En ze gaan proberen of ze er ook nog leuk uitzien!quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:07 schreef noekje het volgende:
Palma gelooft niet dat er een schoonmaakploeg komt.
Als die wel komt dan is het toch wel duidelijk hoe de redactie erover denkt.
En meteen die nieuwe ploeg aannemenquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:05 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Echnie!
Dat zou een overwinning voor Huub zijn.
Wil jij staken, prima, huur ik ander personeel in dat wel naar me luistert, doei Palma.
Op VOL staat dit:quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:07 schreef happyme28 het volgende:
Wat stond er in de brief dan? Wat moet Amanda doen?
quote:Beste Amanda, op14 mei as visagie-kampioenschap. Ze kan als ze wint contactpunten verdienen. Op de 3e plaats 300, 2e 400, 1e 500 cp. Volledig naar eigen inzicht te verdelen onder zichzelf en de overige miljonairs.
Thnx... heerlijk stukje jeugdsentimentquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=pYyeWM8Pud8
echt hoor!... die palmazaanse gatenkaas moet haar mond houden...quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:08 schreef petraa het volgende:
Carlos komt niet en Palma dankzij Huub. Er staat geen reden bij dus wat lult dat mens.
Achter zijn ze al een tijdje compleet de weg kwijt.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:57 schreef petraa het volgende:
Ik snap niet dat achter dit toelaat van Palma, dacht dat personeel zich afzijdig moesten houden.
Precies! Carlos is ziekquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:10 schreef farceman het volgende:
Die vuile rat Brian zit weer te liegen !!! Hij maakt er weer van dat Carlos niet komt door de troep ipv gewone afmedling!
Natasia belt: Hij heeft ECHT griepquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:09 schreef Yollie het volgende:
Wat een verbeelding die Carlos, hij komt niet vanwege de troep
fout!quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:10 schreef Lieve het volgende:
Hee Carlos EIKEL! Het is mooi weer en je kunt prima buiten iets doen. Niet altijd meteen alles aangrijpen omdat je je beter voelt bij niveautje Braajen en natasja.
Eric: gefeliciteerd Huubquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:12 schreef PietjePuk63 het volgende:
Carlos is dus gewoon ziek en ligt in bed.
Wat is dat nou weer voor belachelijke stemmingmakerij, dat hij niet komt door de troep?
Ik zie hem nu pasquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=pYyeWM8Pud8
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |