieve stop ermee!quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:29 schreef Prosac het volgende:
[..]
nope.. je krijgt een sms terug dat de lijnen gesloten zijn![]()
De medewerkers voor de schermen, zoals een Palma, hebben net zoveel verstand van zaken als de medewerkers achter de schermen. Bar weinig dus.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:24 schreef beequeen het volgende:
Dat is misschien nog wel het ergste idd.![]()
vooral dat unanimiteit ipv immuniteit.
Hij heeft het zwembad gedecoreerdquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:29 schreef Ashrak het volgende:
Heeft Huub bewust het eten in het zwembad gegooid of is het erin gerold ?
Jan des Bouvrie vond het maximalisme ontzettend gedurfd. Hij neemt het mee in z'n plannetjes.quote:
Net als 's nachts ... lekker Fairmont-Gazebo aan .... uit protestquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:34 schreef scanman01 het volgende:
Ik zet heel af en toe het geluid weer even aan, maar al snel is duidelijk dat het weer massaal anti Huub is, dus UIT maar weer. Dan maar even een muziekje aan ofzo.
Jaap geeft er niks om iig. Die wordt nu keihard aangevallen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:34 schreef scanman01 het volgende:
Ik zet heel af en toe het geluid weer even aan, maar al snel is duidelijk dat het weer massaal anti Huub is, dus UIT maar weer. Dan maar even een muziekje aan ofzo.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:33 schreef Lieve het volgende:
Is ie al afgelopen die popipol?
Ahh, dat meen je niet ( zes smsjes later! ) herstel.... er komen wel smsjes terug met je kunt nu niet meer stemmen:Dik lees die dingen dus niet AHHHH
Palma denkt ook dat ze mee doet aan het spel. nu ze niet meteen steun van Jaap krijgt noemt ze hem een egoist.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:33 schreef noekje het volgende:
Palma zal en moet steun hebben en anders valt ze je rechtstreeks aan.
Ze is eng aan het worden.
het woordje respect wordt erg vaak gebruikt, vind ik respectloos tov de mensen die respect verdienen, met alle respect vind ik het een respectloze actie om steeds met respect op de proppen te komen, zeg maar........quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:30 schreef scanman01 het volgende:
Natasia vindt Huub respectloos naar hun allemaal toe![]()
Dat mens heeft (net als de anderen daar trouwens) echt de boel niet helemaal meer op een rijtje. Na 100 dagen in zo'n huis krijg je een vorm van kortsluiting in de hersenen ofzo.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:36 schreef Prosac het volgende:
Laat alle bewoners eerst maar een weekje zitten, eerst Palma eruit!
en voor zo'n posting heb ik dan weer het allerdiepste respect!quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:36 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
het woordje respect wordt erg vaak gebruikt, vind ik respectloos tov de mensen die respect verdienen, met alle respect vind ik het een respectloze actie om steeds met respect op de proppen te komen, zeg maar........
Ook stom van tien ze hadden die poll nog even door moeten laten lopen,hadden ze na vandaagquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:33 schreef Lieve het volgende:
Is ie al afgelopen die popipol?
Ahh, dat meen je niet ( zes smsjes later! ) herstel.... er komen wel smsjes terug met je kunt nu niet meer stemmen:Dik lees die dingen dus niet AHHHH
goei actiequote:Op dinsdag 17 april 2007 13:37 schreef petraa het volgende:
Ik ga een kaartje sturen met SH zonder E.
Twee negatieve keuzemogelijkheden en één positieve.....goh, verrassendquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:20 schreef petraa het volgende:
Huubs actie tegen Palma...
Helemaal terecht!48%
Weg met Huub!27%
Wat een stomme actie 25%
Bron: Tien
Als ze voorover bukt, wil ik met alle liefde van de wereld mijn two feet in haar lowerback rammenquote:
quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:38 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
goeie actie
eric is flink gedaald de laatste dagen
van mij mag tie naar huis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |