Post van de dagquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:15 schreef Lieve het volgende:
Ik heb me voorgenomen om iedere keer bij een negatieve opmerking over Huub een keer op hem te stemmen.
Gewoon... om terug te fucken!
Zolang ze geen foutloos Nederlands schrijven, lees ik ze niet!quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:15 schreef beequeen het volgende:
Inmiddels lijkt Huub een grens bereikt te hebben bij zijn mede-Miljonairs. Huub mag blij zijn dat hij de unanimiteit van Nicolaas heeft gekregen, anders had de stemronde van aankomende donderdag waarschijnlijk het einde van zijn verblijf in de Villa betekend...
Bron : Tien
Gaat weer lekker daar.![]()
hahahahaaaa lijkt me VETquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:17 schreef scanman01 het volgende:
Kunnen we niet een kaartenactie beginnen met "WE WILLEN YVONNE TERUG !!"
allemaal dr 10.000k terug en wegwezenquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:18 schreef HiDiHo het volgende:
Wanneer wordt Tien nou overgenomen door SBS en stopt DGK?
Ik kan niet wachten![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:18 schreef Lieve het volgende:
Wat belachelijk trouwens dat de ene mens de andere dwingt om mee te staken.
B E L A G E L I J K ! je mag in Nederland toch niemand dwingen te staken? Als Brenda iets doen en Palma dwingt haar om het niet te doen..... dan is dat redelijk asociaal! Maar het is een asociaal wijf! ( zal wel door Achterlijke pannekoek zijn uitgekozen. Die heeft wel zo'n raar gevoel voor persoonlijkheden?¿¿)
Flikker in hemelsnaam die stream weg van die rotkiop met die kraakstem!
Dat ligt wel in mijn verwachting iigquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:20 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
allemaal dr 10.000k terug en wegwezen
oh ja ze mogen een souvenierje uit de villa meenemen als aandenken
Kan dat nog dan?quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:17 schreef Prosac het volgende:
besloten om voor de verandering maar eens een stem uit te brengen.
astu Huub
ja 't is een schat die Palmaquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:21 schreef noekje het volgende:
Toen Brenda wat was wilde doen kreeg ze de volle laag van Palma en Herma.
Brenda moest toen huilen en Palma kreeg een lachkick.
Zo is ze voor haar meisjes.![]()
Dat is misschien nog wel het ergste idd.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:19 schreef demins het volgende:
[..]
Zolang ze geen foutloos Nederlands schrijven, lees ik ze niet!![]()
Ik vond de actie van Eric om de politie te bellen een stuk zieliger.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:18 schreef 2live het volgende:
nico vindt dat de geloofwaardigheid weg is, maar hij denkt dat daar nu hard over na wordt gedacht en Eric beaamt dat.
E.T. phone homequote:Op dinsdag 17 april 2007 13:22 schreef scanman01 het volgende:
Met zo veel beesten in het huis, zijn de dieren toch leuker.
[afbeelding]
maakt foto's van de thaiboks lesquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:25 schreef Marelle het volgende:
Ik heb Syl nog niet gezien??
ik geloof gewoon niet dat Eric dit uit taktiek doet, maar je weet nooit.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:24 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik vond de actie van Eric om de politie te bellen een stuk zieliger.
Eric valt me echt vies tegen.
Hub, weer een stem voor Huubquote:
Nou he, tis haast net zo passioneel als de Titanic. Zit ik weer de hele tijd te janken achter de streams.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:26 schreef noekje het volgende:
Oh gezellig! Cora komt snel 2 uur.
Al die passie en liefde kan ik niet aanzien.
Stop met smsen, want je kon maar tot zondag smsen, zonde van je geld.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:26 schreef Lieve het volgende:
[..]
Hub, weer een stem voor Huub( nee, zo makkelijk krijg je ze niet. Ik luister tussen de buffers en het werken door en als de naam Huub met kritiek op hem langskomt dan sms ik er weer 1
Gewoon omdat het in mijn huis ook een puinzooi is en ik..... het nu ook niet ga doen. ( schoonmaakploeg inhuren of.... erom lachen
)
Zou niet weten waarom Eric dit moet doen uit taktiek.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:26 schreef 2live het volgende:
[..]
ik geloof gewoon niet dat Eric dit uit taktiek doet, maar je weet nooit.
Écht???quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:26 schreef noekje het volgende:
Kan je dan nog steeds stemmen????quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:26 schreef Lieve het volgende:
[..]
Hub, weer een stem voor Huub( nee, zo makkelijk krijg je ze niet. Ik luister tussen de buffers en het werken door en als de naam Huub met kritiek op hem langskomt dan sms ik er weer 1
Gewoon omdat het in mijn huis ook een puinzooi is en ik..... het nu ook niet ga doen. ( schoonmaakploeg inhuren of.... erom lachen
)
Dat gaat je geld kostenquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:26 schreef Lieve het volgende:
[..]
)
Volgens mij telt die toch wel mee voor de volgende ronde?quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:27 schreef petraa het volgende:
[..]
Stop met smsen, want je kon maar tot zondag smsen, zonde van je geld.
De popipoll is toch al dicht?quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:26 schreef Lieve het volgende:
[..]
)
quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:27 schreef petraa het volgende:
[..]
Stop met smsen, want je kon maar tot zondag smsen, zonde van je geld.
Geweldig!! Dan begroeten ze elkaar vast weer met een keiharde en passievolle zoen.... op de wang, net als de vorige keer.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:26 schreef noekje het volgende:
quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:28 schreef noekje het volgende:
[..]
Volgens mij telt die toch wel mee voor de volgende ronde?
nope.. je krijgt een sms terug dat de lijnen gesloten zijnquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:28 schreef noekje het volgende:
[..]
Volgens mij telt die toch wel mee voor de volgende ronde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |