Oh! Lieve stop ermee!quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:29 schreef Prosac het volgende:
[..]
nope.. je krijgt een sms terug dat de lijnen gesloten zijn![]()
De medewerkers voor de schermen, zoals een Palma, hebben net zoveel verstand van zaken als de medewerkers achter de schermen. Bar weinig dus.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:24 schreef beequeen het volgende:
Dat is misschien nog wel het ergste idd.![]()
vooral dat unanimiteit ipv immuniteit.
Hij heeft het zwembad gedecoreerdquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:29 schreef Ashrak het volgende:
Heeft Huub bewust het eten in het zwembad gegooid of is het erin gerold ?
Jan des Bouvrie vond het maximalisme ontzettend gedurfd. Hij neemt het mee in z'n plannetjes.quote:
Net als 's nachts ... lekker Fairmont-Gazebo aan .... uit protestquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:34 schreef scanman01 het volgende:
Ik zet heel af en toe het geluid weer even aan, maar al snel is duidelijk dat het weer massaal anti Huub is, dus UIT maar weer. Dan maar even een muziekje aan ofzo.
Jaap geeft er niks om iig. Die wordt nu keihard aangevallen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:34 schreef scanman01 het volgende:
Ik zet heel af en toe het geluid weer even aan, maar al snel is duidelijk dat het weer massaal anti Huub is, dus UIT maar weer. Dan maar even een muziekje aan ofzo.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:33 schreef Lieve het volgende:
Is ie al afgelopen die popipol?
Ahh, dat meen je niet ( zes smsjes later! ) herstel.... er komen wel smsjes terug met je kunt nu niet meer stemmen:Dik lees die dingen dus niet AHHHH
Palma denkt ook dat ze mee doet aan het spel. nu ze niet meteen steun van Jaap krijgt noemt ze hem een egoist.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:33 schreef noekje het volgende:
Palma zal en moet steun hebben en anders valt ze je rechtstreeks aan.
Ze is eng aan het worden.
het woordje respect wordt erg vaak gebruikt, vind ik respectloos tov de mensen die respect verdienen, met alle respect vind ik het een respectloze actie om steeds met respect op de proppen te komen, zeg maar........quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:30 schreef scanman01 het volgende:
Natasia vindt Huub respectloos naar hun allemaal toe![]()
Dat mens heeft (net als de anderen daar trouwens) echt de boel niet helemaal meer op een rijtje. Na 100 dagen in zo'n huis krijg je een vorm van kortsluiting in de hersenen ofzo.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:36 schreef Prosac het volgende:
Laat alle bewoners eerst maar een weekje zitten, eerst Palma eruit!
en voor zo'n posting heb ik dan weer het allerdiepste respect!quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:36 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
het woordje respect wordt erg vaak gebruikt, vind ik respectloos tov de mensen die respect verdienen, met alle respect vind ik het een respectloze actie om steeds met respect op de proppen te komen, zeg maar........
Ook stom van tien ze hadden die poll nog even door moeten laten lopen,hadden ze na vandaagquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:33 schreef Lieve het volgende:
Is ie al afgelopen die popipol?
Ahh, dat meen je niet ( zes smsjes later! ) herstel.... er komen wel smsjes terug met je kunt nu niet meer stemmen:Dik lees die dingen dus niet AHHHH
goei actiequote:Op dinsdag 17 april 2007 13:37 schreef petraa het volgende:
Ik ga een kaartje sturen met SH zonder E.
Twee negatieve keuzemogelijkheden en één positieve.....goh, verrassendquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:20 schreef petraa het volgende:
Huubs actie tegen Palma...
Helemaal terecht!48%
Weg met Huub!27%
Wat een stomme actie 25%
Bron: Tien
Als ze voorover bukt, wil ik met alle liefde van de wereld mijn two feet in haar lowerback rammenquote:
quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:38 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
goeie actie
eric is flink gedaald de laatste dagen
van mij mag tie naar huis
inderdaad ze is nog steeds personeel, waarom pikt de Febo dit en gooien ze Palma en Herma er niet uit wegens werkweigering. Ze kunnen nog van alles doen buiten de rotzooi opruimen.....quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:35 schreef blomst het volgende:
[..]
Palma denkt ook dat ze mee doet aan het spel. nu ze niet meteen steun van Jaap krijgt noemt ze hem een egoist.
Ik zou dat niet nemen van het personeel.
Inderdaad ja. Dit maak je toch echt nooit meer mee. Die jongen heeft mazzeld at hij nog in het spel zit na die verkrachting... en dan krijg je dit gezeik. Dit gaat Huub wel enorm veel stemmen opleveren, dus dat is dan weer een pluspuntquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:36 schreef noekje het volgende:
Wat een eng volk daar! Je moet het met ze eens zijn anders stel je ze teleur en ben je een grote egoïst.
Eric praat ook lekker mee.
*bek valt open*
Ze heeft de fles schoonmaakazijn gedronken en zit nu af te kicken.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:37 schreef AnTjUh het volgende:
palma moet ook eens goed op haar plaats worden gezet
ze zit maar op iedereen te fitten terwijl ze de boel moet schoonmaken
ik hoop vanavond... moet je die gezichtjes zien van de anderen wanneer huub weer bovenaan staat...quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:35 schreef Lieve het volgende:
Wanneer is de uitslag van die pol?
Eric en Sylvia zijn beide lid van het COC, en Gay.nl aanhangers, dus steunen ze Napalm de 'godmother''quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:37 schreef scanman01 het volgende:
Mag Eric even dood ofzo? Allemachtig wat een smeerlap zeg. Sylvia zit erbij en hort wat hij er nu allemaal uitgooit. Hopelijk heeft zij nog een beetje gezond verstand en heeft ze door wat voor type Eric is. Het is echt bij de beesten af. Nu mag Huub van hem al geen schoonmaakploeg bestellen en moet hij het zelf doen. Echte vriend die jongen.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:39 schreef ThomasCrown het volgende:
Goed stukje op weblog van Huub
http://huubfeedsyourhead.web-log.nl
quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:39 schreef ThomasCrown het volgende:
Palma is gek op de slachtofferrolquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:41 schreef pussydeluxe het volgende:
Ze doet net of haar iets VRESELIJKS is aangedaan. Eruit met dat verschrikkelije mens.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:37 schreef petraa het volgende:
Ik ga een kaartje sturen met SH zonder E.
Helemaal top stukjequote:Op dinsdag 17 april 2007 13:39 schreef ThomasCrown het volgende:
neeheeee, de wc-eend en al het chloor hebben haar hersenen aangetast... er komt echt alleen maar rotzooi uit die mond van napalm..quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:39 schreef Lieve het volgende:
[..]
Ze heeft de fles schoonmaakazijn gedronken en zit nu af te kicken.
is dat jouw avatar?quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:43 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
neeheeee, de wc-eend en al het chloor hebben haar hersenen aangetast... er komt echt alleen maar rotzooi uit die mond van napalm..
En daar wordt ze pas goed doorgedraaid, zonder camera-aandacht! Palma komt nooit meer terug!!!quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:40 schreef Prosac het volgende:
Palma kan niet tot rust komen, ze vindt het verschrikkelijk, het zit haar dwars dat ze moet staken.
ze weet niet wat ze moet doen tijdens een staking.
NAAR HUIS GAAN MUTS
http://www.youtube.com/watch?v=pYyeWM8Pud8quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:38 schreef Lieve het volgende:
Nou..... dan ga ik kaarten sturen.![]()
Voor iedere negatieve opmerking stuur ik een positieve opmerking naar Huub! AFZ: De tegenpartij!![]()
![]()
Ach, dan maken ze zichzelf weer wijs dat dat komt door Huub's romance met Lieke, en dat het volgende keer vast wel anders zal zijn. En natuurlijk dat al die mensen die stemmen er helemaal niks van begrijpen!quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:40 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik hoop vanavond... moet je die gezichtjes zien van de anderen wanneer huub weer bovenaan staat...
van dat wijf word ik ook niet goed, lelijke trolquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:47 schreef beequeen het volgende:
De dame van Dreams of Beauty wil wel helpen opruimen![]()
Misschien is ze daar beter in.
Als ze naar achteren moet voor een testimonial....quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:46 schreef noekje het volgende:
Palma moet naar achteren. Mag toch hopen dat ze nooit meer terugkomt!
Hij is er 5 dagen uit geweest. van die 5 dagen is geen minuut in de tv uitzendingen geweest.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:46 schreef doesss het volgende:
En wederom, voor de zoveelste keer, is het Hupert die tv maakt.
Alleen om te zien wat voor impact het op het programma heeft,
zou ik het weleens mee willen maken dat Huub uit de villa wordt gezet.![]()
Niet dat ik denk dat de redactie dat aandurft hoor.![]()
Nou, ze ging wel even tekeer tegen Jaap en zij mag eigenlijk niks vinden daarvan. Ze heeft vandaag meerdere malen gezegd dat ze niks over het spel of bewoners mag zeggen. Herma en zij zijn behoorlijk over de schreef gegaan mi.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:50 schreef avonne het volgende:
[..]
Als ze naar achteren moet voor een testimonial....![]()
Palma is niet zo populair in de gayscene als wordt gedacht hoor. Ze werkte in een klein kroegje en hield daar borreluurtjes en dergelijke. Verder zat ze op d'r knietjes de plees te boenen van de You2.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:40 schreef FdW het volgende:
[..]
Eric en Sylvia zijn beide lid van het COC, en Gay.nl aanhangers, dus steunen ze Napalm de 'godmother''![]()
![]()
nicolaas doet zijn 'ding'...quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:52 schreef farceman het volgende:
Ligt Nicolaas te slapen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |