Onzin natuurlijk, maar ALS het al waar was, dan is het de redactie die blij mag zijn. Anders waren ze Huub kwijt geweest en kunnen ze inpakken en wegwezen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:27 schreef blomst het volgende:
deze onzin staat er op de talpasite:
Inmiddels lijkt Huub een grens bereikt te hebben bij zijn mede-Miljonairs. Huub mag blij zijn dat hij de unanimiteit van Nicolaas heeft gekregen, anders had de stemronde van aankomende donderdag waarschijnlijk het einde van zijn verblijf in de Villa betekend...
quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:14 schreef demins het volgende:
Nog maar eens, dan:
[[url=http://xs114.xs.to/xs114/07162/SHE.jpg]afbeelding][/url]
wat zeiden ze dan?quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:28 schreef scanman01 het volgende:
Dit is echt wel erg wat die twee daar in die fitnessruimte zeggen.![]()
![]()
na de afgelopen dagen vraag ik me af of dat wel onzin is. Zo'n steun waren eric en syl anders niet.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:27 schreef blomst het volgende:
deze onzin staat er op de talpasite:
Inmiddels lijkt Huub een grens bereikt te hebben bij zijn mede-Miljonairs. Huub mag blij zijn dat hij de unanimiteit van Nicolaas heeft gekregen, anders had de stemronde van aankomende donderdag waarschijnlijk het einde van zijn verblijf in de Villa betekend...
Wat en wie? Ik zit op mn werkquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:28 schreef scanman01 het volgende:
![]()
Belachelijk dat een vechtsport met zo'n ''leraar'' ooit is geintroduceerd.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:28 schreef scanman01 het volgende:
![]()
Ja en met het imuum maken van iemand heb je er altijd twee nodig die je steunen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:31 schreef 2live het volgende:
[..]
na de afgelopen dagen vraag ik me af of dat wel onzin is. Zo'n steun waren eric en syl anders niet.
Ik ben alleen bang dat als iedereen idd kaartjes stuurt dat eric niet meer bij huub hoort, het wel heel makkelijk gaat worden om in de teokomst huub eruit te stemmen. BANJ springt daar meteen op in als die kaartjes komen.
Kan de kaart ook met E groot kruis erdoor en de S een dun streepje ( van beginnend kruisje) erdoor?quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:08 schreef scanman01 het volgende:
Kan iedereen die kaart van demins even sturen naar de kooi? Lijkt me wel zeer toepasselijk.
scan heeft gewoon oogkleppen op wat betreft lieke en huubquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:24 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Oh kom op Scan ... Lieke kon toch ook gewoon niet schoonmaken ...
Zij, DGK en Huub hebben alles eruit gehaald wat erin zat en nu duurt het nog week en dan is alles weer overgewaaid.
Het spel wordt voorlopig nog vrolijk verder gespeeld.
Op de weblogs staat sinds een week ook een pollquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:09 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Afgaande op de 3 online polls:
1. Huub
2. Sylvia
3. Natasja
4-6. Brainless, Jaap of Eric (in welke volgorde is overal anders)
7. Amanda
Pannekoeks liefje is aan het trainen heh dus vandaar.. !quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Perfect, vier streams om 1230 uur ....... zal niet voor niks zijn![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:33 schreef blomst het volgende:
[..]
Ja en met het imuum maken van iemand heb je er altijd twee nodig die je steunen.
De redaktie heeft altijd nog de 9e bewoner als noodmaatregel, dus zo`n vaart zal het niet lopen. Bovendien gaat Nicolaas vrij snel weg (misschien donderdag al), dus die zal dan ook vervangen moeten worden.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:31 schreef 2live het volgende:
Ik ben alleen bang dat als iedereen idd kaartjes stuurt dat eric niet meer bij huub hoort, het wel heel makkelijk gaat worden om in de teokomst huub eruit te stemmen.
Brian met wit hoedje is dan de noodslachterquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:33 schreef noekje het volgende:
Oh ja! Jaap wordt gewogen vandaag. Als er genoeg vet op zit mag die naar de slachtbank.
Zit daar een beveiliging op ivm valsspelen? Want 700+ stemmen voor een poll die maar 1 week oud is is best wel veel.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:34 schreef IkWeetNiets het volgende:
Op de weblogs staat sinds een week ook een poll
[afbeelding]
Wil ik ook weten..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |